نکات خوش پوشی خانم ها

احتمالا برای همه ی خانوم ها اتفاق افتاده که قبل از رفتن به مراسم یا یک مهمانی، به سوال حالا چی بپوشم مواجه شوند و هیچ ایده ای برای ست کردن لباس هایشان نداشته باشند. اما رسیدگی به همه ی این مشکلات کار پیچیده ای نخواهد بود. در این مقاله، چند نکته ی مهم را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا بتوانید در موقعیت های مختلف ظاهر و استایل مناسب و جذابی داشته باشید. هم چنین به خاطر داشته باشید که در نهایت، انتخاب ها و تصمیم هایتان باید بر مبنای استایل شخصی، فرم بدن و شخصیت شما خواهد بود اما این نکاتی که با هم در ادامه خواهیم دید، برای اکثر خانوم ها مفید خواهد بود. در این مقاله موارد خوش پوشی خانم ها را مطالعه میکنید ، با دوشیزه همرا ه باشید :

 

چیزهای قدیمی را دور بریزید!

 

 

این مرحله درست همان نقطه ای است که باید کارتان را شروع کنید. اگر فضای خالی ایجاد نکنید، هیچ جایی برای تغییر وجود نخواهد داشت. کمدتان را باز کنید و یک نگاه دقیق به آن بیندازید. باید از خودتان این سوال را بپرسید: اگر همین الان در یک مغازه بودید، چه چیزهایی را می خریدید؟ پرسیدن این سوال یک راه بسیار مناسب و اقتصادی است که هر از چند گاهی باید آن را از خودتان بپرسید. اگر می خواهید که وقت زیادی بر روی کمد لباس تان صرف نکنید، همه ی آیتم ها باید مرتب بوده و بر اساس رنگ، دسته بندی شده باشند. به یاد داشته باشید که اگر لباس های اضافه را لازم نیست که دور بریزید. آن ها را به دوستانتان یا کسانی که نیساز دارند هدیه دهید تا احساس بهتری داشته باشید.

 

برای اتفاق و مراسم های بزرگ با برنامه خرید کنید

 

 

اگر می خواهید ازدواج کنید یا حتی صرفا به یک مراسم عروسی دعوت شده اید، احتمالا زمان زیادی را برای پیدا کرن یک لباس مناسب اختصاص خواهید داد. برای این که نتیجه ی بهتری حاصل شود و انتخاب مناسب تری داشته باشید، حتما در هنگام خرید رفتن، مدل مو، آرایش و کفش مناسبی داشته باشید چرا که در این صورت می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. علاوه بر این، پوشیدن یک لباس زیر مناسب را هم فراموش نکنید.

در ادامه دیگر نکات خوش پوشی خانم ها را مطالعه کنید

 

عمر لباس های کمشیرتان را افزایش دهید

 

اولین قدم برای داشتن یک لباس کشمیر بادوام این است که انواع با کیفیت تر آن ها را خریداری کنید. راه های ساده ای برای تشخیص کیفیت یک لباس کشمیر وجود دارد. در ابتدا شما باید به دنبال آیتمی بروید که خوب و محکم بافته شده باشد. سپس باید لباس را در چند جهت بکشید. اگر به عقب برگشت به این معناست که جنس کشمیر مناسب و خوب است. اگر پول خوبی برای خرید یک لباس کشمیر پرداخت کرده اید، باید به خوبی از آن مراقبت کنید. برای این کار  حتما لباستان را با دست و آب سرد و بدون ماشین لباس شویی بشویید.

 

کفش های نو را گشاد کنید

 

راه های بسیار زیادی وجود دارند که از زخم شدن پا توسط کفش های نو جلوگیری می کنند. این اتفاق به طور معمول در هنگام پوشیدن کفش های پاشنه بلند رخ می دهد. یکی از بهترین راه ها برای گشاد کردن کفش های نو، این است که تعدادی کیسه فریزر را از آب پر کنید و درون کفش تان قرار دهید. سپس آن ها را درون فریزر بگذارید و اجازه دهید تا یک شب درون فریزر قرار بگیرند. فردا صبح شما یک تغییر اساسی را شاهد خواهید بود.

 

آگاهانه کت بخرید

 

هنگام خرید کت، بلیزر، بارانی و پالتو باید به یک نکته ی بسیار اساسی توجه کنید. فقط کافی است که اندازه ی شانه هایتان درست باشد. اگر خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشند، تغییر اندازه دادن شانه کار آسانی نخواهد بود حتی اگر خیاط ماهری هم داشته باشید.

دیگر نکات خوش پوشی خانم ها موارد پایین تر است.

 

قانون نشان دادن پوست

 

 

وقتی صحبت از قانون می شود، باید به قوانینی که به نشان دان پوست مربوط می شوند، اشاره کنیم. این قانون بسیار ساده است: در هر زمان فقط یک بخش از بدن را به نمایش بگذارید و از زیاده روی خودداری کنید. جذابیت استایل شما رابطه ی مستقیمی با این نکته دارد.

 

مثل یک ملکه به خودتان برسید

 

زیبایی از آن چه که فکرش را می کنید، بیشتر به سلامت وابسته است. مراقبت از سلامتی با استراحت کافی آغاز می شود. مهم نیست که در طول روز چقدر کار برای انجام دادن داشته باشید. نباید اجازه دهید که کیفیت و میزان خواب شما تحت تاثیر قرار بگیرد. احتمالا راجع به ” خواب زیبایی” شنیده اید و بدانید که به هیچ وجه یک افسانه نیست. یکی از روش های افزایش کیفیت خواب و در نتیجه زیبا تر شدن، پوشاندن تخت به وسیله ی ابریشم خالص می باشد.

 

لباس های مناسب خودتان را انتخاب کنید

 

شاید از خودتان پرسیده باشید که چطور برخی از افراد لباسی را می پوشند که دقیقا مناسب خودشان است. پاسخ این سوال اصلا پیچیده و معماگونه نیست و می توانید با کمی دقت به چیزهایی که پوشیده اید، به آن برسید. در واقع همه چیز به این بستگی دارد که بدنتان چگونه ساخته شده است. شما باید با پوشیدن لباس ها، زیبایی بدنتان را بیشتر و عیب ها را کم رنگ تر جلوه بدید. به خاطر داشته باشید که باید بدن تان را با وجود تمام نواقص دوست داشته باشید.

 

با جین ها مشکل دارید؟

 

 

بدون وجود جین ها، داشتن یک کلکسیون به روز و جذاب از لباس ها تقریبا غیر ممکن است. اما گاهی اوقات ایجاد تعادل بین انواع جین های ترندی و آن هایی که به طور کامل مناسب و فیت شما هستند، بسیلر دشوار است. اولین قانون در هنگام خرید جین ها، این است که هر وقت در سایز یک شلوار شک داشتید، سایز کوچک تر را بخرید چرا که جین ها پس از چند بار شستن، گشادتر می شوند. به خاطر داشته باشید که قبل از این که بخواهید در شلوار جین تان تغییری ایجاد کنید مثلا آن را تنگ یا گشاد یا کوتاه کنید، حتما آن را دوبار بشویید و سپس به یک خیاط تحویل دهید. نکته ی حیاتی در هنگام پوشیدن شلوارهای جین این است که لبه ی همه ی شلوارهای جین باید روی کفش قرار بگیرند.

امیدواریم از مقاله دوشیزه لذت برده باشید.