خرید عمده لوازم آرایشی از گناوه،بانه یا قشم؟

خرید عمده لوازم آرایشی از گناوه،بانه یا قشم؟کدومش بهتره؟امروز قصد داریم این سه شهر مهم رو از نظر بازار باهم مقایسه کنیم و معایب و مزایای هر سه شهر رو بررسی کنیم اگه شما هم دنبال یه مقاله کامل برای کسب اطلاعات درمورد خرید عمده لوازم آرایشی از گناوه،بانه یا قشم؟کدومش بهتره؟ می گشتین این مقاله برای شماست،شما رو دعوت میکنیم به خوندن این مطلب…

بخش اول: گناوه

بندر گناوه یکی از معروف‌ترین مرکزهای خرید در ایرانه. از اونجایی که جنس‌ها مستقیم به گناوه وارد می‌شن، همه چیز رو میشه 30 درصد ارزان‌تر از جاهای دیگه خرید

برای خرید ارزان از گناوه باید بدونین کدام فصل بازارهای اینجا بهتره.

پیشنهاد می‌کنیم در زمستان به گناوه برین.

آب و هوای گناوه از بهمن به بعد خوب می‌شه. در این فصل شلوغی بندر هم به اندازه تابستان و تعطیلات عید نیست.

خیلی از مسافرها از جاهای دور و نزدیک برای خرید به گناوه میان. برای همین سوا‌ل‌های زیادی درباره فاصله گناوه تا شهرهای مختلف پرسیده می‌شه. اینجا فاصله چند شهر مهم تا گناوه رو برتون آوردیم.

– فاصله ماهشهر تا گناوه: 210 کیلومتر. 2 ساعت طول می‌کشه تا خودتون رو به بندر برسونین.

– فاصله بوشهر تا بندر گناوه: 120 کیلومتر. حدودا یک ساعت و نیم توی راه هستین تا به گناوه برسین.

– فاصله تهران تا گناوه: 1000 کیلومتر. نصف روز طول می‌کشه تا به بندر برسین.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی بندر گناوه

اگر دنبال لوازم آرایشی و بهداشتی و دستگاه ها و تجهیزات زیبایی و اینجور چیزها هستین، جای درستی اومدین. 

  • قیمت لوازم آرایشی در بندر گناوه خیلی ارزان‌تر از جاهای دیگه هست.

در پاساژها و فروشگاه‌های مختلف انواع و اقسام لوازم رو پیدا می‌کنین. اینجا بورس لوازم ارایش و تجهیزات سالن های زیبایی هست.

قیمت‌ها بین 20 تا 30 درصد کمتر از جاهای دیگه هستن.

خرید کردن از گناوه هم برای آدم‌های عادی خوب هست، هم اونایی که خودشون مغازه دارند و دنبال خرید عمده هستن.

فقط باید حواستون رو حسابی جمع کنین؛ در گناوه همه جنس‌ها خارجی هستن. ولی در بین اونها جنس‌های بی‌کیفیت چینی هم پیدا می‌شه. دقت کنین که به اسم جنس خارجی سرتان کلاه نره.

موقع خرید از گناوه خیلی عجله نکنین. تنوع در فروشگاه‌ها خیلی زیاده. بعضی وقت‌ها می‌شه چیزهای بهتر و ارزان‌تری خرید. اول همه جا رو خوب بگردین و بعد تصمیم به خرید بگیرین.

لوازم آرایشی در گناوه وارداتی هستن ، به همین خاطر ارزان تر از شهرهای دیگست

 مزایای خرید از گناوه

 از مزایای خرید از بازار بندر گناوه می شه به قیمت مناسب لوازم ارایشی در کنار تنوع بالای برندهای خارجی اشاره کرد. شما می تونین تنوع بالایی از برندهای مختلف خارجی رو در این شهر پیدا کنین که مطمئنن قیمت همه اونها از شهر خودتون بسیار مناسب تره و این مزیت بزرگیه و میتونین در این شرایط در هزینه‌های خود به واسطه قیمت پایین تر صرفه جویی کنین.

و با بودجه ای که در نظر گرفتین به نسبت شهر خود مدل های بالاتر از اجناس رو خریداری کنین. و این عالیه اما سفر به گناوه هم مشکلاتی داره که به اون هم می پردازیم.

 معایب خرید از گناوه

 یکی از معایب خرید از گناوه می تونه دور بودن این شهر از سایر شهرهای ایران باشه

شما برای حضور در این شهر باید مسافت بسیار طولانی رو طی کنین که این خود خطراتی رو برای شما در پی ممکنه داشته باشه در کنار هزینه هایی که به شما تحمیل می شه.

البته برای این مشکلات راه حلی هست. شما میتونین به جای خرید حضوری از بندر گناوه از فروشگاه اینترنتی های این شهر خرید کنین .هم نیازی به مسافرت تا این شهر نداره و به این شیوه خود رو از خطرات و هزینه‌های تحمیل شده دور نگه می دارین همین این که در صورتی که محصول مشکلی داشت شما بسیار راحت می تونین پیگیر مشکل اون بشین.

بخش دوم:بانه

بازار بزرگ بانه در قسمت شمالی شهر واقع شده و براورد می شه در 3تا4 سال آینده به جهات دیگه نیز کشیده شه.

از میدان ورودی تا میدان مرکز شهر مساحت این بازار بزرگ هست و پاساژها در اطراف اون دو میدان پراکنده هستن. پاساژهای بانه که تعدادشون بالغ بر 80 پاساژ هست، موقعیت مناسبی برای خرید از شهر بانه خرید و گشت و گذار و دیدن لوازم مورد نیاز رو برای مردم فراهم کردن. همه مسافران از دیدن این بازار بزرگ شگفت زده می شن و لذت می برن.

به جرات می شه گفت، که در ایام تعطیل (به ویژه نوروز) یکی از مسافرخیزترین شهرهای کشور هست. در این همهمه و شلوغی که جایی برای سوزن انداختن پیدا نمی شه، خرید و انتخاب دوچندان سخت می شه.

همه ی مردم ایران و حتی کشورهای دبی و چین و ترکیه و…. شهر بانه رو به عنوان شهری تجاری و دارای پاساژهای پر زرق و برق و اجناس ارزان قیمت می شناسن.

خرید عمده محصولات ارایشی

مزایای خرید از بانه:


1- تنوع خرید در بانه:

تنوع محصولات ارایشی و کالاها در بانه به حدی زیاد هست که لازمه قبل از مراجعه به بازار فهرستی از کالاها و اجناس مورد نیاز خود رو تهیه کرده تا دچار سردرگمی نشین. لوازم خانگی پررونق‌ترین کالاهای موجود در بانه هست و تنوع برند و فروشگاهها و یا مدلهای موجود اونقدر زیاد هست که ممکنه شما رو گیج کنه پس بهتره از قبل در مورد برند و کالاهای مورد نیاز خود تحقیقی انجام بدین چرا که به دلیل شلوغی بازار فروشنده اغلب اوقات فرصت پاسخگویی به تک‌تک سئوالات شما رو ندارن.

در بانه از لوازم ارایشی گرفته تا پوشاک و … در دسترس شماست.

خرید در بانه تا جایی ادامه پیدا می‌کند که جیب شما اجازه خرید را به شما بدهد.

2- خرید در چهار فصل سال:

خرید در بانه زمان نمی‌شناسه. در هر فصلی از سال که برای خرید اقدام کنین بازار کاملا پررونق و شلوغ هست . اما در برخی فصول مانند بهار و عید نوروز ممکنه امکان تخفیف وجود نداشته باشه و یا حتی قیمتها بالاتر بره. اما بهتره بدونین که قیمت خرید در بانه در فصلهای پاییز و زمستان مناسبتر از بهار و تابستانه.

3- زمان مناسب خرید در بانه:

یکی دیگه از مزایای خرید در بانه زمان مناسب خریده. مغازه‌ها معمولا یکسره و از ساعت 8 و نیم صبح تا غروب  باز هستن. اما در هنگام صبح معمولا خرید مناسبتر هست چرا که معمولا خلوتتر هست.

بسیاری از کالاهای موجود در بانه وارداتی از شهرهای اروپایی مانند چین، ترکیه، فرانسه، تایلند، مجارستان، اندونزی و … هست و از اونجا که به بسیاری از کالاها حق گمرک تعلق نمی‌گیره و انصاف فروشندگان در دریافت مقدار کم سود بالاست، بنابراین با قیمت کمتری در بسیاری از اجناس و کالاها مانند پوشاک، کفش، قهوه، انواع شکلات، آبمیوه و … مواجه می‌شین. به جرات میشه گفت قیمت بسیاری از اجناس اصلی در بازار بانه از کیش، قشم و حتی دبی هم ارزانتر هست.

معایب خرید از بانه:

1- احتمال ارسال کالای تقلبی با خریدهای غیرحضوری

2- محدودیت حمل بار

3- تقلبی بودن برخی از کالاها در بانه

4- گارانتی نداشتن خرید در بانه

بخش سوم:قشم

خرید لوازم ارایش از قشم

قشم مراکز خرید متنوعی برای خرید لوازم آرایشی داره. از مرکز خود قشم گرفته تا با کمی فاصله، در مراکز خرید درگهان که معدن خرید هست. در قشم انواع لوازم ارایشی از گران تا ارزان وجود داره.

هم برندهای مطرح شعبه دارن و هم لوازم ارایش معمولی و ارزان قیمت برای اونایی که نمیخوان هزینه‌های سنگین بابتش بپردازن.

شاید به نظر عده‌ای برسه که قشم جای خرید لوازم ارایش با کیفیت نیست یا برندهای خارجی پیدا نمی‌شن، امّا در واقع چنین نیست. بلکه برعکس حجم بار زیادی از لوازم ارایشی وارد قشم می‌شه و در مراکز خریدش به فروش می‌رسه، امّا کمی حوصله و گشتن میخواد تا چیزی که میخواین رو میان انبوه مغازه‌ها پیدا کنین. مزیت خرید محصولات در قشم اینکه قیمت‌ها به صرفه‌تر هست و همچنان شما می تونین با قیمت مناسبی در قشم این محصول رو بخرین.


حرف آخر
در این مطلب سعی کردیم تا راهنمایی بسیار خوبی در رابطه با خرید در این سه شهر رو با شما در میان بگذاریم. با توجه به نکات گفته شده در این مطلب می تونین خرید به صرفه و بسیار خوبی را در گناوه،بانه و قشم داشته باشین. مطمئنا این شهرها به دلیل شرایط خاصی که دارن یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب میان و در همین راستا شاهد افتتاح مراکز خرید و مختلفی در این شهرها هستیم.

ممنون که تا انتهای خرید عمده لوازم آرایشی از گناوه،بانه یا قشم؟ همراهمون بودین