شرایط برگشت و مرجوعی کالا

7 روز ضمانت بازگشت کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی دوشیزه می‌باشد. در همین راستا فروشگاه دوشیزه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا دوشیزه ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به پشتیبانی جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )

– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی،زدگی،شکستگی و… باشد با اعلام آن به پشتیبانی جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد.

  • در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.

تمامی محصولات موجود در سایت دوشیزه قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند

بجز موارد زیر:

– محصولات که در پک های بهداشتی قرار دارند

– انواع لباس های زیر

تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همانطور که دریافت کرده اید )، و جعبه خود دوشیزه قرار داده اید.

– سلامت اتیکت محصول در زمان مرجوع کردن بسیار مهم است. قبل از ارجاع کالای خریداری شده، اتیکت باید سالم بوده و از محصول جدا نشده باشد.

– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ‌ها کالای خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.

– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی دوشیزه برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شده‌اند:

در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض می‌باشد.

– در صورت درخواست عودت وجه باید کل سفارش بصورت کامل بازگردانده شود.

– در پروموشن‌ها و حراج‌های زمان‌دار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید می‌باشد.

– در صورتی که سفارش شما شامل کالای هدیه باشد، برای بازگشت و یا تعویض، کالای هدیه نیز باید برگردانده شود و در صورت استفاده از آن، مبلغ کالای هدیه از مبلغ کل کسر می‌گردد.

– کلیه کالاهایی که در پروموشن، فروش ویژه و حراج‌ها خریداری می‌شوند تنها از طریق سایت دوشیزه قابل تعویض می‌باشند و در فروشگاه‌های حضوری قابلیت تعویض کالا را ندارند.

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید با پشتیبان دوشیزه تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.

* از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبان فروشگاه دوشیزه جدا خودداری فرمایید.

– مشتریان بعد از تاییدیه بازگرداندن کالا توسط پشتیبان دوشیزه ، از طریق پست پیشتاز اقدام به ارسال کالا نمایند.

آدرس مورد نظر برای ارسال و کد پستی را از پشتیبان دریافت کنید.

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه دوشیزه ، کارشناسان، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت آن راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، بن خرید به ارزش کالا برای ایشان ارسال می‌گردد تا سفارش جدید خود را انجام دهند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری می‌باشد.

– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت فروشگاه دوشیزه، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد و محصولات تعویضی به قیمت روز محاسبه خواهند شد.

– روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضی‌ها انجام نمی پذیرد.

– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

راه‌های ارتباط با پشتیبان دوشیزه :

تماس : 09172990309

از طریق صفحه تماس با ما اطلاعات بیشتر را ببینید