چطور آنلاین شاپ را بدون پول راه اندازی کنیم؟

چطور آنلاین شاپ را بدون پول راه اندازی کنیم؟ چگونه آنلاین شاپ بزنیم. چه اقلام دست ساز منحصر به

فردی داشته باشید که می‌خواهید بفروشید یا می‌خواهید یک تجارت عمده فروشی یا فروش آنلاین

راه اندازی کنید، برای موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید.

 اما چگونه آنلاین شاپ بزنیم. با هزینه‌های اولیه نسبتاً پایین و بسیاری از سایت‌سازهای عالی بدون

کد موجود، راه‌اندازی یک تجارت الکترونیک آسان‌تر از همیشه است. در این مقاله، ما به شما نشان

خواهیم داد که چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و رویاهای تجارت الکترونیک خود رو امروز

به واقعیت تبدیل کنید و و در ادامه با دلایل داشتن و نداشتن، مراحل راه‌اندازی و هزینه اون آشنا

خواهیم شد.

خرید عمده محصولات ارایشی

چرا بهتر است آنلاین شاپ راه اندازی کنیم؟

در این قرن ما یک انقلاب اطلاعاتی معتبر رو تجربه می‌کنیم. کانال‌های رسانه‌ای ما از تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها به اینترنت منتقل شدند. در سال 2022، در حال حاضر بیش از 4 میلیارد کاربر در اینترنت وجود داره و روزانه حدود 7 میلیارد جستجو در سراسر جهان انجام می‌شه.

با همه این تغییرات، بسیاری از کسب و کارها به دلیل آمادگی نداشتن درهای خود رو می‌بندند. افشای یک برند دیگر صرفاً حضوری نیست، بلکه بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین شدست. شبکه های اجتماعی اولین تماسی است که مشتریان شما با شرکت شما خواهند داشت. وب سایت شما خانه شماست که نشان دهنده برند شماست.

مهمترین مزیت هنگام خرید کالا در اینترنت، انعطاف پذیری خریداران است. 45 درصد از خریداران معتقدند که میتونن در هر زمانی خرید کنند. مزیت دیگر اون بهترین قیمت است. 37 درصد از خریداران معتقدند که میتونن قیمت های فروشگاه رو به صورت آنلاین با هم مقایسه کنند.

با شروع همه گیری جهانی کرونا،

با شروع همه گیری جهانی کرونا، تغییر به سمت خرید آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. تنها در سال 2021، طراحی سایت و تجارت الکترونیک 4.9 تریلیون دلار در سراسر جهان تولید کرد.

و انتظار نمیره به این زودی‌ها کند بشه. یک پیش‌بینی توسط statista.com گزارش می‌دهد که تجارت الکترونیک طی چهار سال آینده 50 درصد رشد خواهد کرد – و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 7.4 تریلیون دلار آمریکا برسد. بنابراین اگر زمان مناسبی برای ورود به قطار تجارت الکترونیک وجود داشته باشه،  همین حالا است.

با در نظر گرفتن این موضوع، در نظر گرفتن هزینه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت خود برای ارائه بهترین تجربه خرید آنلاین به مشتریان خود بسیار مهم است. وب سایت شما خانه آنلاین کسب و کار شما و یک مکان مرکزی برای هدایت مخاطبان هدف شما است، بنابراین باید در نقطه نقطه، روند و با آخرین ویژگی های تجارت الکترونیک به روز باشه. آیا می‌خواهید کسب و کار آنلاین خود رو به حداکثر برسانید؟ در اینجا عناصر ضروری و مزایای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک موفق در سال 2023 آورده شده است.

فروشگاه فیزیکی دارید یا خیر؟

دارید: پس همون محصولات رو بفروشید.

اگر از قبل فروشگاه آنلاین دارید وقت آن است که بدانید هر فروشگاه تجارت الکترونیک موفق با یک چک لیست در رابطه با محتوای با کیفیت است که مخاطبان هدف را درگیر می‌کند:

عکس ها

هر وب سایت تجارت الکترونیک خوب از تصاویر با کیفیت حرفه ای استفاده می‌کند تا به مشتریان کمک کند تصمیم بگیرن که آیا میخوان محصولات شما رو خریداری کنند یا خیر. این عکس‌ها باید نور کافی داشته باشند، محصول رو از چندین زاویه نشان بدن و غیره.

توضیحات

وب سایت تجارت الکترونیک باید علاوه بر عکس ها، توضیحات دقیق و دقیقی از محصول داشته باشد که کالا رو به مشتریان بالقوه بفروشد. اونها اندازه، موارد استفاده و عملکرد محصول رو در نظر خواهند گرفت. بهترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در صورتی که توصیفات دقیقی از محصول داشته باشند، معمولاً نظرات منفی «نه آنطور که توضیح داده شد» ندارند.

خرید عمده پوستی

سیاست ها

یک وب سایت تجارت الکترونیک باید شرایط و ضوابط جامعی داشته باشد که فروشنده و خریدار رو از کلاهبرداری و طرح های مشابه پوشش بده . این شرایط باید شامل یک خط مشی بازگشت، گزینه های پرداخت باشد و در جایی از وب سایت قرار داده بشه که یافتن اون آسان باشد. به عنوان مثال، بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، سیاست‌های خود رو قبل از اینکه مشتری خرید خود رو تکمیل کنه، در هنگام پرداخت درج می‌کنند.

ندارید: تصمیم دارید چه محصولی رو بفروشید؟

اگر قصد دارید یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشید، باید از قبل ایده ای از محصولاتی که می‌فروشید داشته باشید. شما باید در مورد جایگاه بازار تحقیق کنید و بدونید که رقبای شما چه کاری رو به خوبی انجام میدن(و نه چندان خوب). شما باید میزان سختی تهیه (یا ساخت دستی) کالاهای خود و همچنین بهترین روش های تحویل رو در نظر بگیرید.

این تحقیق در مورد یک وب سایت تجارت الکترونیک همچنین باید به شما کمک کنه تا یک جمعیت هدف رو شناسایی کنید، چه چیزی به دنبال اون هستند و چگونه می‌تونید خدمات یا محصولی رو ارائه بدین که نیازهای اونها رو برآورده کند.

هنگامی‌که این زمینه رو ایجاد کردید، می‌تونید به اونچه باعث می‌شه یک وب‌سایت تجارت الکترونیک واقعاً روی مشتریان کلیک کند، غوطه‌ور بشین.

فروش محصولات در مارکت پلیس‌ها

یک راه دیگر برای فروش اینترنتی کیف این است که کالاهای خود رو در مارکت پلیس‌ها بفروشید. مارکت پلیس‌ها سایت‌هایی فروشگاهی هستند که افراد مختلف میتونن محصولات خود رو در اون بفروشند. مثلا دیجیکالا یک مارکت پلیس است و اگر دقت کنید برای برخی از محصولات چندین فروشنده وجود داره که می‌تونید یکی از آن‌ها رو برای خرید انتخاب کنید.

شما هم می‌تونید خیلی راحت به عنوان یکی از فروشندگان مارکت پلیس‌ها فعالیت کنید و محصولات خود رو بفروشید. فروش محصولات مختلف مثل کیف در مارکت پلیس‌ها رایگان است. اما درصدی از فروش‌تون به عنوان کارمزد کسر می‌شه. پس باید درصد کارمزد مارکت پلیس موردنظر خود رو بدونید و قیمت محصول رو طوری تعیین کنید که در نهایت ضرر نکنید.

 شخصی‌سازی و آماده‌سازی فروشگاه اینترنتی

بعد از این که یکی از روش‌های گفته شده برای ساخت فروشگاه اینترنتی کیف رو انتخاب کردید نوبت به مقدمات کار می‌رسه. همه افراد بعد از تهیه مغازه ویترین و دکوراسیون آن رو به زیبایی طراحی می‌کنند. چون این کار تاثیر زیادی در جذب مشتری داره. در فروشگاه اینترنتی هم باید از همان ابتدا روی ظاهر و طراحی فروشگاه کار کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی خود رو در اینستاگرام راه‌اندازی کردید باید بایو زیبایی بنویسید و پست‌های جذابی برای پیج‌تون طراحی کنید.