درباره فروشگاه عمده دوشیزه

لوگو فروشگاه ارایشی بهداشتی دوشیزه

فروشگاه اینترنتی « دوشیزه » یا همان « Doushizeh » در اواخر سال 1398 با به‌ کارگیری تجربه‌ی فعالیت در زمینه واردات و پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، واردات و پخش عمده لوازم آرایشی به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد.
در فروشگاه آنلاین دوشیزه محصول مورد نظرتان را جست‌و‌جو، انتخاب و خرید کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایید.شما میتوانید با استفاده از مهلت هفت روزه‌ی بازگشت کالا خرید خود را بررسی و در صورت مشکل در محصول آن را عودت نمایید و هزینه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید. دوشيزه ادعا دارد بهترين قيمت ها را براي فروش ارائه ميدهيد و هر کس اجناسي مانند محصولات دوشيزه را با قيمتي کمتر در سراسر ايران پيدا کند 99درصد کد تخفیف خرید هدیه دریافت میکند.

دوشیزه تلاشی است برای دسترسی آسان‌تر تمامی افراد کشور به جدیدترین و بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی با کمترین هزینه ممکن.

دقت کنيد که دوشيزه همه محصولات فيک و اصل را با شفافيت مشخص ميکند و دليل مناسب بودن قيمت ها واردات مستقيم کالا از طريق مديريت دوشيزه است ، دوشيزه تنها فروشگاهي است که محصولات را به قيمت واقعي انان به فروش ميرساند و با توجه به شرايط ارسال محصول از بندر گناوه ، دوشيزه پايين ترين قيمت هاي ممکن را به مشتري هاي خود ارائه ميکند.

برگشت کالا

شما می‌توانید با توجه به شرایط مقرر شده تا 7 روز محصول خریداری شده را تعویض یا به دوشیزه عودت دهید. پس با خیال راحت خرید کنید.

ارسال سریع

ارسال سریع فروشگاه دوشیزه دیگر ویژگی دوشیزه میباشد که همیشه با سریع ترین روش ارسال محصول را انجام میدهد.

پشتیبانی دوشیزه

پشتیبانی دوشیزه برای حل مشکلات و به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما هستند. اگر سوالی داشتید بی درنگ با پشتیبانی دوشیزه تماس بگیرید.