کدام برند رنگ مو بهترین است

کدام برند رنگ مو بهترین است ؟ شاید این سوال برای شما هم پیش اومده باشه که بهترین برند رنگ مو کدوم برنده؟ کدوم برند رو بخریم نتیجه بهتری میگیریم و محصولاتش بهتره؟ در ایم مقاله که توسط فروشگاه دوشیزه آماده شده کامل این موضوع رو برای شما توضیح میدیم.

‌ ‌

بهترین برند رنگ مو کدام برند است ؟

  1. پرنسلی
  2. کالرزون
  3. جی اف
  4. اکوارلی
  5. کئون

پنج برند برتر محصولات رنگ مو که در ایران نیز فروش فعال دارند.

 

بهترین برند اکسیدان کدام برند است؟

  1. جی اف
  2. اکوارلی
  3. بس ایتالیا
  4. شات
  5. اچ اس

 

معروف ترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی

‌ ‌

شماره 10:کلینیکClinique
یه ویژگی جالب این برند این است که آنها در هیچ نقطه ای از دنیا محصول مشابه ای را ارائه نمی کنند. بلکه بجای آن آنها تلاش دارند تا در هر نقطه ای بسته به تمایلات مردمان آن منطقه محصول خود را ارائه می کنند و من مطمئن هستم که هیچ کجای دیگر این ویژگی را شما نمی توانید بیابید.
 
شماره 9:MAC
 
این برند لوازم آرایشی دارای طیفی اختصاصی از محصولاتزیبایی که در میان افراد مشهور نیز طرفداران بسیاری را دارا می باشد. اکنون این برند، افراد تمامی طبقات را تقریبا از خود راضی نموده است. در اینجا چیزی وجود دارد که مطمئن شویم که MAC رضایت تمامی علایق و سلیقه ها را تامین نموده است. زیرا این واقعا برندی است که تحسین تمامی افراد را برانگیخته است. من فکر نمی کنم که این برند نیاز به مقدمه بیشتری را داشته باشد. کیفیت ارائه شده از طرف این برند واقعا بالا است.
 
شماره 8:مایبیلینMaybelline
 
این برند اکنون برندی در حال شکوفایی می باشد. محصولات این برند به زنان کمک کرده تا خود را بیشتر و بیشتر زیبا نشان دهند. در حقیقت، شهرت این محصولات در این است که می توان در آخرین لحظه از آنها استفاده کرده و از منزل خارج شد.
 
شماره 7:اربان دیکیUrban Decay
 
این برند در سال 1996 تاسیس گردیده است. اربان دیکی یکی از بهترین برندهایی است که تا کنون پا به عرصه ظهور نهاده است. موضوع جالب در رابطه با آن این است که توانسته به بازارهای بسیار زیادی تنها در طی مدت چنین کوتاهی گام گذارد.
 
شماره 6:اوریفلیمOriflame
 
این شرکت در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی بنیان گذاری گردیده است. اوریفلیم را می توان یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم ارایشی نامیده شود. دقیقا همانند اربان دیکی سهم بسیار بزرگی را از بازار لوازم ارایشی به خود اختصاص داده است.اوریفلیم در تولید محصولات محافظتی پوستی شهرت بسزایی را دارا است. بغیر از تلاش های تبلیغاتی این برند برنامه هایی را نیز در زمینه های خیریه دارا می باشد. آنها قسمتی از درآمد حاصل از فروش هر محصول خود را به امور خیریه اختصاص داده اند.
 
شماره 5:کاور گرل Cover Girl
 
این برند لوازم آرایشی یکی از مشهور ترین برندها است و در سرتاسر جهان بسیار شناخته شده میباشد یک نقطه موفقیت مهم که در پشت موفقیت کاور گرل واقع شده است این است که بیشتر پول خود را در قسمت های مختلف تبلیغاتی مصرف نموده است.
 
شماره 4:آون Avon
 

یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون باشد. که در بیش 140 کشور جهان فروش بسیار زیادی برخوردار است. این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی شهرت خود را بیشتر از استراتژی فروش خود از سبک فروش خانه به خانه بدست آورده است.

 
شماره 3:رولون Revlon
 
این برند به عنوان قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم ارایشی محسوب می گردد. رولون همچنان به جذب زنان جوان از طریق وسایل مراقبتی از لب خود و انواع رژ لب آن معروف است. محصولات مراقبت از پوست رولون نیز دلیل دیگری بر به حداکثر رسانی شهرت این شرکت است در فروشگاه دوشیزه میتوانید محصولات رولون را ببینید.
 
 
شماره 2:اتود Etude
 
این برند یکی از جدیدترین برندهای وارد صحنه شده صنعت لوازم آرایشی است ، اما موفق گردیده تا محصولات خود را به عنوان محصولاتی ارزشمند در کنار دارا بودن کیفیت مناسب در محصولات زیبایی معرفی نماید.
 
شماره 1:لوریل گروپ L’Oreal Group
 
لوریل گروپ را می توان به عنوان بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی نامگذاری کرد . این برند فعالیت خود را با تولید رنگ موهای متنوع خود آغاز کرد، خیلی زود با گسترش افق تولید خود از جمله تولید محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو و غیره و غیره کار خود را جلو برد.
 
 

شناخت پایه رنگ موها در انتخاب رنگ موی مناسب برای هر مو بسیار مهم وضروری است

 
 استفاده از بهترین رنگ، برای رنگ آمیزی موها بدون دقت به زمینه موها نتیجه دلخواه را برای ما بوجود نمیآورد.
 
موهای طبیعی:
موهای طبیعی به موهایی گفته میشود که قبلا با هیچ گونه مواد شیمیایی یاگیاهی رنگ آمیزی نشده باشند
در نژاد ایرانی به طور طبیعی موهای خانم ها وآقایان بین پایه یک تا چهار قرار دارد یعنی به ترتیب 1 مشکی،2 قهوه ای سوخته،3 قهوه ای تیره،4 قهوه ای متوسط
 
موهای رنگ شده:
موهایی هستند که یک یا چند بار توسط مواد شیمیایی یا گیاهی رنگ شده اند ، پایه ومیزان روشنی وتیرگی این موها بسته به رنگی است که موها را با آن رنگ آمیزی کرده اند.
 
موهای دکلره شده:
به موها یی که با مواد روشن کننده قوی چون، مواد دکلره، دکو کرم ها یا بلوندر مورد رنگ بری قرار میگیرند موی دکلره شده گفته میشود
پایه این موها معمولا از 7 تا 10 است
7 زرد، 8زرد روشن،9 زرد خیلی روشن(کرم)10 کرم روشن(بیرنگ)
‌ ‌
 

روش اصولی رنگ کردن مو ها

خیلی اوقات وقتی موهایتان را رنگ می‌کنید، پس از ۴ تا ۵ هفته دوباره ریشه موهای اصلی‌تان را می‌بینید که رشد کرده و رنگ موهایتان دیگر آن جلوه و زیبایی را ندارد، بنابراین می‌توانید هر ماه موهایتان را دوباره یکدست کنید.
 
قدم اول
تمام بخش‌های مو که ریشه آن درآمده و رنگش را با سایر موها که پیش از آن رنگ شده، خوب مشخص کنید و سپس همان رنگی را که به موها زده بودید، انتخاب کنید.
 
 قدم دو
موهای خود را بشویید و سپس خشک کنید.
 
قدم سوم
این وسایل را آماده کنید : یک لباس کهنه برای اینکه بدن و لباس اصلی‌تان رنگی نشود، رنگ مو، دستکش، کلیپس برای اینکه موها راحت‌تر جمع شود، شانه و حوله.
 
قدم چهارم
موها را به چند بخش تقسیم کنید و به وسیله کلیپس هر بخش را طوری ثابت کنید که ریشه موها کاملا مشخص شود.
 
قدم پنجم
یک دستکش دست کنید و رنگ مو را طبق دستوری که در بروشور آن آمده، آماده کنید.
 
قدم ششم
حوله را روی شانه‌هایتان بیندازید تا قطرات رنگ روی لباس‌تان نریزد.
 
قدم هفتم
هر بخش از موها را که می‌خواهید ریشه‌اش را رنگ کنید از کلیپس جدا کنید و رنگ را به طور کامل به ریشه آن بمالید.
 
قدم هشتم
این کار را تا رنگ شدن همه ریشه‌های مو تکرار کنید. یعنی بعد از اتمام یک بخش، کلیپس بخش دیگر را باز کنید و رنگ را به ریشه آن بمالید.
 
قدم نهم
زمان را تنظیم کنید. پنج دقیقه زمان پیشنهادی برای رنگ گرفتن ریشه موها است. در این فرصت می‌توانید کتاب یا مجله‌ای بخوانید.
 
قدم دهم
بعد از گذشت این زمان، باقی‌مانده رنگ را از روی ریشه موها بردارید و سپس موها را خوب بشویید.
 
 توجه کنید
بهترین راه برای رنگ کردن ریشه موها مخصوصا اگر بار اول است که اقدام به این کار می‌کنید، مشورت با یک آرایشگر است. بعد از رنگ کردن موها، تا چند روز از شستشوی موها با آب حاوی کلر خودداری کنید. دقت کنید که نور خورشید خیلی سریع‌تر رنگ موها را می‌برد. بنابراین موها را مستقیم در معرض آفتاب قرار ندهید.مراقب باشید رنگ وارد چشم‌ها‌یتان نشود.
‌ ‌
‌ ‌
امیدوارم از این مقاله فروشگاه دوشیزه لذت برده باشید 🙂
‌ ‌