چطور صورت خود را آرایش کنم

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور صورت خود را آرایش کنم ؟ ما در این مقاله در تیم دوشیزه برای شما این موضوع را توصیح میدهیم که چطور صورت خود را آرایش کنید.

‌ ‌

آرایش مناسب صورت های لاغر

اگر صورت لاغری دارید ،دور کرم پودرهای برنز و خیلی تیره تر از رنگ پوستتون رو خط بکشید . همزمان از خط چشم و ریمل برای آرایش چشم ها استفاده کنید تا چشم هایتان قدری درشت تر و در نهایت صورتتان پرتر به نظر بیاید.

‌ ‌

آرایش مناسب صورت های چاق

۱. برای آرایش صورت چاق ابتدا با کمک کرم پودر تیره و قلم مو زیر گونه و بالای گردن و زیر چانه تان را تیره کنید.
۲. با کمک کرم پودر روشن قسمت‌های پیشانی به سمت بینی و روی بینی را روشن کنید.
۳. با استفاده از کرم پودر مات پوست صورت خود را یکدست کنید. توجه داشته باشید که برای گریم کردن صورت چاق نباید از کرم پودر یا سایه‌های براق استفاده کنید.
‌ ‌
‌ ‌

آرایش مناسب صورت های استخوانی

اگر همه به شما می گویند که ساختار استخوانی عالی دارید، پس به استخوانهای گونه خود نیز توجه کنید. این یکی از آسان ترین تکنیک های آرایشی می باشد، اما به کمی تمرین نیاز دارد. روی گونه های خود برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید. از این تکنیک به طور مرتب بهره بگیرید و همیشه در پایان آرایش خود تبسم کنید تا مطمئن شوید، هیچ لکه ای باقی نمانده است. اما از مقابله بیش از حد خودداری کنید. چرا که خطوط  کنار صورت به طور کامل پوشیده نمی شوند.

‌‌ ‌

از کانسیلر استفاده کنید

در آرایش صورت حتما از کانسیلر استفاده کنید.زیرا، کانسیلر راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و منافذ ریزاطراف چشم است. در انتخاب کانسیلر ،رنگ صورتی بهتر از رنگهای زرد عمل می کنند.
ته رنگ نارنجی موجود در کاورهای صورتی، تیرگی ها و پف زیر صورت را از اطراف چشم محو میکند.
‌ ‌
‌ ‌

به نکات آرایشی دقت کنید

لایه لایه آرایش کنید ❗️
برای آرایش صورت از یک رویکرد لایه ای و تدریجی استفاده کنید یعنی به تدریج رنگ و پوشش رو در روی پوست اعمال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید مثلا به جای استفاده از یک لایه ضخیم و زیاد از کرم پوشش دهنده پوست، بهتر از چند لایه ظریف سبک و کم حجم استفاده کنید تا نتیجه کار بهتر شود.
-برای اینکه آرایش صورت شما ماندگار شود، باید قبل از آن پوست چرب خود را با یک شوینده ملایم بشویید تا منافذ آن بسته شود و آلودگی و گرد و خاک داخل آن تمیز شود.
-برای زیبایی آرایش صورت سایه در پشت پلک شما بسیار زیباتر و درخشنده تر دیده شود، با کمک مداد چشم سفید، پشت پلک را سفید کنید. این لایه ماتی که پشت چشم ایجاد می شود موجب دیده شدن بیشتر سایه می شود زیرا با رنگ پوست بقیه جاهای صورت فرق دارد.
‌ ‌
‌ ‌

قبل از آرایش صورت این نکات را باید بدانید

  •  خط استخوان گونه کاملا با دست‌مان از کنار گوش، قابل تشخیص است.
  •  برای آرایش بهتر گونه‌ها می توان هنگام رژگونه زدن لبخند بزنید تا گونه‌های‌تان مشخص  شود.
  •  هرقدر رژگونه براق‌تر باشد گونه‌ها بیشتر نمایان می‌شود.
  • خط زیر گونه‌ها را با پد یا پنکیک ایجاد کنیم تا این مرز به وجود آمده گونه ی ما را بهتر و برجسته‌تر نشان دهد.
  •  سعی کنیم از رنگ‌های تند برای رژگونه استفاده نکنیم تا چهره ملیح‌تر و زیباتر به‌نظر بیاید.
  •   همانطور که همه می دانید رنگ رژگونه و رژلب بهتر است در یک طیف رنگی انتخاب شوند.

‌ ‌ ‌

امیدوارم از این مقاله فروشگاه دوشیزه لذت برده باشید 🙂

‌ ‌

[html_block id=”2213″]