کدوم رنگ رژ لب به پوست من میاد؟

کدوم رنگ رژ لب به پوست من میاد؟ شاید این سوالی باشه که الان برای شما پیش اومده و نمیدونید که با توجه به رنگ پوستتون کدوم رنگ رژ لب رو استفاده کنید ؟ برای راهنمایی بیشتر در این باره ما در تیم تحریریه دوشیزه براتون توضیح دادیم که با توجه به رنگ پوستتون از کدوم رنگ های رژ لب استفاده کنید.

انواع رژ لب

  1. رژ لب جامد مدادی
  2. رژ لب جامد پالتی
  3. رژ لب مایع با دوام
  4. رژ لب مایع براق یا برق لب

‌ ‌

آیا برای انتخاب رنگ رژ لب محدودیتی وجود داره؟

برای انتخاب رنگ رژ لب شـما محدودیتی ندارید مثلاً میتوانید از رنگ قرمز برای رژ لب استفاده کنید اما این رژ لب قرمز نباید همراه باید آرایش چشم غلیظ باش. از طرفی حواس تان باشد کـه از رژ لب هاي خیلی براق یا برق لب هاي رنگی استفاده نکنید.
این محصولات زیادی تـو چشم هستند و تا حد زیادی شـما را کم سن نشان میدهد. برای همین اگر دارای پست مدیریتی هستید، اصلا از این رنگ استفاده نکنید. هرگز خط لب را بالاتر و پایین تر خط لب هاي خودتان نکشید. اینکار باعث شلخته نشان دادن شـما بعنوان یک کارمند میشود.
زمانی که قصد دارید از رژلب‌های تیره در آرایش خود استفاده کنید، حتما آرایش چشم باید ساده باشد.
رژلب‌های تیره باعث می‌شوند صورت شما رنگ پریده به نظر برسد، برای جلوگیری از این مشکل نباید تفاوت رنگ رژ شما با بقیه صورت خیلی واضح باشد. هنگامی که از رژ تیره استفاده می‌کنید باید از برنزر و رژگونه مناسب هم کمک بگیرید.

‌ ‌

رنگ رژلب مناسب پوست تیره و سبزه

در جواب به سوال شما که کدوم رنگ رژ لب به پوست من میاد ؟ باید بدانید که کسانیکه دارای پوست سبزه ملایم به زیتونی هستند می توانند از رژ لب هایی با رنگ گلبهی، جگری، صورتی پر رنگ و نارنجی استفاده کنند، برای این گروه استفاده از رنگ های قهوه ای به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اگر پوست سبزه تیره و برنزی دارید بهتراست از رنگ هایی با تونالیته قهوه ای و بنفش همچون کاراملی، گردویی و جگری استفاده کنید و از رژ لب های کم رنگ بپرهیزید.
برای کسانی که پوست خیلی تیره دارند رژلب های قهوه ای و بنفش مثل رژ لب شرابی یا کاراملی بهترین گزینه است.

‌ ‌

رنگ رژلب مناسب پوست روشن و سفید

رنگ های صورتی، گلبهی، مات و موکا برای کسانیکه که زیر آفتاب صورت آنها قرمز نمی شود بسیار مناسب خواهد بود. برای آن دسته از افرادی که پوست روشن دارند و در زیر آفتاب صورت آنها قرمز و ملتهب نمی شود هم رنگ هایی همچون قرمز و بنفش و جگری بسیار مناسب خواهد بود.

 

‌ ‌چطور به لب نازک رژ بزنیم؟

 با یک مداد رنگ خنثی (کرم رنگ) پایین تر از لب خود خطی بکشید بعد از آن رژلب بزنید. رژلب شما به خط لبی که کشیده اید خواهد رسید. سایه سفید رنگی را روی وسط لب بر روی رژ لبتان بزنید، و آن را به آرامی پخش کنید. هرگز رژلب تیره نزنید، چون این رژلب ها لبهای شما را کوچکتر نشان میدهد.

‌ ‌

انتخاب رنگ رژ بر اساس رنگ دندان

دندان های سفید: می توانند هر رنگ رژلبی استفاده کنند.
دندان های زرد: کسانی که دندان های زرد دارند هرگز نباید رژلب های تیره مثل قرمز و قهوه ای استفاده کنند. بهترین رنگ ها برای شما رنگ های نارنجی، صورتی و قرمز روشن است.

‌ ‌

انتخاب رنگ رژ بر اساس شکل و سایز لب

لب بالایی بزرگ: لب پایینی رژلب روشن بزنید و لب بالایی کمی تیره تر.
لب پایینی بزرگ: هر رژلبی که مناسب ته رنگ پوست صورت تان است بزنید سپس مقداری رژلب روشن به مرکز لب بالایی بزنید تا کمی حجیم تر نشان داده شود.

‌ ‌

برای دوام رنگ رژ چه کار کنیم؟

برای دوام رژ لب بجای شاین میتوانیم از پودر فیکس بی رنگ استفاده کنیم که لب را مات میکند و دوام را بالا میبرد.

‌ ‌امیدوارم از این مقاله فروشاه دوشیزه لذت برده باشید 🙂

[html_block id=”2213″]