معرفی عطر های مناسب تابستان :

در این مقاله دوشیزه می خواهیم به معرفی عطر های مناسب تابستان بپردازیم تا بتوانید در هوای گرم کمی حس خنکی و شادابی را برای خود و اطرافیان داشته باشید .

تا به حال به این موضوع فکر کرده ایید که چه عطرهایی مناسب تابستان است ؟ یا اینکه برای خرید همین که بوی عطر برای شما خوشایند باشد کافی است ؟

یکی از زننده ترین چیزها برای اطرافیان بوی نامطبوع به خصوص بوی عرق بدن می باشد که می تواند باعث آزار و اذیت اطرافیان شود.

به خصوص برای افرادی که در محل های عمومی کار میکنند و رفت و آمد دارند مخصوصا در تاکسی ، اتوبوس و مترو که شاید بارها بوی نامطبوعی به ما رسیده باشد .

مطمئنن که رعایت نکات بهداشتی مهمترین اصل برای ما می باشد اما در فصول گرم که میزان تعرق بالا می باشد استفاده از عطر و ادکلن هم رواج بیشتری پیدا میکند .

بوی عطر خوب کاملا می تواند اطرافیان را به سمت ما جذب کند اما اگر عطری با بوی زننده را استفاده کنیم باعث دوری افراد از ما می شود چون مطمئنن تحمل بوی بد برای همه ناخوشایند است .

در فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا و تعرق بیشتر افراد مطمئنن استفاده از عطر و ادکلن بیشتر می شود همچنین به دلیل گرمای هوا درصد پخش شدن عطر در اطراف بیشتر از زمستان است این امر ما را وادار میکند تا عطری خوشبو استفاده کنیم .

معرفی عطرهای مناسب تابستان

برای خرید عطر شما علاوه بر سلیقه خود در انتخاب باید فصل را هم در نظر بگیرید و بهتر است از فروشنده بخواهید عطرهای مناسب همان فصل را به شما پیشنهاد دهد.

بهتر است در فصل تابستان به سراغ عطرهایی با رایحه ملایم و سرد بروید و عطر های گرم و تند و تیز خود را برای فصل سرد و زمستان کنار بگذارید .

ایا تا به حال تجربه خنک شدن را در استفاده از عطر با بوی سرد داشته اید ؟ حس تازگی و شادابی را برای ما به همراه دارد .

بنابراین انتخاب عطر مناسب برای تابستان شما عطرهای ملایم است و چه بهتر که عطر شما همراه با بوی مرکبات و میوه همراه باشد .

در اینجا ما تعدادی از عطر های مناسب تابستان را به شما نشان می دهیم :

عطرهای زنانه :

عطر Dior Addict  از برند Dior

برند دیور یک نام آشنا برای خیلی از افراد می باشد که dior addict هم از عطرهای معروف و زنانه این برند است . این عطر با رایجه ملایم و خوشبویی که دارد یکی از عطرهای مناسب تابستان می باشد .در واقع عطر دیور با ترکیبی از مرکبات و گل ها احساس لطافت و حس خنکی را برای شما به همراه دارد .

عطر bronze goddes از برند stee lauder

برند استی لادر در تولید محصولات آرایشی یک نام معروف می باشد که شاید یکی از معروف ترین محصولات استی لادر کرم پودر آن می باشد .

کمپانی استی لادر علاوه بر محصولات پوستی مجموعه ایی از عطرها را نیز تولید کرده است که عطر bronze goddes  با یک رایحه ملایم و زنانه بسیار پرطرفدار می باشد .

این عطر با نت پایه وانیل و ترکیبی از مرکبات حس شادابی را به همراه دارد .

Rio Glow Jennifer Lopez

این عطر به معرفی جنیفرلوپز به نام خودش در سال 2014 وارد بازار شد و طرفداران خاص خودش را به سرعت پیدا کرد.

این عطر با پایه ی خوشایند وانیل به همراه بوی مطبوعی از هلو و پرتقال می باشد که یک حس شادابی و انرژی را به شما منتقل می کند .

این رایحه هم از عطرهای مناسب تابستان است .

عطر  (light blue) Dolce&Gabbana Pour

دلچه اند گابانا لایت بلو یک رایحه بسیار ملایم و تابستانی را برای شما دارد .

این عطر تقریبا با یک بوی نیمه شیرین مانند سیب و لیمو شروع می شود و به خوبی حس شادابی را در شما ایجاد میکند و به مرور کمی رو به تلخی ومی رود و از بوی شیرینی آن کم می شود .

اگر به دنبال خرید یک عطر تابستانی هستید حتما عطر دلچه اند گابانا لایت بلو را مد نظر داشته باشید .

عطر های مناسب تابستان برای اقایان را در ادامه معرفی میکنیم :

عطرهای مردانه

  Bvlgari Aqva Amara

در بین عطرهای مردانه نمی توان به راحتی از بولگاری آکوا گذشت. این انتخاب یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه می باشد .

عطر اقیانوسی بولگاری به خوبی ترکیباتی از مرکبات و گیاهان را به همراه دارد که با یک پایه ی دلنشینی از پرتقال و بعد با بوی نعناع به خوبی می تواند یک پیشنهاد جذاب تابستانی باشد .

Versace Man Eau Fraiche

یکی از جذابیت های این عطر طراحی بسیار زیبا و شکیل شیشه ی آن می باشد که حتی همان رنگ آبی آن حس خنکی را به شما القا می کند .

برند ورساچه در تولید عطرهای زنانه و مردانه همیشه بهترین عملکرد را داشته است .  عطر  Versace Man Eau Fraiche  هم یکی دیگر از تولیدات بی نظیر این برند می باشد.

این عطر در ایتدا با یک عطر خوشایند هل و لیمو آغاز می شود و حس شادابی را به شما می بخشد و به مرور بک عطر فلفلی و تند تیز تبدیل می شود که انرژی شما را دوچندان می کند .

Calvin Klein CK One

کلوین کلاین سی کی وان یکی از عطرهای بسیار پرطرفدار مردانه می باشد با یک رایحه ی بسیار جذاب و خنک که یکی از عطرهای مناسب تابستان می باشد تا در هوای گرم حس شادابی را به شما بدهد.

در ابتدا پایه ی کلوین کلاین با یک بوی مرکبات و لیمو شروع می شود و به مرور زمان بوی فوق العاده ی گل های یاس و و بنفشه را پیدا می کند .

این عطر می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای آقایان جذاب باشد زیرا که کاملا اطرافیان را به خود جذب میکند.

جزو عطرهای بسیار پرطرفدار و پرفروش این برند میباشد که رایحه شاداب، متعادل و بسیار خنکش در اولین استشمام هر شخصی را بسرعت جذب خود میکند.

 splendor black

در اخرین پیشنهاد برای عطرهای مناسب تابستان یکی از بهترین عطرها را معرفی میکنیم که رایحه ی فوق العاده عالی را دارد.

عطر اسپلندر از برند سریس که یک کمپانی سوئیسی است می باشد و یکی از پرفروش ترین ادکلن های این برند است .

نت میانی عطر اسپلندر با بوی مرکبات ، لیمو و نارنج می باشد و در نت اخر یک رایحه ی از چوب سرو به مشام شما می رسد .

اگر به دنبال یک عطر فوق العاده با قیمت مناسب هستید ما اسپلندر را به شما پیشنهاد میدهیم و برای هدیه نیز یک انتخاب بسیار شیک و مناسب است .

و در آخر همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که عطرها را برای اینکه بتوانید بهتر تست کنید حتما بر روی نبض دستتان امتحان کنید تا میزان پخش شدن بوی آن بیشتر باشد .

امیدواریم مقاله دوشیزه مفید بوده باشد.