چطور آنلاین شاپ کیف راه اندازی کنیم؟

چطور آنلاین شاپ کیف راه اندازی کنیم؟ برای فروش اینترنتی کیف، نیاز دارید که اقدام به ساخت سایت فروشگاهی کنید. در این راهنمای جامع به مراحل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف خواهیم پرداخت

و نکات افزایش فروش کیف رو بررسی خواهیم کرد.

اگر فروشگاه کیف دارید احتمالا این روزها درآمدتون کمتر از قبل شدست. علتش رو نمی‌دونید؟

یکی از دلایلش این است که با وجود خطرات ویروس کرونا

مردم ترجیح میدن کمتر به مغازه‌ها برن . به همین دلیل اکثر افراد خریدهای خود رو اینترنتی انجام میدن.

پس اگر می‌خواهید دوباره مثل سابق فروش خوبی داشته باشید باید کسب و کارتون رو مجازی کنید.

خیلی از مغازه‌دارها دیدشان سنتی است و وقتی به اونها میگیم فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، امیدی

به کسب درآمد از این طریق ندارند.

خرید عمده محصولات ارایشی

چرا باید فروشگاه اینترنتی کیف تاسیس کنیم؟

مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف این است که محدودیت‌های فروشگاه فیزیکی رو کنار بزنید. تعداد مشتریان فروشگاه فیزیکی بستگی به محل فروشگاه داره. در فروشگاه اینترنتی هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد میتونه خیلی راحت از شما خرید کند.و با استفاده از سیستم های پیشرفته و نرم افزارهای بروز میتونید در تمام ساعات شبانه روز فعالیت داشته باشید

یک قسمت از بازار را برای فعالیت انتخاب کنید

یکی از اشتباهات رایج برای فروش محصول در فضای مجازی این است که تعداد زیادی محصول مختلف رو در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کنید. شاید فکر کنید که با این کار تنوع محصولات فروشگاه خود رو بیشتر می‌کنید. اما عرضه تعداد زیادی محصول فقط کار شما رو برای شروع سخت‌تر می‌کنه.

انتخاب روش فروش محصول

فروش محصول در فضای مجازی محدود به یک روش نیست. شما می‌تونید از راه‌های مختلفی محصول خود رو به صورت اینترنتی بفروشید. بعد از این که نوع محصولات فروشگاه اینترنتی رو مشخص کردید باید روش فروش آن‌ها رو انتخاب کنید.

1- فروش محصول از طریق اینستاگرام

راحت‌ترین راه برای فروش اینترنتی کیف این است که اپلیکیشن اینستاگرام رو روی گوشی خود نصب کنید و یک پیج فروشگاهی بسازید. ویژگی اینستاگرام این است که برای فروش محصول در اون نه هزینه‌ای می‌پردازید و نه لازم است درصدی از فروش خود رو به کسی بدید. همچنین میلیون‌ها ایرانی هر روز در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و خیلی‌ها هم خریدهای خود رو از همین شبکه اجتماعی انجام میدن .

برای ساخت فروشگاه اینترنتی کیف در اینستاگرام فقط به یک گوشی هوشمند نیاز دارید که اون هم در هر خانه‌ای پیدا می‌شه. بعد هم یک اکانت در این شبکه اجتماعی می‌سازید و به همین راحتی وارد اجتماعی از میلیون‌ها ایرانی میشید.

2- ساخت فروشگاه اینترنتی

یکی از روش‌های رایج برای فروش اینترنتی کیف این است که یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. به روش‌های مختلفی می‌تونید سایت فروشگاهی بسازید و کسب درآمد اینترنتی رو آغاز کنید. در حالت عادی برای ساخت یک سایت فروشگاهی باید اطلاعات کاملی در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشید.

 فروش محصولات در مارکت پلیس‌ها

یک راه دیگر برای فروش اینترنتی کیف این است که کالاهای خود رو در مارکت پلیس‌ها بفروشید. مارکت پلیس‌ها سایت‌هایی فروشگاهی هستند که افراد مختلف میتونن محصولات خود رو در اون بفروشند. مثلا دیجیکالا یک مارکت پلیس است و اگر دقت کنید برای برخی از محصولات چندین فروشنده وجود داره که می‌تونید یکی از آن‌ها رو برای خرید انتخاب کنید.

شما هم می‌تونید خیلی راحت به عنوان یکی از فروشندگان مارکت پلیس‌ها فعالیت کنید و محصولات خود رو بفروشید. فروش محصولات مختلف مثل کیف در مارکت پلیس‌ها رایگان است. اما درصدی از فروش‌تون به عنوان کارمزد کسر می‌شه. پس باید درصد کارمزد مارکت پلیس موردنظر خود رو بدونید و قیمت محصول رو طوری تعیین کنید که در نهایت ضرر نکنید.

 شخصی‌سازی و آماده‌سازی فروشگاه اینترنتی

بعد از این که یکی از روش‌های گفته شده برای ساخت فروشگاه اینترنتی کیف رو انتخاب کردید نوبت به مقدمات کار می‌رسه. همه افراد بعد از تهیه مغازه ویترین و دکوراسیون آن رو به زیبایی طراحی می‌کنند. چون این کار تاثیر زیادی در جذب مشتری داره. در فروشگاه اینترنتی هم باید از همان ابتدا روی ظاهر و طراحی فروشگاه کار کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی خود رو در اینستاگرام راه‌اندازی کردید باید بایو زیبایی بنویسید و پست‌های جذابی برای پیج‌تون طراحی کنید.

خرید عمده پوستی

واقعیت جالب در مورد کیف

حالا بنظر شما یک کیف برای ما چیکار می کنه؟ کیفمون یک رفیق پایه اس که همه جا باهامون هست و با فضایی که در اختیارمون قرار میده حمایتمون میکنه، علاوه بر اون با زیباییش به استایل ما رو شیک تر میکنه و  معمولا تمام روز هر کجا که باشیم با ما همراهه.

بله! من همچنان دارم درمورد کیف صحبت میکنم، ولی هنوز هم خیلی چیزها وجود داره در مورد کیفهای دستی که ما نمیدونیم. موضوعات جالب و بعضا خنده داری که قطعا دید مارو نسبت به کیفهای مدرن عوض خواهد کرد.

کیف های چرم از کجا اومدن؟

شاید براتون جالب باشه که لاندن کیو اولین کیف لاکچری چرم رو در سال 1841 تولید کرد، در واقع سرآغاز تولید کیف های لاکچری همون موقع محسوب میشه.واقعیت جالب در مورد کیف تولید شده به سفارش همسر خانواده معروف (ساموئل پارکینسون) تهیه شد و در حال حاضر در موزه کیف دستی آمستردام نگهداری میشه.

اولین کیف دستی!

اولین فردی که در تاریخ صاحب کیف دستی بوده یهوداست. در انجیل مقدس صریحا تصویرسازی شده که ایشون اولین فرد در تاریخ به حساب میاد که از کیف دستی استفاده کرده.

یهودای اسکاریوتی در متون تاریخی نوشته: تاریخ صاحب و مالک اولین کیف دستی دنیاست.

اولین کیف اسپرت!

سال 1985 بود که اولین کیف اسپرت یونیسکس در دنیا ساخته و تولید شد. این محصول از برند پرادا تولید شده که یک کوله پشتی مشکی هستش و از جنس الیاف نایلون ساخته شده .

همچنان هم در دنیا ترند هست و حسابی رو بورسه ( اگه نمیدونید یونیسکس چیه باید بهتون بگم یعنی هر دو جنسیت خانم ها و آقایان میتونن ازش استفاده کنن).