چطور آنلاین شاپ لوازم تحریر راه اندازی کنیم؟

چطور آنلاین شاپ لوازم تحریر راه اندازی کنیم؟ لوازم تحریر یکی از لوازم ضروری افراد در تمامی دوران به

شمار میره. البته در حال حاضر بسیاری از افراد برای یادداشت کردن نکات از تلفن همراه استفاده می کنن

و کمتر شخصی دفترچه یادداشت همراه خود دارد؛ با این وجود نوشت افزار و استفاده از لوازم تحریر از

جایگاه ویژه ای در میان افراد با رده سنی های مختلف برخوردار است. در صورتی که قصد راه اندازی یک

آنلاین شاپ لوازم تحریر رو دارید، مطمئنا نسبت به سود اون شناخت کافی بدست آوردید. در نظر داشته

باشید گرونی قیمت لوازم تحریر افراد رو نسبت به خرید اون منصرف نمی کنه. اگر هنوز کسب و کار آنلاین

خود رو در این حوزه راه اندازی نکردید، توجه به نکات زیر در این زمینه به شما کمک می کنه، پس تا انتها

همراه ما باشید. 

خرید عمده محصولات ارایشی

انتخاب محصول و مشتریان مورد نظر خود

در ابتدا برای راه اندازی یک بیزنس بهترین کار شروع از یک کسب و کار کوچک است و به مرور زمان برای توسعه اون تلاش کنید. برای موفقیت در راه اندازی کسب و کار باید مخاطبان هدف خود رو انتخاب کنید و محصولاتی رو برای ارائه در نظر داشته باشید؛ تا بتوانند نیاز مشتریان را برطرف سازند. انتخاب دسته خاصی از محصولات لوازم تحریر متنوع در توسعه کسب و کار آنلاین تاثیرگذار بوده و جایگاه ویژه ای در میان سایت های فروشگاهی لوازم تحریر خواهید داشت و در انتها برند خود را در میان رقبا اثبات می کنید. برای اثبات آنلاین شاپ خود توجه به موارد زیر اهمیت دارد:

بهتر است نوع محصول خود رو مشخص کنید؛ مثلا باید نوع لوازم تحریری که قصد فروش او ن رو دارید، مشخص کنید. بهتر است یکی از دسته بندی های لوازم تحریر رو انتخاب کنید و به طور تخصصی به فروش و فعالیت در اون زمینه بپردازید.

پس از انتخاب نوع محصول، مشتریان هدف نیز مشخص می شن . در صورتی که لوازم نقاشی به فروش می رسونید، مشتریان هدف شما نقاشان و افراد هنرمند خواهند بود. پس در این مرحله باید سلایق این دسته از افراد رو تشخیص داده و محصولاتی که تمامی نیازهای این افراد رو برطرف سازد، تامین کنید.

پیدا کردن تامین کننده مناسب

پیش از انتخاب تامین کننده مناسب، لیستی از محصولاتی که قصد فروش اونها رو دارید، تهیه کنید و پس از او ن به ارتباط با تامین کننده های مختلف بپردازید. با کمی تحقیق می تونید محصولات آنلاین شاپ خود رو از تامین کننده ای که مناسب ترین قیمت ها رو دارد، تهیه کنید.

می تونید با جستجو در بازار بزرگ لوازم تحریر شهر خود، محصولات مورد نیاز خود رو تهیه کنید یا در صورت امکان خرید خود رو از بازارهای خارج کشور انجام بدید. در صورت خرید از شهرهای دیگر می تونید خرید محصولات خود رو به صورت تلفنی با قیمت عمده انجام بدین.

خرید عمده پوستی

آنالیز رقبای خود

پیشرفت بازار دیجیتال و احساس نیاز موجب شدست، تا تعداد آنلاین شاپ های فروش لوازم تحریر در حال افزایش باشد. البته تنها تعداد محدودی از اون ها با تمرکز بر روی بازاریابی آنلاین محصولات خود، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به کسب درآمد بالایی دست یافته اند. فاکتورهایی که با آنالیز سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم تحریر می تونید بر روی وب سایت خود اجرا کنید، شامل موارد زیر است:

کلمات کلیدی

از مهم ترین مواردی که در بررسی این فروشگاه ها باید مورد بررسی قرار بدین، کلمات کلیدی سایت رقبا محسوب می شه. با بررسی کلمات کلیدی می تونید درک مناسبی از رفتار مشتری و کلماتی که به طور معمول اونها رو در گوگل سرچ می کنند، به دست بیارید . بهتر است لیستی از این کلمات کلیدی تهیه کنید و در تدوین استراتژی های سئو مورد استفاده قرار بدین . می تونید بررسی سایت های فروشگاهی رقبای خود رو با استفاده از ابزارهای Seobility و Ubersuggest انجام بدین.

محصولات

لیستی از محصولاتی که رقبا به مشتریان ارائه میدن رو تهیه کنید. سعی کنید از این طریق اختلاف در تنوع محصولات رو به حداقل رسانده و از رقبای خود پیشی بگیرید.

بررسی شبکه های اجتماعی

یکی از عوامل اعتماد مشتریان به کسب و کار، شبکه های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان محسوب می شه. پس در استفاده از این ابزار قدرتمند غفلت نکنید. توصیه می شه با بررسی شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، محصولات خود رو بیشتر و بهتر از رقبا معرفی کرده و منبع درآمد بالایی داشته باشید.

قیمت

قیمت محصولات خود رو به چند دسته تقسیم کنید. باید در کنار قیمت های رقابتی، قیمت های مقرون به صرفه و گران رو نیز در این دسته بندی قرار بدین. شما می تونید با استفاده از کارکرد مشتریان خود در زمینه قیمت گذاری و استراتژی های فروش، به این روش مورد بررسی قرار بدین.

طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر

پس از توجه به نکات گفته شده و رسیدگی به اونها، زمان اون رسیده است، که نسبت به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود اقدام کنید. بهتر است بدونید روش های متنوع و مختلفی برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی وجود داره که شما باید بر اساس اهداف و معیار خود یکی از روش ها رو مورد استفاده قرار بدین. از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت آنلاین شاپ لوازم تحریر با ابزار فروشگاه ساز
  • ساخت آنلاین شاپ لوازم تحریر با وردپرس
  • فروش لوازم تحریر از طریق سوشیال مدیا و مارکت پلیس