چطور آنلاین شاپ بدلیجات راه اندازی کنیم؟

چطور آنلاین شاپ بدلیجات راه اندازی کنیم؟ برای فروش اینترنتی بدلیجات ، نیاز دارید که اقدام به ساخت سایت فروشگاهی کنید. در این راهنمای جامع به مراحل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بدلیجات خواهیم پرداخت

و نکات افزایش فروش بدلیجات رو بررسی خواهیم کرد.

اگر فروشگاه بدلیجات دارید احتمالا این روزها درآمدتون کمتر از قبل شدست. علتش رو نمی‌دونید؟

یکی از دلایلش این است که با وجود خطرات ویروس کرونا

مردم ترجیح میدن کمتر به مغازه‌ها برن . به همین دلیل اکثر افراد خریدهای خود رو اینترنتی انجام میدن.

پس اگر می‌خواهید دوباره مثل سابق فروش خوبی داشته باشید باید کسب و کارتون رو مجازی کنید.

خیلی از مغازه‌دارها دیدشان سنتی است و وقتی به اونها میگیم فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، امیدی

به کسب درآمد از این طریق ندارند.

خرید عمده محصولات ارایشی

چرا باید فروشگاه اینترنتی بدلیجات تاسیس کنیم؟

مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بدلیجات این است که محدودیت‌های فروشگاه فیزیکی رو کنار بزنید. تعداد مشتریان فروشگاه فیزیکی بستگی به محل فروشگاه داره. در فروشگاه اینترنتی هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد میتونه خیلی راحت از شما خرید کند.و با استفاده از سیستم های پیشرفته و نرم افزارهای بروز میتونید در تمام ساعات شبانه روز فعالیت داشته باشید

یک قسمت از بازار را برای فعالیت انتخاب کنید

یکی از اشتباهات رایج برای فروش محصول در فضای مجازی این است که تعداد زیادی محصول مختلف رو در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کنید. شاید فکر کنید که با این کار تنوع محصولات فروشگاه خود رو بیشتر می‌کنید. اما عرضه تعداد زیادی محصول فقط کار شما رو برای شروع سخت‌تر می‌کنه.

انتخاب روش فروش محصول

فروش محصول در فضای مجازی محدود به یک روش نیست. شما می‌تونید از راه‌های مختلفی محصول خود رو به صورت اینترنتی بفروشید. بعد از این که نوع محصولات فروشگاه اینترنتی رو مشخص کردید باید روش فروش آن‌ها رو انتخاب کنید.

1- فروش محصول از طریق اینستاگرام

راحت‌ترین راه برای فروش اینترنتی بدلیجات این است که اپلیکیشن اینستاگرام رو روی گوشی خود نصب کنید و یک پیج فروشگاهی بسازید. ویژگی اینستاگرام این است که برای فروش محصول در اون نه هزینه‌ای می‌پردازید و نه لازم است درصدی از فروش خود رو به کسی بدید. همچنین میلیون‌ها ایرانی هر روز در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و خیلی‌ها هم خریدهای خود رو از همین شبکه اجتماعی انجام میدن .

برای ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام فقط به یک گوشی هوشمند نیاز دارید که اون هم در هر خانه‌ای پیدا می‌شه. بعد هم یک اکانت در این شبکه اجتماعی می‌سازید و به همین راحتی وارد اجتماعی از میلیون‌ها ایرانی میشید.

2- ساخت فروشگاه اینترنتی

یکی از روش‌های رایج برای فروش اینترنتی بدلیجات این است که یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. به روش‌های مختلفی می‌تونید سایت فروشگاهی بسازید و کسب درآمد اینترنتی رو آغاز کنید. در حالت عادی برای ساخت یک سایت فروشگاهی باید اطلاعات کاملی در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشید.

 فروش محصولات در مارکت پلیس‌ها

یک راه دیگر برای فروش اینترنتی بدلیجات این است که کالاهای خود رو در مارکت پلیس‌ها بفروشید. مارکت پلیس‌ها سایت‌هایی فروشگاهی هستند که افراد مختلف میتونن محصولات خود رو در اون بفروشند. مثلا دیجیکالا یک مارکت پلیس است و اگر دقت کنید برای برخی از محصولات چندین فروشنده وجود داره که می‌تونید یکی از آن‌ها رو برای خرید انتخاب کنید.

شما هم می‌تونید خیلی راحت به عنوان یکی از فروشندگان مارکت پلیس‌ها فعالیت کنید و محصولات خود رو بفروشید. فروش محصولات مختلف مثل بدلیجات در مارکت پلیس‌ها رایگان است. اما درصدی از فروش‌تون به عنوان کارمزد کسر می‌شه. پس باید درصد کارمزد مارکت پلیس موردنظر خود رو بدونید و قیمت محصول رو طوری تعیین کنید که در نهایت ضرر نکنید.

 شخصی‌سازی و آماده‌سازی فروشگاه اینترنتی

بعد از این که یکی از روش‌های گفته شده برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدلیجات رو انتخاب کردید نوبت به مقدمات کار می‌رسه. همه افراد بعد از تهیه مغازه ویترین و دکوراسیون آن رو به زیبایی طراحی می‌کنند. چون این کار تاثیر زیادی در جذب مشتری داره. در فروشگاه اینترنتی هم باید از همان ابتدا روی ظاهر و طراحی فروشگاه کار کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی خود رو در اینستاگرام راه‌اندازی کردید باید بایو زیبایی بنویسید و پست‌های جذابی برای پیج‌تون طراحی کنید.

خرید عمده پوستی

تاریخچه استفاده از بدلیجات

تاریخچه استفاده از بدلیجات در ایران به 2000 سال پیش از میلاد مسیح بازمیگرده،ایرانیان در اون زمان از انواع زیورآلات و بدلیجات استفاده میکردند،یکی دیگر از دلایل مهمی هم که علاقه به استفاده از بدلیجات رو در بین مردم بالاتر برده این موضوع است که به دلیل قیمت پایین بدلیجات افراد قادرند تنوع زیادی در انتخاب داشته و تعداد بالاتری از این زیورآلات تهیه کنند که به خودی خود دلیل قانع کننده‌ای نیز است.

بدلیجات استیل

قطعا بدلیجات استیل از ویژگی خاصی برخوردار می باشن. این دسته از بدلیجات توانستند تا حد زیادی مفید واقع شده و حتی بر بازار طلا تاثیر بگذارند. استیل از جمله فلزاتی است که مقاومت خوبی داره، درخشندگی عالی و رنگ منحصر به فرد و فاقد هرگونه حساسیت نیز از جمله دلایلی هستند که استیل رو منحصر به فرد و خواستنی می کنند.

بدلیجات تیتانیوم

زیورآلات تیتانیوم بسیار سبک هستند،می تونید حلقه یا گردنبند زنانه یا گوشواره زنانه تیتانیومی رو به راحتی در طول روز بدون ایجاد خستگی در شما استفاده کنید. این فلز بسیار محکم است و نیازی نیست همیشه نگران شکسته شدن زیورآلات خود بشین. زیورآلات تیتانیوم با توجه به درخشش و زیبایی و همچنین شباهتی که به طلا دارن می تونن برای استفاده در جشن ها و مراسمات و عروسی ها بسیار مناسب باشد.