چطوری نچرال و طبیعی آرایش کنیم؟

سلام…سلام امروز با چند تکنیک خفن اومدم که بهتون بگم چطوری نچرال و طبیعی آرایش کنید. در تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که بیشترین سوالی که پرسیده میشه از آرایشگران حرفه ای اینه که چطوری نچرال و طبیعی آرایش کنیم؟

وقتی صحبت از آرایش میشه، گاهی اوقات آرایش میتونه کمتر یا بیشتر باشه. یه ظاهر پر زرق و برق خیلی خوبه، اما برای موقعیت های روزمره مثل مدرسه یا محل کار ،کاربردی نیست. آرایش طبیعی به جای پوشاندن عیوب، ویژگی های شما رو افزایش میده. این یه رویکرد ساده است که بر روی چند ناحیه کلیدی پوست، چشم ها و لب ها تمرکز می کنه و بهترین آنها را به روشی ظریف به نمایش میذاره. شما از محصولات کمتری استفاده خواهید کرد، زمان کمتری خواهید گرفت و برای دستیابی به ظاهری زیبا نیازی به دونستن هیچ تکنیک پیچیده ای ندارید. در ادامه همراه ما باشید تا با آموزش های سریع و آسان آشنا بشید که چگونه نچرال و طبیعی آرایش داشته باشید و از ایده ها الهام بگیرید.

خرید عمده لوازم آرایشی

ظاهری طبیعی،آرایشی نامحسوس

1.مراقب پوست خود باشید

کلید آرایش عالی، داشتن یک بوم بی عیب و نقص برای کار کردن است، به همین دلیل داشتن یه روال مراقبت از پوست خیلی مهمه. این موضوع در مورد آرایش نچرال و طبیعی اهمیت داره زیرا شما از کرم پودر یا کانسیلر سبک تری استفاده می کنید. علاوه بر پاکسازی و تونینگ، چند مرحله اضافی وجود داره که می تونید برای درخشندگی و شادابی پوست خودتون انجام بدید. در اول آکنه و جوش های سرسیاه را پاک کنید تا مطمئن بشید پوست شما بافتی صاف دارد. در مرحله بعد، هر گونه قرمزی یا تحریک را با محصولات تسکین دهنده و آبرسانی که برای پوست های حساس طراحی شده ، درمان کنید. در نهایت، خطوط ریز و رنگدانه ها را با رتینول یا سرم ویتامین C کاهش بدید.

2.مرطوب کننده، ضد آفتاب و پرایمر

قبل از اینکه آرایش طبیعی خودتون رو شروع کنید، ضروریه که مطمئن بشید که پوست شما مرطوب شده و در برابر نور خورشید محافظت میشه و بخوبی پوسستون رو آماده کنید. نوع مرطوب کننده ای که استفاده می کنید به نوع پوست شما بستگی داره . چرب، خشک یا مختلط، اما بسته به فصل میتونه تغییر کنه. مهمترین جزء ضد پیری، استفاده از ضد آفتاب با طیف بالا (که از شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کنه) هر روز است. بعد از اون، وقتشه که پرایم رو استفاده کنید! پرایمر باعث میشه که بعد از آرایش، پوست شما بی عیب و نقص تر به نظر برسه. نه تنها چین و چروک ها و منافذ را محو می کنه، بلکه یک پایه صاف برای لغزش کرم پودر ایجاد میکنه و آن رو در طول روز ثابت نگه می داره. اگه انجام دادن همه ی این مراحل به شما فشار میاره، مرطوب کننده، ضدآفتاب و پرایمر خود را در یه مرحله با کرم بی بی کرم ترکیب کنید.

3.پوست را مخملی بسازید

ظاهر طبیعی به طور کلی فقط به یک یا دو سایه چشم ظریف نیاز داره، که به این معنی است که احتمال ریزش سایه یا ریمل چشم وجود نداشته باشه، بنابراین بهتره که در اول پایه آرایش خود رو استفاده کنید. برای ایجاد یه آرایش طبیعی، حتما کرم پودری با پوشش ملایم تا متوسط رو ​​انتخاب کنید، زیرا یه زیرسازی سنگین تقریباً می‌تونه تمام ویژگی‌های شما رو محو کنه. انواع مایع به طور کلی طبیعی ترین پوشش رو دارند و می توانید یک قطره روشن کننده را با آنها مخلوط کنید تا درخششی تازه و بانشاط ایجاد کنید. ضروریه که فرمولی رو انتخاب کنید که با نوع پوست شما و همچنین سایه نزدیک به پوست شما مناسب باشه. در نهایت، این برنامه حیاتی ترین مرحله برای ایجاد یک پایه طبیعی هست. چه از یک برس، اسفنج یا انگشتان خود استفاده می کنید، مطمئن بشید که به آرامی شروع کرده و به خصوص در اطراف خط مو، گوش ها و فک خود ترکیب کنید. حواستون باشه که شما نمی خواید طوری به نظر برسه که انگار ماسک زدید.

4.پوشاندن پوست با پودر

برای داشتن ظاهری عالی، کانسیلر ضروریه.اما در استفاده از اون حواستون باشه که مقدار کم استفاده می کنید چون هنوز هم می خواید طبیعی به نظر برسید. همچنین، ممکنه بخواید کک و مک های خودتون رو پنهان کنید. اما برای داشتن آرایش نچرال بهتره که آنها رو با کرم پودر نپوشونید.و برای انتخاب کانسیلر بهتره که فرمولی رو انتخاب کنید که بافتی مشابه با فونداسیون شما داشته باشه، که به طور یکپارچه با هم ترکیب بشه. اگر فونداسیون شما براق باشه و کانسیلرتون مات باشه و یا برعکس، چهره ی شما لکه دار به نظر می رسه. از دو سایه مختلف برای هدف قرار دادن عیوب های مختلف پوست استفاده کنید. رنگی که برای لکه‌ها همرنگ کرم پودر شما هست اما برای روشن کردن حلقه‌های تیره زیر چشم یک تا دو درجه روشن‌تر. کانسیلر خود را با برس بمالید و از نوک انگشت خود برای ترکیب کردن آن استفاده کنید.بعد از آن روی پوست مقداری پودر سفت کننده که به پودر فیکس شهرت دارن بپاشید. از پودر موز هدی بیوتی زیر چشم خودتون استفاده کنید تا درخشندگی بیشتری بهش اضافه کنید، کمی پودر شفاف روی پوست پخش کنید تا بقیه چیزها در جای خودش قرار بگیره.

خرید عمده لوازم آرایشی

5.انتخاب رنگ گونه مناسب

داشتن رژگونه خوش رنگ و عالی برای یه آرایش طبیعی، فاکتور مهمیه.میتونه درخشندگی، جوانی و سالمی به چهره شما ببخشه. بهترین رنگ گونه، انعکاس طبیعی شماست که بدون زحمت ته رنگ پوست شما را صاف می کند. این می تونه از صورتی کم رنگ تا زردآلوی، رز عمیق یا حتی ارغوانی باشه. رژگونه‌ها انواع مختلفی دارن، اما اگر کرم پودر خود را با پودر ست کرده باشید، رژگونه‌ای با همان بافت بدون ایجاد لایه ای غیر طبیعی روی آن ترکیب میشن. از یک برس بزرگ و پف‌دار استفاده کنید و از روی گونه‌هایتان شروع کنید،و بعد آن‌ها را با هم مخلوط کرده و بیرون بیارید تا طبیعی‌ترین ظاهر را به دست بیارید. با این حال، ظریف نگه داشتن ظاهر خیلی مهم هست، و هرزمان اگه احساس می‌کنید رنگ خیلی تند و مصنوعی شده، با قلمویی که برای کرم پودر استفاده کرده‌اید، آن رو آروم کنید.

6.کشیدن خط چشم( اختیاری )

زمان استفاده از آرایش نچرال و طبیعی می تونید بدون خط چشم پیش برید. فقط کافیه مژه های خود رو فر کنید یا یک پوشش سبک از ریمل بزنید، و در نهایت شما آماده اید! اما اگه کمی زمان بیشتری دارید، می‌تونید با خط چشم، فرم چشم‌هایتان را زیباتر کنید و مژه‌هایتان را پرپشت‌تر نشان بدید. به جای رنگ‌های پررنگ‌تر به قهوه‌ای یا مشکی ساده بچسبید و آن را فقط روی خط مژه بالایی خود بمالید. با تکنیک های پیچیده برای کشیدن خط چشم خودتون رو خسته نکنید. به جای آن، از یه مداد نرم استفاده کنید و به آرومی و با ظرافت و آن را در ریشه مژه های بالایی خود بکشید.

در پایان مقاله چطوری نچرال و طبیعی آرایش کنیم؟

برای داشتن آرایشی نامحسوس و طبیعی بهتره که آرایش شما مات باشه و حتما به شاداب بودن پوستتون خیلی اهمیت بدید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بهترین محصولات رو با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در اختیار شما قرار داده. جوانی و شادابی حق شماست پس به خودتون اهمیت بدید.مشتاقانه منتظر شنیدن تکنیک های بیشتر در این راستا از زبان شما هستیم.