چطوری ریمل ابرو رو پاک کنیم ؟

سلام…سلام…امروز اومدم با یه مقاله بشدت کاربردی و موثر در امر زیبایی شما…پس تا آخر مقاله چطوری ریمل ابرو رو پاک کنیم ؟ همراه ما باشید تا بهترین تکنیک های ریمو کردن ریمل ابرو رو باهم یادبگیریم.

خرید عمده لوازم آرایشی

نحوه زدن ریمل ابرو

ابروهای پررنگ در حال حاضر ترندی در دنیای مد جهان هستن.اگه ابروهای شما به طور طبیعی برای اینستاگرام آماده نیستن، نگران نباشید. تقویت آنها به همان سرعت و آسانی هست که انگشت خود رو روی یک ریمل بکشید. یک تیوپ از ریمل مژه مورد علاقه خود رو بردارید یا یکی رو بخرید که مخصوص ابروها ساخته شده هست.که به زودی شما از داشتن ابروهای تیره تر و پرتر چهره ی کاملی رو دارید. ریمل های ابرو حاوی موم یا ژل می تونه به شما کمک کنه تا ابروهای طبیعی و نچرال پر یا ظاهری براق تر و کاملا آراسته داشته باشین.

برای داشتن ابروهای پر و تیره، ریمل معمولی رو امتحان کنید

اگه نمی خواید محصول خاصی برای ابرو بخرید از ریمل معمولی استفاده کنین.ریمل های زیادی در بازار وجود داره که مخصوص ابروها طراحی شدن، اما اجازه ندید تبلیغات فیک فضای مجازی شما رو فریب بدن. اگه نمی‌خواید برای یک محصول آرایشی دیگه هزینه کنید، از بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای پیروی کنید و فقط روی تقویت‌کننده مژه معمولی خودتون بکشید.

  • ریمل ابرو رو شما رو تیره‌تر و پرتر نشان میده و همچنین موها رو مثل مژه‌ها کمی بلندتر نشون میده.
  • اگه نگران استفاده از همان چوب ریمل بر روی ابروها و مژه های خود هستین، در بین استفاده آن رو تمیز کنید. آن رو در آب گرم خیس کنید و آرایش نرم شده رو پاک کنید، سپس اجازه بدید اسپولی دوباره برای یک دقیقه در یک پاک کننده برس آرایشی یا کمی الکل خیس شود. آن رو بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید.

برای کنترل بدون رنگ، یک ریمل ابروی شفاف انتخاب کنید

اگه به دنبال ظاهری طبیعی هستید، این رو امتحان کنین.

ریمل ابرو شفاف اگه ظاهر ابروهای طبیعی را دوست دارید عالی هست چون بدون افزودن رنگ اضافی به شما کنترل و درخشندگی میده. به بسته بندی دقت کنید تا متوجه بشید که آیا محصول شما رنگی هست یا خیر. محصولاتی که دارای برچسب “روشن” یا “بی رنگ” هستند رو بررسی کنین.

  • خیلی از این ریمل ها همچنین ابروهای شما رو حالت میدن تا به درخشندگی و سلامت موی ابرو رو کمک کنند.

از ریمل ابروهای رنگی برای مشخص کردن و رام کردن ابروها استفاده کنید

سایه ای نزدیک به رنگ طبیعی ابرو خود رو انتخاب کنید تا ظاهری ظریف داشته باشین.اکثر محصولاتی که به عنوان “ریمل ابرو” به فروش می رسن حاوی موم هایی هستن که به اصلاح و کنترل ابروها و همچنین تیره شدن آنها کمک می کنه. آنها در رنگ های متنوعی هستن، بنابراین به دنبال رنگی باشید که به سایه طبیعی ابروهای شما نزدیک باشه.

  • تیره کردن ابروها ظاهری خشن تر و آراسته تر به شما میده. یک ریمل قهوه ای تیره یا حتی مشکی بگیرید تا واقعاً ابروهای خود رو برجسته کنید. این یک گزینه خوب برای یک شب یا یک پروژه عکاسی هست.

خرید عمده لوازم آرایشی

ابتدا ریمل اضافی رو از روی براش ابرو پاک کنید

این به شما کمک می کنه از غلظت انبوه مواد جلوگیری کنین.

قبل از شروع، ریمل اضافی رو با احتیاط از براش ریمل لبه لوله ریمل خود بتراشید.همچنین می‌تونید قبل از استفاده، با برس کشیدن چوب به روی دستمال، مقدار اضافی آن رو پاک کنین.برای داشتن ظاهری طبیعی، براش رو یک بار روی هر ابرو بکشید.برای پوشش یکنواخت در جهت رویش مو حرکت کنین.

فعلاً نگران آرایش ابروهای خود نباشید. فقط هنگام کشیدن ریمل روی ریمل، جهت طبیعی هر مو رو دنبال کنید. این کمک می کنه تا اطمینان پیدا کنین که هر مو کاملاً پوشیده شده ست.

  • اگه از ریملی استفاده می کنین که با رنگ طبیعی ابروهای شما مطابقت داره، از فشار دادن و اعمال کمی فشار نترسید. اگه کمی از آن روی پوست شما بره اشکالی نداره، به شرطی که در محدوده طبیعی ابروهای خود باقی بمونید.
  • اگه از ریمل تیره تری استفاده می کنید، کمی محتاط تر باشین. آهسته حرکت کنین و مطمئن بشید که فقط موها رو می‌پوشانید بدون اینکه ریمل روی پوستتون وارد بشه.

برای رنگ و حجم بیشتر در جهت مخالف برس بزنید

اگه بعد از یک کت از پوشش خود راضی نیستید، این رو امتحان کنین.شانه ابرو خود رو بردارید و ابروهایتان رو از طرف دیگه برس بکشید تا طرف دیگه هر مو رو بپوشونید. برای جلوه‌ای حجیم‌تر و حجیم‌تر، صبر کنید تا اولین لایه ریمل کمی سفت بشه که قبل از اینکه با زدن برای بار دوم وارد بشید.

  • اگه از ریمل خیلی تیره استفاده می‌کنید، آزمایش کنید که اولین لایه رو رد کنید و فقط یک لایه روی ابروها بزنید. این کمک می کنه تا ابروهای شما بیش از حد زیاده روی نشن.
  • برای اینکه حالت ابرویی پف دار و ژولیده به دست بیارید، کافی هست که اجازه بدید ریمل بعد از این حالت سفت بشه.و بعد از آن برای مراحل دیگه میتونید ادامه بدید.

پس از خشک شدن ریمل، موها رو با یک براش تمیز شونه کنید

این کار ابروهای شما رو مرتب می کنه و هرگونه غلظت مواد ریمل رو از بین می بره. همچنین موها رو برای ظاهری آراسته تر از هم جدا می کنه. اجازه بدید ریمل ابرو خود رو برای یک دقیقه یا تا زمانی که احساس کنید خشک بشه. سپس، یک برس اسپولی تمیز رو بردارید و به آرامی آن رو از میان ابروهای خود در جهت رشد مو شانه کنین.

هر جای خالی رو با مداد یا پودر ابرو پر کنید

هر گونه شکاف یا فضای خالی رو در ابروهای خود بررسی کنید. اگه هر کدام رو مشاهده کردین، از مداد ابرو یا سایه چشم استفاده کنین تا با احتیاط فضاها رو با ضربه‌های طبیعی و نازک مثل مو پر کنید. مطمئن بشید که از سایه ای استفاده می کنید که با رنگ ابروی شما مطابقت داشته باشه.

ریمل ابرو رو قبل از خواب با پاک کننده آرایش پاک کنید

خوابیدن با آرایش میتونه به پوست و مو آسیب برسونه. یک دستمال پاک کننده آرایش بردارید یا پاک کننده آرایش مورد علاقه خود رو روی یک پد پنبه ای بریزید. به آرومی پد رو بکشید یا روی هر ابرو بکشید، مراقب باشین که موها و پوست خود رو محکم بکشید یا مالش بدید.

پس از پاک کردن آرایش، صورت خود رو با یک شوینده ملایم صورت بشویید تا از شر آلودگی، پوست مرده و تکه های باقی مانده آرایش خلاص بشید.بعد از پایان کار مرطوب کردن موی ابرو رو فراموش نکنید.
برای تمیز کردن ابروها و مژه هایتان مجبور نیستین که از پاک کننده ها و پاک کننده های گران قیمت آرایش استفاده کنین. وازلین یک پاک کننده آرایش عالی و ملایم هست. در ادامه، ناحیه چشم خود رو با شامپو بچه بدون اشک بشویید.

بهترین راه برای پاک کردن ریمل ابرو چیست؟

حتما از مواد شوینده های مخصوص پاک کردن ابرو برای برداشتن ژل ابرو از روی ابرو های خود استفاده کنین و با پد مخصوص پاک کننده آرایش حتما برای برداشتن ژل استفاده کنید.از تونرهای مخصوص پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.

در آخر

در آخر مقاله چطوری ریمل ابرو رو پاک کنیم ؟ در اول با نحوه صحیح زدن ریمل ابرو کاملا آشنا شدیم و در ادامه به نحوه پاک کردن ریمل ابرو و آرایش ابرو پرداختیم .برای داشتن بهترین و مناسب ترین قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی به فروشگاه دوشیزه سر بزنید تا بهترین محصول رو در کالکشن زیبایی خودتون برای همیشه داشته باشید.