چطوری بفهمیم لوازم آرایشی اصلیه یا تقلبی ؟

در مقاله امروز به یکی از مهم ترین موضوع میپردازیم. که آیا چطوری بفهمیم لوازم آرایش اصلیه یا تقلبی ؟ چون در بازار امروز که عمده ی برند ها رو با محصولات فیک و شبه آنها بیشتر در دسترس هست.در اینجا به 7 روش و تکنیک رو بررسی میکنیم که به راحتی بتونیم تشخیص بدیم.

همه میدونیم که برندهای لوازم آرایشی گران قیمت اغلب تقلبی میشن. اما خرید کپی های جعلی از اقلام محبوب نه تنها می تونند باعث فریب و ناراحتی شما بشن، بلکه می تونن خطری بسیار واقعی برای سلامتی شما ایجاد کنه.برای جلوگیری از چنین کلاهبرداری‌هایی،ما در اینجا با راهکارهای فوق العاده ای که بهتون میدیم برای همیشه میتونید لوازم آرایشیتون عاری از هرگونه لوازم فیک و تقلبی کنید.

خرید عمده لوازم آرایشی

1.لوازم آرایش رو فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

اگرچه این توصیه ممکن هست بدیهی به نظر برسه، اما در واقع ارزش بررسی داره. ممکن هست شما رو غافلگیر کنه، اما حتی فروشگاه های بزرگ نیز می توننه به فروش برسن. برای جلوگیری از غافلگیری ناخوشایند، از بازدید از وب سایت سازنده برای بررسی لیست خرده فروشانی که می توانید محصولات معتبر رو خریداری کنین، دریغ نکنید.

همه ما می دانیم که محصولات زیبایی برندها خیلی گران هستن. خوشبختانه، گاهی اوقات خرده فروشان رسمی لوازم آرایشی خود رو با قیمت های پایین می فروشند. با این حال، تخفیف های بسیار بالا ممکنه که نشانه تقلبی بودن لوازم آرایش باشه. محصولات زیبایی اصیل رو نمی توان با تخفیف مثلاً 80 درصدی فروخت. متأسفانه، قیمت بالا نیز همیشه تضمین کننده کیفیت بالا نیست. قبل از خرید، از دستیار بخواهید گواهی کیفیت رو به شما نشان میده. اگه از انجام این کار امتناع کردن، به سادگی این محصول رو نخرید.

2.به بسته بندی دقت کنید

برخی از شکست ها آنقدر بد هستن که هیچ کس آنها رو با معامله واقعی اشتباه نمی گیره. اما تعداد زیادی تقلبی بسیار پیچیده نیز وجود داره که شناسایی آنها خیلی دشوارتر هست. یکی از راه‌های اطمینان از دریافت کالای واقعی این هست که که از وب‌سایت سازنده بازدید کنید و ببینید آیا محصولی که به آن نگاه می‌کنین دقیقاً مشابه تصویر آنلاین هست یا خیر.

حتی کوچکترین عدم تطابق مثل فونت، رنگ یا اندازه بسته بندی و یا حتی وزن محصول نشانه تقلبی هست. البته وزن کردن محصول در مغازه ایده خوبی نیست، اما حتی با نگه داشتن آن در دست می تونید یک تقلبی رو تشخیص بدید.اینجوری یک تکنیک سادست که بفهمید لوازم آرایش شما اصل هست یا تقلبی.

3.بارکد، شماره سریال و اطلاعات ساخت رو بررسی کنید

اگه محصول تقلبی هست، ممکنه که 2 یا 3 رقم اول بارکد با کشور مبدا ذکر شده در بسته بندی یا خود محصول مطابقت نداشته باشد. همچنین، شماره سریال اغلب گم شده ست. قبل از خرید چیزی، مطمئن بشید که شماره سریال روی خود محصول با شماره روی جعبه مطابقت داره. همچنین محصولات اصیل همیشه مواد تشکیل دهنده خود رو بر روی آنها نشان میده. برندهای اصلی لوازم آرایشی و بهداشتی اصیل اغلب اطلاعات اضافی رو به چندین زبان به مشتریان خود ارائه می دهند. اگه بسته بندی اطلاعات کمی در مورد محصول داشته باشد، پس معتبر نیست.و ممکنه نتونید اصل بودن محصول رو تشخیص بدید.

4.سایه های محصول رو بررسی کنید

سایه های چشم، رژگونه ها، رژ لب ها و پودرهای تقلبی اغلب در سایه هایی تولید میشن که در محصولات معتبر استفاده نمیشن. برای جلوگیری از خرید تقلبی، به وب سایت سازنده مراجعه کنید تا ببینید کدام رنگ از هر محصول آرایشی واقعی هست.

خرید عمده محصولات بهداشتی و آرایشی

5.به بو و قوام محصول توجه داشته کنید

لوازم آرایشی اصیل نباید هیچ گونه مواد عجیب و غریب یا جرقه های نامناسب در آنها وجود داشته باشه، به خصوص زمانی که محصول مات هست. لوازم آرایشی خامه ای نباید از هم جدا بشن و یا حاوی ناخالصی باشن. رژ لب های تقلبی معمولاً جذابیت کمتری دارن و دارای برخی نواقص هستن. یک ریمل طراح اصلی همیشه بوی بسیار ملایمی داره. اگه محصول بوی بدی دارد یا به شدت معطر هست، پس اصل نیست. همچنین، چوب ریمل تقلبی ممکن هست متفاوت از همتای اصلی خود به نظر برسه.

6.برس ها و اسفنج ها رو چک کنید

حتی اگه بسته بندی یک محصول تقلبی خیلی شبیه به کالای واقعی به نظر برسه، احتمالاً می توانید با بررسی برس ها و اسفنج ها ضربه ای رو تشخیص بدید. آنها ممکن هست در اندازه، شکل یا رنگ متفاوت باشن و کیفیت کلی آنها ممکن هست که رضایت بخش نباشد.

7.قبل از خرید محصولات آرایشی رو تست کنید

از امتحان کردن تسترهای لوازم آرایشی در فروشگاه ها شک نکنید. به یاد داشته باشید که: سایه‌های چشم و رژگونه‌های باکیفیت نباید در طول روز لکه‌دار شوند یا از بین برون. یک رژ لب اصل باید همیشه صاف و یکنواخت استفاده شود و ریمل های طراح معتبر هرگز خرد نمی شوند و لوازم آرایش برندها اصلا مثل تقلبی ها پودری یا بی کیفیت نمیشن.

خرید از فروشندگان مجاز، خرده فروشی یا آنلاین، تضمین می کنه که یک محصول آرایشی معتبر راو با رسید مناسب خریداری می کنید. درگیر ترفندهای بازاریابی کاذب نشید که در آن مغازه داران برای «محصولات وارداتی» یا چیزی که می گویند «جدید در بازار است» تخفیف های زیادی رو روی محصول میدن.

برچسب برند خود رو بشناسید

هر زمان که لوازم آرایشی خریداری می کنین، به بسته بندی آن دقت کنید. جعل‌کنندگان اغلب از رنگ‌ها، آثار هنری و انواع فونت‌هایی استفاده می‌کنن که مشابه نسخه اصلی هستن. با این حال، معمولاً تفاوت های قابل مشاهده ای در اندازه، آرم و طرح رنگ بسته بندی وجود داره. تفاوت ممکن هست به کوچکی یک تغییر در فونت متن باشه. با دقت نگاه کنید و اگر ضعیف به نظر می رسد، فاقد مارک یا لوگو هستن، گرافیک یا نامی مشابه دارد اما کاملاً یکسان نیست، ممکن هست تقلبی باشد. اگه کاربر معمولی هستید و چشم تیزبین دارین، ممکن هست بتوانید در یک لحظه آن رو تشخیص بدید. به لوازم آرایش خود رو دقت کنید که اصل باشه تقلبی.

در آخر

در آخر مقاله چطوری بفهمیم لوازم آرایش اصلیه یا تقلبی ؟ به این نتیجه میرسیم که برای داشتن محصول خوب و اصل فقط باید از فروشگاه اصلی یا معتبر خرید کنیم و همیشه اطلاعات کافی از برند مورد نظرمون داشته باشیم.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه با کیفیت ترین محصولات رو با مناسب ترین قیمت در اختیار شما زیبا جویان عزیز قرارداده فقط کافیه محصول مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید که در آسون ترین راه و زمان ممکن در دست داشته باشید.