چطوری با آرایش صورتمون رو چاق نشون بدیم ؟

فکر میکنید برای چی ما از آرایش استفاده میکنیم ؟ چرا هرچه مراسم برامون مهم تر باشه آرایش ما هم غلیظ تر میشه ؟

غلظت آرایش ملاکی بر زیبایی چهرست ؟ نه اصلا اینجور نیست نکته ای که در آرایش مهمه یادگیری تکنیک ها هستن که برای مثال اگه برای شما هم سوال هست که چطوری با آرایش صورتمون رو چاق نشون بدیم ؟ با ما باشید تا آخر این مقاله تا انواع تکنیک ها رو باهم بررسی کنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

9 روش شگفت انگیز آرایش برای دخترانی با صورت لاغر رو در این مقاله قدم به قدم میخونیم و یادمیگیریم. از لاغری صورت خسته شدید؟ به دنبال آرایش صورت لاغر هستید؟ ظاهری سالم‌تر فوری می‌خواید؟ خوب، آرایش تقریباً هر چیزی را درمان می کند.ما روش‌های آرایشی عالی را برای شما آورده‌ایم تا به صورت‌های لاغر و مستطیلی در فواصل کوتاهی، حالت کاملی به آن‌ها اضافه کنیم وبا آرایش صورتمون رو چاق نشون بدیم!

آرایش مناسب برای صورت لاغر در واقع می تواند ظاهر شما را متحول کند.پس بیایید شروع کنیم که چطوری با آرایش صورتمون رو چاق نشون بدیم.

4 روش برتر آرایش چشم (برای صورت لاغر)

1.اگه صورت لاغری دارید، به سراغ مژه های پررنگ برید

اگه به دنبال بهترین نکات برای آرایش صورت لاغر هستین، یکی از گزینه ها این هست که چشمان خود رو برجسته کنین. مژه های پررنگ و بلندتر باعث میشه چشمان شما برجسته بشه. این به وزن صورت اضافه می کند و از قسمت بالایی صورت ظاهر کامل تری میدید. یک ریمل بلند کننده مژه خوب یا مژه مصنوعی معجزه می کنه.این یکی از محبوب ترین نکات آرایش صورت لاغر هست که برای هر کسی که صورت لاغری داره به خوبی جواب میده.

2.اگه صورت لاغری دارید از سایه های تیره دوری کنین

آرایش صورت لاغر باید به گونه ای باشه که صورت را لاغر یا باریک نشان نده، بنابراین از سایه های تیره دوری کنین. سایه های تیره ظاهر سنگین تری ایجاد می کنه که چهره رو بیشتر باریک می کنه. برای ایجاد ظاهری درخشان، از رنگ های پاستیل و سایه چشم روشن استفاده کنین.

3.به سراغ خط چشم بالدار برید

خط چشم گربه ای یا خط چشم بالدار به دلیل فرم دراز چشم ایجاد شده، نمای پهن تری از قسمت بالایی ایجاد می کنه. این مدل شکل رو متعادل می کنه و باریکی صورت رو از بین می بره. بنابراین اگه به دنبال آرایش صورت لاغر هستید، خط چشم بالدار عالی عمل می کنه و باعث میشه با آرایش صورتتون رو چاق نشون بدید.

4.ابروهای قوسی زاویه دار می تونند تفاوت ایجاد کنند

ابروها می تونند تفاوت چشمگیری ایجاد کنند. ابروهای پر با اضافه کردن وزن از بالا ظاهری متعادل به شما می دهند. همچنین یک قوس زاویه دار توهم وسیع تری از بالا ایجاد می کنه و تمرکز رو از باریکی صورت تغییر می دهه. هر زمان که به دنبال ایده های آرایش صورت لاغر هستید، به سراغ ابروهای قوس دار برید چون این روش به راحتی صورتتون رو چاق نشون میده.

5 روش برتر آرایش برای صورت لاغر

1.هنگام آرایش صورت لاغر، پایه مناسب رو انتخاب کنید

یک کرم پودر و کانسیلر خوب اهمیت زیادی داره و تفاوت زیادی ایجاد می کنه سایه های روشن تر ظاهری رنگ پریده به شما می دهد که باعث میش بیمار به نظر برسید. رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشه و لمسی پر جنب و جوش داشته باشد تا درخشندگی خوبی داشته باشه! در حالی که آرایش برای انواع صورت مهم هست، اما اگه به دنبال آرایش صورت لاغر هستین، انتخاب پایه مناسب قبل از شروع آرایش خیلی مهم هست.

خرید عمده محصولات پوستی و آرایشی

2.رژگونه را متفاوت بزنید

از روش سنتی رژگونه زدن روی استخوان گونه صرف نظر کنین. درعوض، مثل برنزر روی گونه ها رو رژگونه بمالید. این باعث ایجاد توهم صورت پهن تر و چاق تر میشه و رنگ صورتی درخشندگی صورتی سالم رو به آن اضافه می کنه! وقتی از این هک های آرایش شگفت انگیز آگاه بشید، آرایش صورت لاغر اصلا چالش برانگیز نیست.

3.کانتور پیشانی و خط فک

آرایش صورت لاغر نیاز به توجه ویژه به کانتورینگ داره.

از کانتور کردن استخوان گونه و بینی خودداری کنین چون صورت شما رو بیشتر باریک می کنه. در عوض، پیشانی و خط فک رو کانتور کنید تا پایه ای پهن تر ایجاد کنین و لاغری کشیده رو کاهش بدید. آرایش صورت لاغر نیاز به توجه به کانتورینگ داره چون انجام نادرست آن می تونه صورت رو باریک نشان بده.

4.برای دریافت درخشش از هایلایتر استفاده کنید

با هایلایتر یک درخشش فوری و درخشان اضافه کنین. چطوری ؟ روی استخوان گونه، شقیقه پیشانی و زیر ابروها بمالید تا ظاهری شبنم دار داشته باشید در میان نکات محبوب آرایشی برای دختران، استفاده صحیح از هایلایتر می تونه درخشندگی آنی رو و به ظاهر شما ببخشه.

5.روی یک پرایمر خوب سرمایه گذاری کنید

بله، همیشه ذکر میشه که؛ پرایمر خیلی مهم هست. نه تنها آرایش رو برای مدت طولانی نگه می داره، بلکه از چین و چروک شدن آن جلوگیری می کنه. آرایش چین دار ظاهری چروک می ده که منجر به پیری چهره میشه. و صورت های لاغر بیشتر برجسته میشن. هنگام انجام آرایش صورت لاغر، همیشه روی یک پرایمر خوب سرمایه گذاری کنین تا از چروک شدن آرایش جلوگیری کنه.

تنها چیزی که لازم است تکنیک مناسب و مقداری آرایش هست تا آن صورت لاغر را از بین ببرید آرایش صورت لاغر در واقع می تونه یک تغییر دهنده بازی باشه. با این ترفندهای آرایشی ساده به صورت خود چاقی رو اضافه کنین که بدون شک مطمئن هستیم که این تکنیک برای چاق تر نشون دادن صورتتون خیلی جواب میده.

سوال

چگونه صورت لاغر را پرتر نشان دهیم؟

برای اینکه صورت لاغر،چاق تر به نظر برسه، می تونید نکات زیر رو امتحان کنید.

  • چشم های خود رو برجسته کنید – اجازه بدید تمرکز به سمت چشم ها تغییر کنه اما مطمئن بشید که چشمان شما توجه رو به سمت بالا جلب می کنه.
  • از رژگونه و برنزه کننده در جاهای مناسب استفاده کنید
  • از هایلایتر روی گونه ها استفاده کنید
  • یک پرایمر به آرایش خود اضافه کنید
  • پایه آرایش مناسب رو انتخاب کنید
  • مدل موی مناسب رو انتخاب کنید – از مدل موهای چند لایه کوتاه اجتناب کنید.

در پایان مقاله

با انجام این تکنیک ها بی شک به هدفی که در آرایش دنبال میکنید میرسید.اگه شما هم تکنیک های بیشتری رو به تجربه اطلاع دارید با ما در میون بذارید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی روز دنیا رو با مناسب ترین قیمت در اختیار شما زیباجویان عزیز قرار داده فقط کافیه محصول مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.