چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟

در مقاله چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟ اومدیم که تکنیک های شگفت انگیزی رو برای زیباتر دیده شدن در بررسی کنیم و شما چند تکنیک رو برای همیشه در استایل میکاپتون اضافه کنید.

چند تکنیک برای اینکه با آرایش جوانتر به نظر برسید

در حالی که یک رژیم عالی مراقبت از پوست ضد پیری قطعاً می‌تونه خطوط و چین و چروک‌ها رو از بین ببره، دوست دارید بدونید که آرایش می‌تونه به همان اندازه برای جوان‌تر جلوه دادن پوست مفید باشه.

با این حال، در حالی که خیلی ها تصور می‌کنن که آرایش بیشتر می‌تونه به طور موفقیت‌آمیزی آن لکه‌های خورشیدی و پیری را پنهان کنه، آرایشگران متخصص پیشنهاد می‌کنن که کمتر، همیشه بیشتر است، به‌ویژه اینکه آرایش با ظاهری تمیزتر و درخشان‌تر می‌تونه تفاوت رو ایجاد کنه.

برای کمک داشتن ظاهری جوان‌تر با آرایش، از آرایشگران برتر سوالاتی پرسیده شد تا ده نکته آرایشی رو که به پوست شما کمک می‌کنه سالم و درخشان به نظر برسه، توضیح دهند.

نکاتی طلایی رو در مورد چگونگی داشتن یه آرایش متفاوت و نچرال و در عین حال جوان ساز باهم بخونیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

1.کانتور رو فراموش کنید

در این تکنیک داشتن کانتور غلیظ شما رو از هدف میکاپتون دور میکنه بجای اون به آرایشی با نشاط تر و گونه های برجسته تر فکر کنید چون داشتن پوستی یکدست برای جوان تر به نظر رسیدن خیلی مهمه.

2.لوازم آرایشی مات رو داشته باشید

چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟ این سوالی هست که دغدغه اکثر خانم هاست. در حالی که فرمول های براق و چرب ممکنه در نظر زیباتر به نظر برسن، مک اووی میگه که فرمول های مات، به ویژه برنزی، بخشنده تر و زیباتر هستن. او میگه که: “هرچه درخشندگی بیشتری برای محصول داشته باشید، منافذ پوست بزرگ‌تر به نظر می‌رسند.”

3.استفاده از پنکیک

زمانی که می خواهید پرایمر آرایش خود رو فیکس کنید،میتونه خیلی کمک کننده باشه. با این حال، هنرمند میکاپ نسیها خان توضیح می دهد که این محصول در واقع می تونه یه لایه سنگین روی پوست اضافه کنه که در نهایت باعث میشه خطوط و چین و چروک های ظریف رو مشخص کنه.

برای استفاده دقیق از این محصول، او پیشنهاد می کنه از آن برای زیر چشم استفاده کنین تا مطمئن بشید که کانسیلر شما چروک نمیشه. در غیر این صورت، او نسبت به استفاده از آن در سایر نواحی صورت هشدار میده، چون به همه ی آرایشگران حرفه ای جهان بر این معتقدند که برای جوان تر دیده شدن باید پوستتان سالم و سرحال وهمچنین با بافت سبک به نظر برسد.

4.از فونداسیون زیاد استفاده نکنید

در حالی که ممکنه وسوسه‌انگیز باشه که روی بیس آرایشتون با یه تن فونداسیون بپوشونید، آرایشگر معروف بنام Mari Shten توضیح میده که استفاده بیش از حد از این محصول می‌تونه خطوط و چین و چروک‌ها رو برجسته کنه.

عقیده داره که: «از فونداسیون زیاد استفاده نکنین، فقط مطمئن بشید که به طور یکنواخت روی پوست پوشش داده بشه (و اگر لکه‌های خورشیدی دارید بپوشانید). در عوض، بجای استفاده از این، مطمئن بشید که پوستتان به خوبی مرطوب شده است و کمی درخشش با ته رنگ صورتی اضافه کنین تا ظاهری جوان‌تر ایجاد بشه. تا اینجای مقاله چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟ به نحوه ی ساختن پوست صاف توجه کردیم در ادامه با جزییات بیشتر به این موضوع میپردازیم.

5.با تکنیک از رژگونه استفاده کنید

رژگونه کرم می‌تونه به داشتن ظاهری طبیعی‌تر کمک کنه، آشتن میکاپ آرتیست برتر توصیه می‌کنه از محصولاتی مثل اینها با دقت استفاده کنین. او توضیح میده که ترکیب رژگونه کرمی برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر کلیدی است، و استفاده از یک برس آرایشی خوب برای پوشش یکنواخت مواد روی پوست خیلی مهمه.

او به NewBeauty میگه که: «از رژگونه‌ای کرمی، با رنگ‌های صورتی و هلویی، روی سیب‌های گونه‌ها استفاده کنین و از یک برس آرایشی برای کشیدن آن روی پیشانی‌تان استفاده کنین. این کار رنگ بیشتری رو به چهره شما می بخشه و آرایش شما رو روشن و تازه نگه می داره.

6.از سایه چشم تیره خودداری کنید

در حالی که چشم دودی میتونه چشم شما رو خشن نشون بده از سایه های تیره تر استفاده نکنید،چون به راحتی چشم رو خسته جلوه میده و میتونه خطوط اطراف چشم رو برجسته کنه. در عوض،همیشه در آرایشتون از سایه‌های روشن‌تر و ملایم‌تری را انتخاب کنید و همچنین میتونین از خط چشم‌های قهوه‌ای و خاکستری که به تمیزی ظاهر چشم شما کمک کنه استفاده کنین.

7.خط لب بیشتر بجای رژلب

استفاده از مداد لب ممکنه یه محصول آرایشی پیچیده به نظر برسه، اما اگه بدونید چطوری و از کجا شروع کنید، می‌تونید به راحتی به آن مسلط بشید. که راز استفاده از خط لب دقیق اینه که که مطمئن بشید سایه مداد تا حد ممکن به رنگ لب شما نزدیک است.

زمانیکه که سایه مداد لب خود را پیدا کردید، ابتدا لب‌هایتان را با مداد بیش از حد بکشید و سپس با یک رژ لب براق و روشن، ظاهر لب‌هایتان را کامل کنید.فقط درست بالای خط لب خود مداد بکشید و سپس از رژ لب براق یا سبک در بالا استفاده کنین تا لب ها پرتر به نظر برسن و فوراً جوان تر به نظر برسید.مهم ترین تکنیکی که چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟ تکنیک شماره 7 هست.

خرید عمده لوازم آرایشی

8.مقداری روغن صورت به کرم پودر خود اضافه کنید

اگه به دنبال دستیابی به درخشندگی طبیعی بدون استفاده از هایلایتر روی گونه های خودتون هستین، آرایشگر برندن مالیر توصیه میکنه که مقداری روغن صورت به کرم پودر خود اضافه کنید تا پوست شما شفاف و روشن به نظر برسه. او میگه که: «دو یا سه قطره از روغن صورت رو به کرم پودر بریزید تا به آرایش‌تان درخشندگی جوانی بده. “این یه راه عالی برای آبرسانی به پوست هست.”

در پایان مقاله چطوری با آرایش سن رو کمتر نشون بدیم؟

همه ی ما با هر سنی که داشته باشیم همیشه دوست داریم جوان تر به نظر برسیم و در نظر داشته باشید که آرایش هرچه نچرال تر باشه شما رو جوان تر نشون میده و همیشه از لوازم آرایشی باکیفیت برای پوستتون استفاده کنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بهترین محصولات رو باکیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده که به راحتی و در آسون ترین راه به محصول مورد نیاز خود برسید.