چطوری آرایش کنم که معلوم نباشه ؟

در جهان امروز مهم ترین چیزی که برخلاف گذشته مطرح هسته اینه که چطوری آرایش کنم که معلوم نباشه ؟ چرا این سوال دغدغه اصلی زیباجویان و مدل های مطرح دنیا شده ؟ بله…چون نچرال و طبیعی بودن در جهان امروز مهم ترین فاکتور در معیار مد این روزها هست و تمامی آرایشگران دنیا به این عقیده دارند که چطوری میکاپی رو طرح بدن که در زیبایی چهره خیلی موثر باشه و از طرفی هم کاملا نچرال و نامحسوس باشه.

در این مقاله ما بهترین راهکارها رو برای یه آرایش نامحسوس به شما ارائه میدیم و در ادامه 10 راه برای دستیابی به آرایش نچرال رو باهم میخونیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

عجیب نیست که بخوایم آرایش کنیم جوریکه به نظر برسه انگار که ما آرایش نمی کنیم؟ از بحران زیبایی وجودی که بگذریم، مدل های زیبایی خارجی ، هیچ گونه حال و هوای آرایشی در چهره آنها وجود ندارن. این ظاهر مستقیماً در تضاد با ظاهر معمولی زیبایی «اینستاگرام» هست که ما بسیاری از آن‌ها رو می‌بینیم – ابروهای پررنگ، فونداسیون کامل، آستر غلیظ، می‌دونید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. آرایش «بدون آرایش» اساساً حداقل چیزی هست که بیشتر بر روی مراحل استفاده تمرکز داره تا تعداد محصولات که همون چطوری آرایش کنم که معلوم نباشه.

1.اول پوست

این ظاهر کاملاً در مورد پوست درخشان و طبیعی هست. ساده ترین راه برای به دست آوردن در واقع پوستی درخشان و طبیعی داشته باشید. در حالی که همه درخشش جوانی شگفت انگیز امل کلونی یا جنیفر آنیستون رو ندارند، ما می دونیم که چگونه آن رو جعلی کنیم.پس حتما باید قبل از شروع این سفر آرایش نامحسوس، مقداری آماده سازی پوست رو انجام دهید. استفاده از ماسک صورت آبرسان قبل از آرایش، اطمینان حاصل می کند که پوست از قبل نرم و مرطوب شده است.

2.پایه خود رو آماده کنید

وقتی می خواید ظاهری مینیمال داشته باشین، پرایمر ساده ترین راه برای داشتن یک پایه صاف هست. آرایشگر مشهور اریکا لاپرل گفته که: «برای من، استفاده از پرایمر پایه‌ای ایجاد می‌کنه که آرایش شما رو ثابت نگه می‌داره، بنابراین به جای اینکه روی صورتتان بچرخه، در طول روز ماندگاری داره. شما می تونید انتخاب های محصول خود رو با توجه به نوع ظاهری که می خواهید یا نوع پوست خود انتخاب کنین. یه پرایمر پرکننده منافذ، مانند فونداسیون ضخیم، هر منافذی رو بدون مسدود کردن آنها صاف و پر می کنه. یک پرایمر روشن کننده آن درخشش “از درون” را اضافه می کنه و شما رو هیدراته به نظر میرسونه و این اولین جواب اساسی برای سوال اینکه چطور آرایش کنم که معلوم نباشه هست.

3.روی پوشش پوست رو روشن کنید

برای این ظاهر از پایه های ضخیم و پوشاننده کامل دوری کنین. مرطوب‌کننده‌های رنگی، کرم‌های BB و CC و رنگ‌های پوست به پوست شما آبرسانی بیشتری میدن و همچنان به برخی از کک و مک‌ها، قرمزی و عیوب شما اجازه میدن تا از بین برن چون آنها پوست شما رو درخشان نگه می دارن و به راحتی ترکیب میشن و می تونن به خوبی پوستتون رو بسازن. یکی از موارد مورد علاقه ارایشگران جهانی، Be a Beyond Belief Foundation 10 است، اگه می خواید پوشش کامل تری داشته باشید که به نظر بی مزه نباشه. فونداسیون مایع یا رنگ پوست خود رو با یک برس فونداسیون صاف کننده برای پوشاندن بیشتر یا با یک اسفنج برای حفظ رطوبت و از بین بردن آن استفاده کنین روش ایده آل La’Pearl برای استفاده از کرم پودر مناسب تر هست و اینجوری آرایش معلوم نیست.

4.از یک کانسیلر سبک برای لک استفاده کنید

چطور آرایش کنم که معلوم نباشه ؟اگه هنوز عادت ندارین که لکه ها یا حلقه های تیره خود رو باز نکنید، از یک کانسیلر سبک و آبرسان استفاده کنید. با انگشتان خودتون مخلوط کنید چون گرمای پوست شما باعث میشه که محصول به درستی پخش بشه.

5.همه ی موادتون بافت کرم داشته باشد

کرم‌ها باعث میشن همه چیز به درستی با هم ترکیب بشه و در آن فرو برود و طبیعی‌تر از پودرها به نظر برسن. پس از استفاده از کرم پودر و کانسیلر، یک کرم برنزه کننده رو با یک اسفنج مرطوب مخلوط کنین. اگه نگران هستید که همه چیز در تمام طول روز دوام داشته باشه یا با استفاده از یک اسپری سفت کننده، تمام خوبی رو حفظ کنید، به آرامی با برنز کننده پودری ست کنید. La’Pearl آرایشگر معروف ،برنزه کننده رو روی استخوان گونه و شقیقه‌هایش می‌زنه و حتی آن رو روی پلک‌هایش به‌عنوان سایه چشم ترکیب می‌کنه تا بُعد ایجاد کنه و ظاهر رو کمی تشدید کنه بدون اینکه در آرایش زیاده روی بشه.

6.هایلایتر دوست شماست

اضافه کردن یک برق خوب به بالای استخوان گونه می تونه کمک زیادی به طبیعی جلوه دادن چهره شما کنه اما همچنان درخشان باشه. به جای استفاده از هایلایتر براق سنتی، کرمی با پایه شفاف انتخاب کنین. این اساساً دقیقاً مثل شبنم به نظر می رسه (به نظر بد می رسه، اما به ما اعتماد کنید!) دقیقا یک شبنم طبیعی برای پوست شماست. بافت محصول همچنین با سایر محصولات کرم روی صورت ترکیب میشه.

خرید عمده لوازم آرایشی

7.فلاش رو تقلبی کنید

چیزی در مورد ظاهر طبیعی و سرخ شده به پوست وجود داره که خیلی زیبا و بدون جلا هست. با افزودن کمی رژگونه با بافت کرم به سیب های گونه ها، بالای شقیقه ها و درست روی پل بینی، این ظاهر رو به آسونی بدست بیارید.

8.براشینگ ابروها

هنوز هم میپرسید چطوری آرایش کنم که معلوم نباشه …بهترین قسمت این ظاهر؟ ابروهای پرپشت و نامنظم هم پذیرفته میشن و البته خیلی هم تشویق میشن. به سادگی با استفاده از ژل ابرو با الیاف و برس کشیدن آن ها در جای خود، زیبایی ابروهای طبیعی خود رو افزایش بدید.

9.ریمل روشن کنید یا از آن بگذرید

پوست با این ظاهر ستاره نمایش هست، به همین خاطر اشکالی نداره که مژه ها رو روشن کنید. می‌دونم که از دوران راهنمایی از ریمل قهوه‌ای استفاده نکرده‌ام، اما مگر اینکه به طور طبیعی مژه‌های تیره داشته باشین (خیلی حسادت برانگیز هست)، فقط چشمان شما رو به آرامی باز می‌کنه بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسن. مژه‌هایتان رو فر کنید و یک ریمل قهوه‌ای روی مژه‌های بالا و پایین بزنین یا واقعاً ظاهر طبیعی خود رو پیدا کنید و کلا از ریمل صرفنظر کنید. La’Pearl پیشنهاد کرده که ریمل رو با یک برس کوچک‌تر بزنید تا به شما کمک کنه کمتر بمالید، مثل استفاده از یک چوب ریمل قدیمی یا استفاده مجدد از یه برس از انتهای قلم ابرو.

10.لب بستنی

به هر حال، می‌دونید بعد از خوردن بستنی لب ها چه ظاهری دارن، جایی که لب‌هایتان فقط رنگ طبیعی دارن؟ خوشبختانه، محصولاتی وجود دارن که بدون داشتن دست های چسبنده، همان ظاهر رو به شما میدن. با زدن رژ لب و پاک کردن اضافی آن با دستمال، راه خود رو به این ظاهر بروسنید و تینت های لب بهترین گزینه برای داشتن لب هایی خوش رنگ و جذاب و نچرال هستن.

درآخر

در آخر مقاله چطوری آرایش کنم که معلوم نباشه ؟ با تمامی حقه های آرایش نچرال آشنا شدیم فقط برای داشتن آرایش طبیعی لازمه که بهترین و باکیفیت ترین مواد آرایشی و پوستی رو از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه با خیال راحت تهیه کنید.