نمک بدن برای چی خوبه ؟

سلام…سلام..ما در دوشیزه قصد داریم که در مقاله نمک بدن برای چی خوبه ؟ بطور کامل از فواید و نحوه استفاده از این اسکراب صحبت کنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

نمک بدن

اسکراب نمک بدن یک درمان نیروبخش و پاک کننده هست که کل بدن رو نرم، صاف و درخشان می کنه. این درمان یک اسکراب عمیق برای کل بدن هست که با فرمولی ملایم، عصاره گیاهی و غنی از ویتامین، پوست شما رو لایه برداری، تغذیه، رنگ و تسکین میده.

با لایه برداری ملایم با اسکراب نمک بدن که سلول های مرده پوست رو از بین می بره تا پوست شما شاداب به نظر برسه، پوست خود رو به بهترین شکل ظاهر کنین. اسکراب نمک بدن یک اسکراب نمک ملایم و لایه بردار حاوی نمک ریز دریای مرده، روغن بادام و اسانس هست.

فواید استفاده از نمک بدن

  • انرژی زا است
  • به پوست شما درخشش سالم تر و شاداب تر می دهد
  • ضمن تحریک حواس، لایه برداری و نرم می کند
  • درمان آبگرم در منزل که پوست شما را نرم و ابریشمی می کند
  • نمک غنی از مواد معدنی نرم و التیام بخش است

چطوری استفاده کنیم؟

به آرامی پوست خود رو در حمام یا دوش با حرکات دایره ای ماساژ بدید و سپس اسکراب رو به آرامی با آب ولرم بشویید. برای جلوگیری از خشکی پوست می تونید از آن برای دست ها و پاهای خود نیز استفاده کنین.

فواید ماساژ اسکراب نمک

در اسپا اکسپرینس می‌تونید از خواص سلامتی و شگفت انگیز آن لذت ببرید. احساس شگفت انگیزی داره و از روغن های خوش بوی و نمک های آهک و زنجبیل استفاده می کنه، اما آیا می دونید فواید فیزیکی واقعی ماساژ اسکراب نمک چیست؟

خیلی از نمک ها مثل سولفات منیزیم حاوی مواد معدنی هستنن که می تونند التهاب رو کاهش بدن. هنگامی که نمک با روغن مخلوط میشه، به عنوان بخشی از درمان اسکراب اسپا Experience، نمک می تونه پوست خسته و خشک رو دوباره شاداب کنه.

ماساژ اسکراب نمک لایه بردار همچنین سلول های مرده پوست رو که در غیر این صورت ممکن هست سفت بشن رو از بین میبره. در صورت عدم درمان، سلول های مرده پوست رو سفت و پوسته پوسته میکنه. لایه برداری پوست خشک، پوسته پوسته و مرده را از بین می بره و پوست نرم و لطیف زیر آن رو آشکار می کند. منافذ نیز از آلودگی ها و باکتری هایی که می تونند در طول زمان ایجاد بشن، مسدود میشن. نمک دارای خواص ضد باکتریایی هست، بنابراین برای حفظ پوست عاری از باکتری و جلوگیری از خارش مفید هست. همان اصطکاک ساینده بین نمک و پوست که باعث لایه برداری می شود، گردش خون رو نیز تشویق می کند. این همان چیزی است که پس از اسکراب به پوست درخششی جذاب و گلگون می بخشه.

این فرآیند از بین بردن پوست مرده و کثیفی، بازسازی سلول های جدید پوست رو نیز تشویق می کنه. بدن تحریک می‌شود تا سلول‌های پوستی سالم جدیدی تولید کند که پوست رو سفت می‌کنه و می‌تونه جوان‌تر و سفت‌تر به نظر برسه. همه این فواید ترکیب میشن تا پس از ماساژ اسکراب نمک اسپا، پوست شما تمیزتر، نرم‌تر، سفت‌تر و جوان‌تر به نظر برسه. آیا به دلایل بیشتری نیاز دارید؟نمک بدن برای چی خوبه ؟با ما همراه باشید.

5 مزیت اسکراب نمک

دو نوع آدم در دنیا وجود داره… افرادی که به طور مرتب از اسکراب نمک استفاده می کنند و افرادی که این کار رو نمی کنند. اکثر افرادی که از اسکراب نمک استفاده نمی کنند یا از فواید آن اطلاعی ندارند و یا این فرآیند رو برای اسپاهای خیلی گران قیمتی که به ندرت سراغ آن میرن رزرو می کنند. اسکراب نمک رو میشه به صورت روزانه، اگه نه به صورت هفتگی، توسط خودتان و در آسایش شما انجام داد. خانه خود ما می خوایم به 5 مزیت برتر استفاده از اسکراب نمک دریایی برای لایه برداری منظم پوست بپردازیم.

درخشندگی پوست

یکی از بزرگترین مزایای اسکراب های نمک، به ویژه اسکراب نمک، درخشندگی پوست شماست. نمک درجات مختلفی وجود دارد و نمک دریا بهترین گزینه برای درخشش نمک هست. نتایج برای بدن شما به نوع و درجه نمکی که شما یا تکنسین آبگرم استفاده می کنید بستگی داره.

خرید عمده محصولات پوستی

لایه برداری

شاید ذکر آن یک مزیت واضح به نظر برسه، اما اسکراب های بدن راهی عالی برای لایه برداری سلول های مرده پوست هستند. این راه را برای بازسازی سلول‌های جدید هموار می‌کنه و ظاهر و احساسی شگفت‌انگیز به شما میده. برنامه ریزی یک اسکراب بدن برای مزایای لایه برداری در پاییز و بهار، درست قبل از شروع برنزه شدن و زمانی که برنزه شدن شما شروع به کم رنگ شدن می کنه، بهترین هست. البته لایه برداری در هر زمانی عالی هست. اگه پوست حساسی دارید، بهتر هست از اسکراب های بدن شکر یا گیاهی استفاده کنید. در غیر این صورت، اسکراب های نمکی برای لایه برداری عالی هستن.

افزایش جریان

وقتی یک اسکراب نمک می گیرید یا به خودتان میدید، جریان طبیعی گردش خون و مایعات بدن رو در داخل تشویق می کنید. برای بهترین نتیجه، یک متخصص باید اسکراب بدن رو که برای شما مناسب هست توصیه و استفاده کنه. هنگامی که یک ماساژدرمانگر حرفه ای دارین از اسکراب نمک استفاده می کنین، می توان ماساژ رو انجام داد. این باعث افزایش گردش خون صحیح و فواید ماساژ میشه.

بهبود سلولیت و پیری

برخی ادعاها وجود داره مبنی بر اینکه انواع خاصی از اسکراب‌های بدن می‌تونن ظاهر پیری و فرورفتگی پوست ناشی از سلولیت رو بهبود بخشند. هیچ درمان معجزه آسایی وجود نداره، اما مطمئناً امتحان کردن اسکراب نمکی که با قهوه تقویت شده هست، ضرری نداره. تفاله قهوه بهترین گزینه برای استفاده در مناطق مستعد سلولیت بدن هست. اگه بوی قهوه رو هم دوست دارین، این نوع اسکراب های نمک عالی هستن.

آرامش

درمان خود با اسکراب نمک، به خصوص زمانی که با ماساژ همراه باشه، آرامش بخش هست. انجام اسکراب نمک توسط یک متخصص به شما این امکان رو میده که بدون درهم و برهمی یا استرس از مزایای آن بهره مند شوید. بعلاوه، زمانی که انتخابی از روغن‌های ضروری برای اضافه کردن به اسکراب نمک خود دارین، اثرات آن حتی قوی‌تر میشه. اسطوخودوس به دلیل ویژگی های آرامش بخش شناخته شده ای که داره یک انتخاب عالی هست. ممکن هست رایحه‌های دیگری نیز وجود داشته باشه که برای شما آرامش‌بخش باشه، بنابراین حتماً بپرسید که آیا می‌شه از روغن‌های ضروری استفاده کرد.

در آخر

در آخر مقاله نمک بدن برای چی خوبه ؟به تمامی فواید این اسکراب فوق العاده اشاره کردیم.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه عرضه کننده باکیفیت ترین محصولات مراقبت پوست و آرایشی با تنوع بالا و مناسب ترین قیمت،در هرکجا که باشید به راحتی تهیه کنید چون در کمترین زمان ممکن بهترین محصول به انتخاب خودتون به دستتون میرسه…