فیشیال یعنی چی؟

فیشیال یعنی چی؟اگه نمی دونید که فیشیال پوست چیست، بهترین روش پاکسازی کلاینت چیست و چگونه انجام

می شه، و چه تاثیری بر پوست صورت شما داره، در این مقاله فیشیال یعنی چی؟ با دوشیزه همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت یک روش درمانی رایج و پرطرفدار برای مراقبت از پوست است.

Facial شامل چندین روش درمانی جداگانه است که معمولا انجام تمام اونها در مدت اندک زمانی امکان پذیر هست.

از لحظه ورود شما به سالن زیبایی تا زمانی که به پوستی جوان تر و شادابتر رو تصاحب کنید، تمام پروسه تنها یک ساعت طول میکشه و در خلال این فرایند، شما احساس بسیار خوبی رو تجربه خواهید کرد.

فیشیال صورت می تونه راحت ترین و بهترین راهکار برای فرار از یک از هفته پر استرس باشه. فراموش نکنید که استرس می تونه به شکل جدی بر روی پوست صورت شما اثر بگذاره.

اگه می خواین روتین های مراقبت پوستی خود رو ارتقا بدین و راهکاری به جز محصولات پوستی که روزانه از اونها استفاده می کنین رو امتحان کنید، فیشیال صورت بهترین انتخابه.

شما می تونین در عرض یک ساعت، پوست کثیف، تیره و کدر و پیر خود رو به پوستی سالم و جوان تبدیل کنین و

به این ترتیب، با مشکلات پوستی هم خداحافظی کنید.

فیشیال صورت یک روش درمانی تاییدی برای تصاحب پوستی درخشان و شفاف هست.

این کار معمولا در یک سالن زیبایی و توسط درمانگر متخصص انجام می شه.

در فیشیال، معمولا از کیت های روشن کننده پوست (مانند Lakme) استفاده می شود. برای استفاده از این کیت ها، شما کافی هست مراحل انجام فیشیال رو درست به همان ترتیبی که در دستورالعمل کیت هست، دنبال کنین. شما حتی در خانه هم می تونید با کمک کیت های فیشیال صورت، به پوست صورت خود رسیدگی کنین.نا گفته نمونه بعد از مدت کامل این مقاله فیشیال یعنی چی؟ با تهیه محصولات فیشیال میتونید بهترین فیشیالیست خودتون بشین.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

مزایای فیشیال صورت چیست؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این هست که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست رو بهبود بده که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشه و هم در درازمدت باعث بهبود اوضاع پوست بشه.

مزایای این روش از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکسی پوست و بدن و ذهن می‌شه

و البته هدف اصلی اون ، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره رو روشن‌تر می‌کنه، کدری پوست رو برطرف می‌کنه، به آبرسانی پوست کمک می کنه، روند پیری پوست رو به تاخیر می اندازه ، باعث کاهش لکه های پوستی 

می شه و اعتماد به نفس بیشتری به فرد میده.

افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام میدن . برخی برای درمان جوش صورت خود از این روش استفاده می کنن، برخی میخوان از خواص ضد پیری اون بهره‌مند بشن . اگر تا به حال اسم فیشیال رو شنیده باشین حتما سوال‌های متعددی در مورد اون دارید، اینکه چه فوایدی داره؟ چطور انجام میشه؟ چند وقت یک‌ بار باید تکرار بشه؟

فیشیال پوست بعد از ماساژ محبوب‌ترین خدمتی است که در اسپاها ارائه میشه. برای اینکه با مراحل این روش درمانی و زیبایی آشنا بشین ، این مطلب فیشیال یعنی چی؟ رو دنبال کنید.

مراحل مختلف فیشیال صورت کدامند؟

همونطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، Facial صورت یک درمان چند مرحله ای هست.

این مراحل در واقع تعدادی از روتین های مراقبت از پوست مفید هستن که در کنار یکدیگر جمع آوری شدند تا یک پروسه بسیار کارآمد و مفید رو خلق کنن. این کار با تمیزی صورت آغاز می شه. برای این منظور معمولا از تمیز کننده های ملایم پوست صورت استفاده می شه تا چربی ها، عرق و کثیفی از پوست صورت پاک بشن.

در این مرحله همچنین ارایش صورت پاک می شه. با نظافت کثیفی ها و چربی ها، منافذ پوست باز میشه و پوست صورت نیز تمیز تر و با طراوت تر می شه.

در مرحله بعد

به پوست صورت شما بخور گرم میرسه. این کار به افزایش رطوبت و آرامش پوست کمک می کنه. منافذ پوست نیز در این مرحله کاملا باز می شن تا فرایند پاکسازی و سم‌زدایی پوست صورت بگیره.

در مرحله بعد

متخصص به منظور رفع و حذف کامل چربی ها و کثیفی ها به شکل عمیق تر، از یک اسکراب پوست استفاده می کنه. اسکراب لایه بردار می تونه جوش های سرسیاه و سرسفید پوست شما رو از بین ببره.

پس از مرحله لایه برداری، نوبت به ماساژ پوست صورت می رسه.

معمولا این کار با استفاده از یک کرم صورت انجام می شه. این مرحله یکی از آرامش بخش ترین قسمت های Facial صورت محسوب می شه. این کار به شادابی بیشتر پوست شما کمک می کنه. پس از این مرحله، پوست شما از درون آب رسانی می شه و در نتیجه، شاداب تر، جوانتر و روشن تر به نظر می رسه.

در مرحله بعد از فیشیال صورت،

یک ماسک صورت به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما قرار می گیره. این کار آبرسانی بهتری رو در لایه های عمیق پوست انجام میده و سبب ارامش بیشتر پوست شما می شه.

در مرحله بعد،

تونینگ انجام می شه. در این فرایند منافذ پوست که در اثر بخار به پوست باز شده بودن، در حین تونینگ

جمع و کوچیک میشن.

تونینگ پوست شما رو کاملا تمیز می کنه و PH اون رو نیز متعادل نگه می داره.

مرحله پایانی فیشیال صورت

شامل پوشاندن پوست صورت و استفاده از کرم های مرطوب کننده مغذی است. هدف این بخش از Facial،

نگهداری رطوبت در پوست صورت است. این کار به سلامت و رطوبت بیشتر پوست صورت شما کمک خواهد کرد.  

دستگاه فشیال چیه؟

دستگاه های فشیال بسیار متنوع هستن دارای عملکردهای مختلفی هستن که می تونن به تحریک کلاژن سازی، پاکسازی عمیق، و نرمی پوست کمک کنن. در واقع این دستگاه ها نقش مهمی در جوانسازی و شفافیت پوست دارن

و اگر توسط یک متخصص با تجربه استفاده بشن، تاثیری شگفت انگیز بر پوستتون خواهند گذاشت. 

خرید عمده محصولات پوستی

چه افرادی می توانند از مزایای فشال صورت بهره مند شوند؟

حالا که با فیشیال صورت و مراحل اون به خوبی آشنا شدین ، وقتش رسیده که به یک پرسش رایج دیگه پاسخ بدیم:

 بهترین زمان (یا سن) برای انجام فیشیال صورت کدام است و این کار رو هر چند وقت یک بار باید انجام داد؟

اگرچه مشکلات پوستی از دوران نوجوانی آغاز می شن، اما اکثر متخصصان پوست انجام فیشیال صورت از بیست سالگی به بعد رو توصیه می کنند. تا اون زمان، شما می تونین مراقبت های پوستی رو در خانه انجام بدین و به یک روتین پوستی خوب وفادار بمونید. بهتر است این روتین پوستی رو زیر نظر فرد آگاه و متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.

اگر بین 18 تا 25 سال هستین، می تونید برای موقعیت های خاص و یا یک الی دو بار در ماه (حداقل) اقدام

به فیشیال کنید. این کار به درخشش و جوانی پوست شما کمک می کنه. انجام این کار یک الی دو بار در ماه کافی است. افراد بالای 20 سال، می تونند حداکثر استفاده رو از فیشیال صورت ببرن و با انجام این کار، اثرات پیری در پوست صورت رو به حداقل برسونن. همچنین این افرادی می تونن با کمک فیشیال صورت آکنه های هورمونی، پوست های کدر و لکه های اطراف صورت رو درمان کنن.

از اونجایی که Facial صورت شامل لایه برداری و ماساژ پوست هم می شه، انجام این کار به صورت ماهیانه یا یک جلسه در هر سه هفته، می تونه به شما کمک کنه تا درخشندگی پوست خود رو حفظ کنید، مشکلات پوستی رو از بین ببرید و از صورتی جوانتر و بی عیب و نقص لذت ببرین.

 معرفی انواع فیشیال

در دنیای زیبایی هزاران نوع روش و محصول برای فیشیال صورت وجود داره. این تنوع می تونه انواع مختلف پوست ها، مناسبت ها و گروه های سنی رو پوشش بده.

تقریبا هر یک روز درمیان روش های مراقبتی جدیدی برای پوست صورت به بازار معرفی می شه. برخی از جدید ترین روش ها، شامل استفاده از ماسک صورت LED، کریستال ها و نمک های طبیعی و موارد مشابه هستن. لیست روش های جدید مراقبت های پوستی هیچگاه خالی یا تکراری نخواهد بود.

مواد اصلی و اولیه در روتین های مراقبت از پوست،

استفاده از ماسک های میوه ای آبرسان، محصولاتی برای روشن کردن پوست و پاک کننده های پوستی هستن. محصولات پیشرفته تر نیز شامل Facialهای پارافینی، لایه بردارهای شیمیایی صورت و کلاژن ساز هایی که برای مشکلات پوستی و از بین بردن اثر سن استفاده میشن.

به عنوان مثال،

اگر با جوش صورت دست و پنجه نرم می کنین، می تونید از فیشیال ضد آکنه استفاده کنید. این فیشیال از محصولات مراقبتی استفاده می کنه که برای از بین بردن و درمان آکنه طراحی شدن. به طور مشابه، Facialهای ضد پیری به شما کمک می کنن تا آثار مشخص سن، مانند چین و چروک های صورت، خطوط ظریف، خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها، لکه های تیره، کدری پوست و سایر موارد رو درمان کنین.

در ادامه مبحث فیشیال یعنی چی؟ …

همچنین برای مناسبت های خاص (مانند عروسی یا یک مراسم پر زرق و برق)، فیشیال های مخصوصی در بازار وجود دارن.

این Facialها بیشتر بر روی درخشندگی و طراوت پوست متمرکز هستن. شما ممکنه به دنبال یک Facial سرگرم کننده و جذاب، مانند فیشیال شکلاتی باشین. شما همچنین ممکن است انتخاب های درمانی رو ترجیح بدین تا خستگی یک هفته شلوغ رو جبران کنید. هر چیزی که بخواید در بازار وجود داره.

فیشیال صورت چه نتایجی را می تواند به دنبال داشته باشد؟

این توضیح جامع در خصوص مزایای و مراحل انجام فیشیال صورت رو با بررسی نتایج احتمالی این فرایند درمانی خاتمه می دیم . در این بخش توضیح خواهیم داد که شما واقعا باید چه نتایجی رو از یک Facial انتظار داشته باشید. به صورت خلاصه باید بگیم که جدا از رفع مشکلات پوستی، فیشیال صورت می تونه برای شما پوستی شفاف، جوان، با طراوت و نرم رو فراهم کنه.

پس از انجام فیشیال صورت،

پوست شما درخشش زیبایی خواهد داشت و نرمی فوق العاده ای رو تجربه خواهد کرد. انجام منظم این روتین درمانی می تونه علایم پیری پوست شما رو از بین ببره و پوست رو برای مدت زمان طولانی تری از افتادگی محافظت کنه. ماساژ صورت در خلال فیشیال، در عین آب رسانی بیشتر به پوست، به سفت تر شدن اون نیز کمک می کنه. Facial نتایج طولانی مدتی داره و می تونه پوستی شفاف، نرم، هیدراته و عاری از لک رو براتون به ارمغان بیاره.

پس از انجام عمل Facial، ممکن است مجبور بشین برای دیدن نتایج این کار، چند روزی صبر کنید. به همین دلیل است که معمولا توصیه می شه فیشیال صورت رو دو الی سه روز پیش از یک رویداد خاص (مانند مهمانی یا عروسی) انجام بدین . پس از انجام یک بار فیشیال صورت و مشاهده نتایج اون ، بدون شک برای اضافه کردن این روتین پوستی به برنامه ماهانه خود، مشتاق تر خواهید بود.

مراحل اصلی فیشیال حرفه ای صورت

فیشیال یکی از بهترین راه حل ها برای مراقبت از پوست صورت است. این عمل، به ویژه زمانی که توسط یک متخصص زیبایی با تجربه و آگاه انجام بشه، می تونه مزایای بسیار زیادی رو براتون به همراه داشته باشه.

فیشیال می تونه پوست صورت شما رو پاکسازی کنه. این کار با از بین بردن لایه هایی از پوست های مرده و تغذیه پوست، می تونه به شفافیت و جوان تر شدن صورت شما کمک کنه. پس از ماساژ، فیشیال صورت دومین روتین درمانی محبوب در اسپاها محسوب می شه. فیشیال می تونه بخشی از روتین مراقبتی دائمی شما برای پوست صورتتون باشه. در این صورت است که می تونین از عملکرد و مزایای این روش، بیشترین بهره رو ببرید.

برای انجام فیشیال صورت، در قدم اول باید افراد متخصص و پزشک پوست مشورت کنید تا متوجه شوید:

  • چه نوع فیشیالی برای پوست شما مناسب تر هست؟
  • چه موادی برای پوست صورت شما خطرناک تر هستن و Facial باید روی چه حوزه ای از سلامت پوست شما متمرکز تر باشه؟

شما باید در خصوص آلرژی های پوستی، رژیم غذایی، میزان آبی که در طول روز می نوشید، داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید اطلاعاتی رو در اختیار فرد متخصص قرار بدین. تمام این اطلاعات پارامترهای کلیدی هستن که

می تونن بر روی نتیجه Facial تاثیر بگذارن.

پاکسازی:

مرحله اول Facial پاکسازی است. در این مرحله، ابتدا موهای شما در یک حوله تمیز پیچیده می شن یا با استفاده از یک هدبند، موها از روی صورت کنار میرن . سپس با استفاده از یک پاک کننده ملایم، آرایش، چربی و سایر مواد از روی پوست شما پاک می شن.

آنالیز پوست صورت:

در مرحله بعد، چشم های شما با یک چشم بند مخصوص بسته می شن. این کار از آسیب به چشم های شما می کاهد. سپس فرد متخصص با کمک یک لامپ بزرگ نما، پوست شما رو بررسی میکند. در این مرحله، نوع پوست شما (خشک، پوست چرب، حساس، مختلط یا نرمال) و شرایط پوستی (مانند وجود آکنه، جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، علایم پیری، آسیب های ناشی از نور خورشید، کم آبی بدن و غیره) بررسی می شن. سپس با توجه به اطلاعات به دست اومده، روش درمان و محصولات مورد نیاز تعیین می شن. شما می تونین در این مرحله و در خصوص انتخاب محصولات، با متخصص خود مشورت کنید.

بخار رسانی به پوست:

در اکثر فیشیال های حرفه ای از یک دستگاه بخار استفاده می شه. این دستگاه لایه نازکی از بخار گرم رو به پوست صورت شما هدایت می کنه. این بخار آرامش بخش است و به نرم شدن پوست و همچنین جوش های سر سیاه و سر سفید که در مراحل بعدی از پوست استخراج می شن، کمک می کنه. اگر پوست صورت شما حساس است، ممکن است این مرحله برای شما اجرا نشه.

لایه برداری:

در این مرحله با استفاده از لایه بردارهای مکانیکی یا شیمیایی، سلولهای مرده پوست از بین میرن. لایه بردار های مکانیکی در واقع یک سطح ناهموار (میکرو مهره ها) دارن که سلولهای مرده سطح پوست رو از بین می بره. در لایه بردارهای شیمیایی، از آنزیم ها و اسید ها برای سست کردن پیوند بین سلولهای مرده استفاده می شه. یک درمان آنزیمی ملایم در طول فرایند بخار دادن به پوست نیز ممکن است استفاده بشه. لایه بردارهای شیمیایی شدت های متفاوتی دارن. در شدت های بالاتر، این لایه بردارها به عنوان یک درمان مستقل یا مرحله ای مستقل از فیشیال صورت مورد استفاده قرار می گیرن.

استخراج چربی:

این مرحله ای است که در خلال اون فرد متخصص اقدام به تخلیه و از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید

می کنه. در صورتی که مایل باشین یا بدان نیاز داشته باشید، این فرایند به عنوان بخشی از روتین فیشیال صورت

می گیره. لایه برداری، فرایند استخراج جوش های سر سیاه و سر سفید رو تسهیل می کنه. با این حال باید به یاد داشته باشید که این مرحله ممکن است اندکی دردناک باشین و احساس ناراحتی در شما به وجود آورد. آستانه درد در افراد متفاوت است و تخلیه جوش ها در بخش هایی که پوست صورت نازک تر و حساس تر است، دردناک تر خواهد بود. اگر این فرایند اصولی صورت نگیره، پاره شدن مویرگ ها و تغییر رنگ در صورت اجتناب ناپذیر خواهد بود.

ماساژ صورت:

در مرحله بعد Facial صورت، فرد متخصص با استفاده از مواد الاستیک مخصوص، مانند افلوراژ ها، می تواند احساس آرامش و رهایی رو در پوست صورت شما به وجود بیاره. این کار می تونه پوست و ماهیچه های صورت رو نیز تحریک کنه.

ماسک صورت:

ماسک صورت با توجه به شرایط  و نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس و یا سالم) انتخاب می شه. این ماسک به مدت ده الی 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما باقی می مونه. البته توجه داشته باشید که این زمان با توجه به نوع درمان، متفاوت است.در خلال این فرایند متخصص زیبایی می تونه بازوها، دست ها و ناحیه دکلته رو ماساژ بده.

بخش نهایی فیشیال صورت:

در این بخش متخصص از تونر، سرم، کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده خواهد کرد.

مراقبت از پوست صورت در خانه:

آخرین مرحله نیز فرد متخصص در خصوص بهترین شیوه مراقبت از پوست و محصولات مورد نیاز توضیحاتی رو ارائه می کنه. فراموش نکنید که توصیه بهترین و مناسب ترین محصولات، بخشی از وظایف فرد حرفه ای است که فیشیال صورت شما رو انجام میده. از این توصیه ها نهایت استفاده رو ببرید.

فیشیال پوست چند وقت یک بار باید تکرار بشه؟

این مورد برای هر فردی متغیر است. در حالت ایده آل، بهتر است که هر چند ماه انجام بشه. یک ماه، زمانی است که پوست برای احیا به زمان نیاز داره. سعی کنید هر سه ماه، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، فیشیال صورت رو انجام بدین. اگر دنبال درمان جوش سرسیاه، جای جوش و آکنه هستین، این کار رو باید با تکرار بیشتری انجام بدین.

مزایای کوتاه مدت و بلندمدت فیشیال پوست

مزایای کوتاه مدت فیشیال پوست رو بلافاصله بعد از انجام اون می تونین مشاهده کنید. بعد از انجام این فرایند، پوست کاملا تازه و تمیز به نظر می‌رسه. پوست نرم‌تر میشه و کاملا احساس می‌کنین که آب‌رسانی شده است و کاملا احساس آرامش در پوست دارین. جای جوش در صورت کم‌رنگ تر میشه. انجام دادن مرتب این کار، باعث میشه که به مرور زمان پوست شما ظاهر بهتری پیدا کنه. اگر جای جوش روی صورت‌تون داشته باشین، انجام این کار به طور مرتب باعث کم‌رنگ شدن جای جوش میشه. پاکسازی پوست همچنین میتونه به بهبود پوست‌های حساس به خصوص در ماه‌های سرد سال، کمک کنه.

فیشیال برای پیشگیری از پیری پوست

فیشیال یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از پیری پوست است. روش مخصوص پیشگیری از پیری پوست، در بسیاری مراحل فرقی با روش عادی نداره ولی در مراحل آخر از سرم‌ها و ماسک‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌شه. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر مشتری است، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره.

وقتی سن افراد بالا میره، پوست بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می‌کنه. این فرایند باعث میشه که پوست به مرور زمان شل‌تر بشه. همچنین با افزایش سن، سلول‌های جدید به سختی به سطح پوست راه پیدا می‌کنن. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، با تکنیک‌های خاص کلاژن سازی در مراحل آخر انجام میشه. گاهی این کار رو با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از روی پوست انجام میدن تا سرعت رشد یک لایه جدید رو بیشتر کنن. در برخی تکنیک‌ها، جراحات بسیار ریزی روی پوست ایجاد میشه که ساخت کلاژن رو تحریک می‌کنه.

توصیه های بعد از فشیال تخصصی پوست

توصیه های بعد از فیشیال بسته به نوع پوست شما متفاوت است. مراقبت های پس از پاکسازی پوست بسیار مهم و حیاتی است. زیرا پوست صورت در حین مراحل فشیال دچار تحولاتی میشه که باید فرصت جبران اون به پوست داده بشه .

۱. بعد از فشیال نباید پوست خود رو دستکاری کنید

قطعا بعد از فشیال جوش هایی روی صورت باقی میمونه . از کندن جوش ها به شدت اجتناب کنید. زیرا این جوش ها آماده خارج شدن نیستن و اگر بودن، در مراحل فشیال از زیر پوست خارج می‌شدن.

۲. آرایش بعد از فشیال ممنوع است

لایه برداری و پاکسازی پوست، قرمزی پوست رو به همراه خواهد داشت. و برای پوشاندن این قرمزی ممکن است بخواید از کرم پودر یا پنکک استفاده کنید. این کار کاملا اشتباه است. اجازه بدین پوست صورتتون خودبه خود به حالت اولیه برگرده.

۳. عرق کردن ممنوع

بعد از فشیال به هیچ عنوان در مکانی قرار نگیرین که دمای بدنتون بالا بره و صورتتون عرق کنه. عرق باعث ایجاد آلودگی روی پوست میشه. و چون هنوز منافذ پوست باز هستن، به راحتی این آلودگی ها به پوست نفوذ میکنه و در اعماق پوست جای می‌گیرن.

۴. نور خورشید به شدت مضر است

تا چند روز بعد از فشیال صورت نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیره. زیرا پوست در این دوران آسیب پذیرتر است. پس توصیه می‌کنیم همواره از ضدآفتاب استفاده کنید.

۵. اپیلاسیون صورت ممنوع

تا یک هفته بعد از فشیال نباید صورتتون رو وکس و اپیلاسیون با شمع و لیزر کنید. چون باعث پوسته پوسته شدن و تحریک و التهاب صورت می‌شه.

فیشیال تخصصی کدام است؟

برای اینکه بدونین بهترین روش پاکسازی برای یک کلاینت پوست چیست، بهتر است ابتدا پوست شما توسط متخصصان حرفه ای بررسی بشه . در فیشیال تخصصی (VIP) علاوه بر انجام فیشیال کلاسیک با کمک میکرودرم ابریژن و دستگاه‌های تخصصی پوست، اقدام به پاکسازی صورت می‌کنن. برای انجام این تکنیک ابتدا پوست شما بررسی میشه، سپس با توجه به نیازهای پوستی از دستگاه‌های مطابق با تکنولوژی‌های روز در طی خدمات استفاده میشه. در این مسیر توجه داشته باشین که افراد متخصص رو برای این کار انتخاب کنید.

معمولا با تکرار جلسات این خدمات می‌توان تا حد زیادی مشکلات پوستی کلاینت فیشیال رو رفع نمود. این که چند جلسه برای تکرار نیاز است، بستگی به مشکلات و نوع پوست داره که تمام اونها در جلسه مشاوره با فیشیالیست مشخص میشه.

فیشیال کلاسیک چیست؟

فیشیال کلاسیک یکی از انواع خدمات پاکسازی است که بدون استفاده از هیچ تکنولوژی پیشرفته و برقی، عملیات پاکسازی رو انجام میده. در این روش ابتدا پوست شما از هرگونه آلودگی پاک میشه. این کار رو با استفاده از میسلار واتر انجام میدن. سپس باید پوست رو با شوینده بشویید. سپس، با کمک بخار گرم و پیلینگ، جوش‌ها رو تخلیه می‌کنند. در نهایت با کمک انواع ماسک مناسب برای پوستتون برای تقویت و بهبود پوست شما اقدام میشه.

در این تکنیک بدون استفاده از دستگاه‌های چندکاره و در زمان کوتاه، پوستی شفاف خواهید داشت. انجام این روش حدود نیم ساعت تا نهایتا یک ساعت از زمان شما رو خواهد گرفت.

و در نهایت سخن نهایی دوشیزه :

روش درمانی زیبایی فیشیال با روش‌های طبیعی شرایط پوست رو بهبود می‌بخشه و می‌توان گفت زیبایی و سلامت پوست در مدت زمان کوتاهی حاصل میشه. البته مزایای او در پوست های مختلف متغیر است و نتایج متفاوتی رو در بر داره. اما در کل باعث آرامش پوست و بدن میشه، چهره رو روشن تر میکنه و کدری و خستگی رو از بین می‌بره. پوست رو آبرسانی و پیری رو به تاخیر میاندازه در کل فرآیند پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانی رو انجام میده که چهره ای شفاف تر و جوانتر به شما می‌بخشه.

هر آنچه خوندین کامل ترین مرجع و مقاله درمورد فیشیال و پاکسازی بود امیدواریم نهایت استفاده رو برده باشید.