شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟

شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟ دوشیزه قصد داره در مقاله امروز به معرفی و کاربرد شاور ژل بپردازه.پس با ما باشید.

خرید لوازم عمده آرایشی

شاور ژل چیست؟

آنها میگن که روغن و آب با هم مخلوط نمیشن، که ممکن هست شما رو متعجب کنه که چگونه از شر لکه های چرب خلاص بشید. خوشبختانه، صابون بر پایه چربی هست، بنابراین در از بین بردن تمام این علائم کثیف از بدن شما خوب هست. ژل دوش نیز این کار رو انجام میده اما به روشی کمی متفاوت. بنابراین … دقیقا ژل دوش چیست؟

ژل دوش نوعی صابون مایع هست که به طور خاص برای پوست شما فرموله شده هست. ظاهر آن کمی شبیه شامپو، صابون مایع دست یا مایع ظرفشویی هست. اما از آنجایی که برای پوست ساخته شده هست، نسبت به سایر انواع صابون مایع ملایم تر و مجلل تر است. به سه شکل میاد.در پایان مقاله شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟ بهترین فروشگاه رو برای تهیه این محصول معرفی میکنیم.

انواع مختلف شاور ژل

اگه در راهروی صابون فروشی یا فروشگاه لوازم آرایشی هستین، احتمالاً با همه آن محصولات موجود گیج خواهید شد. به بخش صابون دوش مایع بروید، چند بطری بردارین و برچسب آنها رو با دقت بخوانید. با استفاده از یکی از سه توصیفگر، موارد توصیف شده رو پیدا میکنید:

  • ژل دوش : بهترین برای پوست های معمولی تا چرب
  • شستشوی بدن : بهترین گزینه برای پوست های چرب در آب و هوای گرم تر
  • کرم دوش : برای پوست های خشک در آب و هوای سردتر بهترین هست

تفاوت اصلی در فرمولاسیون و قوام هست. شستشوی بدن «سبک ترین» هست و در مقایسه با بقیه، بافت «آبی» شفافی داره. در نواحی مرطوب به خوبی عمل می کنه چون پوست رو خنک می کنه و احساس چسبندگی یا لکه دار شدن نداره.اغلب دارای ترکیبات خیار، مرکبات یا لیمو هست.

این افزودنی های مرکباتی (و گاهی اوقات نعناع) پوست شما رو خنک و شاداب نگه می دارن. شستشوی بدن روی پوست شما نیز روشن تر میشه. و به راحتی شسته میشه، که می تونه در آب و هوای گرمسیری که ممکن هست آب نمک یا کلسیت تزریق شده باشه، مفید باشه. در چنین خانه هایی باید فیلتر دوش نصب شده باشن.

ژل دوش غلیظ تر از شستشوی بدن هست. احساس ژلاتینی بیشتری داره، اگرچه هنوز یک مایع آزاد هست. روی پوست شما حالت ابریشمی داره اما روی پوست خشک می تونه خشن و سفت بشه. برای این کار، کرم دوش بهترین عملکرد رو دارد، چون بافتی نرم و لوسیون مانند داره و نفوذ بهتری داره. تا آخر مقاله شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟ همراه دوشیزه بمانید.

چطوری عمل میکنند

هر دو صابون مایع و جامد با استفاده از بتائین، آب و “حباب ساز” ساخته میشن. دومی کف رو می سازه. صابون از تصفیه مواد چرب با نمک و گرما ساخته میشه، فرآیندی که صابون سازی نامیده میشه. رطوبت تبخیر میشه و یک صابون جامد باقی می مانه. صابون مایع به جای آن از روغن استفاده می کنه.

روغن ها در دمای اتاق مایع هستن، در حالی که چربی ها در دمای اتاق جامد هستن و این همان چیزی هست که باعث تفاوت اصلی در ظاهر میشه. همچنین به این معنی هست که صابون pH بالاتری نسبت به ژل های دوش داره، بنابراین صابون پوست شما رو بیشتر خشک می کنه و ممکن هست واکنش های آلرژیک ایجاد کنه.

صابون و ژل دوش هر دو از طریق امولسیون عمل می کنند. آنها کثیفی رو “بلند” می کنند و پیوند بین کثیفی و پوست رو شل می کنند تا به محصول پاک کننده بچسبد و شسته شه. حباب‌های کف‌ساز نقش بزرگی در «چنگ زدن» کثیفی بازی می‌کنند تا بتوانید آن رو بشویید.

ژل دوش اغلب با اسانس ها و عطرها تزریق میشه. این مواد برای پوست ملایم‌تر هستن و گاهی فواید درمانی مثل ضد التهاب یا ضد آکنه دارن. آنها حتی قبل از اضافه کردن یک لایه یا روغن بدن یا لوسیون، احساس صاف و مرطوب شدن پوست شما رو به وجود میارن.

برخی از افراد این احساس انعطاف پذیر رو دوست دارن. دیگران در مورد آن عصبی میشن. این احساس “ابریشمی” باعث میشه آنها فکر کنند که تمام صابون رو شسته اند. این خریداران ممکن هست شستشوی بدن رو ترجیح دهند، چون این اثرات ساتنی کمتری وجود داره. از طرف دیگر، ژل دوش برای لایه بندی عالی هست.

خرید عمده محصولات پوستی

تفاوت بین ژل دوش و شستشوی بدن ژل دوش و شستشوی بدن هر دو به یک هدف عمل می کنند

یعنی تمیز کردن بدن. اما روشی که آنها این کار رو انجام میدن و مزایای اضافی که ارائه میدن متفاوت هست. از آنجایی که هر دو مایع هستن، میشه از آنها با اسفنج حمام یا دستکش استفاده کرد و کف بیشتری ایجاد کرد.

هر دو ژل دوش و شوینده های بدن برای مردان، زنان و حتی کودکان و نوزادان در دسترس هستند، اگرچه فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده آن برای همه کاملاً متفاوت هست.

ژل های شستشوی بدن و دوش کاملاً مشابه هستند و اکثر مردم معمولاً از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنند. با این حال، بین این دو تفاوت وجود داره. اگرچه هر دو پاک کننده های مایعی هستند که روی بدن استفاده می شوند، اما تفاوت اصلی بین این دو در بافت است.

ژل دوش قوام قوی تر و ژل مانند داره، در حالی که شستشوی بدن بیشتر شبیه صابون مایع هست. با این حال، به دلیل فرمولاسیون، شستشوی بدن نسبت به ژل های دوش مرطوب کننده و آبرسان تر هست.

ژل های دوش نسبت به شوینده های بدن خوشبوتر هستن و غلظت بیشتری از موادی دارن که برای حواس خوشایند هست.شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟ در ادامه به نحوه استفاده از شاور ژل در دوشیزه میپردازیم.

استفاده از ژل دوش استفاده از شاور ژل

یک تجربه لوکس و دلپذیر هست. فوم باعث میشه پوست شما صاف و لطیف شود و عطر ژل دوش ماندگار میشه و احساس خوبی رو برای مدت طولانی تری افزایش میده.

بنابراین، یک ژل دوش با عطری که دوست دارید انتخاب کنید. دوش طولانی مدت به خودی خود یک عمل حس خوب هست که با ژل دوش حتی بیشتر میشه.

ژل های دوش چیزی فراتر از رایحه های مختلف دارن. آنها همچنین دارای فرمولاسیون های مختلفی هستن که فواید بیشتری برای پوست دارن.

اگه پوست خشکی دارین، به یک عمل مرطوب کننده نیاز هست و از مصرف ژل های دوش با رایحه شدید خودداری کنید. برای پوست های معمولی می تونید از هر نوع ژل دوش استفاده کنین. ژل دوش که خاصیت شفاف کنندگی دارن و چربی اضافی رو از بین می بره، بهتر است از پوست چرب استفاده کنه.

ژل های دوش همچنین خاصیت لایه برداری دارنه و می تونند سلول های مرده پوست بدن شما رو به طور موثر و آسان بشویید.

همچنین می تونید از ژل دوش به عنوان جایگزینی برای محصولات حمام حباب دار استفاده کنین. البته مقدار سود یکسان نخواهد بود، اما با رایحه می تونید حسی لطیف و مجلل به دست بیارید.

یک شستشوی بدن مناسب برای خود پیدا کنید

ما روزانه هنگام دوش گرفتن از شستشوی بدن استفاده می کنیم. بنابراین، خیلی مهم هست که یکی رو انتخاب کنید که برای شما و پوست شما ایمن و سالم باشه.

در آخر

در مقاله شاور ژل چیه ؟چطوری باید استفاده کرد؟ به تفصیل به این صحبت کردیم شما برای تهیه این محصول میتونید به فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه سر بزنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه عرضه کننده باکیفیت ترین محصولات مراقبت پوست و آرایشی با تنوع بالا و مناسب ترین قیمت،در هرکجا که باشید به راحتی تهیه کنید چون در کمترین زمان ممکن بهترین محصول به انتخاب خودتون به دستتون میرسه.