رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟


رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟ اگه از آن دسته افرادی هستین که همیشه در انتخاب رنگ رژ لب شک دارین، بذارین رژلب برای شما تصمیم بگیره. رژ لب حرارتی چیه؟ شما ممکن هست در مورد رژلب حرارتی شنیده باشین. وقتی این رژ لب رو با فرمول خاصی روی لب هایتان بزنین، ترکیبی از ph و دمای طبیعی شما رنگ آن رو از هلویی به مرجانی یا صورتی تغییر میده.

خرید عمده لوازم آرایشی

رژ لب حرارتی چیه ؟

این رژ لب می تونه به طور خودکار با تغییرات دمایی لب های شما رنگ رو تغییر بده. بنابراین حتی با استفاده از رژ لب های زیادی که توسط خیلی از افراد استفاده میشه، هر فردی رنگ لب منحصر به فردی خواهد داشت. رنگ رژ لب یکی از مواردی هست که خانم ها به آن اهمیت میدن و در انتخاب آن خیلی حساس هستنن. چگونه بهترین رنگ رژ لب رو انتخاب کنیم؟ مقالات زیادی در مورد انتخاب رنگ رژ لب در سایت ها منتشر شده هست. اما آیا بهتر نیست با زدن رژلب چند رنگ متفاوت و جذاب رو امتحان کنین؟حتما بهتر هست .

رژ لب حرارتی از چی تهیه شده؟

رژ لب با مواد طبیعی و بوی مطبوع

رژ لب حرارتی از مواد طبیعی تهیه شده هست و مواد به کار رفته در این محصول کاملا خوراکی هست و حتی اگه در حین غذا خوردن آن رو قورت بدید برای سلامتی شما ضرری نداره. سرب یکی از اجزای لوازم آرایشی هست که همه خانم ها نگران آن هستن. این رژ لب فاقد سرب و حاوی ویتامین E میباشه و اگه مشکل خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها دارین می تونید با استفاده دوره ای از این رژلب آن رو برطرف کنین. وجود مواد طبیعی در این رژلب بوی خیلی مطبوعی به آن میده که حس خوبی رو در فرد ایجاد میکنه.

وجود روغن کاندیلا، روغن دانه جوجوبا و روغن گوش ماهی در این رژ لب می تونه به طور طبیعی رطوبت لازم رو برای لب های شما حفظ کنه و در طولانی مدت باعث سلامت پوست لب شما میشه.تا آخر مقاله رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟ همراه ما باشید.

ظاهر شیک و زیبا؛ مناسب برای هدیه

رژ لب حرارتی از ژله ساخته شده هست. از نظر ظاهری این رژ لب کاملا بی رنگ هست و برخلاف تمام رژلب هایی که در بازار دیده اید، داخل رژلب رو به وضوح می بینید. این رژ لب زیبا در نگاه اول فانتزی به نظر می رسه و ممکن هست در نگاه اول بیشتر جنبه تزئینی خود رو به خود جلب کنه. داخل رژ لب ها یک گل طبیعی خشک شده کوچک وجود داره که هم بوی مطبوعی به آن میده و هم ظاهری خیلی جذاب رو ایجاد میکنه. علاوه بر این، در این رژلب ها از ذرات طلایی استفاده شده هست که باعث جذابیت فیزیکی بیشتر میشه.رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟ در آخر مقاله به تمامی جزییات این سوال پاسخ میدیم.

رژ لب حرارتی چیست؟

علاوه بر موادی که در بالا ذکر شد، موم عسل، روغن بنفشه و روغن نارگیل نیز در این نوع رژ لب وجود داره که خاصیت آبرسانی و ویتامینه بودن به لب ها رو میده و برخلاف سایر رژلب ها که باعث آسیب به پوست لب میشه. این می تونه به طور طبیعی زخم های گذشته رو التیام ببخشه و به لب های شما ظاهر برجسته تری بده.

وجود مواد براق داخل این رژلب ها باعث درخشندگی و شفافیت خاصی در لب های شما میشه که با هیچ رژ لب دیگری آن رو تجربه نخواهید کرد.

خیلی از خانم ها نگران ماندگاری رژ لب خود برای رفتن به محل کار یا مهمانی های طولانی هستن. رژ لب حرارتی کاملا ضد آب هست و در صورت تماس با آب، محو نمیشه. علاوه بر این، گسترش آن آسان هست. رژ لب های حرارتی به دو صورت جامد و مایع موجود هستنن.

و دارای تکنولوژی تغییر حرارتی هست که رنگ لب ها رو با دما و pH تغییر میده و رنگ های زیبای متنوعی رو بدون نیاز به زدن بیش از یک براق به شما میده! از خشک شدن، ترک خوردن، لایه برداری و ترک خوردن لب های شما جلوگیری می کنه.تا آخر مقاله رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟ با ما باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

فناوری تغییر حرارتی

رنگی رو تغییر میده که با دما و مقدار PH مطابقت داره.
براقیت و درخشندگی رو اضافه میکنه.
درخشندگی و درخشندگی رو به لب های شما می بخشه و باعث میشه لب ها پرتر و درخشان تر به نظر برسند.

مرطوب کننده و آبرسان لب ها

به طور موثر از خشک شدن، پوسته شدن، ترک خوردن و سایر مشکلات لب ها جلوگیری می کنه.


ارگانیک ایمن و طبیعی

ساخته شده با مواد طبیعی از جمله ویتامین E، موم کندلیا، روغن دانه جوجوبا، عصاره های گیاهی، سالم و بی خطر.رژ لب مرطوب کننده اوریاژ با پودر آب حرارتی 4 گرمی مراقبت از لب ها هست که مرطوب کننده و محافظت در برابر تهاجمات روزانه هست. بدون آب، فرمول آن بر پایه پودر آب حرارتی هست.رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟

اقدامات آن:

سد پوستی رو مرطوب و ترمیم می کنه: ترکیب پودر آب حرارتی و اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا به آبرسانی بادوام لب های شما کمک می کنه ولایه پوست رو بازیابی می کنه.
بازیابی: روغن گل گاوزبان و همچنین عصاره شیرین بیان .به نوبه خود به ترمیم و تسکین لب های آسیب دیده و ضعیف کمک می کنند.
محافظت کننده: غنی شده با کره شی و مشتقات ویتامین E و C با خاصیت آنتی اکسیدانی، این استیک به طور موثر از لب ها در برابر تأثیرات خارجی محافظت می کنه و به آنها آرامش و لطافت می بخشه.
لب های شما در تمام طول روز نرمی و راحتی پیدا می کنن!

99.6 درصد مواد منشا طبیعی دارند و عاری از روغن های معدنی است.چون این رژها تست شده تحت کنترل پوست هستن.

در پایان

در آخر مقاله رژلب حرارتی چیه ؟ چطوری استفاده کنیم؟ به خلاصه و اختصار بخوام این مقاله جمع بندی کنم این هست که رژلب های حرارتی به لب های شما لطافت میدن چون سرشار از مواد مغذی و معدنی هستن و با تکنولوژی تغییر رنگ با توجه به لب های شما رنگ طبیعی رو میده.

فروشگاه دوشیزه عرضه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور هست.