خرید لوازم آرایشی از کاپیساه

دوشیزه با مقاله خرید لوازم آرایشی از کاپیساه آمده تا شما رو در انتخاب انوع کرم پودرها و فوندیشین ها و هم چنین پودرهای فیکس راهنمایی کنه و هر اطلاعاتی رو که نیاز داشته باشید،در اختیارتون بذاره،پس همراه ما بمانید.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

فونداسیون یک محصول اصلی آرایش هست که به ایجاد یک بوم یکنواخت برای بقیه آرایش کمک میکنه.

بر کسی پنهان نیست که خیلی از ما احساس می کنیم برای به نظر رسیدن به بهترین شکل باید از کرم پودر استفاده کنیم. اما آیا پایه و اساس لازم هست؟ در این پست، هدف از فونداسیون رو بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که آیا این چیزی هست که باید به روال خود اضافه کنید یا خیر.

آیا واقعا نیاز به پوشیدن فونداسیون دارید؟

فونداسیون میتونه راهی عالی برای یکنواخت کردن رنگ پوست و پوشاندن لک ها باشه، اما اگه پوست خوبی دارید، مجبور نیستید از آن استفاده کنید. راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بدون استفاده از فونداسیون به آرایش زیبایی برسید.

آیا از فوندیشن متنفرید اما به پوشش نیاز دارید؟ در اینجا چیزی هست که می تونید به جای آن استفاده کنید.

کانسیلر

تفاوت بین کرم پودر و کانسیلر در این هست که کرم پودر برای تمام صورت شما استفاده میشه، در حالی که کانسیلر برای مناطق مورد نظر هست. اگه در نواحی خاصی نیاز به پوشش کمی دارید اما نمی خواید کرم پودر بپوشید، سعی کنید از کانسیلر استفاده کنید.

از یک کانسیلر با پوشش متوسط ​​تا کامل استفاده کنید و آن رو روی هر گونه لک و ایراد بمالید. و بعد از آن از یک برس کوچک، یک مخلوط کن زیبایی یا انگشتان خود برای مخلوط کردن آن استفاده کنید.

نکته کلیدی این هست که کانسیلر رو با دستی سبک بمالید و در صورت لزوم پوشش رو ایجاد کنید. از استفاده بیش از حد خودداری کنید چون ممکن هست باعث بشه آرایش شما خشک و کیکی به نظر برسه.

کانسیلر رو با یک پودر شفاف ست کنید تا در جای خود بماند و از چین و چروک شدن آن جلوگیری کنید.تا آخر مقاله خرید لوازم آرایشی از کاپیساه در دوشیزه همراه ما باشید.

مرطوب کننده رنگی

اگه کمی پوشش می‌خواید اما نمی‌خواید فونداسیون بپوشید، به جای آن از مرطوب‌کننده رنگی استفاده کنید. این محصول معمولاً از نظر پوشش سبک تر از کرم پودر هست، اما همچنان می تونه رنگ پوست شما رو یکدست کنه و درخشندگی سالمی به شما بده. مرطوب‌کننده‌های رنگی برای پوست‌های خشک عالی عمل می‌کنند، چون آبرسانی می‌کنند و کمک می‌کنند آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسه.

ما عاشق این مرطوب کننده رنگی هستیم چون فرمول سبکی داره که به راحتی با پوست ترکیب میشه. پوششی سبک تا متوسط ​​رو فراهم میکنه و پوششی شبنم دار داره. برای خرید لوازم آرایشی از کاپیساه تا آخر مقاله با دوشیزه باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

بی بی کرم

کرم های بی بی جایگزین عالی دیگری برای کرم پودر هستن چون پوششی سبک تا متوسط ​​رو فراهم می کنند و در عین حال پوست رو آبرسانی می کنند. شبیه مرطوب کننده های رنگی هست اما معمولا پوشش بیشتری داره. اگه پوست خشکی دارین، به دنبال کرم BB باشین که حاوی اسید هیالورونیک یا گلیسیرین باشه تا به افزایش رطوبت پوست کمک کنه.تفاوت اصلی بین کرم بی بی و کانسیلر در پوشش دهی هر کدام هست. کرم های BB برای پوشش دادن سبک تا متوسط ​​طراحی شده اند و می توان از آن ها در تمام صورت استفاده کرد. کانسیلرها باید در نواحی خاصی مثل زیر چشم یا روی لک ها استفاده بشن. انتخاب بهترین مورد برای شما به پوشش مورد نیاز شما بستگی داره.یک کرم BB می تونه حاوی SPF باشه، اما به خاطر داشته باشین که یک ضد آفتاب داخلی ممکن هست برای محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید کافی نباشه.

استفاده از ضد آفتاب جداگانه برای محافظت کامل ضروری هست.

سی سی کرم

CC کرم ها مشابه کرم های BB هستن، اما پوشش بیشتری دارن. هدف اصلی آنها اصلاح رنگ و تغییر رنگ و یکنواخت کردن رنگ پوست هست. اگه قرمزی، لکه‌های تیره یا هر عیب دیگری دارین که می‌خواید بپوشانید، می‌تونند جایگزینی عالی برای کرم پودر باشن.

انتخاب سایه CC کرم مناسب برای رنگ پوست شما ضروری هست. شما می خواید مطمئن بشید که خیلی روشن یا تیره نیست، بنابراین کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داره.

اگه نیاز به پوشش بیشتری دارین اما از کرم پودر متنفر هستید، استفاده از کرم سی سی گزینه خوبی هست چون می تونه به عنوان یک پرایمر، مرطوب کننده و اصلاح کننده رنگ عمل کنه.

سی سی کرم های زیادی در بازار موجود هست، اما یکی از موارد مورد علاقه ما این سی سی کرم است. دارای فرمول کرمی است که پوششی متوسط ​​تا کامل دارد و حاوی پپتیدهایی است که به صاف شدن ظاهر پوست کمک میکنه. ما یک بررسی کامل از این سی سی کرم انجام دادیم و می تونید عکس های قبل و بعد رو بررسی کنید تا ببینید چگونه کار میکنن.

فونداسیون پودر

اگه فونداسیون روی پوست خود رو دوست ندارید، می تونید به جای آن از پودر استفاده کنید. به دنبال فونداسیون پودر معدنی یا پودری سبک وزن باشین که می تونه برای ایجاد پوشش در نواحی خاص بدون ظاهر کیک استفاده بشه.

انتخاب یک پودر با کیفیت خوب که به خوبی آسیاب شده باشه، ضروری هست تا بدون دردسر در پوست بدون ایجاد خطوط ریز ته نشین شه. این کرم پودر یکی از موارد مورد علاقه ما هست. دارای فرمول سبک وزنی هست که پوشش قابل ساخت و پوشش طبیعی رو ارائه میده.

اگه در تلاش برای یافتن یک پودر خوب هستین، این فونداسیون های پودر مورد علاقه برای پوست های بالغ رو بررسی کنین.

پرایمر میتونه به صاف شدن پوست کمک کنه و در عین حال خطوط و چین و چروک های ظریف رو به حداقل برسونه. اگه منافذ بزرگی دارین، به دنبال یک پرایمر کوچک کننده منافذ باشین، چون به محو شدن ظاهر منافذ کمک می کنه.

اگه نیاز به پوشش کمی دارین، می تونید از پرایمر رنگی استفاده کنین که به یکدست شدن رنگ پوست شما کمک میکنه و در عین حال طبیعی به نظر می رسه.

اگه بافت پوستی دارین، از پرایمر صاف کننده مبتنی بر سیلیکون مثل این پرایمر Photo Finish Smooth & Blur استفاده کنید. این به پر کردن هر گونه خطوط و چین و چروک کمک میکن.خرید لوازم آرایشی از کاپیساه رو با دوشیزه آسون کنید.

از چه چیزی می توانید به جای فونداسیون در تابستان استفاده کنید؟

ممکن هست نخواید در طول تابستان از کرم پودر استفاده کنید چون ممکن هست روی پوست شما سنگینی کنه. با این حال، هنوز برخی از جایگزین های عالی وجود داره که می تونند بدون احساس سنگینی، پوشش رو ایجاد کنند.

مرطوب‌کننده رنگی گزینه‌ای عالی برای تابستان هست، چون سبک هست و پوششی شفاف ایجاد می‌کنه. اگه به پوشش بیشتری نیاز دارید، از کرم بی بی یا سی سی کرم استفاده کنید.

فونداسیون پودری یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای تابستان هست چون میتونید از آن برای ایجاد پوشش در مناطق خاصی بدون ظاهر کیکی استفاده کنید.

بهترین پرایمرها برای استفاده به جای فونداسیون

کرم ضد آفتاب پرایمر 12 ساعته تارت بی بی رنگی با طیف وسیع SPF 30

این پرایمر رو میشه به تنهایی برای آرایش طبیعی استفاده کرد. این سبک وزن هست و پوششی شفاف تا متوسط ​​رو با روکش ساتن فراهم می کنه. به راحتی با پوست ترکیب میشه و هیچ گونه اثر سفیدی از خود باقی نمی گذاره. این در 9 رنگ موجود هست و حاوی SPF 30 هست.من دوست دارم آن رو با انگشتم یا برس صورت بزنم. این یک پرایمر عالی برای استفاده در صورت داشتن پوست چرب یا مختلط پوست خشک است چون پوست رو چرب نشان نمیده.

پرایمر رنگی Essence My Skin Perfector

این پرایمر سبک وزن هست و پوششی شفاف تا متوسط ​​با پوشش طبیعی ایجاد میکنه. دارای یک فرمول موس منحصر به فرد هست که به راحتی اعمال میشه و به طور یکنواخت روی پوست ترکیب میشه. نکته کلیدی این هست که از آن با یک دست سبک استفاده کنید تا در نهایت با یک کیک روکش نشید.

این پرایمر میتونه گزینه ای عالی برای پوست های چرب باشد چون پوست رو چرب نمی کنه.این بهترین انتخاب برای پوست خشک نیست چون ممکن هست لکه های خشک رو برجسته کنه.در شش رنگ موجود است، و همچنین خیلی مقرون به صرفه هست.من دوست دارم همه آن رو با هم بمالم زیبایی بمالم تا ظاهری طبیعی داشته باشه.

پرایمر کامل کننده پوست LAURA GELLER Spackle

این پرایمر در فرمول های مختلف موجود هست. هر کدام برای یک نوع پوست خاص مناسب هست.این یک پرایمر خیلی سبک وزن هست که پوشش کاملی رو فراهم می کنه. یک قوام کرمی داره که به راحتی قابل استفاده هست و به طور یکنواخت روی پوست ترکیب میشه.ترفند این هست که زیاد از آن استفاده نکنید چون میتونه پوست رو چرب نشون میده.اگه پوست چرب دارید، می تونید مات کننده رو برای کنترل چربی امتحان کنین.اگه پوستی کدر دارین، ممکن هست شید شامپاین Spackle یا The Spackle Ethereal Rose Glow Shade رو دوست داشته باشین.برای پوست های خشک، Spackle Hydrate یک گزینه عالی هست. این به تغذیه و آبرسانی پوست کمک میکنه بدون اینکه پوست رو چرب یا روغنب به نظر برسونه.من دوست دارم آن رو با انگشتانم بمالم تا ظاهری طبیعی داشته باشه.

خرید عمده لوازم آرایشی

آیا می توانید بدون فونداسیون آرایش کنید؟

بله، می تونید بدون زیرسازی آرایش کنین. اگه پوست شفافی دارین، روش های مختلفی برای انجام آرایش بدون استفاده از کرم پودر وجود داره.با این حال، به خاطر داشته باشین که همیشه ایده خوبی برای شروع با پایه هست تا به ماندگاری آرایش شما کمک کنه.اگه می‌خواید بدون فونداسیون آرایش کنید، پرایمر یک گزینه عالی هست. این به صاف کردن پوست کمک می کنه و پایه ای برای سایر محصولات آرایشی شما فراهم می کنه.اگه نیاز به پوشش کمی دارید، می توانید از مرطوب کننده رنگی یا کرم بی بی استفاده کنید. برای پوشش بیشتر، از کانسیلر برای پوشاندن هرگونه لک یا سیاهی دور چشم استفاده کنید.فقط می‌توانید از رژگونه استفاده کنید تا رنگی به گونه‌هایتان بیافزایید یا یک برنزه‌کننده برای گرم کردن رنگ پوستتان. برای داشتن ظاهری عالی، این نکات را در مورد استفاده از برنزر بدون فونداسیون بررسی کنید.همچنین می توانید برای درخشندگی بیشتر روی استخوان گونه هالایتر بزنید. انتخاب بین برنز یا هایلایتر به ظاهری که می خواهید بستگی دارد.

نظر نهایی

استفاده از فونداسیون ضروری نیست، به خصوص اگه پوست شفافی دارین. با این حال، فونداسیون میتونه ظاهری صاف به پوست بده و همچنین میتونید به عنوان پایه ای برای بقیه آرایش مثل رژگونه یا برنزر و حتی هایلایتر عمل کنه.

اگه می خواید بدون زیرسازی آرایش کنید، راه های مختلفی برای این کار وجود داره. می تونید از پرایمر، مرطوب کننده رنگی، BB یا CC کرم استفاده کنین. نکته مهم این هست که پیدا کنید چه چیزی برای نوع و نیازهای پوست شما کار می کنه. اگه اینها برای شما کار نکردند، فونداسیون پودری رو امتحان کنین که پوشش بیشتری رو فراهم میکنه اما روی پوست سنگین نیست.

نحوه استفاده و استفاده از پودرفیکس

پودرفیکس چیست؟

ست کردن پودر یک مرحله “نامرئی” در روتین آرایش شما هست که به معنای واقعی کلمه آرایش صورت شما رو روی پوست شما قرار میده. “تنظیم” آرایش شما اساساً به این معنی هست که همه چیز رو تا زمانی که ممکن هست بی عیب و نقص نگه دارین. ممکن هست تعجب کنین که چگونه از پودر شل و به طور خاص استفاده از پودر بعد از فونداسیون استفاده کنید. خوب، ما همه پاسخ هایی که شما به دنبال آن هستید و بیشتر داریم.

پودرفیکس چگونه کار می کنه؟

یک قانون اساسی زیبایی این هست که وقتی محصولات مرطوب و خشک رو روی هم قرار می دهید، به هم چسبیده و آرایش ماندگاری بیشتری داره. فونداسیون و کانسیلر مایع سنتی “مرطوب” هستن، در حالی که پودر سفت کننده “خشک” هست. همچنین بسیار خوب هست، بنابراین می‌تونید بدون ترس از ظاهر کیک یا زیاده‌روی، روی محصولات مرطوب بیشتری لایه لایه کنید.

پودرفیکس رو کجا اعمال کنم؟

هر جایی که می خواهید آرایشتان ماندگاری زیادی داشته باشه و بی عیب به نظر برسه. به طور سنتی، روی تمام صورت پخش میشه، اما در این دوره از پوست شاداب و شبنم دار، قرار دادن پودر استراتژیک مدرن تر به نظر میرسه. روی بینی یا چانه، هر جایی که تمایل به تجمع چربی داره، یا جایی که برای ماندگاری بیشتر به پوشش نیاز دارید، نقطه بزنید.

در آخر

برای خرید لوازم آرایشی از کاپیساه از هر کجا که باشید میتونید بصورت عمده و خرده بهترین محصولات رو در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.و از کیفیت بی نظیر محصولات شگفت زده شید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات برند رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت عمده و خرده از اینجا تهیه کنید.برای خرید عمده لوازم آرایشی از کاپیساه از سایت ما دیدن کنید.

آدرس سایت: https://doushizeh.com/shop

شماره واتساپ: 09172990309

پیج اینستاگرام: doushizeh_com

شماره تماس:07733132134