خرید لوازم آرایشی از قندهار

در مقاله خرید لوازم آرایشی از قندهار،دوشیزه قصد داره که شما رو با انواع مختلف خط چشم و نحوه استفاده از آنها برای آرایش های مختلف آشنا کنه…اگه شما هم نمیدونی چطور از انواع خط چشم استفاده کنی این مقاله برای شماست.

خرید عمده لوازم آرایشی

نحوه زدن خط چشم برای شکل خاص چشم

آیا مدل موی خود رو با فرم صورت خود و مدل شلوار جین خود رو متناسب با اندام خود می سازید، اما آیا فرم چشم شما بر انتخاب خط چشم شما تأثیر گذاشته هست؟ اگه اینطور نیست، شما به دنبال یک چشم باز کننده هستید. با تکنیک مناسب، می‌تونید چشم‌های کلاه‌دار رو بزرگ‌تر، چشم‌های رو به پایین رو بیدارتر نشان بدید و خیلی چیزهای دیگه. کامل کردن خط چشم که در دنیای آرایش انجام میشه به صبر و تمرین نیاز داره.

همه ما قبلاً در انجام خط چشم مبتدی بودیم، پس اگه هنوز دستتان کمی می‌لرزه، ناامید نشید. همه چیز در مورد این هست که مچ دست شما همکاری کنه و شکل چشم شما رو با خط چشم مناسب تکمیل کنه و البته، ما در مورد بهترین خط چشم های موجود در بازار نظراتی داریم. همه چیز در مورد این هست که چشمان خود رو در آغوش بگیرید و از آستر خود برای بهبود شکل آنها استفاده کنید. برای کمک به ما، با سلیا برتون تماس گرفتیم که نکاتی رو برای خط چشمی، به هر شکلی که باشه، ارائه کرد.

خبر خوب برای خط چشم برای چشم‌های بادامی شکل: می‌تونید تقریباً هر نوع خط چشمی رو امتحان کنید و چشم‌هایتان رو صاف میکنه. برتون میگه: شکل همه‌کاره آن به این معنی هست که می‌توانید از انواع آرایش‌های مختلف دور شید.» برتون میگه: «فکر می‌کنم چشم‌های بادامی مورد علاقه من، یک چشم گربه‌ای کلاسیک باشه. از قلم خطی مایع جادویی Black Magic Eyeko استفاده کنید تا یک خط نازک روی گوشه داخلی بکشید و در حین خروج آن رو ضخیم تر کنید. آن رو به سمت بیرون دراز کنید و برای ایجاد تلنگر بلند کنید.”خرید لوازم آرایشی از قندهار رو در دوشیزه دنبال کنید.

همه اشکال چشم

هنگام کشیدن خط چشم برای چشم های کلاه دار، حتما خط چشم رو دقیقاً در پایه خط مژه خود قرار بدید. از آنجایی که پلک شما کلاه دار هست، می تونید خط چشم رو به اندازه دلخواهتان ضخیم کنید وقتی چشمان شما باز هست، خطوط نازک به سختی دیده میشن. اگه به دنبال چشم گربه ای هستید، یک بال ضخیم و کشیده بیشترین شکل و تعریف رو به چشمان شما میده. یا می‌توانید با ضخیم‌تر کردن خط چشم در مرکز چشم و نازک‌تر کردن گوشه‌ها، چشم‌هایتان رو گردتر نشان دهید. این توهم چشمی رو ایجاد می کند که انحنای بیشتری دارد. فقط خط چشم پایینی را کنار بگذارید، که می تواند چشمان شما را بسته و آنها رو کوچکتر نشان دهد.

چشم گرد

اگه چشم‌های گرد درشتی دارین، میتونید از خط چشم برای دستکاری ملایم شکل و تشدید چشم استفاده کنید. پلک بالایی رو خط بکشید، ضخامت آن رو در کل یکسان نگه دارید. خط مژه،” برتون هشدار میده که. با استفاده از یک مداد نرم خط آب بالا و پایین رو خط بکشید تا چشم رو تشدید کنید، بخشی از فضا رو ببندید و رنگ چشمتان رو همزمان روشن کنید.

چشم کوچک

برای کسانی که چشم‌های کوچکی دارند و می‌خواهند ظاهری مثل چشم‌های دوزی(هنرمند معروف) داشته باشن، با زدن یک خط نازک درست بالای خط مژه‌های خود شروع کنند و آن رو در گوشه‌های بیرونی بال بزنند. در قسمت پایینی پلک خود، از کشیدن خط آب به شدت پرهیز کنید چون این کار باعث کوتاه شدن چشم شما میشه و آن رو کوچکتر نشان میده. درعوض، فقط یک سوم بیرونی خط مژه خود رو با استفاده از یک خط چشم بژ یا براق و متالیک خط چشم بزنید تا چشمانتان روشن شه. کار رو با فر مژه و ریمل به پایان برسونید تا چشمانتان باز شه. با مقاله خرید لوازم آرایشی از قندهار تا آخر مقاله با ما باشید.

چشم رو به پایین

با خط چشم برای چشم‌های رو به پایین، همه چیز برای بلند نگه داشتن آنها است. برتون می‌گوید: «چشم رو به پایین باید به جای بیرون و پایین کشیده شود و بیرون کشیده شود. “باید در تلنگر اغراق آمیز کنید و در انتها به آن یک زاویه چشمگیر بدهید. سعی کنید آستر را روی چشم، به سمت بیرون و بالا بکشید؛ سپس مستقیم به جلو در آینه نگاه کنید. از یک پنبه مرطوب استفاده کنید و زیر چشم را به سمت بالا پاک کنید. گوشه بیرونی خط برای تمیز کردن لبه و ایجاد زاویه. به این ترتیب شما با چشمان باز شکل مناسبی را برای خود ایجاد می کنید، بنابراین در زمان صرفه جویی می کنید و مجبور می شوید آن را چند بار دوباره اعمال کنید تا درست شود.”

خرید عمده لوازم آرایشی

چشم گود

برتون توصیه می کند: «با یک چشم عمیق، نمی خواهید چیزی خیلی تیره یا سنگین را روی مرکز پلک و خط مژه بزنید. بهترین نوع خط چشم برای این شکل، خطی است که از قسمت بیرونی شروع می شود. خط چشم مایع را از بالاترین نقطه انحنای چشم خود بزنید و به سمت بیرون بکشید. درست پس از انجام خط چشم، خط چشم را متوقف کنید. اگر خط چشم را درست می کنید. خیلی طولانی است، وقتی چیزی که ما می خواهیم باز کردن و بلند کردن آن است، چشم را سنگین می کند.”خرید لوازم آرایشی از قندهار رو دوشیزه میسر میکنه.

چشم گرد

وقتی نوبت به خط چشم برای چشم‌های گرد می‌رسد، باید در مورد بلند کردن چشم‌ها به شکلی عجیب‌تر باشد. خط مژه بالایی را خط بزنید و گوشه های بیرونی را با یک بال بلند و کشیده یا با لکه دار کردن خط مژه تیره در هر دو خط مژه بالا و پایین بازی کنید.

همه چشم ها نامتقارن هستند، با این حال، برای بعضی از ما بیشتر از دیگران مشخص هست. اگه علاقه مند به تلاش برای شبیه سازی چشم های خود از نظر شکل و اندازه هستید، خط چشم یک ابزار عالی هست. به عنوان مثال، به سادگی مقدار ضخیم‌تری از آستر رو به قسمت بیرونی چشم کوچک‌تر خود بزنید تا توهم چشم کشیده تر ایجاد شه.

با یک چشم بسته، باید نیمه داخلی پلک خود رو تمیز نگه دارید تا فضای بیشتری بین چشم ها ایجاد شه. برتون توصیه میکنه که یک خط نازک رو از وسط شروع کرده و به سمت بیرون بکشید و آن رو خیلی نزدیک به مژه‌ها نگه دارین. این کار رو با مقدار زیادی ریمل روی مژه های بیرونی جالب تر کنید.

چشم پهن

برتون پیشنهاد میکنه که: «یک چشم پهن نیاز به رویکردی مشابه با شکل چشم‌های درشت داره. می‌تونید با استفاده از رنگ تیره در امتداد خط مژه و خط آب، قسمتی از فضا رو ببندید». درست از مجرای اشک شروع کنید و خط چشم رو از عرض و بیرون بکشید و آن رو با یک حرکت خوب در لبه بلند کنید. همین کار رو در زیر چشم انجام بدید؛ آن رو نزدیک خط مژه خط بزنید و قبل از آن با یک جوانه پنبه ای آن رو لکه دار کنید. خشک میشه.چشم های زیادی نمی تونند با آنچه شما می تونید از بین برن، پس با اشتیاق استفاده کنید و از آن لذت ببرین.

نحوه زدن خط چشم

  1. برای داشتن ظاهری طبیعی یا لکه دار از یک خط مداد استفاده کنید. استفاده از مدادها آسان هست چون از آنها مثل هر مداد دیگری استفاده می کنید. می تونید به آرامی مداد رو برای ظاهری ظریف و طبیعی به کار ببرید، یا می تونید مداد خود رو لکه دار کنید تا چشمانی دودی یا چشمگیر ایجاد کنید. همچنین مثل آسترهای مایع به چشم شما نمیخوره.
    هنگام استفاده از خط چشم مدادی، باید گهگاه مداد خود رو تیز کنید تا خط چشم زیباتر و دقیق تری بتونید بکشید.

2. لاینر مایع خطوط صاف و کشیده و ظاهری دقیق ایجاد میکنه. می تونید آستر مایع رو در قلم نشانگر یا در ویال با قلم مو پیدا کنید. برای استفاده از آن، به سادگی روی خطوط خود بکشید و هر شکافی رو با استفاده دوم از لاینر پر کنید. شما می تونید طیف گسترده ای از خطوط رو از آستر مایع، از خطوط نازک و طبیعی تا ظاهری چشمگیر ایجاد کنید.
استفاده از خودکارهای خط نشانگر مایع خیلی آسان هست. برای یادگیری نحوه استفاده از آستر مایع کمی تمرین کنین تا بطورکامل مسلط بشید.

3. اگه می خواید خطوط دراماتیک بکشید، خط ژل رو امتحان کنید. آستر ژل در یک گلدان به همراه یک برس کوچک میاد. فرمول ضخیم تر آن برای ظاهر دراماتیک مثل چشم و بال گربه عالی به نظر میرسه. برس استفاده از آن رو آسون میکنه.می تونید از برس های دیگه با آستر خود استفاده کنید. ممکن هست متوجه شوید که یک برس زاویه دار برای اعمال آستر بهترین کار رو داره.برای کمک به جلوگیری از عفونت چشم، فرچه رو همیشه تمیز کنید.ما رو با خرید لوازم آرایشی از قندهار همراهی کنید.

خرید عمده لوازم آرایشی

اعمال خط چشم مایع

1.مایع رو تکان دهید. برای اطمینان از اینکه آستر مایع به خوبی مخلوط شده است، باید بطری رو تکان بدید. ابتدا مطمئن بشید که درب آن محکم شده باشه و سپس خط چشم مایع رو برای چند ثانیه تکان بدید. وقتی آماده شدید، درپوش رو باز کنید و قلم مو رو از بطری بیرون بکشید.اگه به نظر می رسه که برس حجم مایع زیادی هست، آن رو روی لبه بطری بکشید.
2. از وسط شروع کنید. برس رو روی خط مژه بالایی خود قرار بدید تا تا حد امکان به مژه های شما نزدیک شه. سپس شروع به کشیدن خط چشم روی خط مژه بالایی خود کنید. به سمت لبه بیرونی خط مژه خود حرکت کنید.اگه نگران داشتن خط یکنواخت هستید، می تونید خط مژه بالایی خود رو ابتدا با مداد خط بکشید و سپس با خط مایع از این خط عبور کنید.

3.جاهای خالی رو پر کنید. بعد از اینکه خط بیرونی رو به پایان رسوندید، لبه داخلی خط مژه بالایی خود رو خط بکشید و این خط رو با اولین خطی که زدید به بالا وصل کنید. برای اتصال خطوط خود از حرکات کوچک استفاده کنید و در صورت نیاز آن رو پر کنید تا یک خط صاف و یکدست در خط مژه بالایی خود داشته باشین.
اگه اشتباه کردید، یک سواب پنبه ای رو به مقداری روغن مایع آغشته کنین و از نوک سواب پنبه ای برای رفع آن استفاده کنین. می تونید آستر اضافی رو پاک کنید یا حتی یک لبه کج رو از بین ببرید.

4.برای داشتن ظاهری جذاب، خط مژه پایین رو دنبال کنید. کشیدن خط چشم با آستر مایع اختیاری هستند، اما اضافه کردن بال ها میتونه ظاهر شما رو تشدید کنه. اگه می خواید ظاهر چشمتون کشیده ایجاد شه، فقط منحنی خط مژه بیرونی خود رو به سمت بالا از گوشه بیرونی پلک خود دنبال کنین. سپس در صورت نیاز اون خط چشم رو پر کنید.
اگه نمی خواید خیلی دراماتیک به نظر برسید، فقط یک خط کوچک بسازین، یا برای داشتن ظاهری درام بالا، خط چشم بلندتر رو انتخاب کنید.
می تونید از لبه کارت ویزیت برای ایجاد یک خط مستقیم برای بال چشم استفاده کنید. فقط کارت ویزیت رو در لبه بیرونی پلک خود به صورت زاویه دار قرار بدید و با خط مایع در امتداد لبه ردیابی کنید.
همچنین می تونید از نوار برای ایجاد لاین چشم استفاده کنید. مقداری چسب روی خط مژه پایینی خود قرار بدید تا زاویه دار باشه. نوار باید درست در مقابل لبه بیرونی خط مژه پایینی شما قرار بگیره و به سمت ابروی شما کشیده بشه. قبل از اینکه آستر رو بکشید، هر دو طرف رو بچسبانید تا از یکنواختی آن اطمینان حاصل کنین. شما می تونید خط چشم رو به اندازه دلخواه یا کمتر کج کنید، اما به خاطر داشته باشین که شیب بیشتر چشمگیرتر به نظر میرسه. اگه می خواید ظاهری کمتر دراماتیک داشته باشین، میزان شیب نوار خود رو کم کنید.

استفاده از خط مداد

1.در صورت لزوم مداد خط خود رو تیز یا کدر کنید. تیزی مداد خط چشم شما به شکل ظاهری خط چشم تاثیر میذاره. می تونید با تراشیدن مداد خود یک خط دقیق و نازک ایجاد کنید، یا می تونید با مات کردن مداد، خطی گردتر و ضخیم تر ایجاد کنین.برای تیز کردن مداد، از مداد تراش خط چشم استفاده کنید تا مداد به اندازه دلخواه تیز بشه.برای کدر کردن مداد، نوک مداد را به آرامی روی یک دستمال بمالید تا به حد مطلوبی برسه.

2.مداد خطی خود رو آماده کنید. برای اطمینان از اینکه آستر مداد شما به آرامی کار میکنه، به رسیدن آن به دمای مناسب کمک میکنه. اگه آستر شما سخت هست، ممکن هست بخواید آن رو گرم کنید. اگه نرم به نظر میرسه، ممکن هست بخواید آن رو خنک کنید. یک مداد خنک‌تر کاربرد نرم‌تر و سبک‌تری ارائه میده. یک مداد گرم، که نرم خواهد بود، ظاهری تیره تر و رنگدانه تر رو ارائه میده.
برای گرم کردن خط چشم، سشوار خود را در بالاترین حالت خود روشن کنید و برای چند ثانیه آن را به خط چشم خود بکشید. این باعث می شود که آستر آنقدر نرم شود که قوام ژل مانندی به آن بدهد. سپس، قبل از اینکه آن رو روی چشم خود بمالید، خط مچ دست خود رو آزمایش کنید.برای خنک شدن خط چشم خود، سعی کنید قبل از استفاده آن رو حدود 10 دقیقه در فریزر قرار بدید. این به جلوگیری از خرد شدن خط چشم مدادی کمک میکنه.4.

3. گوشه بیرونی پلک خود رو نگه دارید. انگشتان خود رو روی لبه خارجی خط مژه بالایی خود قرار بدید و به آرامی به سمت بیرون بکشید تا پلک کشیده شود. این کمک میکنه تا اطمینان حاصل کنین که یک خط صاف در امتداد خط مژه بالایی خود ایجاد می کنید. همچنین ممکن هست بخواید در حالی که پلک خود رو محکم می کشید، ببندید.
ابروهایتان رو بالا بیارید تا پلکتان اصلا خط مژه شما رو مسدود نکنه.همچنین ممکن هست مفید باشه که آرنج خود رو روی میز یا میز قرار بدید تا دست خود رو ثابت نگه دارید.

4.خط مژه پایینی خود رو خط بکشید. اگه تصمیم دارید پلک پایینی خود رو خط بکشید، یک انگشت رو روی لبه بیرونی پلک پایینی خود قرار بدید و آن رو محکم بکشید. سپس استفاده از آستر رو با استفاده از ضربات کوتاه شروع کنید، درست همانطور که با درب بالایی انجام دادید.
تمام خط پایین مژه رو خط بکشید تا ظاهری چشمگیر داشته باشین. پوشاندن کل خط مژه پایین به همراه خط مژه بالایی چشمان شما رو حتی چشمگیرتر نشان میده، هرچند که آنها رو کوچکتر نشان میده.
فقط نیمه بیرونی خط مژه پایین رو خط بکشید تا ظاهری ظریف تر داشته باشین. همچنین می‌تونید از خط چشم روشن‌تری برای مژه‌های پایین‌تر استفاده کنید تا جلوه آن کمی کمتر شه. به عنوان مثال، می تونید از سایه قهوه ای روشن برای خط مژه پایین خود استفاده کنید.

حرف آخر

برای خرید لوازم آرایشی از قندهار از هر کجا که باشید میتونید بصورت عمده و خرده بهترین محصولات رو در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.و از کیفیت بی نظیر محصولات شگفت زده شید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات برند رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت عمده و خرده از اینجا تهیه کنید.برای خرید عمده لوازم آرایشی از قندهار از سایت ما دیدن کنید.

آدرس سایت: https://doushizeh.com/shop

شماره واتساپ: 09172990309

پیج اینستاگرام: doushizeh_com

شماره تماس:07733132134