خرید عمده کرم پودر از گناوه

فروشگاه دوشیزه در این مقاله خرید عمده کرم پودر از گناوه سعی کرده بیان کند چگونه هم یک آرایش زیبا داشته باشیم وهم حواسمان به پوست صورتمان باشد !

در حقیقت این چهره های بی عیبی که شما می بینید، نتیجه کار همان کرم پودرها هستند.

اینکه  شما در صورتتان جوش یا لک دارید، چیز عجیبی نیست. در پوست همه لک و جای جوش و … وجود دارد.

در اطراف خودتان چند نفر را دیده ایدکه پوستشان به صافی و شفافی آینه باشد؟

البته با تغذیه صحیح و مراقبت مناسب می توان در دراز مدت به پوستی شاداب دست یافت ولی در اغلب افراد عیوبی در پوست وجود دارد که در زیر آرایش قرار می گیرد و این کرم پودرها هستند که نقش اصلی را در یک آرایش درخشان و خوشایند فراهم می آورند. آرایشی که زیبایی های خاص صورت را حفظ کرده و پوست را صاف و شفاف کند و در عین حال جلوه ای طبیعی داشته باشد، به شما کمک خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.

تا پایان مقاله خرید عمده کرم پودر از گناوه باما همراه باشید.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.
و باعث برطرف کردن نواقص صورت می‌شوند و زیبایی خاصی به چهره‌ها می‌دهند.

انواع رنگ پوست از سفید تا سیاه

برای تقسیم بندی پوست معیارهای متعددی وجود دارد که یکی از آنها، رنگ پوست است .به طور کلی در دنیا شش نوع پوست (از نظر رنگ) وجود دارد؛
نوع یک که پوست های خیلی روشن و سفید، مثل پوست اروپایی هاست تا نوع شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. هر کدام از این انواع، خصوصیات و مشخصه های خاص خود را دارند. مثلاً در پوست های نوع یک، رنگدانه های پوست بسیار کم تراکم و نسبت به آفتاب حساس هستند، در نتیجه اغلب این پوست ها دارای کک و مک هستند.

هر چه قدر به سمت نوع ۶ برویم، رنگ دانه ها متراکم تر می شوند و مقاومت آنها در مقابل آفتاب بالاتر می رود
پوست مردم کشور ما به طور متوسط در بین نوع سوم و چهارم است، یعنی نه خیلی روشن و نه خیلی تیره. این طیف در مقابل آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار نیست و در فصول مختلف سال به ویژه تابستان، نیاز به مراقبت دارد

کرم پودر روشن یا تیره مناسب پوست من است؟

هدف استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش، این است که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش پیدا کند.

اگر کرم پودر درست انتخاب شود، خط آرایش بین گردن و صورت به وجود نمی آید.

برای تست رنگ کرم پودر بهتر است سه رنگ نزدیک به رنگ پوست تان را بر روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که خط آرایش با کدام رنگ کمتر جلب توجه می کند. اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید، خطی دیده نمی شود.
اکثر خانم ها چند درجه زردی در پوستشان دارند، پس کرم پودرهایی که پس زمینه طلایی دارند از کرم پودرهایی که پس زمینه صورتی دارند، پوست آنها را طبیعی تر نشان می دهند. اگر فکر می کنید با استفاده از این نوع کرم پودر ها رنگ پریده می شوید و می خواهید مقداری سرخی به پوست تان بدهید، به جای کرم پودر این کار را با رژ گونه انجام دهید.
و اگر در مورد رنگ پوست تان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی استفاده کنید که نه زیاد زرد باشد و نه زیاد صورتی.

اینجا اگر هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ درست را انتخاب کرده اید. اشتباهی که اغلب خانم ها می کنند این است که کرم پودر را یا روی گونه و یا روی پشت دستشان تست می کنند، که اغلب پوست آنها تیره تر از صورت است در نهایت این افراد نمی توانند رنگ مناسب را انتخاب کنند و استفاده از رنگ اشتباه باعث می شود که آرایش رنگ واقعی خود را نشان نداده و کمی چرک به نظر برسد

خرید لوازم آرایش از گناوه

انتخاب بهترین کرم پودر برای پوستهای چرب وخشک

تشخیص نوع پوست:

صورت خود را شسته و سپس خشک کنید به محض اینکه صورت خشک شد یک دستمال کاغذی برداشته آن را به چهار قسمت تقسیم کنید، هر کدام از دستمال ها را روی پیشانی، بینی ، چانه و گونه قرار دهید سپس ببینید چه اتفاقی می افتد.
اگر پوست معمولی باشد: هر چهار تکه دستمال روی صورت چسبیده و فوری می افتد.

پوست خشک باشد: هر چهار تکه دستمال بلافاصله از روی پوست می افتد.
و پوست مختلط باشد: دستمال روی بینی و چانه چسبیده و بقیه می افتند.
اگر پوست چرب باشد: هر چهار تکه دستمال روی صورت می چسبد.

ابتدا، باید نوع پوست را در نظر گرفت.

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

دو نوع کرم پودر وجود دارد:

به صورت مایع و کرم:

کرم پودر مایع یک جلای مات و پوشش کنترل شده بر روی پوست ایجاد می کند و کاری می کند که پوست شما زیباتر به نظر برسد و لکه ها و کبودی دور چشم را به خوبی می پوشاند.
اگر در مجموع پوستی صاف (با لکه ها و آسیب دیدگی بسیار اندک) دارید و فقط می خواهید ظاهر صاف تری داشته باشد، از یک کرم پودر مایع یا کرم استفاده کنید که جلای مات داشته باشد. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. پودر را باید به صورت دایره شکل روی پوست کشید تا به طور کامل آن را پوشش دهد.

روش درست، استفاده از کرم پودر:

  • قبل از استفاده صورت خود را شسته و مرطوب کننده بزنید
  • بهتراست یک مقدار صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود.
  • در مرحله بعد میتوانید جهت ماندگاری بیشتر آرایش از پرایمر استفاده کنید.
  • بعد از پرایمر میتوانید کانسیلر برای پوشاندن جای جوش ،جای زخم و سیاهی دور چشم استفاده کنید.حال زمان استفاده از کرم پودر میباشد.
  • یک برس آرایشی خوب بردارید و کرم پودر را به تمام نواحی مختلف پوست صورت خود پخش کنید.
  • جهت تفاوت داشتن رنگ پوست صورت با گردن بهتر است کرم پودر را به گردنتان نیز بزنید.
  • بعد از کرم پودر زدن می توانید به سراغ نوع پودری یا پنکک بروید و آرایش صورت خود را تثبیت کنید.
  • اگر پوست صورت شما سفت و مات است پوست شما خشک می باشد.
  • پس باید همیشه اول از همه رطوبت رسانی کنید.
  • اگر تمام صورتتان همیشه برق می زند و وقتی پوست صورتتان را لمس می کنید دستتان چرب و مرطوب می شود پوست چربی دارید. پس باید از کرم پودرهایی که فاقد چربی (oil free ) هستند استفاده کنید. اگرروی گونه هایتان خشک است و گاهی پوسته پوسته می شود و بقیه نواحی صورتتان ( پیشانی، روی گونه ، روی بینی و گاهی چانه) چرب ترازبقیه نقاط است، پوست شما مختلط است.

حالا زیر سازی آرایش شما حاضر است تا با استفاده از رنگ های متناسب صورتتان را آرایش کنید!
خرید لوازم آرایش از گناوه

انگشتان بهترین برس ها هستند.

غالبا استفاده از انگشتان برای پخش کردن کرم پودر از هر وسیله دیگری بهتر است چون حرارت نوک انگشتان باعث آب شدن تدریجی کرم پودر می شود و به این ترتیب راحت می توان آن را روی نقاطی که مورد نظر است، پخش کرد. به تدریج باید با انگشت رنگ را در تمام صورت، از جمله پلک ها و زیر چانه پخش کرد تا چهره دو رنگ نشود.
نکته مهم و قابل توجه این است که آرایش در زیر نور مصنوعی و طبیعی متفاوت جلوه می کند، به همین خاطر همیشه زیر نوری مشابه به نور جایی که می خواهید بروید آرایش کنید.

پودرهای آرایشی برای چه پوستهایی مناسب است؟

پودرها تقریبا فاقد چربی و خشک هستند.

لذا مصرف آنها برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست، مگر اینکه پیش از مالیدن پودر سطح پوست خود را با یک کرم بپوشانند.
اما پودرها به سبب خشک بودن خود موجب کاهش اثرات محیطی از قبیل تغییرات دما، تابش آفتاب و باد بر روی پوست میشوند و از آن محافظت میکنند. مصرف پودر مناسب در نواحی عرق سوز شده میتواند مفید باشد چون پودر عرق را جذب میکند و مانع تاثیر سو آن بر روی پوست میشود
مصرف بیش از اندازه هیچگونه مواد آرایشی برای پوست مفید نیست. حتی داروهای پوستی هم فاقد عوارض جانبی نیستند. بنابراین باید مصرف مواد آرایشی و دارویی کم و در حد لزوم باشد. یکی از عوارض این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است.
 عارضه دیگر تغییر رنگ پوست است که میتواند منتشر و یا به صورت لکه ای باشد.

ولی شایع ترین عارضه مواد آرایشی و دارویی در پوست، تحریک و حساسیت پوستی است.

جوش‌ها را به این روش بپوشانید

کافی است چند جوش روی صورت داشته‌باشید تا کاملا آرایش‌تان خراب شود.این نقطه‌های مزاحم نه تنها صورت را زشت می‌کنند بلکه به راحتی هم پوشانده نمی‌شوند اما بعضی از برند‌ها پوشاننده‌های مخصوص جوش تولید کرده‌اند که می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند، البته پیشنهاد می‌کنیم فقط به دنبال پوشاندن جوش‌ها نباشید بلکه بهتر است برای درمان‌ اقدام کنید.برای ازبین بردن جوش‌ها بهتراست پوشاننده و کرم‌پودری بخرید که دارای اسیدسالیسیلیک باشد چون وجود این ماده مانع مسدود شدن منافذپوستی می‌شود.

خرید لوازم آرایش از گناوه

با کرم‌پودر بینی‌ را کوچک کنید

اگر بینی بلندی دارید باید برای نوک بینی از کرم پودر تیره‌تر استفاده کنید، اگر بینی‌تان کمی انحنا دارد و کج است، رنگ تیره را در کنار بینی و رنگ روشن‌تر را در وسط بینی به کار ببرید. همچنین از پودر روشن می‌توانید برای بزرگ‌تر نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه‌ای که عقب قرار گرفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن هاله سیاه دور چشم استفاده کنید. علاوه بر اینها برای برجسته تر نشان دادن گونه‌ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه بکشید. بعد پوشاننده‌ یا فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی بزنید

چه کار کنید کرم‌پودر طبیعی به نظر برسد:

کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بزنید، تا پوست شما روشن شود و در عین حال طبیعی به‌نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید، تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک‌تان از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورت‌تان بزنید.

این کار باعث می‌شود مواد روی پوست یکنواخت‌تر شود و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

برای پوشاندن قرمزی پوست چه کنیم؟

به دنبال پوشاننده‌ای با ته مایه سبز باشید چون سبز در چرخه رنگ در نقطه مقابل قرمز قرار دارد، به همین دلیل می‌تواند قرمزی را خنثی کند و آن را بپوشاند.

چگونه لک‌های بزرگ و فراوان را بپوشانید؟

لک های بزرگ و فراوان به دلایل بسیاری ممکن است به وجود آمده باشند مثلا ممکن است به دلیل زیاد ماندن در زیر نور آفتاب یا تولید بیش از اندازه ملانین پوستی یا… به وجود آمده باشند.معمولا روی چنین پوستی آرایش بسیار مشکل است چون هر تکه پوست یک ‌رنگ می‌شود اما اگر کرم‌پودر و پوشاننده مناسب انتخاب کنید چندان دچار این مشکل نخواهید شد. باید از فروشنده بخواهید یک اصلاح‌کننده رنگ به شما بدهد و از آن در زیر آرایش خود استفاده کنید تا لک‌ها را بپوشاند.

در زیر به معرفی سه کرم پودری می‌پردازیم که از نظر کیفیت عالی هستند و هم از نظر هزینه، تقریبا قیمت خوبی دارند. کرم پودرهایی که در این قسمت معرفی می‌شوند به کرم‌ پودرهای میان رده شهرت دارند.

1- کرم‌پودرهای لانکوم Lancom

کرم ‌پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیار عالی بوده و به خاطر بافت سبکی که دارند، باعث هیچ گونه سنگینی بر روی پوست نمی‌شوند.
از دیگر مزایای کرم پودرهای لانکوم می‌توان مناسب بودن برای انواع پوست و دارا بودن پوشانندگی یکدست و یکنواخت نیز اشاره کرد.
کرم پودرهای لانکوم دارای طیف رنگی طلایی هستند و با آبرسانی قوی که دارند، قادرند تا 18 ساعت بر روی پوست بنشینند.

2- کرم پودرهای دبورا

دبورا که بیش از 50 سال از قدمت آن می‌گذرد، محصول کشور ایتالیا بوده است.
کرم‌ پودرهای دبورا که معمولا در حجم 15 میلی‌لیتری عرضه می‌شوند، دارای پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان هستند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌باشند.

3- کرم ‌پودرهای Make up for Ever

این برند نیز یکی از برندهای نسبتا گران قیمت در محصولات آرایشی است. کرم‌ پودرهای آن در رنگ‌های محدودی تولید شده، اما پوشانندگی خوبی دارند. کرم‌ پودرهای این برند بیشتر مناسب پوست‌های چرب هستند.
پوشش و ماندگاری متوسطی دارند و با وجود پوشش مناسب، کیفیت خوبی را برای پوست‌های شما به ارمغان می‌آورند و در نتیجه برای عکس انداختن بسیار مناسب هستند.
برند Make up for ever محصول کشور آمریکا بوده و قیمت کرم پودرهای آن بین 40 تا 50 دلار است.

ما در ادامه موضوع خرید عمده کرم پودر از گناوه به معرفی برندهای مطرح و گران قیمت کرم پودر پرداخته ایم:

کرم‌ پودرهای معروف و پرچم‌دار

کرم ‌پودرهای پرچم دار، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، هزینه نسبتا زیادی هم برای تهیه آن‌ها باید پرداخت کنید. که تعدادی از آنها به شرح زیر است

1- کرم پودر استی لادر

استی لادر  یکی از برندهایی است که با برندهای دیگر آرایشی ادغام نشده است و از زمان تأسیس این برند تا به امروز این برند پرچمدار بهترین کرم پودرهای دنیا، با کیفتی مثال زدنی به دنیا عرضه کرده است.
یکی از بهترین و معروف ترین مدل‌های این برند، مدل دابل ویر (Double Wear) استی لادر است.

2- کرم‌ پودرهای کلینیک Clinique

برند کلینیک، محصول کشور آمریکا بوده و از برندهای معروفی است که از سال 1968 خط تولید آرایشی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است.
برند Clinique در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و رتبه اول، در صنعت آرایشی نیز محسوب می‌شود، شما توسط فونداسیون‌ها و کرم‌پودرهای کلینیک، قادر خواهید بود به یک پوشش زیبا و بینهایت طبیعی دست یابید.
این کرم ‌پودر آبرسان بوده و رطوبت پوست را تامین می‌کند و همچنین دارای ماندگاری طولانی نیز می‌باشد.
قیمت کرم‌پودرهای کلینیک بین 70 تا 90 دلار هستند.

3- کرم پودر Dior

دیور، برند معروفی در زمینه آرایشی بوده و تولید کشور فرانسه است. دیور بیشتر به تولیدات عطر و ادکلن معروف است، اما در زمینه‌های دیگر آرایشی نیز محصولات قابل توجهی دارد.
کرم پودر دیور دارای پوشش بسیار طبیعی به همراه تنوع رنگی بسیار بالایی است و برای زیرسازی پوست بسیار مناسب بوده و دارای پوشش‌دهی به همراه حس سبکی است. قیمت کرم پودرهای دیور بین 50 تا 70 دلار است.

خرید لوازم آرایش از گناوه

سوالات متداول درمورد کرم پودر

در ادامه مقاله خرید عمده کرم پودر از گناوه به چند سوال رایج و تخصصی پاسخ خواهیم داد.

آیا میزان SPF کرم پودر برای مراقبت در برابر نور خورشید کافی است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که میزان فاکتورهای محافظتی در برابر نور خورشید که در لوازم آرایشی وجود دارد، برای مراقبت از پوستشان کافی است و جای کرم ضد آفتاب را می‌گیرد. در پاسخ این پرسش رایج درباره کرم پودر باید گفت که تصور این افراد غلط است. علت این موضوع را از چند جنبه می‌توان بررسی کرد. اولین دلیل ما این است که حداقل فاکتور محافظتی در برابر نور خورشید عدد ۳۰ است. عبارت SPF25 روی بهترین کرم پودر موجود در بازار هم حک شده است و این یعنی ۵ عدد کمتر از ۳۰.

از کرم پودر قبل از ضد آفتاب استفاده کنیم یا بعد از آن؟

یکی دیگر از پرسش های رایج درباره کرم پودر این است که افراد نمی‌دانند اول کرم ضد‌ آفتاب بزنند یا کرم پودر. برنامه درست و اصولی در مراحل آرایش صورت این است که ابتدا صورت خود را بشویید تا هیچ ماده اضافه روی پوست و داخل روزنه‌های آن نباشد.

در مرحله بعد مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی صورتتان پخش کنید و چند دقیقه اجازه دهید تا کاملاً جذب شود.از کانسیلر یا کرم پودر استفاد کنید.

برای پخش کردن کرم پودر روی صورت از چه ابزاری استفاده کنیم؟

پرسش دیگر درباره کرم پودر این است که برای زیرسازی صورت با کرم پودر از چه ابزاری استفاده کنیم. پاسخ این پرسش به نوع و جنس کرم پودرتان بستگی دارد. مثلاً برای استفاده از کرم پودر ماتیکی یا استیکی، به ابزار خاصی نیاز ندارید. می‌توانید نوک انگشتتان را کمی گرم کنید و کرم پودر را روی پوست پخش کنید. برای سایر انواع کرم پودر مثل موس یا کرم پودر مایع می‌توانید از برس مخصوص آن یا از اسفنج‌های آرایشی استفاده کنید. بهترین نوع اسفنج برای این کار، بیوتی بلندر یا اسفنج تخم مرغی است.

این اسفنج زوایای مختلفی دارد و به‌راحتی بخش‌های مختلف پوست را پوشش می‌دهد. نکته مهم این است که موقع استفاده از آن باید مقدار مناسب از کرم پودر مایع را روی اسفنج بریزید و با حرکات ضربه‌ای به پوست صورت منتقل کنید. اگر حجم آن کم بود، بیشتر اضافه کنید حال اگر حس کردید اسفنج خیلی روی پوست سر می‌خورد، یعنی کرم پودر زیادتر از حد معمول استفاده کرده‌ایدو اگر اسفنج به‌سختی روی پوست حرکت کرد، یعنی کرم پودرتان کم است.

سخن پایانی

در این مقاله با موضوع خرید عمده کرم پودر از گناوه به مهم‌ترین مطالب و آموزشها و پرسش های رایج درباره کرم پودر پرداختیم.امیدواریم توضیحاتمان شفاف واقع شده باشد

اگر در ذهن پرسش دیگری دارید، در بخش نظرات همین مقاله خرید عمده کرم پودر از گناوه بنویسید. برای خرید بهترین کرم پودر و برس یا پد مخصوص آن نیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دوشیزه مراجعه کنید.

و در انتها از توجه شما به مقاله خرید عمده کرم پودر از گناوه متشکریم.