خرید عمده محصولات مجیک

سلام به شما همراه‌های روزانه مجله فروشگاه دوشیزه…میدونم که به دنبال محصولاتی باکیفیت و ارزان هستی، آدرس رو درست اومدی چون در مقاله خرید عمده محصولات مجیک با جزییات به این محصول شگفت انگیز پرداختیم.

تاریخچه magic

برند مجیک درسال 1992 در کره به شکل گرفت. قبل از اینکه خط تولید محصولات آرایشی رو راه بندازه به عرضه مستقیم لوازم برقی آرایشی فعالیت میکردن.

مجیک و آرایش دائم

برند مجیک در بخشهای مختلف درخشش فوق العاده ای در صنعت زیبایی داره،تولید رنگدانه های ابرو، لب، خط چشم و انواع دستگاهای میکروبلیدینگ و ……..تونسته جایگاه ویژه ای در دنیا داشته باشه.

برند مجیک جایی خودش رو محبوب کرد که انواع ریموورهای آرایش دائم رو با بهترین فرمولاسیون تولید و عرضه میکنه.

کیفیت دستگاه های آرایش دائم مجیک

با استفاده از دستگاه های پیشرفته میکروپیگمنتیشن برند مجیک، بهترین نتیجه رو با ظاهری نچرال و طبیعی بدست میارید.

نحوه استفاده از دستگاه های آرایشی برند مجیک

اگه شما آرایشگر آرایش دائم هستید نگران نباشید چون استفاده از این دستگاه ها خیلی راحته.ضدعفونی میشه، قطعات استریل جداگانه داره و مهم تر از اون به علت پیشرفته بودن دستگاه ها در وقتتون صرفه جویی میکنه.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

مجیک و مراقبت از پوست

اسم کشور کره شما رو یاد چی میندازه؟

غذاهای عجیب و غریب، سوشی های منحصربفرد و……اما از همه ی اینها که بگذریم همیشه پوست لطیف و درخشان کره ای ها حس حسادت رو در ما بیدار میکنه. محصولات مراقبت از پوست مجیک با فرمولاسیونی که داره میتونه رویای داشتن پوست جذاب رو به واقعیت تبدیل کنه.

پوست شیشه ای

در تمامی مقالات گفتم که لازمه‌ی داشتن آرایشی فوق العاده و ماندگار باید پوستتون رو شاداب و تمیز نگه دارید. پیشنهاد من به شما استفاده از ماسک های آبرسان روزانه، تونرهای پاک کننده پوست، سرم های ویتامین سی مجیک و دیگر محصولاتی که در ادامه با جزییات بهتون معرفی میکنم.

کرم ضد چروک و فرم دهنده صورت در شب

این کرم در طول شب پوستتون رو بازسازی و مقاوم میکنه و آبرسانی خوبی به پوستتون میده. ترکیبات این کرم پوست مجیک ،کلاژن سازی بافت پوست رو تحریک میکنه و در نهایت جوانسازی پوست رو بهتون اهدا میکنه از طرفی باعث از بین رفتن خطوط و چروک های ظریف و عمیق روی پوست میشه چون ویتامین C داره درنتیجه و استفاده مداوم پوستی سالم رو برای همیشه دارید.
مواد مغزی کرم ضدچروک:
ویتامین B3 :جوش ها و لک های ناشی از سن رو کاهش میده و گردش خون را تحریک می کنه.
عصاره ی دانه ی انگور: احیا کنندگی و بازسازی پوست داره و مرطوب کننده ست و خاصیت جذابی همچون بوتاکس داره.
اکتادسن دی اوئیک اسید: روشن کننده، ضد پیری پوست
ویتامین C : تحریک کلاژن سازی ،پوستی نرم و لطیف و باطراوت براتون میسازه.از جادوی ویتامین c غافل نشین.
آلانتویین: تحریک تکثیر سلولی، ترمیم کننده و حفظ رطوبت پوست.
بیزابولول: ضدالتهاب، آنتی باکتریال، خارج کننده سموم پوست
عصاره ی ریشه ی شیرین بیان: التیام دهنده التهابات پوستی، چروک ها و ترک ها،بهبودکننده و روشن کننده هم هست.
چگونگی استفاده:
پوستتون رو با تونر و ماسک های ورقه ای مخصوص از هر آلودگی تمیز کنید و با آب سرد شستشو بدید و در آخر از کرم ضد چروک و فرم دهنده صورت در شب به آرامی پخش کنید و ماساژ بدید.

تونیک پاک کننده و روشن کننده پوست مجیک

تونر پاک کننده که خاصیت روشن کنندگی و از بین بردن لک های صورت رو داره ، این تونر انواع ویتامین ها رو داره و پوستی کاملاً تمیز و شفاف و شیشه ای رو بدست میارین.این محصول با ترکیبات روشن کننده و ضد لکی که داره، پوست شما رو صاف ، روشن و نرم می کنه. تونر پاک کننده مجیک رو میتونید روزی دوبار روی پوست خشک شستشو بدید.
عصاره ی نخود فرنگی: سرشار از آمینواسیدها و پروتئین های لازم برای تولید کلاژن و الاستین هست که خنثی کننده ی اسید های پوستیه…

عصاره ی سیب: مواد مغذی و حیاتی رو به پوست میده مثل: نمک های معدنی و روغن های ضروری هیدروژنه که روطوبت سازی رو براتون انجام میده.

ویتامین B3: از بین بردن لک ها و جوش های پوستی و التیام بخشیدن به پوست آسیب دیده با ویتامین B3 امکان پذیره.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

آرایش لب با مجیک

چهره ی جوان و خوش رنگ میخوای برند مجیک با تولید انواع لیپ گلاس ها،تینت لب های نچرال و رژلب های جذابش میتونه تورو مجذوب خودش کنه برای خرید عمده محصولات مجیک به راحتی میتونید اقدام کنید.

تینت لب مجیک با بسته بندی طرح کیتی کد Lc618 آرایش نچرال و نامحسوس میخوای تینت لب دقیقا برای زیبایی در عین نچرال بودن اینجاست.

  1. ماندگاری بالا 2. رایحه خوش 3.مرطوب کننده 4. بسته بندی زیبا 5. تنوع رنگی از ویژگی های این محصول هست.

لیپ گلاس و رژ لب حرارتی به طرح چتری مجیک Magic

  • مواد مغذی داره
  • ابرسان پوست لب هاست
  • حجم دهنده طبیعی لب در زمان استفاده هست
  • ذرات طبیعی طلای نانو رو داره
  • ماندگاری بالا و ضدآب بودن
  • درخشان شدن لب ها و زیباتر شدن
  • جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست لب ها
  • با گرمای لب در زمان استفاده رنگ رو تغییر میده
  • و مثل تینت لب رنگ صورتی ملایم و نچرال زیبایی به لب ها میده.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

تینت لب چیست؟

اگه با تینت لب آشنایی نداری پس تا آخر مقاله خرید عمده محصولات مجیک همراهم باش.

از زمانی که لوازم آرایشی به لازمه ی کیف هر خانم تبدیل شد. رژلب ها تنها چیزی بودن که در هر حالی خانم ها استفاده از اون رو فراموش نمیکنند.رژلب ها جز جدانشدنی از زیبایی خانم هاست که استفاده از اون سن دقیقی نداره. که هر خانمی در صورتی که که زمان استفاده از انواع کرم پودر و … را نداشته باشه،با استفاده از یک رژلب خوش رنگ میتونه حتی رنگ پوست آن را متفاوت تر نشان بده. به همین خاطر خیلی از تولید کنندگان بعد از معروفیت رژلب ها و استفاده بیشتر از پیش آنها، ایده استفاده و خلق محصولات جدیدتری از این گروه آرایشی خاص شکل گرفت. تینت لب همان رژلب هست که با ترکیباتی محدود تر و رنگ بندی های متفاوت تر و همچنین عملکرد متفاوت به آرایش روزانه شما اضافه شدن.

اول برق لب ها به بازارآمدن و با استقبال خیلی زیادی مواجه شدن. و بعد از اون حتی بالم لب هم پا به این عرصه زیبای گذاشت و محبوبیت خود رو پیدا کرد . این روزا اسم تینت لب رو زیاد میشنویم و اولین سوال در ذهن ما میاد ” تینت لب چیست؟ “

تینت لب یا بهتر است بگم رنگ لب شاخه ای از رژلب هست که پایه ای ژل مانند داره.تینت لب محصولی مابین برق لب و رژلب هست. که ویژگی های هر دو محصول رو داره و با ماندگارای بالا و رنگ نچرال و طبیعی که به لب های شما میده و جوان تر دیده شدن شما کمک میکنه . تینت لب های فوق العاده جذاب مجیک اینجاست تا زیبایی نچرال خود رو زیبا تر کنید.

در پایان مقاله خرید عمده محصولات مجیک

برند آرایشی مجیک تنوع محصولات زیادی داره که در این مقاله به اختصار به محصولات اشاره کردیم پس اگر برای انتخاب محصول باکیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه دوشیزه به راهنمایی نیازدارید برای ما بنویسید.