خرید عمده محصولات فلورمار

سلام…سلام…امروز با معرفی و تاریخچه و بررسی محصولات فلورمار( Flormar ) اومدم که اگه در خرید فلورمار شک داری، با خوندن مقاله خرید عمده محصولات فلورمار با اطمینان خرید کنی. در این مقاله اول از تاریخچه این برند دوست داشتنی شروع میکنیم و با بررسی گلچینی از محصولات معروف همراه شما هستیم.

تاریخچه برند فلورمار

اگه شما هم اهل مد و فشن باشید قطعا میلان پایتخت مد جهان رو میشناسید.فلورمار یه برند آرایشی و پوستی هست.که در میلانو، پایتخت صنعت مد کارش رو شروع کرد، سال 1970 توسط خانواده شنبای خریداری شد و تولید اون رو در ترکیه شروع کردن . فلورمار با تولید سالانه 120 میلیون دستگاه و همینطور طیف گسترده ای از محصولاتی که داره مثل رژگونه، کرم پودر، سایه چشم، ریمل، رژ لب، لاک ناخن، لوازم جانبی و محصولات مراقبت از پوست، به برندی ضروری برای زنان تبدیل شد.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

فلورمارFlormar در ترکیه

برند فلورمار به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، 21 درصد در بازار لوازم آرایشی رنگی ترکیه نیز سهم دارد. فلورمار با فعالیت های خارجی از سال 2008، راه زیادی رو طی کرد که بتونه با 650 فروشگاه خود‌، در 250 شهر در 104 کشور جهان، به یه برند جهانی تبدیل بشه.

فلورمار یکی از 500 شرکت صادرکننده برتر در ترکیه هست، با حضور در بیش از 40000 فروشگاه خرده‌فروشی، ارزش افزوده‌ای رو برای اقتصاد ترکیه از طریق دسترسی به زنان در سراسر جهان فراهم می‌کنه.این برند بخاطر طیف رنگی گسترده ای که در محصولاتش استفاده کرده‌،میتونه تمام علایق و سلایق رو راضی نگه داره.

هدف برند فلورمار

همچنین فلورمار یه برند آرایشی و مراقبت از پوست هست که از سال 1970 پذیرای زنان به دنیای خلاقانه خود بوده که با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها، همه رو به استفاده از محصولات خود برای بیان کردن فرهنگ و احساسات فردی دعوت می کنه.

انواع محصولات برند فلورمار

برای داشتن یه آرایش با دوام و عالی اول از همه به پوستی سالم و تمیز نیاز دارید که به جرئت میگم این برند شگفت انگیز، یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین محصولات رو داره هم در زمینه ی آرایشی و هم در بخش مراقبت پوستی که با استفاده درست از محصولات پوستی فلورمار، زیبایی شما دوچندان میشه. تا آخر مقاله خرید عمده محصولات فلورمار همراه ما باشید تا با پرفروش ترین و بهترین محصولات این برند آشنا کنیم.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

جدیدترین محصولات فلورمار

  1. سایه چشم کوارتت تراکوتا برند فلورمار که نگم برات از این سایه نود فوق العاده جذاب که با هر تناژ پوستی میتونه چشم شما رو زیبا تر کنه. پالت سایه چشم کوارتت تراکوتا که یه شاین ملایم داره و اگر طرفدار آرایش نامحسوس هستی،پالت سایه چشم تراکوتای فلورمار را بهت پیشنهاد میدم.بافت این سایه به صورت تراکوتا و پودر فشرده است و به راحتی روی پوست کشیده میشه. اینم بدون که بافت آن نرم و سبک بوده و رنگ دانه های قوی و پیگمنت بالا داره و رنگهای این محصول دارای سه طیف رنگی شاین و کاربردیه که.می تونید هم به صورت تکی و هم ترکیبی از این رنگ های فوق العاده برای سایه چشمتون خود استفاده کنین.پالت سایه چشم تراکوتای فلورمار با ماندگاری بالایی که داره یه محصول منحصربفرد برای آرایش چشم‌ هاتونه. برای ماندگاری بهتر سایه حتما از کانسیلر مایع فلوراما قبل از زدن سایه روی چشمتون بزنین.
  2. هایلایتر کرمی

هایلایتر کرمی فلورمار

کمک میکنه تا پوستی شاداب تر و درخشان تر داشته باشی.استفاده از این کرم در آرایش باعث میشه که چهره ی شما شاداب و سرزنده به چشم بیاد.این هایلایتر ظاهری سالم و مرطوب به پوست میده که از طرفی بخاطر بافت کرمی که داره براق کننده در واقع نوعی روشن کننده ی پوست محسوب میشه که هایلایتر به کار رفته در آن،باعث میشه تا این محصول به یه کرم ضروری برای آرایش تبدیل بشه.استفاده از این کرم در هر ناحیه از پوست،باعث درخشش و شفافیتش میشه.شما میتونید این هایلایتر روشن کننده رو در بالای بخشی از صورتتون که کانتور کردین استفاده کنین و اینجوری اجزای مورد نظر چهره ی خودتون رو برجسته نشان بدید.استفاده از این هایلایتر روی استخوان گونه،شقیقه ها،قسمت بالا و نوک بینی،نواحی منحنی صورت و اطراف چانه،باعث میشه تا بینی شما باریک،اجزای چهره ی شما برجسته؛لب ها حجیم و چانه کشیده تر به نظر برسه.این محصول به علت بافت کرمی که داره چهره ی شما رو کاملا طبیعی نشون میده جوریکه که انگار اصلا آرایش ندارین وهمین نامحسوس بودن این آرایش چهره رو شاداب وبا نشاط نشون میده و آرایشتون خیلی ملایم بنظر میرسه.

  • هایلایتر کرمی فلورمار با فرمولاسیون خاص خودش میتونه مثه یه پرایمر روی چهره ی شما بنظر بیاد و با بافت سبکی که داره احساس رضایت همیشگی رو ازش خواهید داشت.
  • این هایلایتر در 3 رنگ متفاوت، مناسب با هر نوع میکاپ و رنگ پوست هست.
  • با هایلایتر کرمی برند فلورمار چهره ای زیبا و در عین حال نچرال رو دارید.

رژ لب جامد لانگ ورینگ فلورمار L12

جذاب ترین قسمت از هر محصول آرایشی،بی شک رژلب هست.همه ی خانم ها از کودکی علاقه ی خاصی به رژلب داشتن و دارن. این شرکت با تولید کردن متنوع ترین و خوش رنگ ترین رژلب ها شما روبا دیدن محصولاتش هیجان زده میکنه. خوش بو بودن لوازم آرایشی یکی از فاکتورهای مهم برای استفاده روزانه هست که رژلب لانگ ورینگ فلورمار با ویژگی ماندگاری طولانی مدتی که داره حس خوش بو بودن رو همیشه استشمام میکنید.

جزییات رژ لب جامد لانگ ورینگ فلورمار L12:ماندگاری بالا و دارای روغن هسته زردآلو،شی باتر،اعصاره انبه و روغن کاکائو هست.

برای خرید عمده محصولات فلورمار با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه دوشیزه کار شما رو آسون کرده.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

انواع محصولات برند فلورمار

Flormar طیف گسترده ای از محصولات آرایش حرفه ای صورت هست که مطمئناً برای هر اولویت و نیازی مناسبه.

  • انواع پودر فیکس برای تثبیت آرایش
  • انواع خط چشم مات و براق که به راحتی به شما فرصت داشتن خط چشم روزانه در کمترین زمان رو میده.
  • زیباترین و یونیک ترین لاک های ناخن هیچی نمیگم چون شنیدن کی بود مانند دیدن.
  • هایلایتر و رژگونه های کرمی نچرال
  • کرم پودر، مناسب با هرنوع پوست و رنگ دانه ای.
  • ریمل،سایه های جذاب،براش و محصولات مراقب پوست.

در پایان مقاله خرید عمده محصولات فلورمار

امیدوارم شما رو با دنیای رنگارنگ برند فلورمار آشنا کرده باشم و اگر تا سخن پایانی مقاله همراهم بودید خیلی دمتون گرم! شما لایق زیبایی و بهترین محصولات هستین.

برای اینکه خرید مطمئن داشته باشی ما در فروشگاه دوشیزه بزودی منتظر شما هستیم تمام تلاش ما اینه که باکیفیت ترین و با قیمتی مناسب از برندهای روز دنیا رو در اختیارتون بذاریم بازم میگم فقط کافیه کلیک کنی. نظرات و حمایت شما همراه همیشگی ماست.