خرید عمده محصولات برند نیتروژینا

خرید عمده محصولات برند نیتروژینا ! درمورد برند نیتروژینا چی میدونین؟

امروز ما در دوشیزه قصد داریم این برند بسیار موثر و کاربردی رو برای شما بطور کامل معروفی کنیم

تا پایان مطلب امروز پیرامون خرید عمده محصولات برند نیتروژینا همراه ما باشین.

سلامتی پوست انسان تاثیر قابل توجهی روی زیبایی خواهد داشت.

به‌ همین جهت میتوان گفت مراقبت از پوست  دغدغه همه افراد مخصوصا افراد بالای 25 سال و به خصوص خانم هاست.

زیبایی و سلامت طبیعی پوست به خودی خود با استفاده از هیچ  آرایشی قابل جایگزینی نیست و همواره باید به سلامت پوست در روتین روزانه توجه کرد.

توجه به این موضوع باعث میشه که امروزه بسیاری از محصولات زیبایی و مراقبتی تحت نظر برند‌های مختلف در سراسر دنیا تولید و عرضه بشن.

 از میان کمپانی های موفق در ارائه محصولات مراقبتی و سلامت از پوست ،  برند آمریکایی نوتروژینا ( نیتروژنا) Neutrogena میباشد که محصولات اون در عرصه جهانی محبوبیت فوق العاده و طرفداران زیادی داره.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

شروع برند نوتروژینا ( نیتروژنا)


نوترژینا یا نیتروژنا در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف با نام Natone در لس آنجلس تاسیس شد

که یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود که در صنعت فیلم سازی از این محصولات آرایشی استفاده می شد.

در سال 1954 میلادی، امانوئل هنگام مسافرت تجاری به اروپا، در هنگام کار متوجه بحث از صابون شگفت انگیزی شد که این صابون ایده آل پوست را تحریک نمیکرد و به دلیل سطح pH متعادل اون ، که تقریباً برابر با PH آب است، نوتروژینا نامگذاری شد.

امانوئل استولاروف با اعتقاد بر اینکه چنین محصولی دارای بازار تقاضای مناسبی خواهد بود، در حال تدوین استراتژی تجاری بود که در اون زمان نوآورانه  و خلاقانه بود. وی با استفاده از استراتژی تجاری خود به بیان ویژگی های

خاص صابون نیتروژنا مخصوصا شفافیت کهربا صابون تأکید کرد و توزیع اون رو در سوپر مارکت ها و داروخانه ها گسترش داد. در واقع این صابون رو میتوان نقطه عطف و موفقیت برند نیتروژنا دانست .

به همین خاطر در سال 1962، صابون Neutrogena اونقدر مشابه با تصویر کلی این شرکت در ذهن‌ مصرف کنندگان بود که به طور رسمی نام این شرکت از نیتون به نوتروژنا تغییر یافت.

پیشرفت و توسعه‌ی برند نوتروژنا

در ادامه‌ی فعالیت شرکت تازه تاسیس، در سال 1967، فردی به نام لوید کوتزن (Lloyd Cotsen) که از اعضای

همین موسسه بود، به ریاست شرکت منصوب شد و تصمیمات تاثیرگذاری اتخاذ کرد که آینده‌ی شرکت رو به سمت پیشرفت سوق داد.

یکی از این تصمیمات، تبلیغ و ترویج مزایای صابون‌های وارداتی به سمت حرفه‌ی پزشکی بود، که رابطه‌ی محکمی

بین شرکت نوتروژنا و متخصصین پوست رو باعث شد.

خرید عمده محصولات پوستی

در نتیجه، یک پذیرش منحصر به فرد از سمت جامعه‌ی پزشکی به اوج‌گیری فعالیت‌های شرکت در زمینه‌ی بازاریابی

و تلاش‌های تحقیقاتی برای تولید محصولات بهتر منجر شد. انتظارات از این برند بالا رفت و می‌بایست محصولاتی

با کیفیت بالا، ملایم، و کاملا بی‌خطر با محوریت مراقبت از پوست تولید می‌کرد.

در آغاز دهه‌ی 1980، نوتروژنا وارد حوزه‌ی مراقبت از مو شد و بخش قابل توجهی از این بازار رو در دست خود گرفت.

اما شاید بتوان گفت این برند، احترام و اعتبار کنونی در عرصه‌ی جهانی رو مدیون پیوستن به خانواده‌ی Johnson & Johnson است.

در هر صورت امروزه Neutrogena یک برند عظیم لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در آمریکاست که محصولات خود رو در لیست محصولات ترجیحی توسط مصرف کنندگان گنجانده است. این کمپانی در سال‌های اخیر, علاوه بر کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست، انواع زیادی از فراورده‌های مراقبت از مو و محصولات آرایشی رو نیز با کیفیت بالا تولید می‌کنه.

در همین سال‌ها یک محصول متفاوت در دنیای زیبایی که عموما با نام میکرودرم‌های خانگی شناخته می‌شه، توسط این کمپانی ساخته و در بازار بسیاری از کشورها توزیع می‌شه. مجموع محصولات برند نوتروژنا حتی در کشورهای مختلف در سراسر دنیا، رضایت مشتریان زیادی رو جلب کردند.

برند نیتروژنا یا نوتورژنا ساخت کجاست؟


یکی از سوالات پرتکرار مشتریان در رابطه با محصولات neutrogena اصل این است که محصولات این برند ساخت کجا هستن و چه کیفیتی دارن. همانطور که اشاره شد، کمپانی محبوب نیتروژنا شروع خود رو در سال 1930 و در لس آنجلس آمریکا شروع کرد و نوتروژینا یک برند آمریکایی اصل است و محصولات نیتروژینا ساخت آمریکا هستن. هرچند که ممکن است بعضی محصولات این برند نیز در کشورهای آلمان، فرانسه و یا انگلیس تولید شده باشن. اما تمامی این محصولات دارای فرمول های تخصصی نوتروژینای آمریکایی و از کیفیت بالا و یکسانی برخوردارن.   

ویژگی محصولات نیتروژنا چیست ؟


محصولات کمپانی آمریکایی نیتروژنا دارای محبوبیت ویژه ای در سراسر جهان هستن . اما علت اصلی این محبوبیت چیه؟ 
محصولات نوتروژینا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارن و دارای تایید و توصیه توسط متخصصان پوست در دنیا نیز هستن. این محصولات معمولا دارای بافت سبک ، جذب سریع، اثرگذاری فوری و در عین حال قیمت مناسب میباشن. همچنین در تولید محصولات نوتروژینا به خصوص انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان سعی شده از ترکیبات مطمئن، گیاهی و همچنین  ترکیبات شیمیایی غیر مضر و غیر حساسیت زا استفاده بشه تا علاوه بر حفظ سلامت پوست، آسیبی

به پوست وارد نکنه.

آزمایشات محصولات نیتروژنا Neutrogena چگونه هست؟ آیا برند نوتروژینا تست حیوانی داره؟


خوشبختانه برند نیتروژنا مانند برندهای معروف و پرطرفدار دنیا  در زمینه ‌ی لوازم آرایشی بهداشتی، آزمایشات متعلق به محصولات تولیدی خود رو به استثنای موارد نادری که دولت‌ها یا قوانین به چنین چیزی حکم می‌کنن، بر روی حیوانات انجام نمیده، و فاقد تست حیوانی هست. همچنین این شرکت مدعیه که برای سنجش کیفیت و ایمنی محصولات خود، به طور مداوم به دنبال گزینه‌های مناسب برای جایگزینی آزمایش بر روی حیوانات هست.


آیا محصولات تولید شده برند Neutrogena وگان هستند؟


در پاسخ به این سوال باید بگیم خیر! نوتروژینا یک برند گیاهی نیست و از موادی مانند موم زنبور عسل و لانولین در محصولات خود استفاده می کنه. این مواد چون از محصولات حیوانات یا مشتق از حیوانات هستن باعث میشن تا بگیم نیتروژنا یک برند وگان نیست. اما این ویژگی در محصولات این برند متفاوت است. و دسته ای از محصولات،

وگان هستن و دسته ای وگان نیستن.

نیتروژنا چه محصولاتی را تولید میکند؟


برند Neutrogena امروزه طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبتی از پوست و مو،  فراورده‌های زیبایی و آرایشی و مانند آن رو ارائه میده. رشد چشمگیر جایگاه و موقعیت این کمپانی، نشان از کیفیت و مرغوبیت تولیدات نوتروژنا داره و در حالت کلی محصولت این برند رو میتوان به دسته های تقسیم کرد.

  • محصولات مراقبت از پوست : انواع تونر و پاک کننده‌، سرم‌های مرطوب کننده و آبرسان، انواع ماسک‌ و ….
  • محصولات ضد آفتاب:  ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان و متناسب با انواع پوست،  ضد آفتاب‌های رنگی و غیر رنگی و فاقد چربی، انواع لوسیون‌ها و اسپری‌ های محافظتی 
  • محصولات درمانی برای پوست: شامل  انواع فرآورده‌های ضد جوش و ضد آکنه، ترمیم کننده‌ جای جوش، محصولات ضد پیری و جوان کننده پوست، کرم‌های دور چشم و …..
  • محصولات آرایشی: شامل انواع ریمل و محصولات آرایش صورت، چشم‌ها، لب‌ها، محصولات آرایشی جلوگیری از بروز پیری پوست و آکنه و…
  • مراقبت از مو: شامل انواع شامپوی نرم کننده و ترمیم کننده مو، شامپوهای معمولی، شامپو مخصوص موی چرب یا موی خشک، شامپو ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده و شامپوی درمان کننده‌ی شوره و خارش سر و ….


آیا قیمت محصولات نیتروژنا مناسب است؟


هرچند به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و افزایش تورم قیمت این محصولات نیز با بخاطر خرید مستقیم افزایش یافته است . ولی همه ما به این موضوع معتقد هستیم که هر محصولی به  نسبت به کیفیتی که داره، دارای قیمت خاص خود هست . به همین دلیل بعضی‌ از محصولات  بخاطر داشتن کیفیت معمولی و یا پایین دارای قیمت کمتری هستن و برخی دیگر نیز بخاطر کیفیت بالا و ماندگاری گران تر هستن. محصولات برند نوتروژینا از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستن ولی به نسبت کیفیت فوق العاده آنها از قیمت متعادل و مناسبی برخوردارند. قطعا پس از مصرف حداقل یکبار از محصولات این برند به این موضوع پی خواهید برد که کیفیتی که این برند در محصولات خود به شما ارمغان میده به نسبت قیمت اون خیلی بیشتره.