خرید عمده محصولات برند استیوز

خرید عمده محصولات برند استیوز. آیا درمورد این برند شنیدین؟

امروز قصد داریم در مقاله خرید عمده محصولات برند استیوز به معرفی این برند محبوب بپردازیم

برند استیوز با بیش از ۲۵ سال قدمت یکی از برند های محبوب و جهانی تولید کننده لوازم بهداشتی بشمار میره و به دلیل کیفیت بالا و طبیعی و اورجینال بودنش توجه زیادی رو به خود جلب کرده است. 

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

تاریخچه برند استیوز

معمولا کشورهای اروپایی به خصوص فرانسه و سوئیس در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی،حرف‌های

زیادی دارن و بسیار معروف هستن و همیشه به تولید محصولات لوکس و با کیفیت مشهور هستن.

کمپانی سینت ایوز برای اولین بار و به صورت رسمی در سال ۱۹۹۴ و در شهر سیون فعالیت خود رو آغاز کرد

و با راه اندازی خط تولید فراورده‌های با کیفیت و مشتری پسند، خیلی زود در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان

شناخته شد.

کم کم و با مرور زمان، محصولات استیوز به کشورهای دیگر صادر شدند و به شهرت جهانی رسید و طرفداران زیادی رو کسب کردن.

امروزه و با گذشت بیش از ۳۰ سال، سینت ایوز برندی چند ملیتی محسوب میشه به طوری که دفتر مرکزی اون در شهر آلپاین قرار داره و خط تولید و کارخانه اصلی اون در ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

معرفی برند استیوز

برند استیوز دارای خط تولید محصولات با کیفیتی از محصولات مراقبت از پوست با الهام از طبیعت هست و می‌توان گفت عمده فرمولاسیون‌ها و تولیدات آن‌ها ارگانیک و طبیعی هست . استیوز به شما محصولاتی رو پیشنهاد می‌کنه که بهترین عناصر طبیعت را با فرمول‌هایی که حس طبیعی و نچرال بودن را به شما القا می‌کنه. این محصولات بدون عارضه و ایجاد حساسیت پوست شما رو لطیف و جوانتر می‌کنه و همیشه مراقب پوست شما هستن.

خرید عمده محصولات پوستی

استیوز ساخت کجاست؟

شرکت چند ملیتی سینت ایوز آزمایشگاه کوچکی را در شهر سیون سوئیس نگهداری می کنه و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی کشور سوئیس رو برای تهیه محصولات زیبایی خود وارد می کنه. اما دفتر مرکزی شرکت سینت ایوز و کارخانه اصلی و خط تولید اون واقع در آلپاین و کشور ایالات متحده آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا، چتسورث است.

دلیل نام گزاری برند استیوز ؟

در تاریخچه برند استیوز، این کمپانی محبوب، نام خود رو از یک کلیسا و افسانه قدیمی با همین نام برگرفته است. نکته جالب در مورد برند استیوز، طراحی و بستبندی فانتزی و جذاب و پر از رنگ و خلاقیت اون است.

محصولات استیوز

در برند استیوز تمامی مرطوب کننده‌ها، اسکراب‌ها و عصاره‌های ۱۰۰% طبیعی استفاده میشه، تا شادی و سرزندگی طبیعت در روح و جان محصولات پوستی هست، و پوستی نرم و با طراوت و روشن رو به شما هدیه بده! این مهمترین هدف این برند می‌باشد.

محصولات مرطوب کننده

گروه اول از محصولات سینت ایوز، مربوط به فراورده‌های مرطوب کننده هست و این محصولات که عمدتا ویژه پوست‌های خشک و کم آب هستن، توسط پروتئین کلاژن و الاستین از ایجاد لک و چین و چروک در صورت جلوگیری خواهند کرد. کلاژن موجود در این محصولات باعث شاداب شدن پوست و الاستین به عنوان یک پروتئین مکمل به کلاژن‌ها، از افتادگی زودرس پوست تا حد زیادی پیشگیری می‌کنه. همچنین، روغن دانه گیاه گلرنگ به کار در این محصولات حاوی اسید های چرب اشباع نشده است که باعث جذب بهتر انواع ویتامین‌ها بر روی پوست میشه.

اسکراب‌ها

محصولات استیوز در این گروه شامل انواع اسکراب‌ها هستن که هرکدوم با توجه به نوع نیازی که دارین تولید میشن.

عصاره‌های نارگیل، هلو، زردآلو، لیمو، پرتقال، جو دوسر و چای سبز از جمله موادی هستند که در این محصولات وجود داره و اون ها رو تبدیل به فراورده‌هایی ارزشمند و منحصر به فرد است. این اسکراب‌ها دارای خواص لایه بردار بسیار بالایی هست و با پاکسازی کامل پوست، باعث درخشان شدن و صافی پوست شما خواهند شد.

شامپو بدن

شامپو بدن سینت ایوز که با رایحه‌ای ملایم و فوق‌العاده دلپذیر، باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد و فاقد هرگونه پارابن است. این شامپو ها مانند دیگر محصولات مراقبت از پوست استیوز، از مواد ۱۰۰ درصد طبیعی

و ارگانیک ساخته شده و همچنین، فرمولاسیون اون به گونه‌ای طراحی شده است که بدون ایجاد هرگونه حساسیت، تاثیرگذاری خود رو خواهد گذاشت.

کرم آبرسان

کرم آبرسان استیوز پوست رو آبرسانی کرده و مانع ترشح چربی بیشتر می‌شود. این کرم باعث خواهد شد پوست به حالت نرمال برسد و علاوه بر کنترل چربی پوست، باعث کاهش خشکی پوست نیز هست و مانع پوسته پوستگی می‌شود. همچنین، کلاژن موجود در این کرم آبرسان باعث می‌گردد پوست دچار افتادگی نشده و زیبایی و جوانی چهره از حالت طبیعی خود خارج نشه.

لوسیون

لاین آخر محصولات سینت ایوز، مربوط به لوسیون‌‌های بدن است که در ۴ نوع مختلف تولید شدن.

این محصولات دارای مواد مرطوب کننده ۱۰۰ درصد طبیعی و ارگانیک هست و با بهره‌گیری از عصاره آووکادو

و ویتامین E، باعث آبرسانی عمیق به پوست‌های خشک و حساس شده و فرمولاسیون آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که به سرعت جذب پوستتان خواهد شد و به هیچ عنوان احساس چربی خاصی روی پوست حس نخواهید کرد.

مواد طبیعی استفاده شده در محصولات استیوز

این برند عناصر سازنده و مواد اولیه خود را در سرتاسر جهان و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنن و تمام مواد

استفاده شده در این محصولات از گیاهان و میوه‌ها هست.

زرد آلو

این برند زردآلو های مورد استفاده در محصولات خود را از کالیفرنیا تهیه می‌کنن و سپس آبمیوه اونها رو گرفته

و از هسته پوست اونها اسکراب زردآلو سینت ایوز رو تهیه می‌کنن.

گردو

پودر پوسته گردو خرد رو در اسکراب گردو استیوز مورد استفاده قرار می‌گیره و گردو های مورد

استفاده در کالیفرنیا پرورش داده شده و آسیاب میشن و برای لایه برداری های عمقی مفید و مورد استفاده هستند.

چای سبز

برند سینت ایوز چای سبز مورد استفاده در محصولات خود را از چین تهیه می‌کنند و جایی که با روش های قدیمی چینی و زمانبر پرورش می‌شوند.

جو دوسر

جو دوسر برای تسکین پوست بسیار مفید است و خاصیت ضد التهابی فوق العاده ای دارد. این محصولات در آمریکا پرورش یافته و پس از پودر کردن در آب خیسانده شده و سپس فیلتر می‌شوند. این ماده طبیعی به دست اومده در اسکراب‌ها و شونیده‌های بدن مورد استفاده قرار میگیره.

استیوز چه محصولاتی دارد؟

محصولات مرطوب کننده، اسکراب، شامپو بدن، کرم آبرسان و لوسیون بدن

همین الان میتونید همه ی این محصولات از برند استیوز رو از فروشگاه دوشیزه خریداری کنید