خرید عمده مام از گناوه

درمورد مام چه می دانید؟پیرامون این سوال در مطلب خرید عمده مام از گناوه همراه ما باشید.

انواع مام:

باگرم شدن هوا و بالا رفتن میزان تعریق بدن اهمیت عبارت مام چیست و انواع مام کدام اند بیشتر خود رو نشون میده؛

به همین دلیله که در اینطور مواقع یکی از محصولات بهداشتی که به سبد خریدمون اضافه می‌شه همین مام یا دئودورانت تماسی هست.

خرید عمده لوازم آرایش از گناوه

در واقع

مام به مثابه اسپری‌های بدن یک محصول بهداشتی خوشبو کننده و ضد تعریق هست که بهترین روش مبارزه با بوی ناخوشایند بدن و جلوگیری از وقوع اون هست.

این محصول که در بین قشر نوجوان و جوان محبوبیت بیشتری داره در فصل تابستان که به علت تعریق زیاد بدن شرایط برای تکثیر باکتری‌ها در بدن فراهم میشه بیشتر مورد استفاده واقع میشه.

تفاوت بین دئودورانت و ضدعرق:

نام هر دو محصول را در لیست محصولات بهداشتی و ضدتعریق شنیدین. اما تفاوت‌هایی هم باهم دارن. عمده تفاوت دئودورانت و ضدتعریق در عملکرد اونهاست. دئودورانت باعث کاهش باکتری‌های سطح پوست میشه. در این خصوص لازم به توضیح هست که خود عرق به خودی خود بو ندارد. آنچه که باعث بوی بد عرق میشه فعالیت باکتری‌هایی هست که در سطح پوست زندگی می کنن. این باکتری‌ها برای انسان مضر نیستن.

اما لازم به ذکر است با این وجود هم به دو علت استفاده از دئودورانت بر استفاده از محصولات ضد تعرق برتری دارد.


۱- محصولات ضد تعرق برای مسدود کردن غدد تعریق و جلوگیری از عرق کردن دارای آلومینیوم هستن. آلومینیوم موجود در آنها ممکنه در تماس با لباس سبب زرد شدن لباس بشه.
۲- درسته که محصولات ضد تعرق می‌تونن فعالیت غدد تعریق را در یک ناحیه کاهش بدن. اما باید توجه داشت که عرق کردن یک فرایند طبیعیه که باید رخ بده . اگرچه می‌توان فعالیت غدد تعریق یک ناحیه را کم کرد اما ممکن است بدن برای جبران تعریق، سرعت تعریق دیگر نواحی بدن را افزایش بده.

انواع مام کدام است؟

به طور کلی مام‌ها در انواع متنوع و خاصی از محصولات بهداشتی و ضد تعریق دسته بندی می‌شوند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را با رایحه خاص و منحصر به فردش متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

در ادامه مطلب بیشتر درباره انواع مام و مشخصه‌های آن صحبت خواهیم کرد:

مام رولی مایع

  • این نوع از مام همونطور که از اسمش هم مشخصه ترکیبات به کار رفته در اون حالت مایع داشته و عمدتا فاقد هرگونه رنگه؛

رایحه خوشایند خود رو در مدت زمان کمی روی بدن انتشار میکنه و به نیاز به تمدید کردن داره. به علاوه آنکه به دلیل خاصیت مایع بودنش ردپایی از رطوبت رو هم بر روی بدن برجای میگذاره.

مام اسپری

  • یکی از پرفروش ترین مام‌های تولید شده نوع اسپری اونه.
  • دلیل اصلی اون هم اینه که مانع از ایجاد تعرق بر روی بدن میشه.
  • جدا از آنکه خیلی سریع بر روی پوست بدن خشک می‌شود و آن را تمیز و خوشبو نگه می داره.

مام مردانه و مام زنانه

شاید اصلی‌ترین دسته‌بندی برای انواع مام، تقسیم‌بندی مام به مام مردانه و مام زنانه باشه. بدیهی است که مام مردانه یعنی مامی که پیش از هر چیز رایحه آن مناسب آقایان باشه و مام زنانه نیز، با عطرهای ملایم تر مناسب خانم ها هست. اما واقعیت اینه که مام مردانه و مام زنانه به لحاظ ترکیبات اصلی و مواد تشکیل دهنده فرق چندانی با یکدیگر ندارن.

فواید مام زیر بغل چیست؟

  • کنترل معضل تعریق زیاد زیر بغل

یکی از قسمت های بدن که تجمع غدد ضد تعریق در اون زیاد هست ، ناحیه زیر بغله. میزان تعریق در بدن افراد مختلف، بسته به شرایطی مانند ژنتیک و فعالیت های فیزیکی بدن متفاوته. اما به هر حال زیر بغل قسمتیه که اغلب زیاد عرق میکنه. استفاده از مام مردانه یا زنانه باعث می شه غدد تعریق در این ناحیه برای مدت زمان مشخصی از فعالیت باز مانده و بدن انسان تقریبا خشک بشه.

  • ممانعت از ایجاد بوی بد عرق در بدن

لایه پوششی که مام مردانه و مام زنانه روی پوست ایجاد میکنه، علاوه بر اونکه مانع موقتی عرق کردن می شه، با توجه به رایحه ای که داره، از ایجاد بوی بد عرق در بدن نیز جلوگیری میکنه.

البته وظیفه اصلی ایجاد بوی خوش در بدن را محصولاتی مانند دئودورانت ها بر عهده دارند و مام موظف به جلوگیری از ایجاد عرق است. اما عطر مورد استفاده در مام ها نیز میتواند تا حدی از بو گرفتن بدن بعد از عرق جلوگیری کند.

  • جلوگیری از خیس شدن لباس

ممکنه بدن شما تمیز باشه و عرق کردن بلافاصله منجر به بو گرفتن بدنتون نشه. اما اگر تعریق بدنتان آنقدر زیاده که زیر بغل لباستان اغلب خیس میشه ، بدیهیه که باید از محصولی استفاده کنین که مانع این اتفاق ناخوشایند بشه. خیس بودن لباس در اثر تعریق زیاد، خوش تیپی و آراستگی شما را به شدت تحت تأثیر خود قرار میده. بنابراین یکی از فواید مام زیر بغل اینه که اجازه نمیده لباستون در اثر عرق کردن زیر بغل خیس بشه

  • نرم و لطیف شدن پوست زیر بغل
  • افزایش اعتماد به نفس
  • امکان استفاده از لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره

چگونه از مام استفاده کنیم؟

میزان مصرف مام باید متعادل و منطقی باشه. ضمن آن که پیشنهاد می‌شه برای تأثیرگذاری بهتر شیوه درست طرز استفاده از مام زیر بغل رو بدونید.

  • دوش بگیرید.
  • اگر بدنتان نیاز به اصلاح دارد، آن را اصلاح کنید.
  • بعد از خروج از حمام بدنتان را کاملاً خشک کنید.
  • مام زیربغل خود را به اندازه کافی در این ناحیه رول کنید.

برخی از سوالات رایج

1.مضرات مام زیر بغل چیست؟

  • احتمال ایجاد آلرژی در بدن استفاده کننده از مام زیر بغل
  • شیمیایی بودن عطرها و رایحه های مورد استفاده در مام زیر بغل
  • استفاده از فتالات در مام زیر بغل
  • ممانعت از تعریق سالم پوست
  • احتمال ایجاد آسم در اثر استفاده مکرر از مام زیر بغل

2.آیا مام سرطان زاست؟

هیچ ارتباطی بین سرطان پستان و استفاده از ضد تعریق ها وجود ندارد. در واقع هیچ شواهد علمی و قطعی وجود ندارد که نشان دهد ضد عرق ها باعث سرطان پستان می شوند

از اینکه تا انتهای خرید عمده مام از گناوه همراه فروشگاه دوشیزه بودید بسیار سپاسگزاریم.