خرید عمده لوازم آرایشی از یزد

سلام…سلاممم….در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یزد میخوام انواع کرم پودرها در هر طیف رنگ و مناسب هر جنس پوست رو با جزییات کامل صحبت کنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

7 نوع مختلف فونداسیون و نحوه انتخاب بهترین آنها

دیگه هیچ کرم پودری، محصول چسبناک، پودری یا تکه‌ای از گذشته نیست – بافت و نوع خاصی برای نوع و نیاز پوست شما وجود داره. اما اگه به بطری‌ای که سال‌ها دوستش داشتید وفادار هستین، ممکن هست چیزهای جدید و جالب موجود در بازار رو از دست بدید. در اینجا پایه هایی وجود داره که می تونید برای پیدا کردن کرم پودر مناسب پوستتون آگاهی کامل رو پیدا کنید.تا آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یزد همراه ما باشید.

1) فونداسیون مایع

فونداسیون مایع به احتمال زیاد اولین فرمتی هست که وقتی به آرایش پایه فکر می کنید به ذهنتان خطور می کنه. در داخل مایع، فونداسیون های سیلیکونی و آب به همراه قطره های رنگدانه جدید محبوب وجود داره که مثل یک سرم سبک کار می کنن و تقریباً همه آنها در روکش های چرب و مات موجود هستنن. فونداسیون های مایع معمولاً پوششی متوسط ​​تا کامل دارن و می تونند بر اساس ظاهری که به دنبال آن هستین ساخته بشن و آنها رو به یکی از ضروریات کیت زیبایی شما تبدیل می کنه. آیا به آرایش خود نیاز دارین که برای مدت طولانی دست نخورده بماند؟ یک پایه مایع بهترین راه برای انتخاب هست. ساولین مانچاندا، هنرمند مشهور اهل بمبئی، میگه که: «ترکیب آن‌ها خیلی آسون هست، پوست شما رو آبرسانی می‌کنن و ماندگاری بالایی دارن. معایب اینها این است که باید به آن‌ها توجه کنید: «اگه از فرمول غیر کومدوژنیک استفاده نکنین، می‌تونند منافذ شما رو مسدود کنند و روی پوستتان اکسید شوند و رنگ رو تغییر بدن.»و حتما از این دسته از کرم پودرها باید در کیف لوازم آرایشی شما باشه.

2) زیرسازی سرم

فرمول‌های زیرسازی سرم‌ مثل چند سال گذشته که به یه انتخاب محبوب تبدیل شده‌اند، چون سرشار از فواید مراقبت از پوست هستند و به راحتی میشه آن‌ها رو صاف کرد و در جای خود ترکیب کرد. چند قطره کمک زیادی می کنه و معمولاً برای ترکیب شدن با مرطوب کننده شما ساخته میشه تا یک نسخه رنگی از آبرسان مورد علاقه شما ایجاد بشه. برای خرید عمده لوازم آرایشی از یزد همراه بمانید.

3) فونداسیون روغنی رنگی

اگه پوست فوق العاده خشکی دارین، روغنی که به عنوان زیرسازی استفاده میشه، راهی یه مرحله ای برای مرطوب کردن پوست با پوشش خوب هست. شما براق و روشن به نظر میرسید، چون رنگ سراسری برای برجسته کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست کار می کنه.

4) فونداسیون کرم

این فرمول‌ها به‌عنوان یک کرم نرم باقی میمونن و با پوست شما ترکیب میشن تا ظاهری بی‌عیب و مرطوب داشته باشن. مانچاندا میگه که: «استفاده از آن‌ها آسان هست و عموماً دارای رنگدانه بالایی هستن، بنابراین پوشش خوبی دارن و به دلیل خاصیت آب‌رسانی برای پوست‌های خشک و بالغ عالی هستن. با این حال، اگه از آنها در هوای مرطوب استفاده می کنید، مراقب باشید چون می تونند به راحتی چروک بشن. آنها قطعا “برای کسانی که پوست چرب دارن توصیه نمیشن”.

5) فونداسیون موس زده شده

فوق العاده سبک، این فرمول ها برای افرادی که پوست چرب دارن ساخته شده هست. فونداسیون های موس برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ شناخته شده هست، هوای مطبوع و سبک وزن هستنن، چون اساساً آرایشی مایع با هوا هستند و ظاهری مات به جا می گذارند، و آنها رو برای افرادی که پوست چرب دارن عالی می کنه. با این حال، تشخیص آنها از نظر کاربرد کمی سخت تر هست – اگه خوب با هم ترکیب نشن، به راحتی می تونند تکه تکه به نظر برسن. بعلاوه، «از نظر پوشش سبک هستن، بنابراین ممکن هست تا زمانی که شما بخواید روشن نمونند»، مگر اینکه آن رو به خوبی روی پوست پوشش بدید.

6) فونداسیون بچسبانید

احتمالاً ساده‌ترین روش برای اعمال هست، چون تنها کاری که باید انجام بدید این هست که نقطه و ترکیب کنید، فونداسیون‌های چوبی یکی دیگر از مقوله‌های خیلی محبوب هستن. مانچاندا میگه که: «آن‌ها بدون ذوب شدگی و تکه تکه شدن هستن، به راحتی می‌توان با آن‌ها سفر کرد، می‌توان از آنها به عنوان کانسیلر استفاده کرد و پوششی قابل ساخت ایجاد کرد. با این حال، بافت ضخیم آن‌ها آمادگی پوست شما رو مهم‌تر می‌کنه چون شما نمی‌خواید ظاهری شیرین داشته باشین. اجازه بدید پوست شما شبیه پوست بشه، نه اینکه چندین لایه از محصول را روی آن قرار بدید.

خرید عمده لوازم آرایشی

7) فونداسیون پودری

اگه شما کسی هستین که به ظاهر تقریباً ظاهری علاقه دارید، مورد علاقه خود را در دسته فونداسیون پودری پیدا خواهید کرد – آنها در انواع پودری و فشرده در دسترس هستند. استفاده از آنها بسیار آسان است، سبک هستند (برای استفاده در زیر ماسک مناسب است) و چربی اضافی پوست شما رو جذب می کنن. پوست خود رو آماده کنین، هر نقطه ای رو پنهان کنید و همه آن رو با گرد و غبار ملایم زیرسازی پودری خود بپوشانید و حالا آماده هستید. مطمئن بشید که پوست شما به اندازه کافی هیدراته و آماده شده هست، اگر نه، “لکه های خشک، خطوط ریز و چین و چروک ها رو برجسته می کند.” البته، پوشش سبک و پایان نیز به این معنی هست که دوام زیادی ندارن، بنابراین برای روزهایی که به دنبال کمی روی پوست خود هستین، آنها رو به سبد خرید خود اضافه کنین. خیلی از فونداسیون‌های پودری بر پایه مواد معدنی هستن و برای افرادی که پوست حساس و تحریک‌پذیر دارن بدون انسداد منافذ در دید، ایده‌آل هستن.تا آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یزد همراه ما بمانید.

فونداسیون پودر

اگه پوست چرب دارین، فونداسیون های پودری مکمل خوبی برای کیت آرایش شما هستن. از آنجایی که پایه های پودری بر پایه تالک هستن، چربی اضافی ترشح شده توسط پوست شما رو جذب می کنن. با این حال، اگه پوست خیلی چرب دارین، بعد از مدتی متوجه میشید که فونداسیون پودری‌تان کلوخه میشه. انواع پوست های خشک باید از استفاده از این نوع کرم پودر خودداری کنن، چون پودر قادر به پر کردن خطوط و چین و چروک ها نیست، که در پوست های خشک بیشتر قابل مشاهده است، و تمایل به “چروک شدن” دارد. شما با پودر فشرده آشنا هستید. . فونداسیون پودری شل نیز در بازار موجود است. فونداسیون های پودری بهتر هست با برس یا اسفنج استفاده شود (هرگز با انگشتان دست پخش نکنید!).

فونداسیون های پودری دارای پوششی سبک تا متوسط ​​هستند. تلاش برای استفاده از پودر به عنوان یک زیرسازی پوشش کامل با استفاده از چندین لایه می توانن به صورت شما ظاهری کاملاً کیک بدهن. فونداسیون های پودری نیز پس از واکنش با عرق و روغن تمایل به تغییر رنگ دارن. با توجه به پوشش سبک، به پوشاندن خطوط ریز و لکه ها کمکی نمی کنن.

در آخر

در آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یزد شما میتونید بهترین لوازم آرایشی رو بصورت عمده و تک از فروشگاه دوشیزه چه در یزد و چه در سراسر ایران هستید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.کافیه فقط کلیک کنید.