خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج

در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج اول میخوایم به تفاوت کلی بین هایلایتر و رژگونه بپردازیم و سپس و انواع برندهای باکیفیت روزدنیا آشنا میشیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

تفاوت بین رژگونه و هایلایتر چیه؟

تفاوت اصلی رژگونه و هایلایتر در این هست که رژگونه برای رنگ کردن گونه شما هست در حالی که هایلایتر برای برجسته کردن نقاط نور خاصی روی صورت از جمله استخوان گونه، کمان کوپید، بینی و پیشانی هست.

رژگونه و هایلایتر دو محصول آرایشی هستن که در عین حال که بهترین ویژگی ها رو به نمایش می گذارنن و درخشندگی سالمی به چهره می بخشن به چهره می بخشن. رژگونه رو می توان بعد از استفاده از کرم پودر یا روی پوست برهنه استفاده کرد. از سوی دیگه، پس از آن باید از هایلایتر استفاده شه.خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج رو میخواید؟ همراه ما باشید.

رژگونه چیه؟

رژگونه یک محصول آرایشی برای رنگ کردن گونه های شما در سایه های مختلف هست. میتونه چهره شما رو سالم تر و شاداب تر نشان بده. انتخاب رنگ رژگونه مناسب برای پوست خیلی مهم هست. همیشه باید به سراغ رنگ هایی برید که شبیه برافروختگی طبیعی روی پوست شما هستن. برای مثال، رنگ‌های روشن‌تر روی پوست‌های تیره‌تر خوب عمل می‌کنن، اما بر رنگ‌های پوست روشن غلبه می‌کنن. رنگ‌های خاموش با رنگ‌های پوست روشن‌تر به خوبی کار می‌کنن، اما روی رنگ‌های تیره نه. ساده ترین راه برای یافتن سایه مناسب این هست که گونه های خود رو نیشگون بگیرید و رنگ طبیعی گونه خود رو ببینید و رنگی شبیه به آن پیدا کنین.

رژگونه به دو صورت پودر و کرم موجود هست. رژگونه پودری در طیف وسیعی از رنگ ها با روکش های مات تا ساتن در دسترس هست. می تونید از رژگونه پودری روی صورت برهنه یا روی فونداسیون استفاده کنین، معمولاً با برس. هنگام استفاده از رژگونه پودری روی پوست ، اول از یک پرایمر آرایشی استفاده کنین که به پودر چیزی برای چسبیدن میده. رژگونه کرم را می‌توان روی پوست برهنه نیز استفاده کرد یا می‌توان آن رو روی فونداسیون ترکیب کرد. رژگونه کرم مخصوصاً روی پوست برهنه خوب هست چون قدرت ماندگاری بیشتری داره و برای چسبیدن نیازی به پرایمر نداره.

هایلایتر چیست؟

هایلایتر یک محصول آرایشی هست که پوست شما رو روشن می کنه و نقاط نور خاصی رو روی صورت برجسته می کنه. می تونه نور رو منعکس کنه و درک عمق و زوایا رو ایجاد کنه. هایلایترها در اشکال مختلفی مثل مایع، کرم و پودری وجود دارن.

هنگام استفاده از هایلایتر، نباید آن رو به کل صورت خود بزنید. مناطقی که معمولا باید برجسته کنین مثل : پیشانی، بالای استخوان گونه، چانه، بینی و کمان کوپید. اینها مکان هایی هستن که نورهای طبیعی به صورت برخورد می کنن. با این حال، لازم نیست تمام این نکات روی صورت برجسته بشه. برجسته کردن بینی، استخوان گونه و کمان کوپید و قوس ابرو نیز کافی هست.تا آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج تا آخر مقاله همراه ما باشید.

تفاوت بین رژگونه و هایلایتر


رژگونه یه محصول آرایشی برای رنگ آمیزی گونه های شما در سایه های مختلف هست، در حالی که هایلایتر یک محصول آرایشی هست که پوست شما رو روشن می کنه و نقاط روشن خاصی رو روی صورت برجسته می کنه.

نواحی

رژگونه روی گونه ها اعمال میشه، در حالی که هایلایتر روی نقاطی که نور طبیعی به صورت برخورد می کنه (پیشانی، بالای استخوان گونه، چانه، قوس ابرو، بینی و کمان کوپید) اعمال میشه.

توصیه

ابتدا باید رژگونه بزنین و سپس هایلایتر بزنین.

انواع

رژگونه به صورت کرم و پودر و هایلایتر به صورت مایع، کرم و پودری موجود هست.

بهترین رژگونه و رژ طبیعی برای هر نوع و رنگ پوست

هیچ رژیم آرایشی بدون استفاده از رژگونه با سلیقه برای گره زدن کل ظاهر کامل نیست. لب‌های قرمز تیره یا صورتی وسوسه‌انگیز مطمئناً می‌توانند توجه عشق شما را به خود جلب کنند، اما با گونه‌های رنگ پریده یا یکنواخت به هیچ وجه کامل به نظر نمی‌رسد. نه، یک برس رژگونه لازم است تا همه آن را به هم گره بزند.

هیچ تفاوتی بین آرایش رژگونه و آرایش رژ وجود نداره. این آرایش، هر اسمی که باشه، قرن هاست که وجود داشته هست. از زمان مصریان باستان، مردم آخرین لمس رنگ رز رو به گونه های خود اضافه می کردن تا کل مجموعه آرایش رو انجام بدن.

قرن ها پیش، پایه از سرب ساخته شده بود. ترسناکه، درسته؟ اما زمان استفاده مستقیم از سم روی پوست گذشته شده.به خصوص زمانی که رژگونه های آرایشی طبیعی زیادی در دسترس هستن.خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج شما رو به بهترین محصولات میرسونه.

خرید عمده لوازم آرایشی

چگونه رژگونه بزنید تا طبیعی به نظر برسد؟

خیلی از کسانی هستن که استدلال می کنن که بهترین آرایش طوری به نظر می رسه که گویی شما اصلاً آرایشی ندارین. اگه هدف شما ظاهری طبیعی هست، با انتخاب آرایش هایی که خیلی نزدیک به رنگ پوست طبیعی شما هستن، به بهترین وجه این کار رو به دست میارید. از رژ لب گرفته تا کرم پودر گرفته تا رژگونه شما می خواید که همه آنها تا حد امکان با پوست شما مطابقت داشته باشن.

با استفاده از کرم پودری شروع کنین که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داره. اگه نتونید احساس چسبندگی فونداسیون مایع رو تحمل کنید، فونداسیون پودری نیز خوب عمل میکنن.

بهترین رژگونه طبیعی باید فقط یک یا دو درجه قرمزتر از کرم پودر شما باشه. این رو به آرامی با یک برس نرم روی سیب های گونه خود بمالین.برای خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج کافیه تا آخر با ما باشید.

در نهایت، اگه رژگونه بیش از حد قرمز به نظر می رسد، با استفاده از کرم پودر بسیار ملایم، روی گونه های خود برید. این کار قرمزی رژگونه رو کاهش میده. اگه رژگونه برای ذائقه شما قرمز نیست، از رژگونه ای استفاده کنین که دارای رنگ قرمز قوی تری باشه.

رژگونه با صورت شما چه می کند؟

در مواردی که استفاده میشه، پوست نسبتاً از هر گونه آسیب ایمن هست. با این حال، خیلی از آرایش های رژگونه موجود در بازار حاوی مواد شیمیایی خشن هستن. هنگامی که شما به طور مکرر از آنها استفاده می کنین، این مواد شیمیایی می تونند برعکس آنچه در هنگام استفاده از آنها استفاده میشه، انجام بدن. لکه ها و جوش ها میتونه ایجاد شه و در برخی موارد، واکنش های آلرژیک شدید میتونه نتایج خیلی فاجعه بارتری داشته باشه.

این برای ما خوش شانس هست که شرکت های زیبایی تمیز آمده اند و این مواد شیمیایی رو که نه تنها برای پوست، بلکه برای محیط زیست نیز مضر هستن، حذف کرده اند. آرایش طبیعی رویکردی جامع تری برای مراقبت از پوست و زیبایی داره و به دنبال بهترین موادی هست که طبیعت ارائه میده تا نتیجه ای موثر و زیبا ایجاد کنه. در پایان، این تلاش برای یک محصول طبیعی بهتر به نفع همه ماست!

در آخر

در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از یاسوج اگه قصد خرید عمده و جزیی رو از باکیفیت ترین محصولات آرایشی با مناسب ترین قیمت چه از یاسوج و چه از هرکجا که باشید میتونید از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیتی بی نظیر و مهم تر از اون قیمتی فوق العاده خرید کنید.