خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان

امروز با مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان شما رو با انواع سایه های چشم و رنگ های جذاب اون از برند های معروف آشنا خواهیم کرد،پس همراه ما باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه سایه چشم

ای سایه چشم، ما بدون تو کجا بودیم؟ شما یکی از محصولات آرایشی بسیار مورد علاقه ما هستید. اما سایه چشم خیلی چیزهای بیشتری نسبت به چیزی که با چشم ها روبرو میشه وجود دارد. در این مقاله، با رایج‌ترین انواع سایه‌ها و پوشش‌های چشم و همچنین انتخاب محصول و نکاتی در مورد استفاده آشنا بشید. این رو راهنمای نهایی برای این آرایش روزانه ضروری در نظر بگیرین.خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان فقط از این راه امکان پذیر هست.

انواع مختلف سایه چشم

فکر کردید فقط یک نوع سایه چشم وجود داره؟

پودر فشرده: سایه چشم های پودری رایج ترین شکل سایه های موجود امروزه هستن. می‌تونید آن‌ها رو به‌صورت تک‌نفره یا پالت در کنار رنگ‌های همسان موجود بیابید.

کرم: این نوع سایه چشم معمولاً به راحتی روی پلک ها ترکیب میشن. می‌تونید رنگ‌های رنگی رو به تنهایی یا لایه‌های زیر پودر بپوشید تا هوای بیشتری داشته باشین.

پودر شل: رنگدانه های شل می تونند تاثیر زیادی داشته باشن. در حالی که آنها ممکن هست نامرتب باشن. شما نمی تونید بازده رنگ پررنگ رو شکست بدین. برای شادابی بیشتر، سعی کنین رنگدانه رو با استفاده از یک برس مرطوب مرطوب بزنید.

متداول ترین رنگ های سایه چشم

بله، یک سایه چشم عالی برای هر موقعیتی وجود داره.

مات: این سایه های چشم کاملاً فاقد درخشش و درخشندگی هستن. این پوشش برای زمانی ایده آل هست که می خواید به چشمان خود وضوح اضافه کنین یا ظاهری طبیعی ایجاد کنین.

درخشش: این سایه‌های چشم با درخشندگی، برای به نمایش گذاشتن رنگ در چشمان شما عالی هستن. یک سایه درخشان سفید یا کرم رو در گوشه های داخلی و زیر ابروها امتحان کنین تا به برجسته کردن ویژگی های شما کمک کنن.

ساتن: این پودرها و کرم‌های ابریشمی درخشندگی ملایمی رو ارائه می‌کنن که در جایی بین مات و درخشان قرار می‌گیره. چشم ها رو می توان با شستن رنگ ملایم درخشان برجسته کرد.

زیباترین سایه های چشم برای هر رنگ چشم

انتخاب سایه‌های چشم مناسب برای خودتان می‌تونه مشکل باشه و شما رو خسته کنه. هرچند لازم نیست اینطور باشه. به طور عمده انتخاب خود رو با فکر کردن به رنگ چشم خود ساده کنین. وقتی نوبت به امتحان یک سایه جدید می رسه، به رنگ چشم خود به عنوان یک نشانگر آسان برای اینکه چه سایه هایی برای شما بهترین به نظر می رسه نگاه کنید. شما بیشتر شکلاتی هستید یا زمرد؟ چشمان شما پاسخ را نگه می داره!

اگه چشمان قهوه ای دارید، سایه های بنفش و طلایی می توانند رنگ چشم شما را درخشان کنند.

اگه چشم‌های آبی دارید، آن آبی‌های کوچک را با آبی بیشتر، حدس زدید، نشان دهید.

اگه چشم‌های سبز دارید… سعی کنید آلوچه را امتحان کنید تا چشم‌های سبز رنگ شود.

اگه چشم‌های فندقی دارین… با دقت نگاه کنید، چشم‌های فندقی سبز مایل به قهوه‌ای هستنن، به این معنی که می‌تونید هر رنگی رو که مناسب چشم‌های قهوه‌ای یا سبز هست رو تکان بدید.با مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان با ما باشید.

بهترین گزینه های سایه چشم از L’Oréal Paris

آیا آماده اید سایه چشم جدیدی رو به کیف آرایش خود اضافه کنین؟ گزینه های زیر رو امتحان کنید!

سایه چشم L’Oréal Paris Infallible Paints: با استفاده از این سایه چشم دو طرفه، رنگ های روشن رو با یکدیگر جفت کنید.

سایه چشم L’Oréal Paris Infallible 24 HR: این کرم پودر هیبریدی در 24 سایه زیبا، از زمرد طلایی تا گارنت درخشان و بنفش دائمی موجود هست.

سایه چشم L’Oréal Paris Color Riche: این سایه چشم ژل به پودر در 15 سایه در دو رنگ مات و درخشان ارائه میشه.

L’Oréal Paris Color Riche La Palette Nude: سایه چشم نود در حال حاضر در دنیا وجود داره.و این پالت دارای 10 سایه در سه رنگ هست.

نحوه زدن سایه چشم

با استفاده از چند ابزار در جعبه شما، استفاده از سایه چشم می تونه یک کار ساده و جدی باشه.

همیشه پلک های خود رو با پرایمر آماده کنین. آیا آرایش شما در اواسط روز شروع به مهاجرت می کنه؟ وقت آن هست که یک پرایمر آرایش چشم رو به روتین خود اضافه کنید! پرایمر می تونه به ایجاد یک پایه صاف و جلوگیری از چروک شدن یا محو شدن سایه چشم شما کمک کنه.

سایه چشم رو با برس بزنین. دیگه از انگشتان خود استفاده نکنید! برای هر تکنیک یک قلم مو وجود داره. در اینجا چیزی هست که باید در مورد استفاده از محبوب ترین برس های سایه چشم بدونید.

تخت: یک شیدر با شکل صاف برای قرار دادن رنگ روی پلک مناسب هست.

زاویه دار: از یک برس با لبه مورب برای قرار دادن پودرها در امتداد استخوان ابرو خود استفاده کنین.

چین: سایه رو با یه ابزار کرکی در چین و چروک چشم خود مخلوط کنین تا به تعیین شکل چشم شما کمک کنه و به آرامی بین سایه ها تغییر کنه.

مداد: نوک نوک تیز این برس برای استفاده از محصول در گوشه داخلی یا لکه دار شدن در امتداد خطوط مژه مناسب هست.

سایه چشم یکی از همه کاره ترین راه ها برای آرایش و نشان دادن ظاهرتان هست. سبک های مختلفی وجود داره که می تونید با آنها کار کنین و از رنگ های مختلف برای برجسته کردن آن سبک ها استفاده کنین. سایه چشم در کنار رنگ های مختلف به اشکال دیگری مثل پودری و ژلی نیز میاد.تا پایان مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان همراه ما باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

هفت نوع متمایز از سایه چشم وجود دارد که هر کسی می تواند روی آن قرار دهد که عبارتند از:

  • طبیعی
  • براق
  • چشم گربه
  • شیب
  • هاله
  • برش چین
  • چشم دودی

سایه پودری

رایج ترین نوع سایه چشم پودری هست. برای مبتدیان آرایش بهتر هست با سایه چشم پودری شروع کنن، چون ترکیب کردن آن آسون‌ترین هست. بیشتر سایه‌های پودری در قالب‌های فردی فشرده میشن، که سپس می‌توان آن‌ها رو در یک پالت قرار داد، آنها یا در یک پالت از نوعی (دو، چهارتایی) هستند یا رنگدانه‌های مستقلی هستند که در تابه‌ها عرضه میشن.

این نوع سایه چشم در انواع مختلف موجود هست: سایه چشم مات برای استفاده روزانه عالی است و سایه چشم درخشان برای ایجاد ظاهری دراماتیک و عصرانه خوب است و سایه چشم ساتن برای دستیابی به ظاهر صاف و ساتن روی چشم‌ها عالی هست.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که هرگز نباید سایه چشم پودری رو مالش بدید. در واقع، هرگز چیزی رو روی چشم خود نمالید چون پوست خیلی حساس هست. هرچه بیشتر آن رو لمس کنید بیشتر مستعد ایجاد خطوط ریز و افتادگی میشه. با ضربه ملایم و فشار دادن رنگ روی پلک بمالین. من ترجیح میدم از برس سایه چشم برای استفاده استفاده کنم، اما برای مبتدیان، استفاده از نوک انگشتان مفید هست.

سایه کرمی

اگه از سایه‌های پودری خسته شده‌اید، وقت آن هست که به سایه‌های خشک به سایه های کرم تغییر بدید. اینها معمولاً در قابلمه می‌آیند، اما اکنون می‌توان آن‌ها را در تابه، لوله یا به شکل چوب نیز یافت. برخی از افراد این نوع سایه چشم را به دلیل براق شدن و فرمول ماندگاری آن ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر با تمایل آن به چروک شدن مشکل پیدا می کنند. اگه طرفدار هستین، توصیه میشه از پوشیدن سایه های کرمی در هوای گرم خودداری کنین، چون قطعا ضد آب نیستن و به راحتی آب میشن.

بهترین بخش در مورد سایه های کرمی، ترکیب پذیری آنهاست. شما می تونید دو یا چند رنگ رو برای ظاهری چشمگیر ترکیب کنین. این نوع سایه چشم همچنین با برس های بزرگ سایه زن، به ویژه مصنوعی، به خوبی کار میکنن، چون به شما این امکان رو میده که به راحتی محصول رو بردارین و به راحتی آن را روی پلک های خود قرار دهید. بدون کشیدن، فقط بسته بندی! شما همچنین می تونید از انگشتان خود استفاده کنین، اما من شخصاً این کار رو انجام نمی دهم چون گرما و روغن های نوک انگشتان شما سایه کرم رو بیشتر مستعد چروک شدن میکنن.خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان را میتونید از آخر مقاله تهیه کنید.

سایه مایع

استفاده مورد علاقه من از سایه چشم مایع به عنوان پایه هست .روی رنگدانه می چسبه و شادابی و قدرت ماندگاری آن رو افزایش میده.

برای استفاده از سایه چشم مایع، می‌تونید مستقیماً با پایه سایه یا با یه برس خطی ظریف و نازک روی پلک‌ها بزنید تا یک چشم بالدار رنگارنگ ایجاد کنین. توجه به این نکته مهم هست که سایه های مایع به سرعت خشک میشن. اعمال آنها آسون هست اما تسلط بر آنها سخت هست.

در آخر

برای خرید عمده خرید عمده لوازم آرایشی از کرمان و حتی بصورت جزیی میتونید از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بصورت عمده و خرده از کرمان و هرجای دیگر که هستید در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تهیه کنید.