خرید عمده لوازم آرایشی از کردستان

خرید عمده لوازم آرایشی از کردستان ! امروز قصد داریم شما رو با انواع پنکک آرایشی و بهترین برند ها آشنا کنیم

تا پایان این مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کردستان همراه ما باشین.

پنکک چیست؟

پنکیک آرایشی و کرم پودر جزو پر استفاده ترین وسایل آرایشی هستن که برای پوست زیبا مورد استفاده قرار میگیرن. پنکک ها معمولاً به صورت مایع پودری و یا فشردگی در بازار بفروش میرسن.

و بانوانی که پوست چرب دارن ترجیحا باید از پنکک یا همان کرم پودر خشک استفاده کنن. البته این نکته قابل ذکر است که با استفاده زیاد از پنکیک آرایشی نه تنها زیبا نمیشین بلکه صورت و چهره  مصنوعی خواهید داشت.

تفاوت کرم پودر و پنکیک چیست؟

حتماً می‌دونید که برای زیرسازی آرایش معمولاً از کانسیلر، کرم پودر و پنکیک استفاده میشه.

افرادی که در زمینه آرایش تبحر کافی دارن می‌دونند که این محصولات کاربردها و نتایج متفاوتی دارن؛ بنابراین اونها رو در جای خودشون استفاده می‌کنن. برای افرادی که نمی‌دونن تفاوت کرم پودر و پنکیک چیست باید بگیم که کرم پودر حالت مایع و کرمی پودر آرایش است، درحالی‌که پنکیک حالت پودری و فشرده پودر آرایشی است.

کرم پودر برای پوست‌های خشک مناسب‌تر است و معمولاً پس از استفاده از کانسیلر به کار میره.

در صورتی که پنکیک رو در آخرین مرحله از آرایش و برای تنظیم آرایش و یکدستی اون به کار میبرن. پنکیک‌هایی که به‌صورت کاملاً پودری در بازار وجود دارن برای فیکس‌شدن یا همان تثبیت آرایش استفاده میشن.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

مزایای استفاده از پنکک چیست؟

مهم ترین مرحله از هر نوع آرایشی پوشوندن موثر نواقص پوستی است. به نحوی که سطح پوست کاملا یکدست و یک رنگ به نظر برسه معمولا این وظیفه رو کرم پودر(پنکک) ها انجام میدن.

کرم پودر با ایجاد یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یکدست و زیبا تر به پوست میده و جلوه ای تازه و با طراوت به اون می بخشه.

هدف از پایه سازی با پنکک ایجاد یک لایه صاف و مات بر روی پوست است. در نهایت شما بعد از استفاده از پنکک صورت زیباتری خواهید داشت.

چه کسانی باید از پنکیک استفاده کنند؟

احتمالاً در بخش قبلی که توضیح دادیم پنکیک چیست و چه رسالتی داره، متوجه شدین که این محصول بیشتر برای افرادی مناسب است که پوست چرب دارن و می‌خوان چربی و برق صورتشون رو با کمک وسیله‌ای کاهش بدن.

از سوی دیگر بسیاری افراد نیز برای تثبیت ارایششون از پنکیک استفاده می‌کنن.

البته این موضوع به ابن معنی نیست که افراد با پوست خشک نباید از این محصول استفاده کنن. این افراد هم می‌تونن از بهترین مارک پنکیک آبرسان یا پنکیک چرب و مخصوص پوست خشک استفاده کنن. البته بهتر است قبل از اون از کرم مرطوب کننده یا آبرسان قوی برای مرطوب کردن پوست خود بهره ببرن.

خرید عمده محصولات آرایشی

چه پنککی برای صورت مناسب است؟

انواع مختلفی از پنکیک وجود داره که بسته به قدرت پوشانندگی ، رنگ و نوع پوست نسبت به هم متفاوت اند البته ناگفته نمونه که انتخاب برند معتبر برای خرید پنکک نکته بسیار مهمی هست پنکک ها به دو صورت چرب (سوپرا) و خشک (هیدرا) در بازار موجود هستن و با استفاده از یک اسفنج نرم روی سطح پوست کشیده میشن زمان استفاده از پنکیک معمولاً بعد از انجام بقیه آرایش ها هست تا اگر چربی یا پودر اضافه از لوازم دیگر باقی مانده است با استفاده از پنکک از بین بره.

 چه پنککی برای پوست چرب مناسب است؟

از اونجا که ترکیب پودری پنکک جذب کننده رطوبت و چربی است به افرادی که پوست چرب دارن بیشتر پیشنهاد میشه که از پنکیک هیدرا (پنکک خشک) استفاده کنن چرا که درخشندگی پوست اونها رو محو میکنه و ریزش آرایش رو به حداقل می‌رسونه.

چه پنککی برای پوست خشک مناسب است؟

اگر پوست خشکی دارین از پنکک های سوپرا (پنکک چرب) استفاده کنین یا می تونید قبل از استفاده از پنکک پوست خود رو با مرطوب کننده یا چرب کننده از خشکی مطلق نجات بدین. از اونجایی که پنکک ها جذب پوست میشن پایه سنگین تری نسبت به کرم پودرها دارن به همین دلیل است که باید از زیاده‌روی کردن در استفاده پنکک خودداری کنید که پوست و چهره ملایم و طبیعی و همچنین صاف و یکدست داشته باشیم.

انتخاب رنگ صحیح پنکیک

نکته بعدی در مورد انتخاب رنگ است رنگ پنکیک باید یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشه با توجه به نوع و مدل آرایشی که انجام میدین باید از رنگ‌های متفاوتی استفاده کنین.

بهترین روش استفاده از پنکک کدام است؟

طریقه استفاده از پنکک دارای نکاتی است که با رعایت اونها بهترین نتیجه رو روی پوست خود مشاهده خواهید کرد البته باید امکانات اولیه رو هم فراهم کنید.

۱- در ابتدا موهای خود رو به صورت کامل جمع کنید تا حین آرایش روی صورت شما نریزه.

۲‌- اگر پوست خشکی دارین بعد از استفاده از مرطوب کننده ۵ دقیقه به پوست خود استراحت بدین.

۳- اسفنج رو کمی مرطوب کنین.(نه خیس نه خشک)

۴- اگر پوششی منظم و یکنواخت مد نظردارین، سعی کنین اسفنج زیادی خیس نشه . در صورتی که اسفنج شما خیس و دارای آب زیاد باشه پوشش منظمی نخواهد داشت.

۵- اسفنج رو در کرم پودر بفشارین ولی به صورتی که فشار دستتون خیلی زیاد نباشه.(باعث ماسیدگی میشه)

۶- حال باید پنکیک رو به صورت آرام در نواحی مدّنظر (بینی، پیشانی، گونه) بزنید و به خوبی روی سطح پوست پخش کنید تا یک جا جمع نشه.

۷- نکته قابل توجه این است که از مقدار کمی پنکیک در هر نوبت استفاده کنین.

۸‌- بعد از اتمام کار با اسفنج اگر صورتتان خیس است با استفاده از یک دستمال و به صورت ضربه ای صورت خود رو خشک کنید.

۹‌- با استفاده از یک براش آرایشی پوست خود رو هم سطح کنید سپس براش رو آغشته به کانسیلر کنید و تمام صورت رو با اون بپوشانید.

علت پوسته پوسته شدن صورت بعد از استفاده از پنکیک چیست؟

گفتیم که پنکیک یک پودر خشک آرایشی است. این پودر به جذب رطوبت و چربی اضافی پوست کمک می‌کنه؛ بنابراین بهتره روی پوست چرب یا معمولی قرار بگیره. از اونجا که پوست خشک به اندازه کافی رطوبت نداره، پس از زدن پنکیک حالت پوسته پوسته به خود می‌گیره. برای رفع این معضل بهتره حتماً از کرم مرطوب کننده قبل از آرایش استفاده شه.

علت جوش زدن پوست پس از استفاده از پنکیک چیست؟

معمولاً پس از استفاده از پنکیک نباید صورت دچار جوش بشه؛ زیرا این محصول بسیار سبک‌تر از سایر محصولات زیرسازی آرایشی است. اگر این اتفاق می‌افتد چنددلیل داره.

  • اول اینکه ممکن است پنکیک شما تقلبی یا تاریخ‌گذشته باشه.
  • استفاده از پنکیک چرب هم به این عارضه منجر میشه.
  • تمیزنبودن پوست قبل از آرایش نیز به بروز جوش می‌انجامه.
  • ترکیبات محصولتان سنگین یا سیلیکونی است یا در ساخت اون از ذرت و برنج استفاده شده است.

اگر هیچ کدام از این‌ها نیست و از بهترین مارک پنکیک استفاده می‌کنید، بهتره قبل از هر چیز با کمک داروهای ضدجوش، به درمان جوش صورت خود بپردازین

بهترین میزان استفاده از پنکیک چقدر است؟

همیشه استفاده از پنکیک را از مقدار بسیار کم شروع کنین. اگر حس کردین میزان پنکیک کم است در مراحل بعدی، کم‌کم اون رو اضافه کنید. استفاده از حجم زیاد پنکیک باعث میشه آرایش حالت گچی پیدا کرده و مصنوعی و نازیبا بشه.

معرفی بهترین پنکک های بازار ایران‌

در این دوره زمانه برای خرید بهترین مدل پنکک مثل اقلام دیگر دستتون باز است چرا که از هر کشور و هر برندی محصولات با کیفیت و متفاوت وجود داره که در ادامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین پنکک های آرایشی در بازار ایران می پردازیم

۱‌-پنکک ساده Flormar مدل pretty

پنکک ساده فلورمار مدل شماره ۱۶۷ مناسب بانوانی با پوست روشن است به علت فرمولاسیون ساده و سبک به راحتی قابل استفاده است.

۲‌-پنکک Calista مدل smooth

این پنکک به عنوان یکی از بهترین پنکک های ایرانی با درب زرد رنگش انتخابی مناسب برای افرادی با رنگ پوست روشن و متوسط است.

۳‌-پنکیک مای

ارزانترین و بهترین برند ایرانی آرایشی محصولات مای نه تنها قیمت مناسب بلکه کیفیتی قابل قبول دارن شماره ۵۴ مناسب پوست متوسط و روبه روشن هست.

4‌-پنکیک این لی مدل beige

یکی دیگر از برند های خوب ایرانی برند اینلی است. این پنکک با کد رنگ ۳۰ که مناسب افرادی با رنگ پوست گندمی و روشن و متوسط می‌باشه در بازار موجود است.

5‌-پنکک لورآل مدل infallible

برند فرانسوی معروف با حدود یک قرن سابقه در تولید لوازم آرایشی در تولید این پنکیک نکات ارزشمندی رو رعایت کرده است که یکی از آنها پوشش بسیار قوی و مناسب و بافت ابریشمی اون بر روی صورت است کد رنگ این پنکیک ۱۶۰ که مناسب افراد با پوست روشن هست

6-پنکک اتود سری twin cake

برند کره ای اتود با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه تولید لوازم آرایشی پیشنهاد خوبی برای سخت پسندان است پوشش دهی خوب و رنگدانه های سبک از نکات مثبت این پنکک است و مناسب افراد با رنگ پوست متوسط تیره و گندمی هست.

7‌-پنکک بورژوآ مدل healthy balance powder

یکی دیگر از مشهورترین برندهای آرایشی بورژوا که همچنان نقش پررنگی در بازار داره این پنکک با ماندگاری بسیار مناسب(حداقل ۱۰ ساعت) یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های ایرانی است مناسب افراد با رنگ پوست روشن و متوسط.

8-پنکک میستار مدل extreme effect

یک برند خوش‌ساخت ایرانی دیگر که محصولات خود را از سال ۹۳ به بازار عرضه کرده است جلوه مات و مخملی بر روی پوست خانم هایی با رنگ پوست روشن و متوسط از نکات مثبت این پنکک به شمار میاد.

۹-پنکک یو تری اف

حرفه ای ترین پنکک تولید ایران در بازار رو بشناسید! این محصول ترکیبی ، هم کار یکدست کردن و برطرف کردن عیوب رو انجام میده و هم به عنوان پودر فیکس کننده استفاده میشه.این پنکک مناسب افراد با پوست روشن و گندمی است.

10‌-پنکک بژ خیلی روشن افنس مدل mattifying compact

استاد مات کردن پوست این پنکک است! اسنس یک برند آرایشی درجه یک است که متعلق به اتحادیه اروپا هست این محصول تولید و طراحی شده که تمام چربی و جلوه براق پوست شما رو از بین می بره این پنکک پوستی لطیف و براق برای شما به ارمغان میاره مناسب رنگ پوست روشن و متوسط است.

برای خرید عمده و جزیی محصولات آرایشی و بهداشتی از کردستان از فروشگاه دوشیزه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت همین حالا اقدام کنید. و در سریعترین زمان تحویل بگیرید

ممنونیم که تا انتهای مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کردستان همراه ما بودید.