خرید عمده لوازم آرایشی از کرج

خرید عمده لوازم آرایشی از کرج !

همون طور که چشم‌ها دریچه روح هستن، پوست نیز منعکس کننده سبک زندگی است. خواب کم، کار زیاد، فشار، مسئولیت، استرس و سایر موارد می‌تونن روی پوست تاثیر بگذارن. امروزه به خاطر مشغولیاتی که در زندگی داریم به ندرت زمانی رو برای مراقبت از خودمون پیدا می‌کنیم. تمام این موارد روی سلامتی و در نتیجه پوست مان تاثیر می‌گذارن.

فکر میکنم متوجه شدید که مطلب امروز اما با عنوان خرید عمده لوازم آرایشی از کرج درمورد چیه!!!

بله!درست حدس زدین ! کرم پودر.

شهر کرج به عنوان یکی از شهرهایی است که همواره مورد توجه افراد به خصوص مهاجران برای کار و زندگی هست و هست. این شهر به عنوان یکی از شهرهای نسبتا قدیمی در اطراف تهران واقع شده است. افرادی که قصد سفر به شهر کرج رو دارند، باید سعی کنند اطلاعات خوبی در مورد این شهر و شهرک های اطراف اون داشته باشند. اطلاعاتی که در مورد شهر کرج وجود دارد همواره توجه بسیاری از افراد رو به خود جلب کرده است.

نام کرج چگونه کرج شده است؟

یکی از نکاتی که برای افراد همواره مورد توجه بوده است این است که دلیل نامگذاری کرج چه بوده . شاید بسیاری از افراد در مورد ریشه و قدمت این شهر اطلاع نداشته باشن. در این مورد می توان گفت که نظریه ای وجود داره که نام کرج از کوه رج اقتباس شده و این نام به معنای جایی می باشه که یک ردیف از کوه در اون وجود داره.

لازم به ذکر است

در دیگر نظریه ها واژه کاوک و یا کاواک به معنی یک جای میان تهی می باشه و به دلیل اینکه کرج در میان کوه های زیادی قرار گرفته است نام اون رو کرج نامیدند. لازم به ذکر است که نظریه های مختلف دیگری وجود داره که می گوید این نام از اکراج آمده است که به معنای بانگ و فریاد است. دلیل این نظریه این است که در گذشته تپه های آتشگاه، قلعه دختر، اشتهارد و کلاک جایی برای خبر رسانی و دیده ‌بانی بودند و در آن آتش می افروختن. در هر حال امروزه نام این شهر به عنوان کرج معرفی شده و بسیاری از افراد در اون زندگی می کنند.

تاریخچه شهر کرج:

اگر بخوایم تاریخچه شهر کرج رو مورد بررسی قرار بدیم ، باید گفت که این شهر در کتاب اوستا با عنوان روستای کلاک برای اولین بار نام برده شده است. لازم به ذکر است که این شهر قدمت بسیار زیادی داره تا اونجا که در شاهنامه نیز نامی از کرج برده شده است. گفتنی است این شهر پیش از اسلام نیز وجود داشته و به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که در آن برقرار بوده و رودخانه‌ های روان اون مردم در اون سکونت داشته اند.

امروزه بعضی از افراد فکر می‌ کنند که یک شهر نوپا است اما چیزی که وجود داره این است که با توجه به اسناد و مدارک تاریخی این شهر به عنوان یکی از شهرهای باستانی محسوب می‌ شده است.

از نمونه‌ های آثار تاریخی آن باید قلعه شاه دژ، قلعه کلاک، قلعه دختر و سایر بقایای جا مانده از تاریخ و تمدن ایرانی رو اشاره کرد. در کل می ‌توان گفت که این شهر به عنوان یکی از شهرهای تاریخی محسوب می‌ شه و تا پیش از سال ۸۹ به عنوان یک شهر وابسته به تهران محسوب می گردین. اما در سال ۸۹ به عنوان مرکز استان البرز معرفی شد و امروزه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار ایران برای کار و مهاجرت محسوب می شه.

بخش دوم: کرم پودر

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون اون آرایش چندان معنایی نداشته باشه؛ یک زیرسازی خوب می تونه شما رو بسیار زیباتر کنه و یک زیرسازی بد نه تنها صورت رو مصنوعی نشون میده بلکه رنگ های آرایشی رو نیز بدرنگ نشون میده. البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کنه .

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

کرم پودر چیست؟

آیا می دونین کاربرد کرم پودر چیست ؟ کرم پودر یکی از لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایشی است که به پوست صورت تون ظاهری سالم، باطراوت و زیبا میده. به علاوه حتی جزئی ترین آثار خستگی و هر نوع نواقص پوستی رو پاک می‌کنه. و با نیازهای هر نوع پوستی به خوبی تطبیق پذیر است.


کرم پودر محصولی است که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است. انواع گوناگونی از این محصول در دسترسن که از نظر شکل و ساختار با هم متفاوتن. کرم پودر علاوه بر پوشاندن نواقص کوچک پوست نقش‌های دیگری هم داره. هر کرم پودر با توجه به ساختاری که داره، ویژگی‌های منحصر به فردی داره.


می‌تونین هر روز از کرم پودر استفاده کنین. این محصول زیبایی می‌تونه در هر موقعیت، نتایج خاصی رو به شما ارائه بده. بر خلاف اعتقاد عموم، کرم پودر به پوست تون آسیب نمی‌زنه. بلکه گاهی به شما کمک می‌کنن که از پوست تون محافظت کنین.


چندکارگی این محصول یکی از ویژگی‌هایی است که اون رو جذاب کرد. و برای هر موقعیتی (مثل یک روز عادی در دفتر کار، دورهمی خانوادگی و یا یک جشن بزرگ) می‌تونین کرم پودر مناسبی رو انتخاب کنید. خبر خوب این است که برخلاف باور عموم، این محصولات آرایشی به پوست تون صدمه نمی‌زنن و برخی از انواع اونها از پوست تون محافظت می‌کنن.

کرم پودر خوب کدام است


به دنبال کرم پودری باشین که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشه و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنین. این ماده آرایشی مهم‌ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می‌تونین جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان رو بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی‌شه.

این ماده آرایشی می‌تونه سریع صورت شما رو روشن کنه و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی بده مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی‌خوابی دیده میشه یک کرم پودر خوب میتونه چهره خسته شما رو به یک صورت شاداب تبدیل کنه.

چگونه کرم پودر طبیعی به نظر برسد؟


کرم پودر رو با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن بشه و در عین حال طبیعی به نظر برسه. بهتره دهانتون رو هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارین تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشه و خط مشخص فک شما از بین بره. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی رو به آرامی روی صورتتون بمالین. این کار باعث میشه مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌تر بشه و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسه.

خرید عمده محصولات ارایشی

هنگام خرید کرم پودر به چه مواردی توجه کنید؟


کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده بشه، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاد، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید ۳رنگ نزدیک به رنگ پوستتون رو روی خط فک پایین خود بمالین، بعد در نور طبیعی ببینین که آیا هنوز خط آرایشی دیده میشه یا نه؟ اگر رنگ درست رو انتخاب کرده باشین خطی نباید مونده باشه.

کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش

کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش تقسیم بندی می‌شوند:


۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه‌های رنگی هم دارن که به پوست رنگ می‌بخشه این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.


۲- فون مایع که رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است: زیرا استفاده از اون آسان است و پوشش طبیعی به پوست میده این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستن و افرادی که پوست چرب دارن باید از نوع بدون چربی (Oil Free) اون استفاده کنن.


۳- کرم پودر: این کرم‌ها بسیار مرطوب و غنی هستن مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می‌باشن و چون بافت تقریباً سنگین دارن باید شما مطمئن بشین که خوب جذب پوست بشه برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

۴- کرم پودر فشرده یا پنکیک: این کرم قدرت پوشش بیشتری داره معمولاً به شکل پودر فشرده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده اون معمولاً به کمک اسفنج هست که روی اون در نظر گرفته شده است.


۵- پن استیک: این کرم پودر دارای بافت سنگین هست و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب هست. مقداری از اون رو روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو می‌کنیم.

طرز استفاده کرم پودر حرفه ای


1-رنگ ایده آل پوستتان رو پیدا کنید
کرم پودر رو روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز اون رو چک کنید. اگر بدون مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی است.

2- پوستتان رو آماده کنید
برای داشتن زمینه ی مناسب، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان بشه.


3-کرم پودر رو صحیح روی صورت تون پخش کنید
حرفه ای ها توصیه می کنن که اگر پوشش کم می خواین ، کرم رو با انگشتان روی پوست پخش کنید. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید.کرم پودر رو همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید. از وسط شروع و به اطراف محو کنید. برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنید.

4-بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید
پیش از استفاده از کرم پودر، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد. و زمینه ی کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شود. از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. کانسیلر خیلی روشن، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره ی زیر چشم از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنید. اگر عیوب ریز دیگر صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدند، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید.

5-پودر شفاف کننده
پودرهای جدید شفاف که نور رو منعکس میکنه و باعث درخشندگی پوست میشن. 

برای خرید عمده و خرده انواع لوازم آرایشی از فروشگاه دوشیزه در بندر گناوه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از شهر زیبای کرج همین الان اقدام کنید.

ممنونیم که تا انتها همراه ما بودین