خرید عمده لوازم آرایشی از کابل

در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کابل دوشیزه قصد داره که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و کاربردهای آنها رو به شما معرفی کنیم وبهترین فروشگاه رو برای خرید عمده معرفی کنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

مزایای استفاده از محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست خوب می تونند به بهبود ظاهر و بافت پوست شما در هر زمان از زندگی کمک کنند، چه در حال مبارزه با جوش ها یا تلاش برای به دست آوردن ظاهری جوان تر و در عین حال طبیعی تر باشین چه برای آرایش بهتر نیاز به استفاده از محصولات پوستی دارید.

مزایای استفاده از محصولات مراقبت از پوست خوب چیست؟

روال مراقبت از پوست شما فقط به خوبی محصولاتی هست که استفاده می کنید. محصولات خوب و باکیفیت بی خطر و موثر هستند و ممکن هست در فرمولاسیون های خاصی برای پوست های حساس و سایر مسائل ارائه بشن. آنها می تونند بافت و ظاهر پوست شما رو بهبود بخشند و در عین حال از آن در برابر اثرات خورشید، آلاینده ها و سایر مشکلات محافظت می کنند که می تونه تأثیر منفی بر سلامت شما داشته باشه.

انتخاب محصولات از یک شرکت با خط تولید معتبر میتونه مفید باشه، چون هر جزء ممکن هست به گونه ای طراحی شده باشه که با سایر اجزا کار کنه. همچنین می‌تونید از کیفیت محصولات اطمینان بیشتری داشته باشین و بهتر بتونید پیش‌بینی کنید که پوست شما در برابر امتحان یک محصول متفاوت چه واکنشی نشان میده.

محصولات مراقبت از پوست با کیفیت پایین می تونند با مسدود کردن منافذ پوست، افزایش قرمزی و ایجاد جوش ها بیشتر از اینکه مفید باشند، آسیب وارد کنن.

چند نمونه از محصولات مراقبت از پوست خوب برای استفاده چیست؟

مراقبت از پوست Biologique Recherche

این خط مراقبت از پوست بیولوژیکی مزایای زیر رو در طیف گسترده محصولات خود ارائه میدن.

  • حاوی غلظت بالایی از عصاره های گیاهی، دریایی و بیولوژیکی هست
  • فاقد عطر مصنوعی
  • حاوی مواد فعال با کیفیت بالا
  • برای پوست های بسیار حساس و مستعد آلرژی مناسب هست

این محصولات با مواد طبیعی و اسید هیالورونیک با اثر عمیق ساخته شده اند که به مرطوب سازی و احیای لایه های بیرونی پوست کمک میکنن. آنها به پوست شما کمک می کنند جوان تر و نرم تر به نظر برسه و در عین حال خطوط و چین و چروک های ظریف رو به حداقل میرسونه.

محصولات مراقبت از پوست آمالیان همچنین مزایای زیر رو ارائه میدن:

  • ترکیب لسیتین با اسید هیالورونیک، که به رسیدن هیالورونیک به لایه های عمیق تر پوست کمک میکنن.
  • بهبود (پوست) رو تحریک میکنه
  • به پیوند رادیکال های آزاد مضر کمک میکنن
  • کلاژن رو تحریک میکنه
  • برای پوست های خیلی حساس و مستعد آلرژی مناسب هست

این محصولات مراقبت از پوست می تونند به جلوگیری از چه چیزی کمک کنند؟

درمان سفارشی پوست و خانگی میتونه برای همه انواع اختلالات پوستی مفید باشه.

بهبود خاصیت ارتجاعی و کمک و جلوگیری از چین و چروک

مواد با کیفیت بالا می تونند به بهبود میزان کلاژن در پوست شما کمک کنن. این محصولات مراقبت از پوست به احتمال زیاد حاوی مواد طبیعی با غلظت بالا هستن که می تونه به پوست شما کمک کنه تا با چین و چروک و از دست دادن خاصیت ارتجاعی مبارزه کنه و از رنگدانه های پوست و انواع مختلف پیری پوست جلوگیری کرده و آن رو التیام بده.

اگه می‌خواید بیشتر در مورد چگونگی بهبود پوست با استفاده از محصولات مراقبت از پوست خوب بدونید،در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کابل بیشتر بدونید. ما بهترین محصولات رو توصیه می کنیم تا به شما کمک کنه بهترین ظاهر خود رو داشته باشین. درباره محصولات مراقبت از پوست ما بیشتر بدانید.تا آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از کابل همراه ما بمانید.

چگونه یک روتین مراقبت از پوست بسازیم

پوست عالی فقط به DNA مربوط نمیشه و در واقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی به آنچه در آینه می بینید داره. اما بسته به اینکه چه محصولی رو می‌خونید یا با چه دکتری مشورت می‌کنید، نظرات گیج‌کننده‌ای در مورد همه چیز از نحوه مرطوب‌کردن گرفته تا نحوه محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های فرابنفش وجود داره. در نهایت، مراقبت از پوست به سادگی شخصی هست. در اینجا چیزی هست که باید برای مرتب کردن همه نویزها در نظر داشته باشین.نکات مراقبت از پوست قبل از شروع سه مرحله اصلی داره که میتونید طبق این برنامه روتین خود رو بسازید.


برنامه مراقبت از پوست خود را شامل سه مرحله اصلی در نظر بگیرید:

  • پاکسازی = شستن صورت.
  • تونینگ = متعادل کردن پوست.
  • مرطوب کننده = آبرسان و نرم کننده پوست.

هدف هر روال مراقبت از پوست این هست که رنگ پوستتان رو طوری تنظیم کنین که بهترین عملکرد رو داشته باشه و همچنین هر ناحیه ای رو که می خواید روی آن کار کنید عیب یابی یا هدف قرار بدید. کریستینا هولی، متخصص مراقبت از پوست در سانفرانسیسکو، میگه: «روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات درون خود هستن. همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به تغییر داره، محصولات شما نیز نیاز به تغییر دارن. با این حال، او اضافه میکنه که، اجازه بدید این سه مرحله به تشریفات روزانه و روتین پوست شما تبدیل بشه که پوست شما رو تقویت میکنه و روز شما رو صاف میکنه.

خرید عمده محصولات پوست

به آن زمان بدهید

دکتر راشل نظریان، متخصص پوست منهتن در گروه پوست شوایگر، میگه که علم پشت محصولات مراقبت از پوست راه طولانی رو طی کرده هست، اما هنوز چیزی به نام راه‌حل فوری وجود نداره. برای بهره‌مندی از مزایای آن به زمان نیاز دارید. او توضیح میده: «نتایج فقط از طریق استفاده مداوم دیده میشه. به طور کلی، سعی کنید از یک محصول در حداقل شش هفته، یک یا دو بار در روز استفاده کنین تا متوجه تفاوت بشید.
نکته: با هر محصول مراقبت از پوست، به ترتیب بافت آن از نازک ترین تا ضخیم ترین لایه استفاده کنین. به عنوان مثال، پاک کننده، تونر (در صورت استفاده از آن)، سرم و سپس مرطوب کننده.

تونر چیست؟

ماتیولی میگه «تونرها باید بعد از پاکسازی و قبل از پوشیدن هر چیز دیگری انجام بشن. روش سنتی استفاده این هست که یک پد پنبه رو اشباع کنید و آن رو روی صورت خود بمالید. اما، همانطور که ماتیولی اشاره می کنه، “در نهایت محصول زیادی رو از دست میدید.”
نکته: «استفاده از تونر با دست‌های تمیز کارآمدترین کار هست. فقط چند قطره رو در کف دست خود بریزید، سپس آن رو بکشید. ماتیولی توصیه میکنه، یا اگه ترجیح میدید، می‌تونید یک پد پنبه‌ای رو جدا کنید تا قبل از گذاشتن تونر روی آن خیلی ضخیم نباشه بیشتر فرمول ها رو میتونید صبح و شب استفاده کنید، اما ممکن هست بخواید از آنهایی که اسیدهای لایه بردار دارن فقط در شب یا یک روز در میان استفاده کنید.

تفاوت بین کرم روز و شب

کرم‌هایی که صبح‌ها استفاده می‌کنید برای محافظت از پوست شما در برابر عوامل محیطی که هنگام خروج از خانه با آن‌ها مواجه میشید، محافظت میکنن و خیلی از آنها حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستن که رادیکال‌های آزاد مبتنی بر آلودگی رو به حداقل می‌رسونند و کرم‌های ضد آفتاب برای محافظت از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شدن. آنها معمولا یک بافت سبک وزن دارن. از سوی دیگه، کرم‌های شب روی ترمیم هرگونه آسیبی که ممکن هست با موادی مثل رتینول برای سرعت بخشیدن به گردش سلولی و مقابله با لکه‌های تیره ایجاد شده باشه، تمرکز دارن. این کرم‌ها همچنین سطوح رطوبتی رو که به طور طبیعی در عصر کاهش پیدا میکنه و با نرم‌کننده‌هایی که اغلب بافتی غنی و ضخیم ایجاد می‌کنند، جبران میشه.خرید عمده لوازم آرایشی از کابل را از دوشیزه دنبال کنید.

کرم های دور چشم

آیا می تونید بدون کرم دور چشم زنده بمونید؟ کاملا. اما اگه نگرانی های خاصی دارین مثل پرپیگمانتاسیون، خشکی یا پف کردگی ممکن هست بخواید یکی رو امتحان کنید. دکتر نظریان میگه: «پوست دور چشم کاملاً نازک و ظریف هست و بیشتر از سایر نواحی به مواد تحریک کننده واکنش نشان میده. بنابراین، متخصصان پوست معمولاً کرم دور چشمی رو توصیه می‌کنند که حساسیت بالقوه رو در نظر گرفته و دارای غلظت‌های قابل تحمل‌تری از مواد فعال باشه.
ماتیولی میگه برای کیسه های زیر چشم و التهاب، کافئین، پپتیدها و اسید هیالورونیک میتونه تسکین دهنده باشه. او میگه که: «دایره‌های تیره میتونه به دلیل رگ‌های قابل مشاهده یا تغییر رنگ واقعی رایج در پوست‌های تیره‌تر باشه. به دنبال مواد روشن کننده مثل ویتامین C، اسید کوجیک و نیاسینامید باشین. نکته داخلی: از رتینول‌های قوی (که میتونه باعث ایجاد قرمزی بشه) و عطر دوری کنید تا از هرگونه سوزش چشم جلوگیری کنین.برای خرید عمده لوازم آرایشی از کابل رو در آخر مقاله همراه ما باشید.

مراحل میکاپ

1.آماده کردن صورت

با یه صورت کاملا تمیز شروع کنید. اولین مرحله این هست که صورت خود رو تمیز کنید. برای شستن ملایم صورت خود از یک پارچه شستشو، صابون و آب گرم (اما نه داغ) استفاده کنین. اگه صبح دوش می گیرید و قبلاً صورت خود رو اسکراب کرده اید، البته می تونید از این مرحله صرف نظر کنید.
حتی مهم‌تر این هست که مطمئن بشید که صورتتان در پایان روز تمیز هست. همیشه قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود رو پاک کنید. ماندن آن در طول شب میتونه منافذ شما رو مسدود کرده و باعث آکنه بشه.

2.کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بزنید

اگه قصد دارید زمان خود رو زیر نور خورشید باشید، حتما با یک کرم ضد آفتاب شروع کنید. از محصولی استفاده کنید که مخصوص صورت ساخته شده چون احتمال کمتری داره که بقایای نامرتبی باقی بمونن که باعث بشه آرایش کردن سخت تر بشه. اگه پوست شما مستعد خشکی و پوسته پوسته شدن هست، حتما با یک کرم مرطوب کننده ماساژ بدید. آرایش میتونه به طور موقت پوست، پوسته شده رو پنهان کنه، اما در پایان روز آشکار و بدتر به نظر میرسه. اگه به هر دو نیاز دارین، اول از ضد آفتاب استفاده کنید.

3.پرایمر آرایش را به صورت خود بزنید

پرایمر کمک میکنه آرایش راحت تر و ماندگارتر بشه. به سادگی مقداری رو به نوک انگشتان خود بذارید تا آن رو روی چهره خودتون بذارید. پرایمر رو روی پوست خود در هر جایی که قصد دارین آرایش کنید، بمالید. اگه از فونداسیون استفاده می کنید، این به معنای پیشانی، بینی، چانه و گونه های شماست.
اگه از خط چشم یا سایه چشم استفاده می کنید، کمی پرایمر به پلک های خود و فضای زیر ابروهای خود اضافه کنید. پرایمر آرایش عمومی معمولاً در این مناطق خوب عمل میکنه. با این حال، پرایمرهای ملایم تری که مخصوص پلک ها طراحی شده هم موجود هست.

4.فوندیشن بزنید

پایه مناسب رو انتخاب کنین. فونداسیون ها انواع مختلفی دارن که هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارن. در حالی که برخی از پایه های جامد استفاده می کنند، فونداسیون های مایع معمولاً گزینه محبوب تر هستن.
پیدا کردن پایه مناسب میتونه یه چالش باشه. شما یکی رو می خواید که با رنگ طبیعی پوست شما مطابقت داشته باشه.
اگه پوست شما مستعد تحریک هست، باید به دنبال فونداسیون هایی باشین که به عنوان “لطیف” و “برای پوست های حساس” تبلیغ میشن.
علاوه بر این، فونداسیون با کیفیت گران هست، بنابراین ممکن هست نتونید هزینه آزمون و خطا رو بپردازید. هنگام انتخاب یک کرم پودر جدید، سعی کنین که با آرایشگران در یک پیشخوان آرایش در یک فروشگاه بزرگ مشورت کنید یا در سایت دوشیزه برای هر اطلاعاتی که مورد نیاز شما هست مطالعه کنید که به شناخت دقیق تری از لوازم آرایشی خوب برسید.

و در ادامه مراحل:

  1. مقداری کانسیلر به نواحی مشکل دار اضافه کنید.
  2. مقداری پودر شفاف برس بزنید.
  3. رژگونه و/یا برنزر بزنید.
  4. پرایمر چشم بزنید.
  5. رنگ های سایه چشم خود را انتخاب کنید.
  6. ابتدا روشن ترین سایه چشم را بزنید.
  7. سایه چشم تیره تر را روی پلک های خود بزنید
  8. با کمی خط چشم چشمان خود را به حالت درخشندگی درآورید.
  9. رنگ لب یا براق را اضافه کنید.

در آخر

برای خرید عمده لوازم آرایشی از کابل از هر کجا که باشید میتونید بصورت عمده و خرده بهترین محصولات رو در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات برند رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت عمده و خرده از اینجا تهیه کنید.برای خرید عمده لوازم آرایشی از هرات از سایت ما دیدن کنید.

آدرس سایت: https://doushizeh.com/shop

شماره واتساپ: 09172990309

پیج اینستاگرام: doushizeh_com

شماره تماس:07733132134