خرید عمده لوازم آرایشی از چین

خرید عمده لوازم آرایشی از چین ، پوست نقشی کلیدی رو در زیبایی صورت ایفا می کنه و وجود

حلقه سیاه دور چشم، قرمزی، جای جوش و لک میتونه از شادابی و طراوت اون کم کنه.

برای رفع سریع این مشکلات و داشتن پوستی صاف و شفاف استفاده از کانسیلر رو پیشنهاد می کنیم،

اما کانسیلر چیست و روش استفاده از اون چگونه هست؟

کانسیلرها یا مصحح های رنگ، نوعی کرم پودر فشرده رنگی و اغلب روشن هستن، که بدون ظهور غیر طبیعی ،

زیبایی صورت رو دو چندان می سازن.

در ادامه خرید عمده لوازم آرایشی از چین با دوشیزه همراه بشین تا دقیق تر بررسی کنیم که کانسیلر چیست ،

چه انواعی داره، راهنمای خرید اون رو بگیم و ببینیم تفاوت اون با پرایمر و کرم پودر در چه چیزی است.

چین

چین تنها کشوری است که همه نوع کالایی به ایران صادر می کند. ایران بیشترین مقدار کالاها را از این کشور خریداری می کند و در ایران می توان هر چیزی را با مارک های چینی پیدا کرد. پس کاملا عادی است که واردات لوازم آرایشی از چین هم توسط تاجرهای ایرانی انجام شود.

اما اجناس چینی با چندین درجه مختلف ساخته می شن و بعضی از اونها نه تنها مفید نیستن، بلکه ضررهای زیادی به مصرف کننده وارد می کنن. ای مسئله در مورد لوازم آرایشی چینی هم صدق می شه و چین در بعضی موارد برندهای ارزان و مضری تولید می کنه که استفاده از اونها فقط به مصرف کننده آسیب می رسونه. و این آسیب باعث بی اعتمادی مصرف کننده نسبت به فروشگاه می شه. به یاد داشته باشین که شما این لوازم آرایش رو وارد کرده و در اختیار خریدار گذاشتید، پس در صورت وجود مشکلی در کیفیت این لوازم، مصرف کننده شما رو مقصر خواهد دانست. برای جلوگیری از این مشکلات بهتر برندهای تایید شده و مشهور چینی رو شناسایی کنین و اونها روبه کشور وارد کنید.

مزایای واردات لوازم آرایشی از چین:

1 – سود: هر کسی با امید به دست آوردن سود، قدم در محیط تجاری می گذاره. پس این طبیعی است که به سمت تجارت هایی کشیده شه که برای تولید سود پتانسیل دارن. خرید و فروش لوازم آرایشی تولیدی در این کشور می تونه سود خوبی به سمت وارد کننده روانه کنه. از اونجایی که قیمت خرید لوازم آرایش از کشور چین نسبت به بقیه کشورها بهتر است، وارد کننده می توند سود بیشتری با اون به دست بیاره.

علت اصلی این سود، کم بودن لوازم آرایشی تولید شده در کشور ایران است.  ما به اندازه کافی برای پاسخ گویی به نیاز و خواسته مصرف کنندگان، لوازم آرایشی تولید نمی کنیم. پس مصرف کننده سعی می کند نیاز به لوازم آرایش رو با محصولات کشورهای دیگر برطرف کنه. و از اونجا که واردات لوازم آرایشی از چین در ایران جا افتاده است، می تونه پاسخ مناسبی به درخواست مصرف کنندگان لوازم آرایشی باشه.

2 – آسان و مطمئن بودن: کشور چین مقام اول رو در بین شرکای تجاری ایران دارد. مشاوران و تاجران زیادی با پیچ و خم واردات از این کشور آشنا هستن و می تونند به افراد تازه کار کمک کنن. همینطور  به دلیل گسترده بودن روابط تجاری دو طرف، چین هم امکانات زیادی برای تجارت با ایران ایجاد کرده است. این مسائل به آسان شدن این نوع واردات کمک می کند و واردکننده با اطمینان بیشتری به کار خود می پردازد.

3 – سرمایه: وارد کردن لوازم آرایشی ساخت چین، ارزان تر از لوازم تولیدی در کشورهای دیگر است. حمل و نقل اونها از طریق دریا، ساده بوده و کرایه حمل اون نیز در حدی است که هر تاجری قادر به پرداخت اون است.

بخش دوم:کانسیلر

کانسیلر چیست و چه مزایایی داره ؟

کانسیلر رنگی نوعی کرم رنگی هست که به خوبی جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم رو پوشش میده.

اگرچه در نگاه اول کانسیلر شباهت بسیاری به کرم پودر داره اما در واقع از اون ضخیم تر است و لک هایی که کرم پودر توانایی پوشش رو نداره، بخوبی کاور می کنه.

کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دستی پوست رو قبل از آرایش انجام میدن.

توجه داشته باشین که استفاده از کانسیلرهای نامرغوب ممکنه به جای محو تیرگی ها و لک های صورت اونها رو

برجسته تر نشون بده، به همین خاطر در انتخاب و روش استفاده از کانسیلر نهایت دقت رو به خرج بدین و

اون رو از فروشگاه های معتبری چون دوشیزه خریداری نمایید.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

انواع کانسیلر

از نظر شکل ساخت کانسیلر اغلب به سه نوع تقسیم می‌شه: کانسیلر مایع، کانسیلر استیکی و کانسیلر کرمی.

همه این‌ها روش استفاده مخصوص به خود رو دارن و برخی از اونها پوست مخصوص به خود رو طلب می‌کنن.

اگر صورت شما دارای منافذ بزرگ و چرب است باید از مصرف کانسیلر استیکی یا کرمی اجتناب ورزید.

این کانسیلرها منافذ صورت شما رو بزرگ‌تر نشان خواهند داد. برای این نوع از پوست‌ها از کانسیلر مایع استفاده کنین.

از کانسیلر مدادی برای پوست مبتلا به آکنه استفاده بشه. نوک این کانسیلر استفاده از اون رو پیرامون نقاط آکنه آسان‌تر میکنه.

کانسیلر کرمی که جنسی ضخیم‌تر داره برای رفع عیوب پوستی مؤثر است و اون رو قالب‌بندی میکنه و بر روی اون پخش می‌شه.

شما انواع کانسیلرها رو از نظر کاربرد در بازار پیش روی خود می‌بینین که از اون جمله می‌توان به کانسیلر زیرچشم، کانسیلر ترمیم رنگ، کانسیلر با پوشانندگی کامل یا جزئی اشاره کرد.

کاربردهای کانسیلر در هر یک از انواع اون رو در ادامه بررسی خواهیم کرد.

انتخاب کانسیلر

کانسیلرها عموماً با استفاده از براش یا انگشت مورد استفاده قرار میگیرن. اما اگر فردی مبتدی هستین یا قصد بی‌نظمی ندارین، کانسیلر استیکی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

استفاده از کانسیلر استیکی آسون هست. کافیه اون رو در ناحیه‌ای که می‌خواین بکشین تا اون ناحیه پوشانیده بشه. وقتی در حال مسافرت هستین یا حتی برای مصرف روزانه محل کار، کانسیلر استیکی بهترین وسیله است.

قابلیت حمل و خوش‌دستی، اون رو تبدیل به بهترین وسیله برای بانوانی کرد که در حال سفر هستن.

بهترین کانسیلر، کانسیلری است که به تُن پوست شما نزدیک باشه. اگر نتونستید کانسیلری پیدا کنین که به رنگ واقعی پوست شما مربوط باشه، می‌تونین کانسیلری با یک سایه و 2 مرتبه روشن‌تر از پوست خود رو بگیرین اما دیگر از این فراتر نرین. استفاده از کانسیلر بسیار روشن برای پوست، پیرامون چشم شکلی گچ‌مانند به صورت شما میده.

در این حالت حلقه‌های سفیدی رو در نقاط پیرامون چشم خود خواهید دید. اگر سیاهی دور چشم متمایل به رنگ آبی در زیر چشم‌های خود مشاهده می‌کنین از کانسیلری با پایه زرد استفاده کنین.

اگر سیاهی دور چشم شما مایل به قهوه‌ای است از یک کانسیلر با پایه پرتغالی یا هلویی استفاده کنین. بیشتر بانوان کانسیلری با این دسته‌بندی رو مصرف می‌کنن. تُن پرتغالی یا هلویی نقاط قهوه‌ای دور چشم رو محو میکنه و اون رو با تُن پوست شما منطبق میکنه.

خرید عمده محصولات آرایشی

کانسیلر مایع

کانسیلر مایع متنوع ترین نوع کانسیلر است، زیرا پوشش قابل توجهی رو ارائه میده و برای همه انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. این مدل استفاده بسیار آسانی داره. کانسیلر مایع برای پوشاندن جوش ها بهترین گزینه است، چرا که کم تر از دیگر مدل ها روی صورت حالت کیکی میشه و کم تر سطح منافذ رو می بنده، اتفاقی که در کانسیلرهای استیکی بسیار شایع است.

همچنین استفاده از اون در نواحی دارای خط و خطوط نتیجه مطلوبی داره، چرا که بافت نازکش باعث می شه در همه قسمت ها بخوبی پخش بشه.

توجه داشته باشین که با توجه به عمق چین و چروک ها گاهی ممکن است این اتفاق نیفتد. کانسیلرهای مایع با پوشش مات دوام بیشتری نسبت به نمونه هایی دارن که پوششان براق است.

کانسیلر های مایع با جلوه درخشان بیشتر روی صورت حرکت میکنن و احتمال داره که پس از پایان کار پخش بشن، اما روی پوست طبیعی تر دیده میشن.

کانسیلرهای مایع درخشان انتخاب فوق العاده ای برای استفاده دور چشم هستن، این محصولی تیرگی های دور چشم رو پوشانده و درخشندگی زیبایی به چشم ها میده.

البته به شرطی که درخشندگی ملایم و لطیفی داشته باشه،‌ استفاده از محصولات بسیار اکلیلی اصلا پیشنهاد نمیشه. خواص استفاده از کانسیلر مایع چیست ؟

  • مناسب برای پوست های نرمال، مختلط، چرب، حساس و مستعد آکنه
  • پوشانندگی متوسط از ملایم تا بسیار زیاد
  • با امکان انتخاب نوع خیلی براق، براق، درخشان ملایم، نیمه مات و مات

کانسیلر استیکی

کانسیلر استیکی چیست ؟ به دلیل اینکه دارای بافت نیمه جامد است، غالباً رنگدانه و بافتی ضخیم و کرمی داره. این نوع کانسیلر رو می توان بصورت خطی یا ضربه ای روی پوست زد و سپس اون رو با انواع اسفنج یا براش، پخش (Blend) کرد. محصول رو با انگشت تمیز یا با یک اسفنج کوچک کامل به طوری که لبه هایش مشخص نباشد کامل محو کنین. توجه داشته باشین که این نوع پوشانندگی بسیار بالایی داره و منافذ پوست رو به طور کامل مسدود می نماید، به همین دلیل استفاده از اون به افراد دارای پوست چرب یا مختلط توصیه نمیشه.

  • مناسب پوست های نرمال، خشک و حساس
  • پوشانندگی متغیر از متوسط تا بسیار زیاد
  • با امکان انتخاب بین نوع براق و مات پودری

کانسیلر کرمی

به طور معمول کانسیلرهای کرمی پوشانندگی بین متوسط تا بسیار زیادی دارن. این نوع اغلب بصورت ظرف های کاسه ای کوچک، پلت یا فشرده، بستبندی می شه.

کانسیلرهای کرمی برای پوشانندن تیرگی دور چشم و مشکلات صورت بهترین گزینه هستن. پخش پذیری اونها خوب است و با انگشت تمیز، اسفنج یا براش مخصوص بخوبی روی چین و چروک های پوست پخش میشن. انواع رقیق تر نوع کرمی ممکن است پس از پایان کار پخش بشن و به همین خاطر بهتر است همراه با پودر تثبیت کننده آرایش یا پودر فشرده استفاده بشن.

  • مناسب پوست های نرمال، خشک، مختلط و حساس
  • پوشانندگی متغیر از متوسط تا بسیار زیاد
  • با امکان انتخاب بین نوع براق و کرمی

سخن آخر

برای خرید لوازم آرایشی از چین از هر کجا که باشید میتونید بصورت عمده و خرده بهترین محصولات رو در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.و از کیفیت بی نظیر محصولات دوشیزه شگفت زده بشید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات برند رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت عمده و خرده از اینجا تهیه کنید.