خرید عمده لوازم آرایشی از دیلم

خرید عمده لوازم آرایشی از دیلم ! امروز قصد داریم درمورد انواع هایلایتر توضیح بدیم همچنین درمورد شهر زیبای دیلم، پس در مطلب امروز تحت عنوان خرید عمده لوازم آرایشی از دیلم همراه دوشیزه باشید.

بسیاری از شهر های جنوبی کشور ایران به خلیج همیشه فارس دسترسی دارن و از رونق اقتصادی یک شهر بندری برخوردار هستن. بندر دیلم یکی از این بندر ها است که هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران نوروزی هست. این شهر بندری علاوه بر داشتن ساحلی زیبا و کم نظیر از نعمت بازاری پر رونق و ارزان برخوردار است که گردشگران زیادی رو با هدف خرید و بهره مندی از قیمت های مناسب به خودش جذب می کنه.

بندر دیلم کجاست؟

شهرستان دیلم در فاصله 200 کیلومتری شهر بوشهر قرار داشته و از شمال به شهرستان بهبهان و بندر ماهشهر دسترسی دارد. همسایه شرقی این شهرستان استان کهکیلویه و بویر احمد می باشد و در جنوب از همسایگی شهرستان گناوه بهره مند می باشد.

اطراف بندر دیلم را ساحلی وسیع و کوه هایی کم ارتفاع گرفته اند و آب های زیبای خلیج فارس زیبایی بخش این شهر 2300 ساله است.

تاریخچه بندر دیلم

در کتاب های مشهوری همچون صوره الارض ابن حوقل و سفرنامه ناصرخسرو به شهر دیلم اشاره شده و این مسئله اثباتی بر عمر 2300 ساله این شهر بندی هست. این شهر در گذشته به بندر مهروبان معروف بود و یکی از پر رفت و آمد ترین بنادر خلیج فارس هم بود.

مردم بندر دیلم

مانند سایر شهر های جنوب کشور، مردمان بندر دیلم نیز به خونگرمی و مهمان نوازی شون معروف هستن. این مردمان از نژاد غیور لر هستن و به زبان لری لیراوی صحبت می کنن. آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم این مردم مهربان می تونه یکی از دلایل شما برای سفر به دیلم شهر باشه.

آب و هوای بندر دیلم

در صورتی که قصد سفر به بندر دیلم رو دارین، با خبر بودن از آب و هوای اون به شما کمک زیادی خواهد کرد. همانطور که میدونید این شهر بندری در جنوب کشور ایران قرار داره و در فصل بهار و پاییز آب و هوایی گرم و شرجی داره؛ اما در فصل های پاییز و زمستان آب و هوای بندر دیلم معتدل و خنک و برای سفر مناسب تر است.

جاهای دیدنی شهر دیلم

زمانی که در بندر دیلم به گشت و گذار می پردازین، حتما با نقاشی هایی از اسکله و قایق های ماهیگیری روبرو خواهید شد. همانند دیگر شهر های بندری درآمد مردم بندر دیلم از طریق تجارت و دریانوردی تامین می شه و این مشاغل در اعماق این شهر ریشه دواندن. تماشای این نقاشی ها و تصاویر در زمان غروب آفتاب به شما احساس سفر در زمان رو میده؛ گویی این مکان هزاران سال است که به همین شکل باقی مانده است. بندر حماد یکی از مکانهایی است که سرمایه گذاری خوبی در زمینه گردشگری داشته است. گردشگران می تونن در آلاچیق های این بندر از منظره طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند یا از رستوران و کافی شاپ های اطراف اون استفاده کنند. خوشبختانه امکان اقامت در این بندر برای مسافران در نظر گرفته شده است.

پارک جنگلی عامری یکی دیگر از جاذبه های دیدنی شهر دیلم به شمار میره. این پارک جنگلی در 15 کیلومتری شمال دیلم قرار گرفته و همه روزه پذیرای علاقه مندان به طبیعت هست. در میانه روستاهای حصار، گاودار، بنه احمدون و بندر امام حسن، یادگاری هایی از زمان ساسانیان و قاجار وجود داره. این آثار تاریخی، قلعه آقاخان حصار که در 23 کیلومتری و شهر تاریخی سی در 25 کیلومتری شهر دیلم قرار دارن، هستن که سالانه گردشگران زیادی رو به خود جذب می کنند.

هتل های بندر دیلم

برای اقامت در شهر دیلم دو راه وجود داره. می تونید از هتل ها یا مهمانپذیر های موجود در شهر استفاده کنید یا منزل یکی از مردم بومی شهر دیلم رو اجاره کنید. بسته به هزینه اقتصادی و مدت زمان اقامتتان می تونید انتخاب کنید. در صورتی که هیچکدوم از این گزینه ها رو نمی پسندین می تونید در شهر بوشهر اقامت کنید. به دلیل مرکز استان بودن، شهر بوشهر می تونه گزینه های متنوع تری رو در اختیار شما قرار بده.

سوغات بندر دیلم

سوغات بندر دیلم از انواع ماهی و میگو و صنایع دستی همچون گلیم و گبه تشکیل می شه. علاوه بر این ها می تونین خرید خوبی از بازار های این شهر بندری داشته باشین چرا که به دلیل تجارت از راه آب با کشور های عربی، قیمت اجناس در این شهر بسیار مناسب تر از سایر شهر ها است.

چرا بازارهای دیلم ؟

شاید از خود بپرسید هدف از معرفی این بازارها در این مطلب چیه ؟ از آنجایی که بندر دیلم از مرز دریایی با کشورهای مهمی همچون کویت، امارات، چین و سنگاپور داد و ستد می کنه امروزه در جنوب کشور از شلوغ ترین و پر بازدیدترین بازارهای ایران بشمار میره، این شهرستان دارای چندین پاساژ، مرکز خرید و بازارچه سنتی می باشه که گردشگران بر اساس نیاز وارد اونها می شن.

اجناس بازارهای بندر دیلم چیاست ؟

اگر به طور کلی بخواهیم اجناس مهم وارداتی به بندر دیلم رو نام ببریم تقریبا هر نوع کالایی در اونها یافت می شه اما گردشگران برای خرید اجناس زیر عازم این بازارچه های مرزی می شن :

  • لوازم خانگی ( لباسشویی، یخچال، فریزر، تلویزیون )
  • انواع پوشاک ( زنانه، مردانه، مجلسی، ورزشی، بچه گانه )
  • انواع پارچه ( نخی، کناف، کتان، ابریشمی )
  • جهیزیه ( لوازم چوبی، تزئینی، منزل، میز، ناهارخوری، انواع ظروف، پیرکس، قوری، کتری )

برندهای بندر دیلم چیاست ؟

وقتی بحث خرید در بازارهای بندر دیلم باید این نکته رو مد نظر داشته باشید که هر کالایی یک مارک اصلی و یک مارک کپی دارد که از همین رو خرید در این نوع بازارچه های مرزی نیاز به تبحر خاصی دارد، برندهای زیر در بازارهای بندر دیلم به وفور دیده می شن :

  • ماشین ظرفشویی : بکو، بوش، دوو، ال جی، سامسونگ
  • لباسشویی : دوو، هیتاچی، بکو، بوش، سامسونگ، ال جی
  • یخچال : هیتاچی، بکو، سامسونگ، شارپ
  • تلویزیون : هایسنس، فلیپس، پاناسونیک، سامسونگ، سونی، ال جی
  • پوشاک : زارا، گوچی، برندهای سنگاپوری، برندهای چینی، برندهای اروپایی

حالا باهم بریم سراغ قسمت دوم مقاله:

هایلایتر

هیچ آرایشی بدون هایلایتر تکمیل نمیشه. هایلایت در واقع با درخشندگی بخش هایی از پوست، ویژگی های صورت رو برجسته می کنه.

البته این تکنیک چندان هم ساده نیست اما تسلط روی اون هم فقط کار آرایشگران حرفه ای نیست و شما هم

میتونین خودتون این کار رو در خانه انجام بدین.

از هایلایتر میشه به عنوان حقه آرایشی نام برد. در واقع یک درخشش طبیعی است که طراوت و شادابی رو به پوست بازمی گردونه و به نظر میرسه صورتتون نوری طبیعی داره اما باید در جای درست و به اندازه به کار بگیرین.

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

ترفندهای آرایشی به کمک هایلایتر

هایلایتر به شما کمک می کنه که گونه هاتون رو برجسته، لب هاتون رو حجیم و صورت تون رو کشیده تر و بینی تون رو باریک تر جلوه بدین. قطعا اجرای چنین ترفندی نیاز به آموزش داره، چرا که شما باید محل دقیق استفاده از هایلایتر رو بدونین و گرنه در صورت اجرای نادرست، نتیجه ی عکس خواهید داشت.

در چه بخش هایی از صورت از هایلایتر استفاده کنیم؟

گونه

استفاده از هایلایتر در گونه بسیار اهمیت داره، محل دقیق اون ممکنه در فرم صورت هر فرد کمی متغییر باشه، اما بهترین محل برای استفاده از اون بالای استخوان گونه هست. هایلایتر رو بالای خطی که گوشه ی لب هاتون رو به مرکز گوش وصل می کنه، بکشین.

در مرحله ی بعد، از بالای گوش تا بخش خارجی چشم رو هم با این روش روشن تر کنید. چنانچه در آرایشتون از کانتورینگ استفاده می کنین در بخش بالایی کانتورینگ از هایلایتر برای برجسته نشون دادن گونه ها کمک بگیرین.

ابروها

محل دیگری برای استفاده از هایلایتر برای قسمت بالای ابرو ها، بالای تاج ابرو و استخوان زیر ابروها هست.

این کار باعث کشیده تر دیده شدن ابرو ها میشه. توجه کنید مقدار بسیار کمی از هایلایتر رو برای این محل استفاده کنین.

گوشه داخلی چشم

برای استفاده از هایلایتر در قسمت داخلی چشم ها، باید بسیار دقیق عمل کنین. این کار باعث میشه که چشم درشت تر و کشیده تر دیده شه. برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم ها نیز میشه از هایلایتر استفاده کرد. زیبایی چشم تاثیر بسزایی در جذابیت چهره داره.

بینی

اگر بینی پهن و نسبتا بزرگی دارین، می تونین با تکنیک هایلایت ، بخشی از پهنی اون رو کم کنید. هایلایتر رو روی استخوان بینی بزنین و این کار رو تا نوک اون ادامه بدین. البته قبل از انجام اینکار، با استفاده از کانتورینگ دو طرف بینی رو کانتور کنید.

لب

هایلایتر در قسمت باریک بالای لب و وسط لب ها، باعث میشه که لب پرتر و حجیم تر دیده بشه. برای کسانی که لب بالایی شان باریک است ، پیشنهاد خوبی است که از هایلایتر استفاده کنن. همچنین استفاده از مقداری هایلایتر بر روی چانه سبب برجسته تر شدن لب پایین خواهد شد.

نکته ی مهم:

سعی کنید در استفاده از هایلایتر زیاده روی نکنین. روش استفاده ی درست از هایلایتر باعث زیبایی چهره خواهد شد و استفاده ی نادرست از اون قطعا نتیجه ی دلخواهی رو در پی نخواهد داشت. همچنین سعی کنید برای خط لبخند و کناره های چشم از هایلایتر استفاده نکنین. استفاده ی مداوم از هایلایتر در این بخش ها باعث افزایش چین و چروک این قسمت از چهره میشه.

آماده سازی قبل از هایلایتر

صورت خود رو مانند کارهایی که برای آرایش های معمولی انجام میدین حاضر کنین. قبل از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی پوست باید حاضر بشه. استفاده از لوسیون های مرطوب کننده، کرم های مرطوب کننده و نرم کننده، سرم های روشن کننده، باعث میشه پوست صورت شما قابلیت جذب بالاتری پیدا کنه ، همچنین لطافت و شادابی پوست تون رو تضمین می کنن.

بعد از مرطوب کننده و سرم ها، برای اینکه رطوبت پوست تون رو مدت بیشتری حفظ کنید، باید از پرایمر استفاده کنید. بعد از اون فوندیشن تون رو استفاده کنید. اگر نیاز به کانتورینگ داشتین با یک تن تیره تر کانتور پوست تون رو انجام بدین. و در نهایت بعد از اتمام زیرسازی آرایش نوبت استفاده از هایلایتر است.

خرید عمده لوازم آرایشی

انواع هایلایتر:

هایلایتر مایع

هایلایتر مایع یکی از پر کاربرد ترین مدل های هایلایتر هست که به علت چند کاره بودن طرفداران زيادی پیدا کرده است. این هایلایتر در 6 رنگ مختلف ، مناسب هر رنگی از پوست و همچنين کارآمد برای هر مدل آرایشی است.

هایلایتر کرمی


هایلایتر کرمی براي مجالس عروسي مناسب هستن زمانی که میخواین آرایشی فوق العاده خیره کننده داشته باشین. توجه داشته باشین که از این مدل هایلایتر نباید به ميزان زیاد استفاده کنید؛ زیرا باعث میشه آرایشتون غیر طبیعی به نظر برسه.

هایلایتر پودری

هایلایتر پودری براي مواقعی است که میخواین تغییری در ظاهر همیشگی تون ایجاد کنید. هایلایترهای پودری مناسب مواقعی هستن که میخواین آرایشی طبيعي داشته باشین که خيلي جلب توجه نکنه.

هایلایتر جامد

هایتلایترهایی که شبیه کرم پودر روی یک پالت قرار گرفتند و شما با استفاده از براش باریک اون رو، روی صورت خود پخش می‌کنید.

هایتلایترهای جامد رنگ‌های قشنگی دارن و می‌تونن تمام پوست‌های تیره و روشن رو براق کنن و به پوستتون درخشش رو هدیه بدن. هایلایترهای جامد، معمولا زمان کمتری روی پوست شما ماندگاری دارن و بعد از یکی دو ساعت از صورت پاک میشن.

هایلایتر استیکی

این هایلایتر تقریبا در محفظه مشابه رژلب قرار میگیرن و شما می تونین با کشیدن اون روی صورت خود و بعد هم پخش اون بر روی پوستتون، به راحتی تا ساعت‌ها درخشش اون رو روی صورت خود ببینید.

این هایلایتر بخاطر داشتن حالت چسبندگی ممکن است در مرحله اول حس خوبی به شما ندهد، ولی در عوض ساعت‌ها روی پوست شما می‌ماند و پخش و پاک نمی‌شود.

تفاوت‌ها و شباهت‌های هایلایتر جامد و هایلایتر مایع

انواع جامد و مایع تولید شدند تا پوست شما رو براق و زیبا نشون بدن؛ اما این دو محصول تفاوت‌های زیادی باهم دارن. هایتلایتر جامد نسبت به مدل مایع تاثیر کمتری داره و مناسب آرایش ملایم است.

در حالیکه مدل‌های مایع به مراتب براق تر هستن. براقیت مدل مایع مزیت بزرگی به حساب میاد، اما مایع بودن باعث میشه این هایلایترها، پوست رو چرب کنن و بعد از چند ساعت ظاهر چربی به پوست بدن.

مدل‌های براق برای زمانی مناسب هستن که شما آرایش سنگینی دارین و به داشتن یک آرایش کامل نیاز دارین. پس هرگاه سوال هایلایتر مایع خوبه یا جامد، برای شما پیش اومد، باید براساس سلیقه خود و نوع پوست و آرایشی که دارید، هایلایتر خود رو انتخاب کنین.

از چه براش هایی برای هایلایتر استفاده شود؟

در انتخاب براش مناسب برای هایلایتر چند گزینه وجود داره. اول اینکه باید سایز استاندارد اون متوسط باشه و دوم اینکه درخشانندگی و پوششدهی رو تضمین کنه.

 براش های زاویه دار، عملکردی دقیق تر دارن. می تونین برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف می باشند استفاده بشه.اما باید گفت که متخصصان در زمینه ی میکاپ براش بادبزنی رو ترجیح میدن.

شما میتونین انواع هایلایتر و هر گونه لوازم آرایشی رو از شهر دیلم با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل کشور از فروشگاه دوشیزه سفارش بدین.