خرید عمده لوازم آرایشی از دبی

خرید عمده لوازم آرایشی از دبی ! در این مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از دبی از سری مقاله های دوشیزه با معرفی هایلایتر و انواع آن در خدمت شما هستیم.

خرید و واردات لوازم آرایشی در دبی چه مزایایی داره؟

• داشتن قیمتی مناسب + سود زیاد
• داشتن تنوع در لوازم آرایشی و برندهای آرایشی

4 نکات مهم که برای وارد کردن لوازم آرایشی به کشور باید به اون دقت کنید

•اولین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشین این است که لوازم آرایشی در محیط های گرم خراب می شن و از بین میرن از این رو خریداران قبل از هرچیز باید به این موضوع اهمیت بدن و برای حل این مشکل بسته بندی های مخصوصی رو برای این لوازم آرایش در نظر بگیرن تا در برابر گرما یا هر مشکل دیگری آسیب نبین.

•دومین نکته مجوز داشتن محصولات آرایشی می باشه به طوری که اگر محصولی مجوز نداشته باشه غیر قانونی محسوب می شه و قانون بلافاصله با این موضوع برخورد خواهد کرد از این رو حتما مجوز های لازم را برای ورود محصولات آرایشی داشته باشین.

•سومین نکته توجه به اورجینال و اصل بودن لوازم آرایشی می باشه که در صورت اصل بودن بر روی محصولات آرایشی برچسب هایی قرار داره که اورجینال بودن اونها رو تایید می کنه و اگر که محصول آرایشی این برچسب رو نداشت نشان از فیک بودن و تقلبی بودن اون است.(به این نکته خیلی توجه کنید.)

•آخرین نکته توجه به داشتن بسته بندی های زیبا لوازم آرایشی است چرا که هرچه بسته بندی یک محصولی زیبا تر باشد مشتری بیشتر جذب اون می شه.

نکته: لازم است که بدانید محصولات آرایشی در دسته بندی اقلام ریز قرار داره از این رو ممکن است واردات لوازم آرایشی کمی زمان ببره و لازم باشه که شما صبر و شکیبایی بیشتری رو به خرج بدین.

بخش دوم:هایلایتر

هایلایتر چیست؟

هایلایتر یکی از بهترین لوازم آرایش موجود هست. البته استفاده از اون کاملا اختیاری است و بدون اون ،

آرایش شما ناقص محسوب نمیشه اما می تونین از طریق اون درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشین.

این ماده آرایشی سبک یک راه شگفت انگیز برای جذابیت دو برابری صورت شما است و باعث می شه که چهره تون سرحال تر نشون داده بشه.

هایلایتر یک ماده آرایشی است که معمولا چند درجه از رنگ پوست روشن تر انتخاب می شه.

در حقیقت درخشان کننده و برجسته کننده قسمت هایی از صورت است که قصد دارید نمایان تر بشن و یکدستی

که کرم پودر ایجاد میکنه رو حذف کنن.

هایلایتر در واقع بخش تکمیلی کانتورینگ (متعادل سازی صورت) شماست که برق خاصی به اون میده و در انتها منجر به شیک تر شدن آرایش صورتتون خواهد شد.

خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی

انواع هایلایتر

هایلایتر ها دارای انواع مختلفی هستند، به شکلی که اگر شما برای خرید اونها اقدام کرده باشین قطعا شاهد انواع مختلفی همچون پودر هایلایتر، هایلایتر مایع، قطره هایلایتر، کرم هایلایتر و استیک هایلایتر خواهید بود.

هیچ فرقی نداره که شما هایلایتر خود رو از چه نوعی خریداری کنید، عموما نوع هایلایتر های کرمی راحتی بیشتری رو در هنگام آرایش برای شما ایجاد خواهند کرد. اگر پوست چرب و جوش داری دارین بهتر است تا از هایلایتر های پودری استفاده کنین که فاقد کمترین میزان از چربی هست و به هیچ عنوان ایجاد جوش نخواهند کرد.

هایلایتر مایع:

هایلایتر مایع یکی از پر کاربرد ترین مدل های هایلایتر است که به علت چند کارگی طرفداران زیادی داره. این هایلایتر در 6 رنگ مختلف ، مناسب هر رنگی از پوست و همچنین کارامد برای هر مدل آرایشی است.

هایلایتر کرمی:

هایلایتر کرمی برای مجالس عروسی مناسب هستن زمانی که می خواهین آرایشی فوق العاده خیره کننده داشته باشین. توجه داشته باشین که از این مدل هایلایتر نباید به میزان زیاد استفاده کنین؛ زیرا سبب غیرطبیعی شدن آرایش تون میشه.

خرید عمده محصولات آرایشی

هایلایتر پودری:

هایلایتر پودری برای مواقعی است که می خواهید ظاهر همیشگی تون رو اندکی تغییر بدین. هایلایترهای پودری مناسب مواقعی هستن که می خواهید آرایشی طبیعی داشته باشین که خیلی جلب توجه نکنه.

انتخاب هایلایتر بر اساس رنگ پوست

بسته به سبک آرایش و مدل میکاپ خود همچنین سلیقه شخصی هر رنگ هایلایتری رو می تونین انتخاب کنید اما در یک تقسیم بندی کلی انتخاب بهترین هایلایتر بر اساس رنگ پوست بدین صورت است:

  • اگر پوستی خیلی روشن دارید: طیف نقره ای و رنگ هایی مثل یاسی خیلی روشن و یا طیف رنگ مرواریدی پوست شما رو درخشان می کنه.
  • اگر رنگ پوست شما متوسط یا گندمی است: طیف هلویی یا رزگلد برای شما زیبا است. از هایلایترهای خیلی روشن یا خیلی تیره استفاده نکنین.
  • اگر رنگ پوست شما تیره متوسط تا زیتونی است: رنگ های خیلی روشن برای شما مناسب نیست. تناژ صورتی و هلویی و رنگ های گرمی که جلوه طبیعی به پوست شما ببخشد بسیار برای شما زیبا خواهد بود.
  • اگر رنگ پوست شما زیتونی تا تیره است: رنگ‍های طلایی یا برنزه جذابیت پوست شما رو دوچندان می کنن.

در چه بخش هایی از صورت از هایلایتر استفاده کنیم؟

استفاده از هایلایتر در گونه بسیار اهمیت داره، محل دقیق اون ممکن است در فرم صورت هر فرد کمی متغییر باشه؛

اما بهترین محل برای استفاده از اون بالای استخوان گونه است.

هایلایتر رو بالای خطی که گوشه ی لب هایتان رو به مرکز گوش وصل می کند، بکشین. در مرحله ی بعد، از بالای گوش

تا بخش خارجی چشم رو نیز با این روش روشن تر کنین.

محل دیگری برای استفاده از هایلایتر برای قسمت بالای ابرو ها و قوس ابرو هاست.

این کار باعث نمای کشیده تر ابرو ها میشه.

برای استفاده از هایلایتر در قسمت داخلی چشم ها، باید بسیار دقیق عمل کنید. این کار باعث می شه که چشم درشت تر و کشیده تر دیده بشه. برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم ها نیز می تونین از هایلایتر کمک گرفت. زیبایی چشم تاثیر بسزایی در جذابیت چهره دارد.

اگر بینی پهن و نسبتا بزرگی دارید، می توانید با تکنیک هایلایت کردن، بخشی از پهنی آن را بگیرید. هایلایتر را روی استخوان بینی بزنید و این کار را تا نوک آن ادامه دهید.

هایلایتر در قسمت باریک بالای لب و وسط لب ها، باعث می شود که لب پرتر و حجیم تر دیده شود. برای کسانی که لب بالایی شان باریک است و همیشه در هنگام استفاده از رژ لب دچار دردسر می شوند، پیشنهاد خوبی است که از هایلایتر استفاده کنند.

برای کوچک کردن چانه و همچین پنهان کردن غبغب نیز می توان از هایلایتر استفاده کرد.

نکته ی مهم

سعی کنید در استفاده از هایلایتر زیاده روی نکنید. روش استفاده ی درست از هایلایتر باعث زیبایی چهره خواهد شد و استفاده ی نا درست از آن قطعا نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت. برای همچنین سعی کنید برای خط لبخند و کناره های چشم از هایلایتر استفاده نکنید. استفاده ی مداوم از هایلایتر در این بخش ها باعث افزایش چین و چروک این قسمت از چهره خواهد شد.

قبل از هایلایتر چه کارهایی رو باید انجام داد؟

  • همیشه گفته شده است که قبل از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی پوست باید آماده بشه. استفاده از لوسیون های مرطوب کننده، کرم های مرطوب کننده و نرم کننده، سرم های روشن کننده، باعث میشه پوست صورت شما قابلیت جذب بهتری داشته باشن، همچنین لطافت و شادابی پوست تون رو تضمین می کنن.
  • بعد از مرطوب کننده و سرم ها، برای اینکه رطوب پوست تون رو مدت بیشتری حفظ کنین، باید از پرایمر استفاده کنین.
  • برای تثبیت رنگ پوست و انسجام بخشی به آرایش، می توان از مرطوب کننده های رنگی نیز استفاده کرد.

روش استفاده از هایلایتر

درصورتی که تصمیم دارین یک میک آپ روزانه و ساده داشته باشید، از همان فرمول های دائمی استفاده از

هایلایتر استفاده کنید.

به این ترتیب که روی گونه ها ، یعنی دقیقاً روی استخوان گونه رو بصورت خطی از روی گونه تا انتهای گونه هایلایت کنین.

همچنین میتونین قدری از اون رو روی تیغه یا نوک بینی استفاده کنید.

ولی چنانچه به آرایش های جدیدتر و هیجان انگیزتر نیاز دارین باید اندکی ابتکار به خرج بدین.

قبل از هرچیز باید بدونین که لازم نیست حتماً از یک رنگ هایلایتر برای تمامی نقاط صورت استفاده کنید!

میتونین با ترکیب چند رنگ یا استفاده از روغن های آرایشی و شاین یک میک آپ گرم تر داشته باشین.

نخست با یک هایلایتر سفید ناحیه پائین تر از گونه رو برجسته کنین، توجه کنین که هایلایتر سفید تنها اندکی از ناحیه گونه ها پائین تر باشه بعد با نوع طلایی، مسی یا رزگلد( بسته به رنگ پوست شما) ناحیه بالای هایلایت قبلی رو

برجسته کنید. این کار سبب میشه آرایش شما عمق پیدا کنه و گونه هایتان رو برجسته تر نشان بده.

در فصل های گرم سال میتونید بجای استفاده از هایلایتر های مکمل از روغن اسطوخودوس یا روغن های آرایشی شاین استفاده کنین.

یعنی ناحیه بالایی گونه رو با یک روغن مناسب چرب کنین. از اونجایی که پس از گذشت چند ساعت بعد از حمام، ناحیه پیشانی و بینی به علت ترشح چربی طبیعی غدد سبوم، برّاق دیده میشه ، از روغن ها برای هایلایت این ناحیه ها

استفاده نکنید.

برای این ناحیه ها از نوع مایع یا پودری استفاده کنین و درخشش دلخواهتون رو ببینین.

کلام آخر

برای خرید لوازم آرایشی از دبی از هر کجا که باشید میتونید بصورت عمده و خرده بهترین محصولات رو در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.و از کیفیت بی نظیر محصولات شگفت زده شید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات برند رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت عمده و خرده از اینجا تهیه کنید.