خرید عمده لوازم آرایشی از بیرجند

خرید عمده لوازم آرایشی از بیرجند . کسی پیدا میشه که به استان زیبای خراسان جنوبی سفر نکرده باشه یا این استان

رو دوس نداشته باشه،ما امروز در دوشیزه قصد داریم شهر زیبای بیرجند رو بیشتر معرفی کنیم و و اینکه چطور

از این شهر زیبا لوازم آرایشی تهیه کنیم رو به شما عزیزان شرح بدیم و در پایان به معرفی چند لوازم آرایشی

مختص به پوست بپردازیم.

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

بیرجَند تلفظ مرکز استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان بیرجند در شرق ایران است. این شهر در سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۰۳٬۶۳۶ نفر جمعیت داشته و چهل و نهمین شهر ایران بودست.

بیرجند نخستین شهر در ایران است که دارای سازمان آبرسانی بوده و بنگاه آبلوله بیرجند به عنوان اولین سازمان آبرسانی ایران شناخته می‌شه. این شهر همچنین دومین شهر در ایران است که در سال ۱۳۰۲ و پیش از تهران از لوله‌کشی آب شهری برخوردار گردید. باغ اکبریه یکی از بناهای تاریخی شهر در نشست سی و پنجم یونسکو در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

مدرسه شوکتیه در این شهر، سومین مدرسهٔ آموزش به سبک نوین -بعد از دارالفنون تهران و رشدیه تبریز- است. به علت موقعیت سیاسی و استراتژیک بیرجند، سومین فرودگاه کشور در سال ۱۳۱۲ پس از قلعه‌مرغی و بوشهر در این شهر ساخته شد و تا پیش از جنگ جهانی دوم، کنسولگری‌های انگلستان و روسیه در بیرجند مشغول فعالیت بودند.

نام

نام اصلی این شهر، بیرجند است که به صورت‌های برجند، برجن، برکن و بیرگند نیز در نوشته اومده است.

هیچ اتفاق نظری در رابطه با وجه تسمیه بیرجند بین صاحب نظران وجود نداره و نظرات مختلفی ارائه شدست. برای مثال عده‌ای بر این باورن که بنیانگذار این شهر بیژن یکی از اسطوره‌های شاهنامه بوده که نام خود رو بر این شهر گذاشته و به خاطر استفاده مکرر به بیرجند تغییر یافته.

این احتمال نیز وجود داره که در زمان فتح ایران توسط اعراب این مکان محل اردوگاه لشکریان بودست و نام این مکان رو از دو قسمت به نام بئر به معنی مقر و جند به معنی لشکریان گذاشتند که به دلیل گذشت زمان ، بیرجند بر سر زبان‌ها افتادست.

همچنین رجبعلی لباف خانیکی ، بیرجند رو مرکب از دو جزء «بیر» و «جند» می‌داند. «بیر» در پارسی باستان به معانی رعد و برق، صاعقه و طوفان و «جند» که معرّب «کند» است به زبان فرارودی به معنی مکان و شهر آمده‌است. در نهایت با توجه به نام دیگر شهرهای خراسان بزرگ قدیم (همچون تاشکند و سمرقند و همچنین نام روستاهایی در همین استان همچون نوقند ، نوکند و شواکند) این وجه تسمیه صحیح تر به نظر میرسه .

تاریخ و جغرافیای بیرجند

بیرجند از مناطق کهن و تاریخی ایران است که در جغرافیای دوره اسلامی همواره جزئی از کوره یا ناحیه قهستان تاریخی بودست.

پیش از اسلام

علاوه بر نام بیرجند که ساختار اون برگرفته از زبان پهلوی بوده و به دوران پیش از اسلام بازمی‌گردد، بنا به روایتی، بیرجند، احتمالاً در اواخر حکومت ساسانیان و توسط زرتشتیان یزدی و کرمانی به عنوان منزلگاهی در حاشیه کویر و در مسیر عبور از کویر به سمت شمال خراسان بزرگ و ماوراءالنهر بنا شدست.

اشعار حکیم نزاری، وجود محله‌ای به نام گبرآباد در بافت قدیمی شهر، کاوشهای به عمل اومده از قلاع دختر در «بند دره» و «قلعه دره»، و نیز کتیبه به‌دست اومده از کال جنگال در روستای رچ از توابع خوسف، «تخته سنگ لاخ مزار» واقع در روستای کوچ، سنگ نگاره و کتیبه‌های پهلوی اشکانی در دره «استاد تنگل»، حکایت از قدمت چند هزار ساله بیرجند داره.

همچنین علاوه بر وجود گورستانهای زرتشتی‌ها در اغلب روستاها و نیز وجود آتشکده‌های سفلی و علیا. که دال بر قدمت تاریخی این منطقه‌است، نام برخی از روستاهای اطراف شهر بیرجند دارای ریشه پهلوی و اساطیری هستند، مانند: پخت، گیو، سهراب، ماژان، سلم آباد، درخش، خراشاد، رودک، دستجرد، چاج، چهکند، جمشیدآباد و…

پس از اسلام

احتمالاً یاقوت حموی اولین جغرافی‌دانی است که از «بیرجند» به عنوان یکی از شهرهای منطقه قهستان یاد کردست. حمدالله مستوفی «بیرجند» را از شانزده ولایت قهستان و مرکز ولایتی با توابعی چند دانسته که در اون مقدار فراوانی زعفران، انگور، میوه و اندکی غله به دست می‌اومده‌است.

زین العابدین شیروانی، بیرجند رو قصبه‌ای شهر مانند از توابع خراسان و دارالملک قهستان معرفی کرده و افزودست

که قریب به چهار هزار خانه داره. آب بیرجند از کاریز تأمین می‌شه و مردمش همگی شیعه‌اند. اعتمادالسلطنه نیز اون رو از قرای قهستان دونسته‌است. برخی بیرجند رو به علت کوچکی اون «برکند» ثبت کردند بر به معنای «نصف» و کنه به معنای «شهر» در مجموع به مفهوم قصبه.

بیرجند در قدیم چند بار به علت زلزله ویران شدست. در فرهنگ عامه بیرجند، داستانهای بسیاری دربارهٔ ویرانی بیرجند در یک زلزله عظیم و سکونت دسته‌ای از کولیهای چادرنشین در اون ، نقل شدست. این شهر از عهد صفویه که خانواده امیریه در اونجا امارت یافتند رو به اعتبار گذاشته‌است.

خرید عمده محصولات پوستی

شما هرکجای این شهر زیبا باشید میتونید با خیال راحت از فروشگاه پخش عمده و جزیی دوشیزه با محصولات اورجینال و باکیفیت و با کمترین قیمت در کل کشور و ارسال رایگان به سرتا سر ایران و مشاوره رایگان هر محصول آرایشی،پوستی،بهداشتی و … رو به راحتی تهیه کنید.

  • یا در صورت امکان بصورت حضوری از فروشگاه پخش عمده و جزیی دوشیزه خرید کنید.

فوم براش دار روشن کننده شیر الاغ WOKALI

در طول تاریخ الاغ یک حیوان بسیار مظلوم و کاری برای ما انسان ها بوده است و حتی امروزه هم از این حیوان کارکش برای پیش بردن کارهای کشاورزی و عشایری از آن استفاده می کنند،

البته امروزه از اکثریت مشتقات این حیوان بی آزار استفاده های بهداشتی و آرایشی و حتی پزشکی می کنند، مانند عنبرنسا و… یکی از محصولاتی که کارشناسان ما برای شما تدارک

دیدند فوم شستشو صورت وکالی عصاره شیر الاغ می باشد.

با استفاده از عصاره شیر سرشار از پروتئین و انواع ویتامین های مغذی، یعنی شیر الاغ فرآوری شدست.

برای آنکه پوست صورت و گردن حداقل شبها کمی استراحت کند و زمان کافی برای اکسیژن رسانی داشته باشد باید از فوم شستشو صورت وکالی که با عصاره شیر الاغ مغذی

شدست استفاده کنید زیرا پوست را به صورت عمقی پاکسازی و تمیز کرده و سبب تقویت و سفیدی دو چندان پوست صورت می شود.

  • سفید کننده و مرطوب کننده پوست
  • پاک کننده آلودگی و مواد آرایشی در منفذ های پوستی
  • آبرسان و تغذیه کننده
  • عصاره مغذی شیر الاغ
  • براش دار

روش استفاده

مقدار مناسبی از فوم شستشو صورت وکالی عصاره شیر الاغ را روی کف دستان خود بریزین و با آب کمی آن را رقیق  تا کف کند، سپس کف را به صورت خود بزنید و به خوبی و نرمی

ماساژ دهید و در آخر پوست صورت را آبکشی کنید.

سرم تخصصی روغن آرگان وکالی WOKALI

قبل از اینکه به رختخواب بروید، مقدار کمی از روغن را روی پوست خود بزنید. سپس، به آهستگی آن را ماساژ دهید تا پوستی درخشان، سالم و لطیف داشته باشید.
افزایش آلودگی هوا و پرتوهای مضر خورشید آسیب زیادی به پوستتان می زنند. به دلیل این آسیب ها، رادیکال های آزاد روی پوست شما جمع می شوند و سطح

مرطوب پوست را از بین می برند.

در نتیجه، پوستتان خشک می شود. از طرف دیگر، پوست شما در معرض پیری زودرس قرار می گیرد. ویتامین E موجود در روغن آرگان صدمات رادیکال های آزاد

را خنثی می کند. همچنین، ساپونین موجود در روغن آرگان، میزان رطوبت پوستتان را افزایش می دهد و کشسانی، درخشندگی و سفتی پوست شما را به دنبال دارد.

روغن آرگان

امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف

است.
زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و

محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

  • رفع چین و چروکهای صورت
  • کمرنگ کننده واقعی لک و تیرگیها
  • نرم کننده و خوشبو کننده فوق العاده پوست
  • ترمیم بافت های اسیب دیده
  • جوانساز و شاداب کننده صورت
  • با رایحه ای دلنشین
  • مناسب پوستهای معمولی و خشک

تونر ضد لک تخصصی ویتامین سی وکالی WOKALI

که ضمن پاک کردن آلودگی ها و آرایش از روی پوست، بدون هیچ سوزشی پوست های حساس را تسکین داده و تغذیه می کند.

فرمول استفاده شده در تونر ضد چروک وکالی که حاوی عصاره گلبرگ چورلا و مواد پاک کننده طبیعی برای پاکسازی سریع و موثر پوست است ،

به پوست شادابی و نشاط هدیه می کند.

همچنین این تونر با فرمول ویژه جهت مرطوب سازی پوست های خشک و خشن، و همچنین پاکسازی و هیدراته (آبرسانی عمیق)

بسیار عالی است.به پوست نشاط و شادابی بسیاری می بخشد.

پوست های خشن را آبرسانی و در مرطوب کردن آنها کمک می کند.به پوست های حساس تسکین و قرمزی پوست را از بین می برد.

تونر چند منظوره کلاژن وکالی شامل کلاژن دریایی ( نوعی پروتئین دریایی میباشد که ضد افتادگی پوست است که دارای خواصی از قبیل ممانعت از شل شدن پوست،

التیام بخش پوست های ملتهب ،

بازسازی پوست اطراف چشم، منبع غنی از آنتی اکسیدان جلوگیری از علائم پیری پوست،ایجاد ظاهری مخملین در بافت پوست می باشد.)

و الاستین دریایی (عامل موثر دیگری در حفظ جوانی و انعطاف پذیری پوست است که نوع دیگری از پروتئین است که خاصیت ارتجاعی دارد.

.عصاره سالیکورنیا مورد استفاده در این تونر باعث تغذیه پوست های آسیب دار می شود.عصاره ریز جلبک chorella باعث تقویت سطح روی پوست می شود.

آب دریای استفاده در این محصول باعث ایجاد تعادل بین چربی و آب (رطوبت) موجود در پوست می شود.این تونر یک آبرسان دارای فرمول ملایم و غیر تحریک کننده است.

  • ضد چین و چروک قوی
  • کنترل کننده چربی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • حاوی عصاره گیاهان طبیعی
  • مرطوب کننده پوست
  • سفیدکننده پوست
  • درمان آکنه پوستی

چسب بینی جوش سر سیاه بینی لانبنا LANBENA

 حاوی عصاره های گیاهی فراوان از جمله آلوئه ورا است تا علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و جوش های سر سیاه،

عملیات تغذیه پوست شما را هم انجام دهد. فرمولاسیون این ضد جوش سر سیاه به صورتی طراحی شده که می‌تواند منافذ باز پوست را به حداقل برساند که به

افزایش سطح رطوبت و کاهش تولید چربی های اضافه می انجامد  و موجب می شود صورتی صاف و یکدست داشته باشید.

  • حدود ۷۰ تا ۸۰ بار ميتونيد ازش استفاده كنيد
  • حاوی عصاره آلوئه ورا، سدیم، هیالورونیک اسید، عصاره های گیاهی، ذغال فعال و..
  • بسیار مغذی
  • کنترل کننده قدرتمند چربی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • پاک کننده عمیق منافذ پوست
  • از بین برنده موثر جوش سر سیاه
  • کوچک کننده منافذ
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش آکنه پوستی
  • کاهش التهاب و حساسیت
  • مرطوب کننده
  • ترمیم کننده
  • 30 گرم + 60 چسب
  • بهترين محصول براى از بين برندن جوش هاى سر سياه روى بينى و گونه
  • پاکسازی کامل جوش های سرسیاه و کیست های چربی روی گونه و بینی
  • دارای چسبندگی بسیار قوی

نحوه استفاده:
ابتدا بینی خود را بشویید تا از هرگونه آلودگی پاکسازی شود. سپس لایه نازکی از ماسک را بر روی بینی قرار دهید و با یکی از چسب ها روی آن را کاور کنید. پس از 2 تا 5 دقیقه چسب را به آرامی بکنید و بینی خود را با آب سرد بشویید.

کرم دور چشم سه غلطکی ایمیجز IMAGES

  از جمله محصولات مراقبتی که  حاوی عصاره مروارید، گلیسیرول، کلاژن هیدرولیز

و چندین نوع عصاره گیاهی و مواد مختلف مغذی است

که می تواند پوست دور چشم را نرم و مرطوب کرده و همچنین تغذیه و بازسازی کند.

داشتن سه غلطک باعث ماساژ کامل دور چشم حین استفاده می شود و منجر به افزایش گردش خون و جذب بهتر می شود

و طراوت را به اعماق پوست شما می بخشد که موجب صاف شدن و نرم شدن پوست اطراف چشم شما می‌شود.

کرم دور چشم سه غلطکی ایمیجز می‌تواند به طور موثری پوست دور چشم را مرطوب کند و مواد مغذی به سلول های پوست برساند.

پوست دورچشم با افزایش سن به تدریج مقاومت خود را از دست داده و چین و چروک ها ظاهر می شوند.

دلیل این امر این است که پوست کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند.

کرم های دورچشم از معروف ترین محصولات مراقبتی پوست امروزه در بین مردم، به ویژه خانم ها، بسیار محبوب و پرطرفدار واقع گشته است.

اوی عصاره مروارید، گلیسیرول، کلاژن هیدرولیز شده و چندین نوع عصاره گیاهی و مواد مختلف مغذی است

که می تواند پوست دور چشم را نرم و مرطوب کرده و همچنین تغذیه و بازسازی کند.

داشتن سه غلطک باعث ماساژ کامل دور چشم حین استفاده می شود و منجر به افزایش گردش خون و جذب بهتر می شود

نحوه استفاده: مقداری از آن را زیر چشم بزنید واز داخل به بیرون،از پایین به بالا ماساژ بدهید.

  • حجم 20 میل
  • انقضا :2025
  • حاوی عصاره مروارید ،کلاژن هیدرولیز شده و گلیسیرین
  •  سفت کننده
  • رفع خطوط خیلی ریز اطراف چشم
  • رفع خشکی پوست اطراف چشم
  •  رفع خستگی چشم
  • رفع تیرگی و گودی زیر چشم
  •  لیفت پوست دور چشم
  •  مرطوب کننده
  • جوانسازی
  • مغذی پوست اطراف چشم
  •  اورجینال

فوم شستشو صورت عصاره هلو بیوآکوا BIOAQUA

 حاوی عصاره هلو، عصاره ریشه جینسینگ و هیالورونیک اسید می باشد و پاکسازی کننده عمیق پوست صورت می باشد، فاقد چربی و پارابن می باشد و مناسب انواع پوست می باشد.

با تنظیم کردن رطوبت و آبرسانی پوست صورت به بهبود خشکی پوست کمک شایانی می کند و همزمان با پاکسازی کردن پوست صورت شما از هرگونه آلودگی و آرایش قبلی باقیمانده، پوست را تغذیه می کند و رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می نماید. فوم هلو صورت باعث پاکسازی کامل منافذ در پوست شده و همچنین به کوچکتر شدن آن منافذ کمک می کند. این محصول به طور کامل آلودگی های پوست را تمیز می کند و بعد از استفاده باعث راحساس کشیدگی پوست نمی شود چون حاوی آبرسان است از خشکی و سوزش پوست جلوگیری می کند. این فوم شستشو حاوی عصاره هلو می باشد که خاصیت پاک کنندگی عالی و روشن کنندگی را دارد. فوم بیوآکوا برای انواع پوست مناسب است و هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.

  • حاوی عصاره طبیعی هلو
  • مناسب انواع پوست ها
  • پاکسازی کننده تخصصی
  • حاوی عصاره ریشه جینسینگ و هیالورونیک اسید
  • بسیار مغذی
  • تولید کف فراوان
  • پاکسازی کامل منافذ پوست
  • تنظیم کننده چربی و رطوبت
  • بازسازی کننده پوست
  • نرم کننده
  • بدون چربی
  • جوانساز
  • ضدجوش
  • ضدالتهاب
  • ضدچروک
  • خنک‌کننده
  • ترمیم‌کننده
  • اورجینال

کرم آبرسان دست و صورت عصاره شیر WOKALI

 بافت بسيار سبك و فاقد چربي دارد كه روي پوست بصورت قطرات شير در مي آيد و به خوبي پوست را آبرساني و تقويت ميكند.

  • غنی شده از عصاره شیر
  • کنترل چربی و PH پوست
  • مناسب انواع پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
  • تنظیم کننده چربی
  • قابل استفاده براي صورت و گردن
  • تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
  • با رايحه جذاب و بسيار خوشبو
  • سرشار از ویتامین
  • ضد چروک و ضد پیری پوست
  • شفاف و روشن کننده پوست
  • حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشکی

دارای بافتی سبک و سرشار از ویتامین های مفید برای پوست است از این جمله می توان به ویتامین A اشاره کرد که از شیر گاو تهیه شده. همینطور شیر

سرشار از ویتامین B نیز هست که در کرم شیر ایمیجز به وفور یافت می شود. همینطور این کرم بخاطر فرمولاسیون کاملی که دارد پوست شمارا تغذیه و درخشان می کند، بنابر این با استفاده از این محصول با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه کنید و چهره ای درخشان و جوان داشته باشید.

این کرم با خواص سفید کنندگی ،رطوبت دهی فوق العاده ، تغذیه کننده و ترمیم پوست ،پوستی شاداب و لطیف را به ارمغان می آورد.

در این مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از بیرجند ما به معرفی چند محصول آرایشی بسیار باکیفیت و درجه یک پرداختیم. شما هم اگر تجربه ای در رابطه با استفاده از این محصولات دارید با ما در بخش نظرات این مجله به اشتراک بگذارید.

ممنونیم که همراه همیشگی دوشیزه هستید