بهترین روش پاک کردن آرایش چیه ؟

سلام…سلام به همراهان روزانه مجله آرایشی و بهداشتی فروشگاه دوشیزه. مطمئنا شما با انواع تکنیک های آرایش تا به امروز آشنایی کامل دارید اما همانطور که در مقاله های قبلی هم گفتم پوست سالم مهم ترین فاکتور برای داشتن آرایش و مهم تر از آن جوانی چهره ست. پس تا آخر مقاله بهترین روش پاک کردن آرایش چیه ؟ همراهم باشید که پوستتون سالم بمونه.

همه ما میدونیم که پوست خوب با یه پاکسازی کامل شروع میشه، اما گاهی اوقات مهم نیست که چقدر خوب اسکراب می کنیم و پوست رو شستشو میدید، به نظر میرسه که نمی توانید تمام آرایش خود رو پاک کنید. علیرغم تمام تلاش‌هایمان، ما همیشه در این فکر هستیم که چگونه آرایش رو به طور کامل پاک کنیم.از متخصصان پوست و آرایشگران صحبت کردیم تا بهترین نکات آنها رو برای پاک کردن آخرین ذره آرایش از روی پوستمون بدونیم. شش نکته حرفه ای و خفن رو بخونید تا به شما کمک کند چهره ای کاملاً سالم و بدون آرایش داشته باشین.

خرید عمده لوازم آرایشی

1.وقت خودتون رو صرف کنید

وقتی نوبت به پاک کردن آرایش چشم میرسه، هرچه کندتر پیش برید، بهتره. رانلا هیرش، متخصص پوست میگه که: «اجازه بدید فناوری کار رو انجام بده. از پاک کننده آرایش استفاده کنین و بذارید روی پوست بمونه و کمی بیشتر صبر کنین. مثلاً در حین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، چند دقیقه به آن زمان بدید.» این کار ریمل، آستر زیر آرایش و سایه رو نرم می کند، بنابراین پس از پاک کردن، به راحتی و به طور کامل از بین میره. هیرش میگه که: «اگه این کار رو انجام بدید، دیگه صبح‌ها زیر چشم‌هایتان لک پیدا نمی‌کنین. زمان دادن به پاک‌کننده‌ها برای عملکرد جادویی‌اش همچنین از مالیدن یا اسکراب کردن با پد پاک‌کننده آرایش جلوگیری می‌کنه – این همیشه یک اشتباه هست، چون اصطکاک می‌تونه به پوست ظریف اطراف چشم آسیب برسونه و باعث تحریک و ایجاد چین و چروک بشه.

2.آب و صابون بهتر از دستمال مرطوب آرایشی عمل می کند

در اعماق ذهنیت شما قبلاً می دونستید که دستمال مرطوب آرایش، بیش از حد خوب به نظر میرسه که واقعی باشه، درسته؟ دستمال مرطوب می تونه یک گام اولیه عالی برای پاک کردن آرایش باشه – در واقع، بهتر هست قبل از پاک کردن آرایش از آنها برای پاک کردن آرایش استفاده بشه. اما یه جلسه شستشوی مناسب صورت در حالت ایده آل باید دنبال شود. آرایشگر آزرا رد میگه که: «بسیاری از ما این اشتباه رو مرتکب میشیم که فقط از دستمال مرطوب استفاده می کنیم و به رختخواب می رویم، اما آرایش واقعاً تمام نشده .خانم ها، حتی بعد از استفاده از دستمال مرطوب هم باید صورت خودتون رو با شستشو دهنده های مخصوص نوع پوست بشویید.استفاده از آب و شستشوی صورت چیزی هست که واقعاً باقیمانده ها رو از بین میبره و پوست شما رو برای یه رژیم شبانه خوب آماده می کنه. اگه فقط از دستمال مرطوب استفاده میکنین و بعد از مرطوب کننده روی پوست بزنید، ممکنه که کثیفی رو وارد منافذ خودتون کنین و با جوش یا جوش های سرسیاه از خواب بیدار بشید.این یکی از بهترین پاسخ ها برای سوال پرتکرار بهترین روش پاک کردن آرایش چیه ؟ هست.

3.از پاک کننده ی مخصوص پاک کردن آرایش استفاده کنید

جوانا چک، متخصص زیبایی میگه که: «زن‌ها تمایل دارند از شستشوی صورت استفاده کنند که برای پاک کردن آرایش ساخته نشده اند. اگه به محصول خود مشکوک هستین میتونید بعد از شستشو زمانی که پوست رو خشک میکنید ببینید که لکه های آرایش روی دستمال باقی مانده یا خیر اگه وجود داره پس شما از شستشو دهنده ی اشتباهی استفاده میکنید ابتدا از پاک کننده های آرایشی مثل آب میسلار استفاده کنین یا به روغن پاک کننده یا مومیایی کننده روی بیارین. اینها حتی در پاکسازی سرسخت‌ترین آرایش‌ها، مثل فونداسیون‌های ماندگار، رژ لب‌های مایع و رنگدانه‌های ابرو، مؤثرترین هستن(دو گزینه عالی برای امتحان کردن: روغن پاک‌کننده آرایش کائودالی و بالم پاک‌کننده گل رز پرو-کلاژن Elemis) .

می دونیم که بعضی از شما به چه فکر می کنین: به هیچ وجه استفاده از یک محصول مبتنی بر روغن باعث پاک شدن صورت شما نمی شه. اما پاک کننده های روغنی جدید واقعاً می تونند معجزه کنن. چک متخصص زیبایی میگه که: خیلی از مردم نمی دونند که روغن، روغن رو حل می کنه. او میخواد که آنها رو با یه دستمال شستشو برای پاکسازی بیشتر پاک کند. اگه واقعا نمی تونید احساس یه پاک کننده روغنی رو تحمل کنین، چک بافت های شیری و ژله ای رو به عنوان جایگزین های خوب پیشنهاد می کنه.

4.حتماً لبه های پلک خود رو تمیز کنید

اگه یه منطقه وجود داره که اغلب در طول پاک کردن آرایش نادیده گرفته میشه، آن لبه های پلک شما هست، جایی که خط و ریمل می تونه در طول زمان ایجاد بشه و منجر به سوزش چشم بشه. به خصوص اگه چشمان خود رو با مایع ضد آب محکم ببندید، ممکنه لازم باشه که با ابزار هدفمندتری وارد آن بشید و مطمئن بشید که آخرین ذره آن از بین رفته باشه. آرایشگر نیک باروز میگه که: «من عاشق سواب‌های پنبه‌ای DHC با روغن زیتون هستم. آنها همه چیز رو خراب می کنند تا مجبور نباشید اسکراب کنین، که در نتیجه مژه ها می شکنن و می ریزن. در مورد ریزش مژه ها، همچنین هرگز نباید تکه های سرسخت ریمل رو با انگشتان خود بکشین. برای از بین بردن توده ها بدون آسیب رساندن، مطمئن بشید که به پاک کننده خود زمان کافی برای نفوذ داده اید.و سپس به آرامی با یه پد پنبه ای صاف به سمت پایین فشار بدید و به آرامی در جهت رشد مژه هایتان حرکت کنین تا بتونین ریمل رو از بین ببرید.

5.موهای خود رو به عقب فشار دهید و خط موی خود رو تمیز کنید

بهترین روش پاک کردن آرایش چیه ؟ نه تنها آرایش بلکه پاک کردن تمامی ذرات مواد تا خط رویش مو مهم هست.

همه ی ما به این واقفیم که وقتی از نیمه شب گذشته باشه و فقط میخواید به خواب برید، حتی یک مرحله آسون مثل شانه کردن مو می تونه تلاشی بیش از حد به نظر برسه. اما انجام ندادن این کار به این معنی هست که هنگام شستن صورت خودتون احتمالاً چند اینچ از خط موی خود کوتاه می‌مانید. جوانا وارگاس، فیشالیست مشهور، تأکید می‌کنه که: «مردم اغلب بقایای آرایش رو در اطراف خط موی خود جمع می‌کنند، که منجر به مسدود شدن منافذ و جوش‌ها می‌شود». اشاره شد. دو ثانیه وقت بذارید و آن رو به عقب ببندید یا می توانید یک هدبند را روی آن بکشید تا مطمئن بشید که تمام آثار آرایش پاک میشه.

خرید عمده لوازم پوستی و آرایشی

6.پاک کردن آرایش به شرط مطوب کردن پوست

حتی اگه پوست خشکی ندارین، پاک کردن آرایش باید همیشه با حداقل مقداری رطوبت هدفمند دنبال بشه اگه تازه رژ لب رو پاک کردید، آن لب ها رو با بالم لب مرطوب کنید و ناحیه چشم رو حتما کرم دور چشم بزنین. کازین میگه که: پاک کردن آرایش می تونه ناحیه چشم رو که حساس ترین پوست صورت شماست، خشک کنه. “شما باید آن رو نرم و هیدراته نگه دارین.”

حرف آخر

در پایان مقاله بهترین روش پاک کردن آرایش چیه ؟ بهترین راه رو برای حفظ پوست دونستیم اگه شما هم روش ها و تکنیک های بیشتر رو آگاهی دارید برای ما بنویسید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بهترین محصولات رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده فقط کافیه محصول مورد نظرتون رو از سایت انتخاب کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن بدست شما برسه.