آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره ؟

در دنیای امروز این حقیقت که آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره ؟ اظهر من الشمس هست. یعنی کاملا واضح و روشن که در این حرفه شما خیلی زودتر از حرفه های دیگه میتونید به درآمد برسید.در این مقاله میخوایم تمام زیر و بم این حرفه رو باهم بررسی کنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

آرایشگری چیست ؟

آرایشگرها متخصصین زیبایی هستن که در طیفی از تکنیک‌های آرایشی مثل مانیکور، پدیکور و درمان‌های پوست آموزش دیده‌اند، اما به طور خاص بر خدمات مو، مشاوره به مشتریان در مورد مراقبت مناسب از مو و پوست و یادگیری نوک پا در اطراف آشیل تمرکز می‌کنن.و در تمامی این جزییات با آموزش های اصولی و تلاش وافر هنرجو امکان پذیر میشه.

بهترین استایلیست‌ها به طرز ماهرانه‌ای این وظایف رو انجام میدن و در این فرآیند، هم نکات و هم اعتماد ما رو به دست می‌آورن. آرایشگرها چه در حال تشکیل کندوی عسل باشند یا بافته، دم اسبی یا دم اردک، دم اسبی یا پومپادور، آرایشگرها استادان سبک هستن.

اسکات جی. بوکانان، رئیس سالن های اسکات جی آودا شهر نیویورک و رئیس سابق انجمن زیبایی حرفه ای، میگه که: اگرچه ما معمولاً آنها رو با جنبه های فنی شغلشان مرتبط می کنیم، “کاری که ما انجام می دهیم بسیار بیشتر از کوتاه کردن مو هست.” اتحادیه. ما همچنین می‌توانیم زندگی مردم رو تغییر دهیم و به آنها احساس خوبی نسبت به خودشان بدهیم.»

چطوری آرایشگر بشیم ؟

اکثر کشورها برای دریافت مجوز آرایشی و بهداشتی، آرایشگران رو ملزم به داشتن حداقل دیپلم دبیرستان یا معادل آن می کنند. برای دریافت مجوز، یک آرایشگر باید دوره‌هایی رو با یک دانشکده آرایشگری یا آرایشی مورد تایید دولتی – که در آن برنامه‌ها معمولاً حداقل 9 ماه طول می‌کشد – قبل از شرکت در آزمون صدور مجوز بگذرانن. برخی از کشورها قراردادهای متقابل دارن که در آن سبک‌شناسان دارای مجوز که نقل مکان می‌کنند، مجبور نیستند برای تمرین در ایالت‌های جدید، آموزش‌های اضافی رو طی کنند. خیلی از متخصصان زیبایی دوره های پیشرفته رو می گذرانن تا از آخرین روندها مطلع بشن.و در این کلاس ها به مهم ترین سوال هنرجویان که آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره یا خیر میپردازن.

درآمد زیاد به عنوان آرایشگر ممکن هست ؟

باور کنید یا نه، ساختن شش فیگور به عنوان یک آرایشگر کاملا امکان پذیر هست. در حالی که ممکن هست، کار سخت، انضباط و عزم زیادی بخواد. تعداد زیادی استایلیست وجود دارن که شش چهره رو می سازند که سلبریتی نیستند یا در مغازه های گران قیمت کار نمی کنن.آنها دقیقاً مثل شما هستند ولی با تلاش زیاد سعی می کنن حقوق خود رو افزایش بدن و اکثرا بعد از هر قدم به این باور رسیدن که آیا آرایشگری درآمد خوبی داره.

در حالی که هیچ فرمول تضمینی برای ساختن شش تخصص در یک حرفه وجود نداره،همه ما متوجه هستیم که برای تبدیل شدن به یک آرایشگر موفق چه چیزی لازم هست. ما در مقاله آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره به جزییات می پردازیم، مفاهیم تجاری آرایشگری رو با شما آشنا می کنیم و راه رسیدن به درآمد بالا رو اشاره میکنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

روش شغلی خود رو پیشرفت بدید

آرایشگر شدن هرگز یک طرح پولدار شدن سریع نیست و نخواهد بود، اما فراتر از ۱۰۰ هزار دلار برای کسانی که می خواهند در دنیای زیبایی باشن، امکان پذیر ست. بدون توجه به حرفه ای که انتخاب می کنید، باید مثل بقیه در آن کار کنید. اگه قبلاً در این صنعت بودید و همچنان هستید و احساس می کنید که حتی به 6 رقم هم نزدیک نیستید، باید در مورد نحوه برخورد با کار خود تحقیق کنید و برای درآمد و ارتقای بیشتر تلاش بیشتری کنید. برای کسانی که تازه کار خود رو شروع کردن، باید حق الزحمه تازه وارد بودن خود رو بپردازید. شما باید مثل حرفه ای که هستید، به حرفه خود نزدیک شوید.

خبر خوب این هست که درآمد 100 هزار دلاری به این معنا نیست که بیش از 60 ساعت در هفته کار کنید. درعوض، این است که به صورت تدریجی در زمینه هایی از کسب و کار خودتون رو بسازید که شما رو به بهترین نحو به آنجا برسونه.در پاسخ سوال آیا آرایشگری واقعا درآمد خوبی داره یا خیر باید بگم که اگه شما هرروز آپدیت باشید و همه چیز طبق اصول جهان زیبایی رو پیش ببرید قطعا درآمد شما رویایی میشه.

چگونه می توانید کسب و کار کارآفرینی خود رو اداره کنید

شما نیازی به مالکیت سالن ندارید، اما باید با حرفه خود همانطور که تجارت هست رفتار کنید. یعنی اعداد و ارقام خود رو بدونید و اینجاست که متوجه میشید آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره یا خیر.

برای ساده نگه داشتن آن، درآمد سالانه شما به عنوان یک آرایشگر به چهار عدد اصلی کاهش پیدا میکنه:

میانگین بلیط خدمات در هر بازدید: به طور متوسط ​​مشتری شما هر بار که روی صندلی شما می نشیند چه چیزی را خرج می کند؟

درصد شما از آن سرویس: اگه کمیسیون بگیرید، درصد شما چقدر هست؟ اگه یک صندلی کرایه می‌کنید، پس از پرداخت اجاره، محصول و سایر هزینه‌های اجاره، چند درصد از درآمدتان باقی میمونه؟

تعداد دفعات بازدید مشتری: مشتری معمولی شما هر چند وقت یکبار به دیدن شما میان؟

تعداد مشتریان: خود توضیحی. مشتریان فعلی + مشتریان جدید – ریزش (مشتریان از دست رفته)

زمان بندی تمام خدماتی رو که ارائه می دهید بیاموزید

کوتاهی موی شما چقدر طول می کشد؟ شامپو و خشک کردن چقدر طول می کشد؟ سشوار و حالت دادن مو چقدر زمان نیاز داره؟

انجام موهای عالی زمان میبره، اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، خیلی از این زمان بیکار هست. اکثریت قریب به اتفاق آرایشگرانی که بیش از 100 هزار دلار در سال درآمد دارند، دو بار رزرو می کنند. آنها در حال جایگزینی آن زمان بیکاری غیر درآمدزا با زمان مولد درآمدزا هستن. آنها در حالی که رنگ سو در حال رشد است موهای شخص دیگری رو کوتاه می کنند.

انجام این کار به خوبی، بدون به خطر انداختن قدرت روابط مشتری یا کیفیت کارتان، این هست که بدونید دقیقاً چقدر طول می کشه تا هر کاری رو انجام بدید. و این زمان بندی در هر بخش از حرفه آرایشگری حرف اول رو میزنه چون شما مشتریان بیشتری رو در یک روز میتونید خدمات بدید و نتیجه مشتری بیشتر میشه درآمد عالی.

در پایان

در مقاله آیا واقعا آرایشگری درآمد خوبی داره ؟ با مهم ترین فاکتورهای شروع و پیشرفت این حرفه آشنا شدیم و در اینجا باید اضافه کنم که یکی دیگر از مهم ترین فاکتور آرایش، استفاده از مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی خوب هست.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی رو با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده فقط کافیه کلیک کنید تا در کمترین زمان محصول رو در دست داشته باشید.