کفش عروسی مناسب

اگر چه مراسم عروسی برای هر زوج اتفاق تکرار نشدنی است اما این فقط ظاهر قضیه است! آماده شدن و خرید لباس، اکسسوری و انتخاب مدل میک آپ و غیره بدون شک بخش چالش برانگیز و طاقت فرسای ماجراست. خرید کفش عروسی از جمله آیتم هاییست که بسیاری از نوعروس ها را دچار مشکل می کند چرا که انتخاب کفشی که در عین زیبایی و چشمگیر بودن، از راحتی قابل توجهی نیز برخوردار باشد، کار چندان ساده ای نخواهد بود. اگر می خواهید رمز و راز خرید کفش عروسی مناسب و جدیدترین مدل های آن را بدانید، تا انتهای این مقاله همراه دوشیزه باشید.  

منظور از کفش عروسی مناسب چیست؟

جشن عروسی، مراسمی طولانی مدت است و به یکی دو ساعت ختم نمی شود. شما در روز عروسی تان حداقل ده ساعت سرپا هستید و فعالیت می کنید. پس انتخاب و خرید یک جفت کفش عروسی مناسب برای این روز مسئله ای حیاتی خواهد بود چرا که هیچ عروسی مایل نیست که در یکی از خاص ترین روزهای زندگی اش از درد پا در عذاب باشد! کفش های پاشنه بلند یکی از آیتم های جدانشدنی لیست خرید عروس هاست. این کفش ها اگر چه بسیار زیبا و خیره کننده هستند اما می توانند دردسرهای زیادی ایجاد کنند. کفش هایی با ارتفاع زیاد و قطر کم پاشنه نامناسب ترین گزینه برای پوشیدن در روز عروسی تان هستند. این کفش ها فشار بسیار زیادی را به پاها و کمر وارد می کنند و حتی ممکن است که باعث ایجاد درد و ناراحتی در این بخش ها شوند.  

چگونه کفش عروسی مناسب بخریم؟

1. همانطور که در بالاتر ذکر شد، پاشنه ی کفش عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توصیه می شود که بجای خرید کفش هایی با پاشنه نازک و بسیار بلند، به سراغ مدل هایی با پاشنه کوتاه تر و ضخامت بیشتر بروید. این مدل ها علاوه بر وارد کردن فشار کمتر به پاها و کمر، به حفظ تعادلتان نیز کمک می کنند. 2. در هنگام خرید کفش عروسی، به زیره‌ی کفش بسیار دقت کنید. در صورت امکان کفش را بپوشید و برای چند دقیقه با آن راه بروید. بسیاری از کفش های پاشنه بلند، زیره بدون اصطکاکی دارند و باعث سر خوردن شما می شود. به دنبال کفش هایی با زیره دندانه دار باشید و از خرید کفش هایی با زیره نامناسب اکیدا خودداری نمایید. 3. اگر هنوز اصرار دارید که کفش عروسیتان پاشنه ای بسیار بلند داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما یک جفت کفش راحت تر با پاشنه کوتاه به همراه داشته باشید. پوشیدن کفش های راحتی به هیچ عنوان از زیبایی ظاهر شما نمی کاهد و در عوض از بروز هرگونه آسیب و دردهای ناخوشایند جلوگیری می کند.

مدل های جدید کفش عروسی:

بالاخره نوبت بخش هیجان انگیز و جذاب ماجرا فرا رسیده! بدون شک کسی پیدا نخواهد شد که از زیبایی و ظرافت کفش های عروسی به وجد نیاید. در این قسمت به معرفی مدل های جدید کفش عروسی می پردازیم تا بتوانید انتخاب راحت و صحیح تری داشته باشید و در جشن عروسی تان حسابی گرد و خاک کنید!  

مدل های جدید کفش عروسی : جزییات و دیگر هیچ!

کفش های عروسی بدون اغراق خاص ترین طراحی ها را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از آن ها جزییات محسور کننده ای دارند و می توانند یک اثر هنری محسوب شوند. اگر از جمله کسانی هستید که همیشه به دنبال آیتم های خاص می گردید، خرید یکی از این مدل های جدید کفش عروسی به شما پیشنهاد می شود.  

مدل های جدید کفش عروسی : ساده و حیرت انگیز!

اگر از دوست داران سبک مینیمالیزم باشید، این بخش مختص به شماست. اگر چه بسیاری از کفش های عروسی موجود در بازار جزییات و زرق و برق زیادی به همراه دارند، می توانید دست به نوآوری بزنید و خلاف جریان آب شنا کنید. یکی از مدل های جدید کفش عروسی، مدل های چرم یا جیر ساده هستند. این کفش ها به راحتی با هر مدل لباس عروس جور می شود و گزینه ای بسیار متمایز به شمار می رود.  

مدل های جدید کفش عروسی : تورها و گیپورها!

بسیاری از افراد پارچه های تور و گیپور تنها در لباس ها در نظر می گیرند اما این روزها کفش های ساخته شده از گیپور و تور به یکی از مدل های جدید و خاص کفش های عروسی تبدیل شده اند. پوشیدن این مدل از کفش ها زیبایی توصیف ناپذیری به استایل شما می بخشند و جذابیت ظاهرتان را چندین برابر می کنند.  

مدل های جدید کفش عروسی : راحت های دوست داشتنی!

وقتی صحبت از پوشیدن کفش های راحتی در جشن عروسی به میان می آید، بسیاری از افراد تصور می کنند که با آیتم های ناهماهنگ و زشتی رو به و خواهند شد اما به لطف طراحان، باید بگوییم که این تصور کاملا نادرست است! کفش های راحتی مناسب عروسی در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده اند و به همین دلیل تنوع بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند. از جمله مدل های جدید کفش عروسی می توان به کتانی های عروس کفش های عروسکی تخت اشاره کرد. خرید یکی از انواع کفش های راحتی در کنار کفش پاشنه بلندتان از جمله اقدامات ضروری مراسم عروسی شما محسوب می شود. قدرت این کفش ها را دست کم نگیرید.  

مدل های جدید کفش عروسی : رنگی رنگی ها!

هرچند که در باور اکثر ما، لباس و کفش عروس به رنگ سفید است، اما بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که کمی هیجان را چاشنی استایل خود کنند.یکی از انواع مدل های جدید کفش عروسی که شاید کمتر کسی به سراغ آن ها برود، کفش های رنگی هستند. این مدل ها می توانند ظاهر شما را دگرگون کنند و امضای شخصی تان را پای استایل تان حک نمایند. اگر از جمله افرادی هستید که استایل های پر ریسک و جسورانه را می پسندید، کفش های عروسی رنگی را در لیست خرید خود قرار دهید. منبع : Nytimes امیدواریم که خواندن این مقاله دوشیزه برای شما مفید واقع شده باشد، از دیگر مقالات نیز دیدن کنید.