چگونه منافذ پوست را قبل از آرایش ببندیم؟

چگونه منافذ پوست رو قبل از آرایش ببندیم ؟منافذ پوست که در دنیای زیبایی هستند آنها کار زیادی جز وجود انجام نمی دهند، با این حال همه نسبت به آنها وسواس دارن. با این حال، برخلاف حقیقت، به نظر می‌رسه که اکثر مردم برای ناپدید شدن منافذ پوستی جهنمی دارن. خبر بد: منافذ پوست شما نمی تونند به طور جادویی از بین بروند (یا حتی کوچکتر شوند). با این حال، آنها می تونند به نظر ناپدید شده باشن ،تنها چیزی که لازم هست یک رژیم خوب مراقبت از پوست و چند تکنیک کلیدی آرایش هست.

امروز با کمک هنرمندان آرایش بر روی دومی تمرکز می کنیم. منافذ پوست قبل از آرایش رو هرگز نمی بینید (یا فقط وقتی آرایش خود رو پاک می کنیم)و این تنها با رعایت یسری از تکنیک ها میشه چگونه منافذ پوست را قبل از آرایش ببندید.

خرید عمده لوازم آرایشی

پوست خود رو آماده کنید

نکته کلیدی برای باورپذیر ساختن پوست تازه ایر براش شده شما قبل از استفاده از کرم پودر شروع میشه. تلاش برای تبدیل فونداسیون به پوست های خشک، کدر یا پوسته پوسته شده هیچ کس برای یک زمان خوب نیست. اطمینان داشته باشید که پوست شما هیدراته شده و برای آرایش آماده شده است، مثل مارتین، از قبل یک تونر آبرسان یا پد تونینگ روی صورت خود بمالید.

او میگه کخ: «اگه با مشتری‌ای سر و کار دارم که منافذ بزرگی دارد، سعی می‌کنم تا حد امکان پوست رو خنثی کنم تا هر کرم پودری که استفاده می‌کنم بعد از ساعت‌ها استفاده روی پوست ننشیند.» قانون کلی او؟ مهم نیست که از چه چیزی روی پوست خود استفاده می کنید تا منافذ خود رو اصلاح کنید، هیچ چیزی کار نمی کنه مگر اینکه ابتدا پوست شما به درستی هیدراته بشه.

مارتین به پدهای خنک کننده سفت کننده منافذ از فروشگاه زیبایی دوشیزه اطمینان داره.اما هر تونر، میسلار واتر یا پدهای لایه بردار سبک کار می کند. ما آب پاک کننده Micellar Bioeffect را پیشنهاد میکنه.

در پرایمر ضربه بزنین

سیلیکون ماده‌ای هست که به برخی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست شما احساس لغزنده و نرمی ابریشمی میده. پرایمرهایی که حاوی سیلیکون هستند، منافذ شما رو پر می کنند و یک بوم صاف برای فونداسیون شما ایجاد می کنند، اما مطمئن بشید که آنها رو به درستی اعمال می کنید مثل ضربه زدن، نه مالش. مارتین میگه که: «سیلیکون می‌تونه با مالش یا کشیدن بیش از حد شکسته بشه، که باعث بشه محصول غلت بخورد و پوست رو پوست پوست کنه». “ضربه زدن منطقه رو تثبیت می کنه.” او میگه که می تونید این کار رو با یک اسفنج آرایشی کوچک بیوتی بلندر (۲۰ دلاری) یا حتی فقط انگشت حلقه خود انجام بدید. در مورد کانسیلر هم همینطور هست و باید به کانسیلر با بیوتی بلندر ضربه بزنید، هرگز مالش نکنید.پرایمر کمک میکنه تا منافذ پوست رو قبل از آرایش ببندید.

پوست رو مات کنید

وقتی نوبت به پوشاندن منافذ میرسه، نکته کلیدی این هست که فونداسیون خود رو با حرکات دایره ای صاف کنید،مارتین میگه که این یک تکنیک عالی برای محو کردن ظاهر منافذ بزرگتر هست. برای بهترین کاربرد از یک برس بزرگ و کرکی با سر کمی گرد استفاده کنین. و حتما توجه کنید که به برس شماره ۷ Heavenly Luxe Complexion Prefection Brush IT Cosmeticsباشه .البته میتونید همچنین F80 Flat Kabuki Brush سیگما رو هم استفاده کنید.

اگه اهل استفاده از پرایمر نیستید، سعی کنید فونداسیونی رو انتخاب کنید که درخشنده باشه و خاصیت تاری داشته باشه. بدون اینکه کدر بشه مات میشه پوست و همچنین منافذ شما رو به مرور زمان اصلاح می کنه. برخی از محصولاتی که می تونید آنها رو با مرطوب کننده یا پرایمر خودتون مخلوط کنید.

استفاده از پودر

شستشوی کامل پودر، پوست تازه بدون منافذ شما رو کامل میکنه. اگه می‌خواید از شما عکس گرفته شه یا در مکانی با نور مناسب هستید، فقط از پودرهای HD دوری کنید. چرا؟ آنها می تونند نور رو منعکس کنند، به خصوص با فلاش مورد استفاده در یک اتاق تاریک. به پودرهای شفاف مثل پودر نامرئی Well People’s Bio Brightener مطمئن باشید. چون حاوی خاصیت تقویت کننده درخشندگی ظریف هست و به شما فوکوس زیبایی میده.

تمیز کردن پوست شما

اگه منافذ بزرگی دارید، استفاده از یک پاک کننده ملایم مهم هست. پد های زبر و خشن فقط مشکل را تشدید می کند و لایه ی طبیعی پوست شما را از بین میبره. این می تونه منجر به تولید بیش از حد روغن بشه که منجر به منافذ بزرگ و حتی آکنه میشه. شستشوی بیش از حد نیز یک عادت بد هست چون می تونه باعث تولید روغن بشه.

بهتر هست صورت خود رو بیش از دو بار در روز نشویید. در شب، صورت خود رو تمیز کنید تا تمام آلودگی ها و آرایش پاک بشه. صبح، آن رو تمیز کنید تا از شر کل روغن و کثیفی یک شبه خلاص بشید.خوابیدن با آرایش اصلا توصیه نمیشه در طول شب، می تونه سلول های مرده پوست راوبه دام بندازه و باعث مسدود شدن منافذ پوست بشه. این منجر به آکنه، جوش سرسیاه و جوش های بیشتر میشه.

خرید عمده لوازم پوستی

لایه برداری پوست

لایه برداری ، سلول های مرده پوست یا پوست کدر رو از سطح پوست پاک می کنه. این به جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک بزرگی می کنه که در نهایت شما شاهد آرایش مخملی رو پوست خود باشید.

لایه بردارهای اسید سالیسیلیک مثل این لایه بردار ملایم گزینه ای عالی برای پوست های چرب هستند. در واقع، اسید سالیسیلیک می تونه به داخل منافذ نفوذ کنه و آنها رو باز کنه.

فقط باید مطمئن بشید که پوست رو بیش از حد لایه برداری نکنید تا تحریک نشه. هنگامی که به تازگی شروع به کار کرده اید، از آن در حد اعتدال استفاده کنید و بررسی کنید که پوست شما چگونه به آن واکنش نشان میده.محصولات لایه بردار با زغال چوب مثل این برای پوست های چرب نیز مفید هستند. آنها می تونند به پاکسازی منافذ و جلوگیری از آکنه کمک کنه.

مرطوب کننده پوست

مرطوب کننده به صاف کردن سطح پوست برای آرایش صاف کمک میکنه.

استفاده از فونداسیون روی پوست خشک می تونه باعث بشه آرایش در منافذ و یا حتی در هر گونه خطوط یا چین و چروک بمونه.برای پوست های خشک، از مرطوب کننده های حاوی الکل که می تونند خیلی خشک کننده باشن، دوری کنید.

در آخر

در پایان مقاله چگونه منافذ پوست را قبل از آرایش ببندیم ؟ فروشگاه دوشیزه با کیفیت ترین محصولات آرایشی و زیبایی رو با مناسب ترین قیمت برای شما زیبا جویان فراهم کرده.