چطور انواع مختلف رژلب را بشناسیم؟

پر طرفدارترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها، رژ لب‌ها هستند که امروزه در انواع مختلف جامد و مایع در بازار موجود می‌باشند و تقریبا طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف را در بر می‌گیرند در ادامه مقاله چطور انواع مختلف رژلب را بشناسیم؟ را بخوانید .


در این مقاله در دوشیزه انواع رژ لب‌ها را معرفی می‌کنیم و به شما آموزش می‌دهیم که برای تست رنگ رژ لب بهترین روش کدام است. پس تا انتهای مقاله چطور انواع مختلف رژلب را بشناسیم همراه ما باشید.
رژ لب‌ها که هر کدام بسته به نوع آرایش و تیپ و استایلی خاص انتخاب می‌شوند.

مثلا رژلب‌های محبوب جامد پیچی معمولا برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری به نسبت خوبی هم دارند.
هدف اصلی این محصول این است که به لب‌ها و صورتتان رنگ بدهد یا گاهی فقط به آن برق دهد . البته امروزه تعداد رنگ‌ها و فرمول‌های مختلف رژلب خیلی زیاد شده و شما مجبور نیستید تنها یک مدل آن را انتخاب کنید.

انواع مدل‌های مختلف رژلب 

رژلب جامد

  1. مدادی
  2. جامد پیچی مخملی
  3. پلت رژلب جامد یا رژ لب کاسه‌ای

رژلب مایع

  1. مایع براق
  2. مایع مات
  3. برق لب
  4. تینت لب
    برق و لاک لب

رژ لبهای مایع مرطوب کننده خوبی هستند

رژ لبهای مایع مرطوب کننده خوبی هستند و برای افرادی که لبهای خشکی دارند، مناسب است . ماندگاری آنها کمتر از نوع رژ لبهای جامد است. رژ لبهای شاینی مایع هم رطوبت لب را تامین کند و هم برق شیکی به لبها بدهد.این نوع رژ لبها معمولا در مهمانی های شب استفاده می شود. اگر می‌خواهید به مهمانی شام بروید و دوست ندارید برای تجدید آرایشتان مدام به دستشویی بروید پیشنهاد می‌کنیم از این رژ مایع با ماندگاری 24 ساعتی  استفاده کنید

رژلب‌های مایع براق :

این محصول نیز به دلیل مایع بودن جزو نسل بعدی رژلب‌های سنتی به‌حساب می‌آید . ولی فرق آن‌ها با رژلب‌های مایع این است که باوجود رنگ زیادی که دارند همیشه براق هستند . و وقتی از آن‌ها استفاده می‌کنید رنگ کمتری به لب‌های شما می‌دهند . و به عبارتی لبتان از زیر محصول دیده می‌شود ؛
مانند زمان کودکی که از رنگ آب‌نبات‌چوبی برای رژلب زدن استفاده می‌کردید ! این فرمول خیلی سبک است و رنگ آن برای مدتی روی لب‌ها می‌ماند و سپس محو می‌شود . این نوع رژلب‌ها بیشتر به درد آرایش ساده روزانه می‌خورند . و اگر دوست دارید تا آخر روز آن را نگه‌دارید باید رژلبتان را با خود همراه داشته باشید و هرچند ساعت یک‌بار از آن استفاده کنید . خیلی از این رژلب‌ها قابلیت این را دارند که به‌عنوان رژ گونه نیز از آن‌ها استفاده شود. به عبارتی با این محصول می‌توانید گاهی با یک تیر دو نشان بزنید !


رژ لب شفاف

این رژ خاصیت رنگ دهی ندارد و هر رنگی هم که داشته باشد تنها سایه‌ای از آن روی لب باقی می‌ماند و رنگ طبیعی لب‌های ما را حفظ خواهد کرد . رژ لب شفاف بهترین گزینه برای آرایش روزمره است چون باعث ایجاد شادابب و طراوت میشود . . رژ لب شفاف معمولا ساختاری مرطوب کننده دارد چون حاوی روغن‌هایی است که از خشک شدن لب جلوگیری می‌کنند . و می‌تواند جایگزین مناسبی برای بالم لب باشد . این فرمول شفاف و مرطوب کننده یک ویژگی دیگر هم دارد و آن ماندگاری کم رژ لب است و شما باید زود به زود آن را تجدید کنید .

رژ لب مدادی

رژلب های مدادی معمولا چرب نیستند و ماندگاری بالایی دارند. این نوع رژ لبهایاپیچی هستند یا باید با مدادتراش های مخصوصی تراشیده شوند که قابل استفاده مجدد باشند

خرید عمده رژ لب از گناوه

 رژ لب های ماژیکی

رژ لبهای ماژیکی معمولا بافت سبکی دارند و اطراف لب پخش نمی شود . این نوع رژ لب آبرسانی به لب ندارد و برای افرادی که لبهای خشکی دارند مناسب نیست .

در ادامه با مقاله چطور انواع مختلف رژلب را بشناسیم؟ با ما همراه باشید .

 رژ لب های پالتی

این نوع رژ لبها بیشتر در آرایشگاهها استفاده می شود و میتوان با ترکیب رنگها، به بینهایت رنگ دست یافت .
برق لب و ویژگی آن 

برق لب بیشتر در فصل گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد .


تینت و لاک لب

تینت لب یا لاک لب ماندگاری بسیار بالایی دارد و ساختار آن از نوع رژ لب مایع است که نباید با برق لب اشتباه گرفته شود . چون ماندگاری برق لب نسبت به لاک و تینت لب بسیار کمتر است . لاک لب ضمن رنگ دهی به لب دوام خوبی هم دارد و گزینه خوبی برای خانم‌هایی است که نمیخواهند در طول روز آرایش خود را تجدید کنند . این نوع رژ لب حداقل هشت ساعت ماندگاری دارد .

نحوه مناسب پاک کردن رژلب چگونه است؟

با یک پاک کننده مخصوص لب یا پاک کننده مخصوص آرایش از گوشه لب شروع کنید و به آرامی به سمت داخل لب را تمیز کنید و سپس با استفاده از یک دستمال به آرامی لب‌هایتان را خشک کنید.

به آرامی نوک انگشتتان را درون قوطی وازلین کنید و آن را روی لب‌تان بمالید چنان که کاملاً با وازلین پوشش داده شود. راه دیگر آن است که مقداری پاک کننده آرایش چشم را به روغن آغشته کرده و روی لب‌تان بمالید تا از خشکی پوست لب‌ها جلوگیری شود.

خرید عمده رژ لب از گناوه

نحوه تست رنگ انواع رژلب‌ها 


هنگامی که می‌خواهید رژ لب خریداری کنید ابتدا برای تشخیص و انتخاب رنگ مورد علاقه خود باید رژلب‌ها را تست کنید. اما نحوه تست رنگ رژلب‌ها بر خلاف بیشتر خانم‌هایی که فکر می‌کنند باید روی قسمت نبض دست تست کنند، روی انگشتان دست است زیرا رنگ ناحیه نبض دست با رنگ لب تفاوت دارد و نزدیک‌ترین رنگ ناحیه به لب‌ها نوک انگشتان است. می‌توانید رژلب را روی نوک انگشت‌تان تست کنید و سپس رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنید.

از اینکه تا پایان مقاله چطور انواع مختلف رژلب را بشناسیم؟ همراه فروشگاه دوشیزه بودید از توجه شما متشکریم.