چطوری تولیدی لوازم آرایشی بزنیم ؟

ساخت لوازم آرایشی یک تجربه سرگرم کننده و مفید هست و در عین حال جذاب اگه می دونید چگونه فرمول های آرایشی درست کنین با ایجاد فرمول های آرایشی، نیازی به دونستن دلیل یا چگونگی انتخاب مواد آرایشی ندارید، چون در مقاله چطوری تولیدی لوازم آرایشی بزنیم ؟ به شما در انجام این کار کمک می کنیم. مهمتر از آن، پلن ایجاد فرمول های آرایشی و بهداشتی و بعد از اون انجام دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه قرار دادن فرمول های آرایشی بر اساس مواد آرایشی که انتخاب کرده اید رو فقط کافیه دستورالعمل ها رو دنبال کنید تا دقیقاً مثل دستور العمل های آرایشی نوشته شده بتونید محصولات آرایشی خودتون رو بسازید.

خرید عمده لوازم آرایشی

فرمول های مراقبت از پوست و مو بسازید

آیا می خواید مواد آرایشی حاوی محصولات مراقبت از پوست و مو رو انتخاب و تایید کنید؟ آیا می خواید روی مواد آرایشی عمدتاً طبیعی یا ارگانیک تمرکز کنید؟ آیا می خواید فرمول های مراقبت از پوست و مو رو متناسب با خود، خانواده یا تجارت آرایشی خود ایجاد کنید؟ این پلن حاوی بیش از 30 نوع فرمولاسیون مختلف مراقبت از پوست و مو است: از ژل و سرم گرفته تا لوسیون، کرم، کره و مومیایی کردن. از پاک کننده های صورت و دست گرفته تا شامپوها و نرم کننده ها. این پلن با تأکید زیادی بر مواد آرایشی طبیعی و همچنین مواد آرایشی فعال سطح بالا برای فرمول های آرایشی و حرفه ای مراقبت از پوست و مو، این هدف شما رو از اولین فرمول آرایشی خود مثل یک حرفه ای فرموله می کنه.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا جزییات بیشتری از اینکه چطوری لوازم آرایشی بزنید رو یاد بگیرید.

فرمول های آرایش درست کنید

آیا می خواید فرمول های آرایش خود رو بسازید اما نمی دونید چطوری؟ برنامه ایجاد فرمول های آرایشی همه کارها رو برای شما انجام میده از جمله راهنمایی شما در انتخاب رنگ مناسب برای همه افراد، از رنگ پوست های خیلی روشن، برنزه و حتی آفریقایی وکارائیب. با بیش از 21 محصول آرایشی مختلف می تونید درست کنید. از کرم پودرهای معدنی (پودرهای معدنی، بر پایه آب، پوشیدن طولانی مدت و کرم) گرفته تا کانسیلرها، پودرها و استیک های معدنی هایلایت کننده و کانتورینگ، ریمل، خط چشم، سایه چشم، رژگونه، رژ لب و رژلب، همه چیزهایی که برای فرمولاسیون آرایش خود نیاز دارید، یا آرایش برای یک برند کوچک فرموله کنید. فرمول های آرایشی رو برای خود، خانواده یا مشاغل کوچک با استفاده از مواد آرایشی عمدتاً طبیعی یا تماما ارگانیک درست کنید. مواد تشکیل دهنده آرایش خود رو انتخاب کرده و برنامه فرمول آرایش رو برای شما ایجاد می کنه و به شما کمک میکنه که چطوری لوازم آرایشی رو تولید کنید.

فرمول های ارگانیک بسازید

آیا می خواید فرمول های ارگانیک مراقبت از پوست و مو بسازید و گواهی ارگانیک آنها رو توسط MOS دریافت کنید؟ آیا می دونستید که برای داشتن گواهی مراقبت از پوست و مراقبت از موی ارگانیک، فقط می توانید از مواد ارگانیک، طبیعی یا تایید شده آرایشی مناسب استفاده کنید و خود فرمول باید الزامات ترکیب ارگانیک خاصی را برآورده کند؟ شاید سعی کرده اید قوانین فرمولاسیون ارگانیک MOS رو درک کنید اما با این محدودیت ها دست و پنجه نرم کردید؟ این برنامه برای شماست! این برنامه با 28 نوع مختلف محصول مراقبت از پوست و مراقبت از مو که همگی برای برآورده کردن الزامات گواهی MOS ایجاد شده اند به شما کمک می کنه مواد آرایشی مورد نظر خودتون رو انتخاب و کنید و فرمول های مراقبت از پوست و مراقبت از مو رو برای گواهی ارگانیک درست کنید.

مواد و تجهیزات برای تولید لوازم آرایشی

قبل از اینکه به برخی از فرمول های اساسی و موادی که برای ساختن این محصولات نیاز دارید بپردازیم، اول اینکه باید مطمئن بشیم که همه چیزهایی رو که برای ایجاد آن نیاز دارید رو در دست دارید یا خیر …در زیر یک لیست اساسی از موادی هست که ما در نظر می گیریم حداقل حداقلی هستن که برای ساختن فرمول های بی آب (بدون آب) و امولسیون ما (حاوی آب) نیاز دارین.

اگه این مقاله بیان می کنه که اختیاری هست، لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه می تونید از نظر فنی پروژه رو بدون آن مورد تکمیل کنید، اما در صورت استفاده از آنها بهترین نتایج رو خواهید گرفت. چند لحظه توجه داشته باشید و با دقت این مقاله رو دنبال کنید که سعی می‌کنیم تا جایی که می‌تونیم از مواد پایدار استفاده کنیم و از استفاده غیر ضروری و اتلاف پلاستیک جلوگیری کنیم. اگرچه می‌خوایم مردم رو به کشف لوازم آرایشی دست‌ساز تشویق کنیم، اما از طرفی هم می‌خوایم از کسانی که در این چالش هیجان انگیز یعنی تولید لوازم آرایشی شرکت می‌کنید بخوایم به تلاش‌های پایداری خود و سلامت سیاره زیبای ما توجه داشته باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

فنجان یا لیوان اندازه گیری پیرکس

اختیاری: می تونید از هر ظرف شیشه ای استفاده کنین
بطری اسپری پر از الکل ایزوپروپیل
مورد نیاز: با استفاده از مواد یکبار مصرف از ضایعات غیر ضروری جلوگیری کنید. توصیه میشه که قبل از هر بار استفاده، یک بطری اسپری پر از الکل داشته باشید تا تجهیزات خود رو ضدعفونی کنید.

کاردک

اختیاری: یک کاردک یخی نازک پروژه رو آسون‌تر کرده و تمیز می‌کنه.
کاسه های آماده سازی (شیشه ای)
مورد نیاز: توصیه میشه از کاسه های آماده سازی شیشه ای برای جلوگیری از ضایعات غیر ضروری استفاده کنین.
قاشق های همزن تعیین شده
اختیاری: مطمئن بشید که ابزار اختلاط خود رو به درستی ضدعفونی می کنین(ما قاشق های فولادی ضد زنگ یا ابزارهای مخلوط کننده مشابه رو توصیه می کنیم) بین استفاده. لطفا از استفاده از قاشق های پلاستیکی یکبار مصرف و غیر قابل دوام خودداری کنین.

دستکش

مورد نیاز: دستکش از دستان شما محافظت می کنه. و محصول خود رو از قرار گرفتن غیر ضروری در معرض باکتری ها در طول فرمولاسیون محافظت کنین.

برچسب ها

اختیاری: با این حال، ما به شدت توصیه میشه که همیشه تاریخ ساخت محصول خود رو برچسب بزنید تا بتونید مدت زمان ماندگاری آن رو تعیین کنید.

در آخر

در آخر مقاله چطوری تولیدی لوازم آرایشی بزنیم ؟ به معرفی فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات رو با مناسب ترین قیمت موجود در بازار در اختیار شما زیباجویان قرارداده است.