چطوری با آرایش جوش ها رو بپوشونیم ؟

چطوری با آرایش جوش ها رو بپوشونیم ؟ سلام، این ممکن هست کم زرق و برق ترین داستان زیبایی باشه که امروز می خوانید، اما احتمالاً مفیدترین آن برای همه زمان ها. داشتن پوست مستعد آکنه به دو روش عجیب به نفع من بوده است. یک: رتینول تجویزی من برای رفع خطوط و چین و چروک‌های ظریف دو برابر میشه و دوریان گری رو جوان نگه می‌داره دو: زیبایی‌هایم مرا وادار کرد که در آرایش کردنم ماهر بشم. با این حال، حتی با وجود چندین سال تجربه ی خیلی خیلی زیاد در پوشاندن جای جوش، من فقط در حال حاضر تکنیک‌های جدیدی رو از هنرمندان آرایش در مورد نحوه پوشش دادن هر نوع جوش یاد گرفته‌ اید.

خرید عمده لوازم آرایشی

وقتی جوش سر سفید هست

با صورت تمیز و خشک شروع کنید. آرایشگر مالی رونکال، موسس Mally Beauty، میگه که: «واقعاً مهم هست که کانسیلر شما یک قوام خشک و ضخیم داشته باشه تقریباً مثل یک بتونه. هر چه کانسیلر مرطوب‌تر و لغزنده‌تر باشد، چسبیدن به آن تپه/حباب برایش سخت‌تر هست. این نوع کانسیلر معمولاً در یک گلدان یا لوله یافت میشه، نه در یک عصا – این نوع خیلی نازک هست. هنگامی که قلاب خود رو پیدا کردید، از یک برس کوچک مثل یک برس خط چشم دقیق استفاده کنین تا هم سر سفید و هم ناحیه قرمز و ملتهب اطراف آن رو بپوشانید. «تا حد امکان هدفمند باشین. رونکال میگه حتی می‌تونید از یک آینه بزرگ‌نمایی استفاده کنین. “شما نمی خواهید هیچ یک از پوست خوب اطراف جوش رو بپوشانید وگرنه یک “نگاهی به زیت من” ایجاد خواهید کرد.” پس از استفاده، زیت رو به آرامی با انگشت خود بزنید تا بلند به نظر نرسه. پودر شفاف می تونه سرسفید رو براق و سفید نشون میده. در عوض کانسیلر خود رو با یک برس کرکی آغشته به کرم پودری که با رنگ پوست شما مطابقت داره، ست کنین.

رونکال میگه که: «اگه از پوشاندن کانسیلر امتناع میکنید و در جای مناسبی قرار می‌گیرده و چانه یا جایی که خال سیندی کرافورد در آن قرار دارد من یک خط چشم مشکی می‌گیرم و آن رو خال می‌کنم. وقتی برای اولین بار شوهرم رو دیدم، یک “خال” داشتم و یک ماه بعد او از من پرسید: “علامت زیبایی تو چه شده؟” نمیدونست که با ترفندهای زیبایی تونستم این رو بپوشونن.

خرید عمده لوازم آرایشی

هنگامی که یک شکاف کیستیک هست

چطوری با آرایش جوش ها رو بپوشونیم ؟برای اینکه این هیولاهای متورم و بدون سر رو به بهترین شکل پنهان کنید، بسته به اینکه چه چیزی روی پوست شما بهتر هست، باید با کمپرس شروع کنید یا یخی یا گرم. یک تکه یخ احساس خوبی داره و میتونه درد رو تسکین بده، و یک پارچه صورت آغشته به آب گرم (اما نه داغ) باکتری ها رو از بین ببره. هر دو می تونند التهاب و اندازه ضایعه رو کاهش بدن،

س. رونکال می گوید: «مشکل کیستیک زیت ها این است که همه آنها شخصیت های متفاوتی دارند. “من بعضی ها رو یخ زدم، بعضی ها رو گرم کردم – تقریباً نمی دونید تا زمانی که به این مشکل برخورد کنید، چه چیزی لازم هست تا آن مکنده پایین بیاید.

این ممکن هست غیر منطقی به نظر برسه، اما از فونداسیون با پوشش کامل دوری کنین و به جای آن از ترکیبی از مرطوب کننده رنگی و کانسیلر سبک استفاده کنین. Autumn Moultrie، یک آرایشگر که با گابریل یونیون و کری واشنگتن کار کرده هست، میگه: «لازم نیست کاملاً آن رو بپوشونید، چون هرگز آن رو کاملاً پنهان نخواهید کرد. “پوشش سنگین باعث بدتر به نظر رسیدن آرایش بزرگتر شه. شما فقط می خواید با تطبیق رنگ پوست خود تا جایی که می تونید واضح بودن رو کاهش بدید.” زمانی که شک دارین: رونکال میگه: «یک چشم دودی انجام بدید و هیچ‌کس به زیت شما نگاه نخواهد کرد».

وقتی که پوسته پوسته و خشک شده هست

به لطف استفاده بیش از حد از داروهای آکنه، لکه روی صورت شما اکنون به نظر میرسه که شوره سر دارین که مثه دو برابر ناخالص در چهره یا موی شما هستن. Joshua Zeichner، متخصص پوست مستقر در نیویورک میگه که: اولین قدم باید این باشه که فوراً پوست خود رو با مقدار کمی مرطوب کننده آبرسانی کنین. اما به گفته رونکال، می‌تونید قبل از آرایش کردن، پوسته‌ها رو تا حد امکان به آرامی پاک کنید. “من طرفدار خیس کردن لک های پوسته پوسته با یک پارچه گرم و مرطوب هستم و بعد با استفاده از موچین (استریل شده با الکل)، آن رو در اطراف خط زیت کار می کنم، به آرامی می کشم و کوتاه می کنم.” هنوز به سراغ کانسیلر نرید چون مولتری کارشناس زیبایی میگه که: «برای اینکه پوست‌تان تا حد امکان شاداب به نظر برسه، می‌خواید با یه مرطوب‌کننده بدون روغن، آن ناحیه رو هیدراته نگه دارین. همچنین می‌تونید از مه آب‌رسانی که دارای روغن‌های ضروری هست استفاده کنین تا پوستتان رو شبنم‌دار نشان بدید.» هر دو محصول قبل از روتین معمول پوشاندن پوست شما رو آماده میکنن.تا آخر مقاله چطوری با آرایش جوش ها رو بپوشونیم همراه ما باشید.

زمانی که یک جوش سرسیاه (یا چندین) باشه

رونکال متخصص زیبایی میگه که: من هر روز جوش های سرسیاه کنار بینی ام رو می پوشانم. من لایه های نازکی از بافت های مختلف رو دوست دارم. اول فونداسیون مایع یا کرم رو انجام میدم، سپس اگه نیاز به پوشش اضافی داشته باشم، روی یک کانسیلر همرنگ می‌مالم، آن رو به‌گونه‌ای می‌زنم که مخلوط بشه، سپس روی آن رو با یک پودر مثه نمکدون پودر پاشی می‌کنم. اگه هنوز مشخص باشه، با استفاده از یک برس خط چشم دقیق، کانسیلر بیشتری به آنها می زنم.” هوم، مالی، این خیلی به نظر می رسه. رونکال میگه که: «کلید پوشاندن هر زشتی صبر است. “اگه فکر می کنید که می تونید آن رو به یکباره بپوشانید، در اشتباهید.”

در آخر

در پایان مقاله چطوری با آرایش جوش ها رو بپوشونیم ؟ به بخشی از تجارب افرادی که در زمانی که با آرایش سعی میکنن تمامی این ها رو از دید بیننده بپوشونن که این کار تنها با کرم پودرهای فول کاور امکان پذیر هست.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی رو با مناسب ترین قیمت در فروشگاه خود موجود کرده.