چطوری آرایشگاه مردونه راه بندازیم ؟

بازار رو به رشد آرایش مردانه می تونه این زمان رو به زمان ایده آلی برای راه اندازی سالن خود تبدیل کنه. همه آنچه برای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارین رو در راهنمای عملی مقاله چطوری آرایشگاه مردونه راه بندازیم ؟ مطالعه کنید.

  • بازار هدف خود رو تحقیق کنید
  • مشخصات مشتری
  • تصمیم بگیرید که کدام خدمات رو ارائه دهید
  • نرخ کار خود رو در نظر بگیرید
  • خدمات خود رو قیمت گذاری کنید
  • کسب و کار خود رو تبلیغ کنید
  • یک کسب و کار موجود رو بخرید

خرید عمده لوازم آرایشی

برآورد تقاضا

خیلی مهم هست که سعی کنید دریابید که آیا تقاضای کافی برای آرایشگاه مردانه در منطقه شما وجود داره یا خیر. اگرچه در گذشته انواع مختلفی از غذاخوری های تجاری برای مشتریان مرد وجود داشته ست – مثل آرایشگاه ها یا مشاغل ماساژ ورزشی – مفهوم سالن آرایش مردانه هنوز نسبتاً جدید هست. بنابراین این احتمال وجود دارد که تعداد کمی از مشاغل مشابه در حال حاضر در منطقه شما فعال باشن.که لازمه برای راه اندازی آرایشگاه مردونه بدونیم.

به عنوان یک نقطه شروع، می تونید دریابید که آیا مشاغل مرتبط به آرایشگر وجود داره که خدمات مراقبت شخصی رو به مردان ارائه می دهه یا خیر. به عنوان مثال، این موارد رو ممکنه شامل بشه:

  • سالن های زیبایی که به مشتریان مرد و همچنین زنان خدمات ارائه میدن.
  • آرایشگاه ها و آرایشگاه های مردانه.
  • فروشگاه های فروش محصولات برند آرایش و پیرایش مردانه.

از درمان هایی که ارائه می دهند و قیمت هایی که می گیرن رو یادداشت کنین، به ویژه برای درمان و روش هایی که قصد ارائه آن رو دارید.

همچنین به نوع افرادی که در منطقه شما زندگی و کار می کنند فکر کنین. مشتریان شما احتمالاً مردان جوان تری هستن که به ظاهر شخصی خود علاقه مند هستن – و درآمد قابل تصرفی دارن تا بتونند از پس هزینه های خود برآیند. آنها احتمالاً شیک لباس می‌پوشند، چندین شب در هفته بیرون می‌روند، مجلات مردانه مثل GQ رو می‌خونند و به طور کلی با روندهای استایل همراه می‌شون. اگه بخواهید در یک منطقه خواب‌آلود، روستایی و کشاورزی قرار بگیرید، ممکن هست مشتریان کافی برای ماندگاری جذب نکنین.پس راه داشتن داشتن آرایشگاه مردونه و ماندگار بودن، تقاضای زیاد مشتریان هست.

تحولات آینده را بررسی کنید

موقعیت مکانی سالن شما خیلی مهم هست و در حالت ایده آل پارکینگ کافی و آسان در نزدیکی و همچنین تجارت گذرا زیادی وجود خواهد داشت. بررسی کنین که هیچ برنامه‌ای برای ساخت سیستم‌های جاده‌ای جدید وجود نداره – که به این معنی هست که ترافیک خروجی شما رو دور می‌زنه یا هیچ پیشنهادی برای اعمال محدودیت‌های پارکینگ وجود نداره.

خرید عمده محصولات پوستی

بفهمید مردم چه می خواهند

سالن‌هایی که صرفاً به خدمات و محصولات آرایش مردانه اختصاص داده شده‌اند، پیشرفت نسبتاً جدیدی در بریتانیا هستند و بسیاری از مشتریان بالقوه ممکن است از آنچه ارائه می‌شود بی‌اطلاع باشند. در مورد انجام یک نظرسنجی محلی فکر کنید تا به مردم در مورد طیف وسیعی از خدماتی که ممکن است ارائه دهید بگویید و بدانید که مشتریان مایلند کسب و کار شما چه چیزی ارائه دهد. می‌توانید از آنها نه تنها در مورد انواع درمان‌هایی که می‌خواهند بپرسید، بلکه در مورد چه فضایی بیشتر احساس راحتی می‌کنند. آیا مشتریانی کاملاً مرد را ترجیح می‌دهند؟ ساعات کاری پرطرفدار چه خواهد بود؟ اطلاعاتی مانند این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را مطابق با نیازهای مشتریان خود تنظیم کنید.و اطلاعتی که به شما نشون میده چطوری آرایشگاه مردونه راه بندازید.

درباره روندهای فعلی، به علاوه مسائل حقوقی و مالیاتی تحقیق کنید

مشخصات مشتری – بازار شما

از آنجایی که کسب و کار شما خدمات و محصولاتی رو منحصراً برای مشتریان مرد ارائه می دهن، بعید هست که مشتریان زن رو جذب کنید. اما همچنان باید در مورد نوع مشتری مردی که امیدوارید جذب کنید فکر کنید تا بتونید طیف مناسبی از درمان ها و محصولات مراقبت شخصی رو ارائه بدید.

به عنوان مثال، مشتریان شما ممکن هست شامل :

  • مردان جوان و جهان وطنی با علاقه شدید به مد و جدیدترین سبک ها
  • افراد مشهور مانند بازیگران و هنرمندانی که دائماً در معرض دید عموم هستن
  • ورزشکاران و مدل های مردی که به خدمات منظم رفع موهای زائد بدن نیاز دارن
  • تاجرانی که باید ظاهری باهوش و مرتب داشته باشن
  • افرادی که مشکلات پوستی دارن
  • افرادی که به دنبال رهایی از شرایط کاری استرس زا هستن
  • آقایان بالغی که مجذوب نسخه مجلل تر آرایشگاه قدیمی میشن

هر نوع مشتری ممکن هست به طیف متفاوتی از خدمات و درمان نیاز داشته باشه. همچنین ممکنه که تصمیم بگیرید که طیف وسیعی از «بسته‌های درمانی» و زیبایی رو به مشتریان ارائه بدید. به عنوان مثال، بسته های آرایش قبل از عروسی و بهترین مردان که شامل درمان هایی مثل اصلاح سنتی مرطوب، ماساژ صورت و گردن و پشت است.

در مورد ارائه تخفیف به مشتریانی که چندین درمان رو از قبل رزرو کرده و پرداخت می کنن، فکر کنین که همچنین می‌تونید یک مینی‌درمان رایگان، به‌عنوان مثال مثل کوتاه کردن موی سر به آن‌ها ارائه دهید. این امر آنها را با طیف وسیعی از خدمات در دسترس آشنا می کنه. برخی از سالن‌ها طرح‌های وفاداری رو معرفی کرده‌ان این طرح‌ها هر بار که مشتریان برای درمان به سالن مراجعه می‌کنن امتیاز می‌دهن. امتیازها رو می توان با درمان های رایگان یا برای محصولات آرایش شخصی رد و بدل کرد و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدامیک برای مشتریان جذاب تر هست. ممکن هست به مشتریانی که دوستی رو به سالن معرفی می کنند، مشوق هایی ارائه دهید مثل تخفیف یا یک درمان رایگان.یکی از مهم ترین راه ها برای راه اندازی آرایشگاه مردونه هست.

به یاد داشته باشین که مردان بیشتر و بیشتری به دنبال معاملات خوب آنلاین هستند بنابراین مطمئن بشید که وب سایت شما به طور مرتب در جستجوهای آنلاین ظاهر میشه. می‌تونید به افرادی که در خبرنامه‌ها یا هشدارهای ایمیلی ثبت‌نام می‌کنند، کوپن‌های تخفیف مقدماتی ارائه بدید.

از آنجایی که قصد دارید مردان جوان رو به سالن خود جذب کنید، می تونید به دانش آموزان تخفیف بدید شاید در زمان های خاصی از روز، زمانی که کمتر مشغول هستید.و همین راه تاثیر بسزایی در رونق حرفه ی شما داره.

درآخر مقاله چطوری آرایشگاه مردونه راه بندازیم ؟

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی و مراقب پوست رو در آسون ترین شرایط در اختیار شما قرار داده که در کمترین زمان ممکن باکیفیت ترین محصول رو با مناسب ترین قیمت در دست داشته باشید.