میخوام آرایشگر بشم باید از کجا شروع کنم ؟

در این روزا اکثر خانم ها و آقایون به دنبال داشتن ظاهری آراسته و طبق مد روز هستن و بیشتر سوالا و دغدغه های این روزا برای شروع حرفه آرایشگری اینه که میخوام آرایشگر بشم باید از کجا شروع کنم ؟

خیال پردازی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یه آرایشگر در این روزا اصلا جای تعجب نیست. دریافت دستمزد برای گذراندن تمام روز به فکر کردن در مورد روندهای زیبایی، آزمایش با ظاهرهای مختلف و کار با مشتریان جذاب چیزی است که آرایشگر بودن رو به یه شغل رویایی جدی تبدیل می کنه، اما مثل هر کار عالی دیگه، کار سخت زیادی نیز می طلبه. دقیقاً چطوری می‌تونید از رژلب به یه آرایش حرفه‌ای کامل تبدیل کنید ؟

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

جان استاپلتون آرایشگر 18 ساله برند مک . او به‌عنوان هنرمند ارشد این برند، به سراسر جهان سفر کرده و گرایش‌های جدید رو در همه جا از لبنان گرفته تا برزیل و ژاپن کشف کرده (و به کار می‌برد!). بعد کیتی دنو، مددکار اجتماعی که به آرایشگر تبدیل شده ست، نامی برای خود دست و پا کرده که با مدل‌ها، سلبریتی‌ها و عکاسان بزرگ کار می‌کنه. و سیمون سیافاردینی، معاون آموزشی و هنری Make Up For Ever رو فراموش نکنیم. در طول 25 سال به بالا در صنعت زیبایی، او تکنیک‌هایی رو توسعه داده که توسط مربیان Make Up For Ever استفاده میشه، و همچنین یه برنامه روبه جلو برای Sephora تدوین کرد.هنرمندان مشتاق، قلم و کاغذ رو کنار بذارید و یادداشت کنین. این کارشناسان به اندازه کافی لطف داشتن تا برخی از توصیه های شغلی ارزشمند رو با ما به اشتراک بذارند.و در پاسخ به جوانانی که میپرسن میخوام آرایشگر بشم و از چه راهی شروع کنم ؟ تکنیک هایی رو برای شما جمع آوری کردیم.

1.تمرین،تمرین، تمرین کنید

همه ما می دونیم که تمرین باعث عالی تر شدن در هر حرفه ای میشه، و هنر آرایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. همیشه سعی کنید نگاه های متفاوتی رو برای خود یا دوستانتان امتحان کنین، هرچه بیشتر این کار رو انجام بدید، بهتر خواهید بود. سیمون میگه: «تمرین کلید اصلی هست. “یادگیری از افراد حرفه ای برای تبدیل شدن به یک هنرمند واقعاً بزرگ مهم هست، اما اینکه تمرین رو بخشی از روال روزمره خود کنید نکته خیلی مهمی هست.”

برای شروع حرفه آرایشگری اگه نمیدونید از کجا شروع کنید جان پیشنهاد می کنه با کار کردن در پیشخوان آرایش در مرکز خرید یا فروشگاه زیبایی محلی خود، تجربه عملی داشته باشید. او می‌گویه: «دری از شخصیت‌ها، تیپ‌های پوست، سن و سال‌ها در آنجا میتونید پیدا کنید. “زمانی که مردم به کمک زیبایی نیاز دارن، به عنوان متخصصان سعی بر این دارن که با هنرمندان معروف جهان در زمینه زیبایی همکاری و مشارکت داشته باشن. خدمات به مشتریان جنبه اصلی خدمات آرایش است و پیشخوان هایی که در نمایشگاه ها یا مارکت های بزرگ فروش لوازم آرایشی هست بهترین مکان برای دریافت بیشترین تجربه و تجربه است. اگه هنوز هم میگی میخوام آرایشگر بشم نمیدونم از کجا شروع کنم ؟ همراه ما باشید.

کیتی آرایشگر معروف میگه که: «اول از هر چیز بدونید که در چه چیزی مهارت دارید و به تمرین بیشتری نیاز دارید. «تا جایی که می تونید با این محصول در انواع پوست و فرم صورت تمرین کنید تا به سبک مخصوص خود برسید.

خرید عمده محصولات پوستی

2.در مورد استادان آرایشی که قبل از شما بودن تحقیق کنید

وقت بذارید و بفهمید چه نوع ظاهری توجه شما رو به خودش جلب می کنه و مدل های آرایشگر شما چه کسانی هستن. کیتی میگه که: «تحقیق کنید چه کسانی قبل از شما آمده‌اند، و بفهمید که چه چیزی در مورد کار آنها رو دوست دارید. ببینید کدام سبک‌ها بیشتر شما رو جذب میکنن». می تونید با دیدن کتاب ها، مجلات، وب سایت ها، وبلاگ های زیبایی و تصاویر افراد مشهور شروع کنید.

3.آموزش رسمی دریافت کنید

اگه قصد دارید یک آرایشگر حرفه ای بشید، رفتن به مدرسه گزینه خیلی خوبی هست که باید در نظر بگیرید. هزاران برنامه مختلف در سرتاسر کشور وجود داره – تکالیف خود رو انجام بدید و دریابید که کدام یک برای شما بهترین هست. یکی از این مدارس آکادمی Make Up For Ever در نیویورک هست که به گفته سیمون تقریباً همه چیز رو پوشش می دهه: “ما یه برنامه کارشناسی ارشد ارائه میدیم که از چهار سطح تشکیل شده است: زیبایی، مد، تلویزیون و فیلم، و صحنه و صحنه. هنری. این یک برنامه شش ماهه هست که پس از اتمام، گواهینامه ارائه می کنه. آکادمی همچنین برنامه های فشرده ای رو ارائه می ده که از یک تا هفت هفته متغیر است که آموزش های تئوری این برنامه رو میتونید بصورت آنلاین هم شرکت کنید که فقط کافیه ازشون بپرسید میخوام آرایشگر بشم نمیدونم از کجا و با چه تکنیکی شروع کنم؟ شما رو راهنمایی میکنن و راه رو نشونتون میدن تا حرفه ای بشید.

4.آنلاین شوید و خودتان بازاریابی کنید

به لطف اینترنت، دنیای زیبایی به شدت تغییر کرده: اگه می خواید موفق باشین، باید در وب حضور داشته باشید. جان میگه که: «رسانه‌های اجتماعی تأثیر زیادی به هنر آرایش داشته‌اند. “به تمام احساسات یوتیوب و اینستاگرام در آنجا فکر کنید! آنچه شگفت انگیز هست اینه که یه راه کاملاً جدید برای تجربه ایده ها وجود داره.” سیمون موافق است که رسانه‌های اجتماعی می‌تونند به هنرمندان کمک کنن که مرتبط بمانند: «هرچه بیشتر کار خود را در معرض دید دیگران قرار بدید، بیشتر رشد میکنید.

کیتی از نزدیک دید که چقدر می تونه برای حرفه شما حیاتی باشه. چون خود نیز از همین راه شروع کرد. میگه بزودی وبلاگم رو راه اندازی کردم و قطعه ای رو در Vogue.com در مورد محصولات مورد علاقه خودم دریافت کردم. در آن زمان بود که فهمیدم چقدر مهم هست که خود رو به عنوان یک برند در این صنعت تثبیت کنین و همچنین حضور روزانه در آن رو ایجاد کنید. دنیای رسانه های اجتماعی حضور همیشگی سبب پیشرفت شما میشه.

هر شغلی رو که می تونید انجام بدید و بهترین نگرش خود رو به ارمغان بیارید

همانطور که روبه جلو حرکت می کنید، هر شغلی ر.و که می تونید بدست بیارید و برای ایجاد تجربه انتخاب کنید، حتی اگه سودی نداشته باشه. هیچ چیزی زیر دست شما نیست – هیچ شغلی خیلی کوچک نیست. شما هرگز نمی‌دونید که قرار است با چه کسی ملاقات کنید، و سرانجام آن شخص در کجا قرار خواهد گرفت، بنابراین همیشه با همه آن‌طور که دوست دارید با شما رفتار کنند، رفتار کنید.یک جمله زیبا که همین میتونه شخصیت شما رو در انواع حرفه ها بسازه.

در آخر مقاله میخوام آرایشگر شم بایداز کجاشروع کنم؟با قدم های اولیه و چشم انداز این حرفه آشنا شدید و با تحقیق بیشتر و آگاهی کامل بزودی میتونید وارد این عرصه شید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه بهترین و باکیفیت ترین محصولات رو با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده که میتونید هر محصول رو با آگاهی و اطلاع کامل از ویژگی هایی که داره تهیه کنید.