خرید عمده پنکک از گناوه

محصولی که امروز در دوشیزه قصد دارم راجب آن صحبت کنیم پنکیک یا همان پنکک است.در ادامه خرید عمده پنکک از گناوه همراه ما باشید

آشنایی با پنکک

پنکک، یکی از لوازم‌آرایش‌ اساسی و ثابت برای آرایش‌های روزانه و حرفه‌ای است.

پنکک‌‌ها  قدرت پوشش دهی بیشتری دارند؛ که به شکل پودر فشرده‌شده و به 2 صورت چرب و خشک  در دسترس هستند.
به ماندگاری بیشتر کرم پودر نیز کمک می‌کنند.

موارد استفاده یا کاربرد پنکک چیست؟

پنکک‌ها کاربردهای متنوعی دارند به طور مثال:

  • افزایش ماندگاری آرایش
  • کاهش چربی و تعریق پوست بعد از آرایش
  • یکدست سازی پوست 
  • ایجاد جلوه‌ی طبیعی روی پوست
  • استفاده از پنکک بسیار آسان است و باعث صاف شدن صورت شما می‌شود.
  • از عواملی مانند گرما، آفتاب و تعریق، از برق افتادن آرایش و به هم خوردن آرایش صورت شما ‌جلوگیری کند.

خرید عمده لوازم آرایش از گناوه

در ابتدا خرید عمده پنکک از گناوه لازم است بدانید که:

وقتی از کرم پودر استفاده نمی‌کنید، این وسیله آرایشی حتی می‌تواند روی مرطوب‌کننده یا ضد آفتاب استفاده شود و نقایص صورت شما را به بهترین شکل پوشش دهد؛ که جزء اصلی‌ترین کاربردها در استفاده از پنکک به‌حساب می‌آید.

فیکس کردن

مهم‌ترین کاربرد آن فیکس کردن آرایش (کرم پودر، ضد آفتاب رنگی، بی‌بی کرم و…) است.

پنکک می‌تواند ماندگاری آرایش شما را بیشتر و آرایش شما را در حالت فیکس قرار دهد.
البته باید توجه داشته باشید، معمولاً از رنگ تیره پنکک برای کانتور کردن استفاده می‌شود. در استفاده از پودر باید به این نکته توجه داشت که استفاده زیاد از پنکک چین‌وچروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد و چهره را مصنوعی جلوه می‌دهد.

خشک‌کردن

یکی از کاربردهای پنکک  خشک‌کردن آرایش است. استفاده از پنکک روی کرم پودر سبب مات شدن آن شده  و آرایش را ماندگار می‌کند. پنکک روی کرم پودرهای خیلی مات کاربردی ندارد.
پنکک به دلیل داشتن حالت پودری و فشرده، در برابر تعریق و گرما ماندگاری میکاپ را بیشتر کرده و به تثبیت آرایش کمک می‌کند. 

پوست چرب

کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند بهتر است به‌جای کرم پودر از پنکک استفاده کنند. پنکک به خاطر ساختار جامد و پودری چربی کمتری دارد.

پوست خشک

درصورتی‌که پوست خشک دارید و می‌خواهید از پنکک استفاده نمایید، به دنبال پنکک مناسب برای پوست خشک باشید. شما باید به دنبال پنکک‌های ملایم و غیر مات باشید. آن‌ها چربی پوست را به خود جذب نمی‌کنند.

اگر پوست نرمال یا خشک دارید

بهتر است فقط در ناحیه T صورت (پیشانی، بینی و چانه) از پنکک استفاده کنید تا از خشک شدن و تکه‌تکه شدن آرایش جلوگیری کنید.

پایه مناسب

در خرید پنکک مناسب با پوست صورت باید موارد زیادی را نیز در نظر گرفت. به‌عنوان‌مثال، پایه‌ای که دارای مواد معدنی باشد و از پوست در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. 
برخی از مدل‌های پنکیک، به‌ویژه مارک‌های سنگین‌تر، به‌خصوص برای افرادی که تجربه کمی در استفاده از این نوع پایه‌ها دارند، دشوار است. به دنبال موردی باشید که حتی برای مبتدیان نیز به‌راحتی قابل‌استفاده است.

خرید عمده لوازم آرایش از گناوه

پوشانندگی

در خرید پنکک، پنککی را انتخاب نمایید که به بهترین شکل بر روی پوستتان بنشیند. پنکک هم مانند کرم پودر در رنگ و تن‌های مختلف عرضه می‌شود.
با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. معمولاً رنگ پنکک باید یک درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

تغییر رنگ پوست

قبل از استفاده پنکیک، خوب است پوست را لایه‌برداری کنید. سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید تا آرایش نرم‌تر ادامه یابد. از اسفنج مرطوب برای آرایش استفاده کنید.  با خشک شدن آرایش، صاف شدن آن دشوارتر می‌شود و ممکن است روی اسفنج نیز ظاهر شود. 
به‌جای استفاده از پایه پنکک به‌طور یک‌باره در یک‌لایه ضخیم، چندین لایه سبک بزنید که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و ترکیب پایه را راحت‌تر می‌کنند.  از پنکک می‌توان در هر نقطه از بدن، ازجمله صورت، گردن، سینه و پشت استفاده کرد.

انتخاب اسفنج

درحالی‌که انتخاب پایه مناسب پنکک اولین قدم مهم است، انتخاب اسفنج مناسب تقریباً به همان اندازه مهم است. اسفنجی که برای استفاده از آرایش استفاده می‌شود می‌تواند میزان سهولت استفاده از آن را تعیین می‌کند. اسفنج‌های لاتکس با پایه کرم به‌خوبی کار می‌کنند و کارایی صاف و یکدست دارند.
می‌توان از آن‌ها برای آرایش با دقت استفاده کرد. کسانی که به لاتکس حساسیت دارند می‌توانند اسفنج‌های مشابه ساخته‌شده از چیزهای دیگر مانند سلولز یا پلی اورتان را پیدا کنند. اسفنج‌های هیدرا دارای منافذ بزرگ‌تر و بافت خشن‌تری نسبت به اسفنج‌های لاتکس هستند.

چطور پنکک بزنم؟
 

در ادامه روش درست پنکک زدن را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم. این مراحل را به درستی انجام دهید تا آرایش زیبا و بی نقصی داشته باشید.

زیر سازی
 

 ابتدا موهایتان را عقب ببرید تا در طول مراحل آرایش کردن روی صورتتان نریزند. صورت خود را با استفاده از پاک کننده‌ای ملایم بشویید و تمیز کنید. سپس پس از خشک کردن صورت از یک مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شود. توجه داشته باشید که اگر پوست صورتتان، خیس، چرب یا کثیف باشد، پنکک روی آن خوب نمی‌نشیند. حالا از یک پرایمر استفاده کنید. 

مرطوب کردن ابر پنکک
 

 بعد از استفاده از پرایمر می‌توانید پنکک را به پوست صورتتان بزنید. برای استفاده از پنکک باید ابر آن را مرطوب کرد، چرا که استفاده از ابر خشک باعث ایجاد خطوطی در آرایشتان می‌شود.  این یکی از مهمترین مراحل آموزش پنکک زدن است. با کم و زیاد کردن رطوبت ابر پنکک می‌توانید مقدار آرایشتان را مشخص کنید، هرچه پنکک را کمتر مرطوب کنید، پوشش بیشتری خواهید داشت.


برای داشتن یک پوشش معمولی

ابتدا ابر را خیس کنید و بعد آب اضافی آن را بگیرید. برای پوشش سبکتر پنکک را خیس کنید و کمی از آب اضافیاش را بگیرید. توجه داشته باشید که مرطوب کردن بیش از حد ابر پنکک باعث ایجاد پوششی غیر یکنواخت روی صورت می‌شود.  یکی از مهمترین نقاط قوت پنکک‌ این است که با استفاده از آن، دیگر نیازی به استفاده از کانسیلر نخواهید داشت.

پنکک زدن
 

حالا ابر یا برسی که به پنکک زدید به صورت چرخشی به صورتتان بزنید. قبل از اینکه دوباره ابر را در پنکک بزنید، صورتتان را به خوبی با پنکک روی ابر بپوشانید. هنگامیکه پنکک روی ابر تمام شد، دوباره آن را داخل پنکک بزنید. پنکک را روی کل صورت، گونه‌ها، بینی، پیشانی و حتی پلک‌ها بزنید. سعی کنید لایه نازکی از پنکک را به صورتتان بزنید تا به خوبی روی پوست بنشیند و خطوطی ایجاد نکند.
 
 برای پوشش کمتر، ابر را سریع و به آرامی به صورتتان بزنید. هنگام استفاده از پنکک دقت کنید که خیلی زیاد یا خیلی کم از آن برندارید. اگر از رنگ پنککی استفاده می‌کنید که با رنگ صورتتان متفاوت است، به گردنتان هم پنکک بزنید.
 
بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که رنگ‌های خیلی روشن را برای پنکک زدن استفاده کنند که این کار باعث می‌شود رنگ چهره‌شان با بقیه قسمت‌های بدنشان خیلی تفاوت داشته باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه از محصولاتی با کیفیت بالا استفاده کنید.  

یکدست کردن آرایش


 پس از اتمام کار مطمئن شوید که کل صورتتان را پنکک زدید و هیچ قسمتی جا نمانده است. هنگامیکه کل صورتتان را پنکک زدید، ابر آرایشی را به سمت تمیز آن برگردانید و شروع به یکدست کردن پوشش پنکک کنید.

برای این کار ابر را خیلی به صورت فشار ندهید. فاصله بین چشم‌ها، و گوشه‌های بینی، دهان و چشم‌ها را فراموش نکنید.
 کل صورت را به خوبی یکدست کنید.  سپس بگذارید آرایشتان خشک شود و پنکک روی صورتتان بنشیند. اگر پوشش سبکی می‌خواهید یک پارچه یا دستمال کاغذی مرطوب را روی صورتتان بگذارید تا پودرهای اضافی را به خود جذب کند.

بهترین برندهای پنکک

ما در مطلب خرید عمده پنکک از گناوه سعی کرده‌ایم چند برند معتبر و معروف که از هر نظری تائید شده‌اند و مخاطبان زیادی برای استفاده دارند را برای شما گرد هم آورده‌ایم.

پنکک فلورمار

برند فلورمار بیش از 40 سال قدمت دارد. لاک ناخن اولین محصول موفق این برند بود. پس‌ازاین موفقیت، فلورمار شروع به تولید سایر محصولات آرایشی بهداشتی نمود.
پنکک پرتی فلورمار جلوه‌ای صاف و طبیعی به پوست شما بخشیده و در تمام طول روز باقی می‌ماند. باعث نرمی پوست می‌شود و عملکرد طولانی مدتی در طول روز دارد.

پنکک لدورا

یکی از مهم­ترین محصولات آرایشی مؤثر در زیباسازی پوست، پنکک است. پنکک لدورا به‌راحتی بر روی پوست شما پخش می‌شود و پوشانندگی بسیار بالایی دارد.
ویتامین E از مواد به‌کاررفته در پنکک لدورا است که باعث حفظ لطافت و نرمی پوست می‌شود. برای شما پوستی صاف و یکدست را ایجاد می‌کند.
جالب است بدانید که به­ دلیل داشتن SPF 15  از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می‌کند. کلاژن موجود در این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود ­بخشیده و روند­ پیری پوست را کندتر می‌کند.

پنکک کالیستا

پنکک کالیستا با بافتی نرم، ابریشمی، پوشانندگی یکدست و مناسب، ظاهری بی‌نقص به شما هدیه می‌دهد و برای انواع پوست مناسب است.
این محصول با فرمولاسیون خاص از خشکی، حساسیت و کشیدگی پوست جلوگیری کرده و دارای ماندگاری مطلوب و چند طیف رنگی کاربردی است.

پنکک لور آل

در خرید عمده پنکک از گناوه به برند لور آل می‌رسیم که یکی از برترین برندهای لوازم‌آرایشی و بهداشتی در سراسر دنیا شناخته‌شده است. بافت پنکک لور آل (Loreal) نرم و کرمی است؛ که باعث ایجاد حس سنگینی بر روی پوست شما نمی‌شود.
در کنار این نرمی و سبکی قابلیت پوشانندگی بالا، ماندگاری زیاد و کنترل چربی پوست را دارد. بهترین انتخاب برای انواع پوست نرمال و چرب است.

پنکک اینفالیبل

اینفالیبل یکی از زیرمجموعه‌هایی از پنکک‌های برند لور آل است. باید بدانید که استفاده از پنکک اینفالیبل باعث از بین رفتن برقی که در آرایش شما به وجود می‌آید می‌شود. استفاده از این پنکک باعث می‌شود که در برابر رطوبت، گرما و تعریق آرایش شما خراب نشود.

پنکک بورژوا

پنکک بورژوا Healthy Balance، دارای عصاره طبیعی لیمو و گل شاه‌پسند است که علاوه بر مات‌کنندگی، ویژگی‌هایی همچون مرطوب‌کنندگی و افزایش شادابی پوست و ماندگاری 10 ساعته را دارد.
افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند از پنکک بورژوا در زیر آرایش استفاده و چربی پوستشان را کنترل کنند. این پنکک فاقد چربی است.

پنکک هیلاری رودا

یک نکته مثبت هیلاری رودا این است که شرکت یک اسفنج رایگان را به همراه پنکک ارائه می‌دهد، کیفیت پایه و همچنین اسفنج نیز بسیار خوب است.
اسفنج به پوشاندن نقص و یکدست شدن رنگ پوست کمک می‌کند. با استفاده از این پنکک پوست شما در تمام طول روز تازه است. این محصول از SPF بهره‌مند‌است.
برای پنهان کردن تیرگی زیر چشم، این شرکت محافظتی برای بین بردن سیاهی زیر چشم برای همیشه در نظر گرفته است. پوست خود را با این برند بازیابی کنید تا با لمس پوستتان، یک سطح صاف حس کنید.

پنکک اولیویا

هنگام صحبت در مورد این مارک، باید بدانید مهم‌ترین نکته این برند ویژه این است که با مواد استاندارد تولیدشده که برای محافظت از پوست در برابر آلودگی، اشعه نور و یک پنکک ضد آب نیز تهیه می‌کند.
این پنکیک پوستی بسیار طبیعی به شما می‌بخشد و طراوت را برای تمام‌روز حفظ می‌کند. این شرکت یک اسفنج به‌صورت رایگان نیز ارائه می‌دهد؛ که می‌تواند کیفیت پنکک را در مقایسه با اسفنج خود حفظ کند. این محصول همچنین از مزایای محافظت در برابر آفتاب SPF استفاده می‌شود.

آیا داشتن SPF برای پنکیک لازم است؟ 

در حقیقت داشتن SPF یک ویژگی برتر برای هر گونه مواد آرایشی است. اما معمولا پنکک‌ها این خاصیت را کمتر دارند. و شما می‌توانید از ضد آفتاب خود جداگانه استفاده کنید.

بهترین پنکک برای پوست خشک کدام است؟ 

اگر پوست شما خیلی خشک است بهتر است از پنکک استفاده نکنید. چون خاصیت پنکک‌ به گونه‌ای است که کنترل کننده چربی پوست است. و تا حدودی پوست را خشک و مات می‌کنند. اما در صورت تمایل بهتر است از پنکیک‌ استفاده کنید، که حاوی روغن‌هایی مانند آرگان یا جوانه گندم هستند و یا اینکه خاصیت آبرسانی برای پوست دارند.

در رابطه با استفاده از مواد آرایشی باید بدانید:

لوازم آرایشی با کیفیت در طولانی مدت آسیبی کمتری به پوست می‌زنند. محصولات خارجی به دلیل هزینه‌های گمرک قیمت بالاتری دارند و صرفا قیمت بالاتر نشان دهنده مرغوبیت کالا نیست. فراموش نکنید هرگز قبل از شستن و پاکسازی کامل مواد آرایشی از سطح پوست خود به رخت خواب نروید و مطمئن شوید پوست شما کاملا پاکیزه شده است.

  •  از اینکه در مقاله خرید عمده پنکک از گناوه همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم